To už zní líp, ale neni to ani sériově udávanej výkon. Ale co čekat od hondyCivic_VT píše:To, co jsme naměřili, bylo hodně ovlivněný podmínkama, které u toho byly, takže to může být zavádějící. V Příbrami jsem měl dost podhuštěný kola a špatná geometrie na mém autě měla za následek to, že se auto muselo hodně stáhnout k zemi, tím pádem mělo větší odpor na kolech a výsledek to zkreslilo.MarauderZ28 píše:možná by jsi mohl říct co jste teda naměřili a jak se to lišilo od minulýho měření ...
V Příbrami naměřeno: 137,44 HP při 7614 ot/min 131,87 Nm při 6755 ot/min
V Děčíně naměřeno: 154,85 HP při 7566 ot/min 150,57 Nm při 6868 ot/min
Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Ritchma píše: To už zní líp, ale neni to ani sériově udávanej výkon. Ale co čekat od hondy
Si tam zkus zajet taky, budeš asi hodně překvapenej...
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Gratuluji k výsledku v Mýtě.Já osobně si myslím,že to kouření tvého mazla výměnou gufer ventilů úplně neodstraníš,ale mohu se mýlit.Já spíš pořád podezřívám pístní kroužky (hlavně stírací).No uvidíš sám co to po výměně udělá,taky zkontroluj kompresní tlaky.Pozdravuj Viki,čus.
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Promiň ale podhuštěné pneu nebo špatná geometrie sice ovlivní výkon na kolech, ale zase by to měla ta brzda zohlednit při zpomalení a výsledkem by měl být jen jiný poměr mezi výkonem na kolech a na motoru tedy jiné procento ztrát. Jiná věc je horko, nebo nadmořská výška atd....Civic_VT píše:To, co jsme naměřili, bylo hodně ovlivněný podmínkama, které u toho byly, takže to může být zavádějící. V Příbrami jsem měl dost podhuštěný kola a špatná geometrie na mém autě měla za následek to, že se auto muselo hodně stáhnout k zemi, tím pádem mělo větší odpor na kolech a výsledek to zkreslilo.MarauderZ28 píše:možná by jsi mohl říct co jste teda naměřili a jak se to lišilo od minulýho měření ...
V Příbrami naměřeno: 137,44 HP při 7614 ot/min 131,87 Nm při 6755 ot/min
V Děčíně naměřeno: 154,85 HP při 7566 ot/min 150,57 Nm při 6868 ot/min
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
To neni džouk to je realitaCivic_VT píše:Ritchma píše: To už zní líp, ale neni to ani sériově udávanej výkon. Ale co čekat od hondytak tys udělal džouk, woe!!
![]()
Si tam zkus zajet taky, budeš asi hodně překvapenej...
Nejsem blázen z Prahy projedu víc za benzín než za cenu měření to si radši dojedu na Jarov
Teda až na vyjímky no
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Vím, že Ti to jezdí, ale to není důvod k tomu, abys pomlouval auta jiných... Řekl jsem já snad někdy něco špatného o Tvém autě?Ritchma píše:To neni džouk to je realitaCivic_VT píše:Ritchma píše: To už zní líp, ale neni to ani sériově udávanej výkon. Ale co čekat od hondytak tys udělal džouk, woe!!
![]()
Si tam zkus zajet taky, budeš asi hodně překvapenej...
Nejsem blázen z Prahy projedu víc za benzín než za cenu měření to si radši dojedu na JarovAle já nepotřebuju na brzdu, mě stačí že na 120ps co tam údajně v sérii mam mít to jezdí víc než dobře a pojedu sem tam i 160ps hondy co sou stejně mrtvý už z fabriky
Teda až na vyjímky no
Až dokáže citroen udělat 1600ccm motor se 160ti koni bez jakýchkoliv úprav, přijď...
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Moc rád bych na Tvůj příspěvek reagoval, určitě se nemýlíš, ale nebudu, jelikož tomu nerozumím a nemám takové zkušenosti jako vy ostatní. Ale souhlasím s Tebou.leon4x4 píše:Promiň ale podhuštěné pneu nebo špatná geometrie sice ovlivní výkon na kolech, ale zase by to měla ta brzda zohlednit při zpomalení a výsledkem by měl být jen jiný poměr mezi výkonem na kolech a na motoru tedy jiné procento ztrát. Jiná věc je horko, nebo nadmořská výška atd....
Jen doufám, že mi na výkonu schválně nepřidali, abych byl spokojenej, to by mě hodně štvalo. Ale věřím jim, fakt to jsou super chlapíci...
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Klídek já to myslel ze srandyCivic_VT píše:Vím, že Ti to jezdí, ale to není důvod k tomu, abys pomlouval auta jiných... Řekl jsem já snad někdy něco špatného o Tvém autě?Ritchma píše:To neni džouk to je realitaCivic_VT píše:tak tys udělal džouk, woe!!
![]()
Si tam zkus zajet taky, budeš asi hodně překvapenej...
Nejsem blázen z Prahy projedu víc za benzín než za cenu měření to si radši dojedu na JarovAle já nepotřebuju na brzdu, mě stačí že na 120ps co tam údajně v sérii mam mít to jezdí víc než dobře a pojedu sem tam i 160ps hondy co sou stejně mrtvý už z fabriky
Teda až na vyjímky no![]()
Až dokáže citroen udělat 1600ccm motor se 160ti koni bez jakýchkoliv úprav, přijď...(jen reaguju na tvůj příspěvek)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Tak to potom jo, chlape!! To řeknu hned ne?!Ritchma píše:Klídek já to myslel ze srandy
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Moc rád bych na Tvůj příspěvek reagoval, určitě se nemýlíš, ale nebudu, jelikož tomu nerozumím a nemám takové zkušenosti jako vy ostatní. Ale souhlasím s Tebou.Civic_VT píše:leon4x4 píše:Promiň ale podhuštěné pneu nebo špatná geometrie sice ovlivní výkon na kolech, ale zase by to měla ta brzda zohlednit při zpomalení a výsledkem by měl být jen jiný poměr mezi výkonem na kolech a na motoru tedy jiné procento ztrát. Jiná věc je horko, nebo nadmořská výška atd....
Jen doufám, že mi na výkonu schválně nepřidali, abych byl spokojenej, to by mě hodně štvalo. Ale věřím jim, fakt to jsou super chlapíci...[/quote
Nikdo Ti nic nepřidával,rozdíl tam je,to je bez debat.My nikomu nic přidávat nebo ubírat nemáme důvod.Rozdíl je hlavně v rozdílných podmínkách na obou měřeních.Teplota,tlak a vlhkost vzduchu.Taky jsme Ti větrali motorový prostor,takže si motor nasával o něco čerstvější vzduch.Pokud tomu někdo nevěří,ať u nás neměří.A podhuštěná kola mají opravdu velký vliv na vlastní měření a to z důvodu,že pneumatika hnaná motorem má skutečně jiný odpor,než když se dotáčí setrvačností válce při doběhové zkoušce(kdy se měří ztráty).
Věřím, jen naměřeným hodnotám!
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Měření dnes z Jarova:
Auto má najeto 205 000 km, občas mírně klouzne spojka a kabely hážou někdy misfire, takže tohle může mít taky nějaký to drobný % vliv.
Měřeno před úpravama holý tak jak bylo 149 HP (moje první GT mělo 143 HP takže je to běžný, že prostě starý auto už asi nemá to co udává výrobce)
Měřeno nyní, úpravy - výfuk bez katu, odpojenej předehřev klapky a chip (sání série)
Výkon 167 HP, což si myslím je naprosto super, neb úpravy přidaly 18 HP což je na atmosféře perfekt
A tady jak zní V6 vytočená na 7280 ot.
www.camaro.cz/xxx/brzda.mp4
Auto má najeto 205 000 km, občas mírně klouzne spojka a kabely hážou někdy misfire, takže tohle může mít taky nějaký to drobný % vliv.
Měřeno před úpravama holý tak jak bylo 149 HP (moje první GT mělo 143 HP takže je to běžný, že prostě starý auto už asi nemá to co udává výrobce)
Měřeno nyní, úpravy - výfuk bez katu, odpojenej předehřev klapky a chip (sání série)
Výkon 167 HP, což si myslím je naprosto super, neb úpravy přidaly 18 HP což je na atmosféře perfekt
A tady jak zní V6 vytočená na 7280 ot.
www.camaro.cz/xxx/brzda.mp4
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
To co tady obcas predvadis za romany je cool (to same si dokazu najit na jinych mistech/forech), ale nekdy zaris jako ty 13ti lety spammeri co jich tu je snad stovky.Taboo píše:Ty vysledne udaje, ktere to dyno vyplivne, se daji proste manipulovat tak, ze vase 150HP prditka budou na tech grafech vypadat jako 5i-sekundove dragstery (coz se taky naprosto bezne dela - jen aby byl zakaznik uspokojen tim masivnim vykonem, kterym jeho prditko po pridani nalepek a vylesteni vika ventilu ted udajne disponuje).
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
Hoši věcně prosím...
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Proc by merili neco co je podle tebe lzivy a jen ku prospechu majitele? Nechapu. Myslim ze kazdej z nas chce znat pravdu. Kdyby mi namerili o tolik horsi vykon nez je seriovy (pripad Civic_VT) tak to budu taky resit - pro hrubej odhad si staci zajit s autem na vahu (tak jak to udelal Civic_VT + cas na 400m a je jasny ze tam neni 137HP jak mu namerili puvodne) a je pak jasno ze chyba je opravdu v DYNU. Obcas kdyz jsem v nouzi tak si skocim na http://www.letstorquebhp.com/ ...Taboo píše:Nejak mi unika podstata tveho prispevku...Zemi píše:To co tady obcas predvadis za romany je cool (to same si dokazu najit na jinych mistech/forech), ale nekdy zaris jako ty 13ti lety spammeri co jich tu je snad stovky.Taboo píše:Ty vysledne udaje, ktere to dyno vyplivne, se daji proste manipulovat tak, ze vase 150HP prditka budou na tech grafech vypadat jako 5i-sekundove dragstery (coz se taky naprosto bezne dela - jen aby byl zakaznik uspokojen tim masivnim vykonem, kterym jeho prditko po pridani nalepek a vylesteni vika ventilu ted udajne disponuje).
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Uka graf, zvuk super..MarauderZ28 píše:Měření dnes z Jarova:
Auto má najeto 205 000 km, občas mírně klouzne spojka a kabely hážou někdy misfire, takže tohle může mít taky nějaký to drobný % vliv.
Měřeno před úpravama holý tak jak bylo 149 HP (moje první GT mělo 143 HP takže je to běžný, že prostě starý auto už asi nemá to co udává výrobce)
Měřeno nyní, úpravy - výfuk bez katu, odpojenej předehřev klapky a chip (sání série)
Výkon 167 HP, což si myslím je naprosto super, neb úpravy přidaly 18 HP což je na atmosféře perfekt
A tady jak zní V6 vytočená na 7280 ot.
www.camaro.cz/xxx/brzda.mp4
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
To je samozrejme jasny, ale komu tady by se chtelo vyndavat motor?Taboo píše:Kdo chce znat pravdu nemeri vykon motoru na chassi dynometru.Zemi píše:Proc by merili neco co je podle tebe lzivy a jen ku prospechu majitele? Nechapu. Myslim ze kazdej z nas chce znat pravdu.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Spíš každému kdo na to má hlavně prachyTaboo píše:Kazdemu kdo chce znat pravdu o jeho skutecnem vykonu.Zemi píše:To je samozrejme jasny, ale komu tady by se chtelo vyndavat motor?Taboo píše: Kdo chce znat pravdu nemeri vykon motoru na chassi dynometru.
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Co sem zase taháš prachy ........... je to tady opravdu Homeless forum ?Ritchma píše:Spíš každému kdo na to má hlavně prachyTaboo píše:Kazdemu kdo chce znat pravdu o jeho skutecnem vykonu.Zemi píše: To je samozrejme jasny, ale komu tady by se chtelo vyndavat motor?
Já bych nechtěl nahat motor z auta z úplně jinejch důvodů a to nemluvím o tom jak by ho asi tak někdo rozběhal bez kabelových svazků a ECU ? Nad tím si se asi nezamyslel co?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Já jenom že za peníze který bych dal za měření o kterym mluví Taboo si radši něco opravim na autě nebo něco koupim a číslo mi stačí z normální brzdy, možná ani to nepotřebuju. Ale někde sem tu viděl opravdu ošklivou cenovku za měření výkonu motoru na mtorový brzdě
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Ty voe to jsou fakt husty moudra...Taboo píše:Jiste, ale to uz je opravdu o necem trochu jinem: o poradi dulezitosti veci ve tvem zivote a o tom, co jsi ochoten udelat pro jejich dosazeni. Pokud nekdo neco opravdu chce, tak to udela bez ohledu na mnozstvi prace anebo penez. Problemem zustava, ze hodne lidi chce dosahnout vysledku, ke kterym je nutno vynalozit velke mnozstvi prace a penez, nevynalozenim vubec niceho, coz v praxi malokdy funguje.Ritchma píše:Já jenom že za peníze který bych dal za měření o kterym mluví Taboo si radši něco opravim na autě nebo něco koupim a číslo mi stačí z normální brzdy, možná ani to nepotřebuju. Ale někde sem tu viděl opravdu ošklivou cenovku za měření výkonu motoru na mtorový brzdě
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
No já jsem to myslel vážně....Taboo to napsal výstižně
Můj vlastní motor- http://www.youtube.com/watch?v=47yRcvjbCEI
Můj vlastní motor- http://www.youtube.com/watch?v=47yRcvjbCEI
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Re: Jak měří mobilní motorová brzda (DYNO)
škoda že je takový krátký to videoMarAt píše:No já jsem to myslel vážně....Taboo to napsal výstižně
Můj vlastní motor- http://www.youtube.com/watch?v=47yRcvjbCEI
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
