Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougaru???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougaru???
Chtel bych se dostat na 180-190PS (bez zasahu do pajslu)...poradte jakym zpusobem....CHIP, vlozka, svicky, vyfuk....je tak?
Dik vsem za odborne rady
Dik vsem za odborne rady
Naposledy upravil(a) Fiesta dne 14 srp 2006 21:23, celkem upraveno 1 x.
VW PASSAT B5
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Momentalne mam 170PS z obsahu 2544 ccm
VW PASSAT B5
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
200 HP z toho jentak nedostaneš kup do toho ST motor z Cougara nebo Mondea nebo Contouru ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
prostě Cougar je líná mrcha byť nástupce Probe tak mu to Probe naseká prdel kdykoli si vzpomene byť má o něco málo míň HP taky se ten Mazda motor v Probe daleko líp ladí ... A hlavně na ten Tvůj motor je minimum věcí a když tak za řepy ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Ale Maro...ja se neptal na to jestli nasekam nekomu prdel nebo nekdo naseka me....o to tu preci nejde. Jen si chci trochu pohrat s motorem a zajima me kam ta cesta povede...MarauderZ28 píše:prostě Cougar je líná mrcha byť nástupce Probe tak mu to Probe naseká prdel kdykoli si vzpomene byť má o něco málo míň HP taky se ten Mazda motor v Probe daleko líp ladí ... A hlavně na ten Tvůj motor je minimum věcí a když tak za řepy ...
VW PASSAT B5
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Když uděláš výfuk + sání a k tomu CHIP, tak budeš na nějakých +-190PS.Fiesta píše:Ale Maro...ja se neptal na to jestli nasekam nekomu prdel nebo nekdo naseka me....o to tu preci nejde. Jen si chci trochu pohrat s motorem a zajima me kam ta cesta povede...MarauderZ28 píše:prostě Cougar je líná mrcha byť nástupce Probe tak mu to Probe naseká prdel kdykoli si vzpomene byť má o něco málo míň HP taky se ten Mazda motor v Probe daleko líp ladí ... A hlavně na ten Tvůj motor je minimum věcí a když tak za řepy ...
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
tak tomu teda nevěřím ani náhodou to možná tak komplet vejfuk se svodama bez katu, sání chip a možná možná ...
for Fiesta - vůbec jsi to nepochopil ... bohužel ....
for Fiesta - vůbec jsi to nepochopil ... bohužel ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
tak mi to vysvettli bez toho u Tebe typickyho nadrazenyho taktu...MarauderZ28 píše:tak tomu teda nevěřím ani náhodou to možná tak komplet vejfuk se svodama bez katu, sání chip a možná možná ...
for Fiesta - vůbec jsi to nepochopil ... bohužel ....
Rad si to prectu.
VW PASSAT B5
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
bud prekopat na fen a foukat malej boost nebo klasika N/A cesta..
cenove bych rek ze N/A bude horsi, nevim jak jsou na tyhle motory dily nebo jestli pasuje neco treba z probe, ale jinak budes muset nechat na zakazku vyrobit veci.
Takze bych zacal Tckovy ventily, Tckovy pisty, vacky, srazit hlavu, rozlestit saci/vyfukovy/spalovaky, vetsi vstriky/listu kdyz bude potreba, nakej managment motoru atd.. atd..
nic levnyho
cenove bych rek ze N/A bude horsi, nevim jak jsou na tyhle motory dily nebo jestli pasuje neco treba z probe, ale jinak budes muset nechat na zakazku vyrobit veci.
Takze bych zacal Tckovy ventily, Tckovy pisty, vacky, srazit hlavu, rozlestit saci/vyfukovy/spalovaky, vetsi vstriky/listu kdyz bude potreba, nakej managment motoru atd.. atd..
nic levnyho

- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
boze myho...to jsou fakt rady nad zlato....Lobo píše:bud prekopat na fen a foukat malej boost nebo klasika N/A cesta..
cenove bych rek ze N/A bude horsi, nevim jak jsou na tyhle motory dily nebo jestli pasuje neco treba z probe, ale jinak budes muset nechat na zakazku vyrobit veci.
Takze bych zacal Tckovy ventily, Tckovy pisty, vacky, srazit hlavu, rozlestit saci/vyfukovy/spalovaky, vetsi vstriky/listu kdyz bude potreba, nakej managment motoru atd.. atd..
nic levnyho

Vubec nechapete na co sem se ptal....

VW PASSAT B5
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
kdyz tam predtim nebyla tahle veta "(bez zasahu do pajslu)..." tak nemuzu vedet co chces, proto sem vypsal moznostiFiesta píše:
boze myho...to jsou fakt rady nad zlato....![]()
Vubec nechapete na co sem se ptal....

jak rika jonny rekni zhruba kolik ses ochotnej do toho dat a podle toho se uvidi, ale hlavne nepis za co nejmin co nejvic hp

jinak svodama a naporovym sanim nic nezkazis

- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
copak muzu neco upresnovat kdyz ani nevim co to bude stat...nemusim mit hned vse...zajimaji me spis nazary tech zkusenych co vi ocem mluvi a dokazi poradit. Abych nenakoupil veci a zjistil ze mi to zvedlo vykon o 2PS a to jeste k tomu na nejakejch 6500ot/min
VW PASSAT B5
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
max 50 000,-Lobo píše:kdyz tam predtim nebyla tahle veta "(bez zasahu do pajslu)..." tak nemuzu vedet co chces, proto sem vypsal moznostiFiesta píše:
boze myho...to jsou fakt rady nad zlato....![]()
Vubec nechapete na co sem se ptal....![]()
jak rika jonny rekni zhruba kolik ses ochotnej do toho dat a podle toho se uvidi, ale hlavne nepis za co nejmin co nejvic hp![]()
jinak svodama a naporovym sanim nic nezkazis
VW PASSAT B5
Asi myslíš nějaký základní úpravy,že?...Já myslím,že když dáš sání(could air intake bude na ebay za hubičku),iridiový svíčky,komplet výfuk bez katu,nebo se sport. katem a pak to završíš chipem,tak na těch +-200HP seš....
Pak bych šel cestou odlehčení,carbon kapota kterou nabízí někdo na ČB foru není drahá,pak třeba i carbon nárazníky a prahy...
A když tohle uděláš tak si myslím,že s toho bude hned svižnější autíčko..
Pak ještě třeba cestou kompresoru,u toho nemusíš dělat žádný velký změny,jako přestavbu na turbo...
Tohle co sem napsal,tak takovou cestou jdu ted já..stačí mi jen lehčí úpravy a budu spokojenej a nějakou tu životnost tomu autu taky zachovám,než kdybych dělal nějaký velký úpravy jako měnít vnitřek atd,i když by se mi to líbylo.....
Přeju hodně štestí s Cougharem
Pak bych šel cestou odlehčení,carbon kapota kterou nabízí někdo na ČB foru není drahá,pak třeba i carbon nárazníky a prahy...
A když tohle uděláš tak si myslím,že s toho bude hned svižnější autíčko..
Pak ještě třeba cestou kompresoru,u toho nemusíš dělat žádný velký změny,jako přestavbu na turbo...
Tohle co sem napsal,tak takovou cestou jdu ted já..stačí mi jen lehčí úpravy a budu spokojenej a nějakou tu životnost tomu autu taky zachovám,než kdybych dělal nějaký velký úpravy jako měnít vnitřek atd,i když by se mi to líbylo.....
Přeju hodně štestí s Cougharem

CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
ja bych udelal pro zacatek naporovy sani, kompletni lauf od motoru az po konec, odlehcil setrvak+remenice (samo dynamicky vyvazit), pak pripichnul widebandku a podle toho co by ukazala bych rozlozil optimalne smes
pak muzes zkusit zvysit predstih, koupit adj. cam gears a pohrat si s casovanim...
do tyhle ceny by ses mel v poho vejit

pak muzes zkusit zvysit predstih, koupit adj. cam gears a pohrat si s casovanim...
do tyhle ceny by ses mel v poho vejit

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
chtěl sem jen naznačit že ladit motor z Mondea co má 170 HP na 200 HP je nesmysl atmosférickou cestou bez zásahu do motoru, na Probe který má mimochodem úplně jinej motor a je na to 3 prdele dílů se na 200 HP dostaneš, ale je to v podstatě naprotý maximum co jde z toho motoru vykousnout a cena je tak 30 000,- u Duratec-u to jde 1, hůř 2, vše je 3x dražší, pokud do toho chceš vrazit 50 000,- je nejsnažší cesta do toho dát 200 HP motor z ST - bude to rychlejší, levnější, starej můžeš prodat ... a i tak to auto nebude žádná raketa ... a Nebo k tomu dát eaton kompresor to by taky + - 50 000,- mohlo stát a nafoukat 30 HP bude pohoda, každopádně kat ven a nějaký KN saní ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Ted jsem cetl na nejakym servru ze motor z ST je jen precipovanej motor co mam ja, samoze ze tovarne....maji pravdu nebo to je kec?
VW PASSAT B5
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
to je nesmysl ... rozdíly:
klapka z Duratec 3,0
jinej vzduch filt
portovaný sání
spešl vačky
odlehčenej setrvák
nízko restriktní vejfuk
klapka z Duratec 3,0
jinej vzduch filt
portovaný sání
spešl vačky
odlehčenej setrvák
nízko restriktní vejfuk
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
pokud by se dal sehnat ještě lepší volbou by byl Duratec 3,0 ten má od 200 HP do 240 HP a je požitej v Jaguar S-Type, Lincoln LS, Mazda MPV, Mazda6, Mondeo ST220
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar
Takze muj postup bude asi takovej...protoze chci dve koncovky laufu, tak necham udelat nerez v Soiete. Pry se do 10 000 vlezu. Pak koupim svicky a nejakej kit sani a zatim uvdime...pristi tyden bych mel jet se serii na brzdu a pak se tepr bude neco menit.
VW PASSAT B5
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
no jo....ale ja nebudu menit motor....rozumik píše:to je sila, chces at ti poradi a kdyz radi tak je posles s jejich radama do riti.
hlavne ze budou dve koncovky

Tak jsem psal ze chci zacit mirnou cestou a prvni( na tomtu foru ale klasicka) rada byla ...to je mrdka to musis vymenit motor...na takovy rady se divam hodne z vysoka....

Koncovky chci dve...nevim co je na tom divnyho....kdyz novej lauf tak uz podle myho a nema to nic spolecnyho s vykonem ale spis s estetikou zadni casti auta....
VW PASSAT B5
Sice to sem úplně nepatří, ale aspoň uvidiš, co jsi si koupil za "sračku"
FORD COUGAR - Ford WRC - Formule F1
http://rapidshare.de/files/12325793/wrc_vs_f1.avi.html
EDIT: Je to závod mezi nima na okruhu v Silverstonu.

FORD COUGAR - Ford WRC - Formule F1
http://rapidshare.de/files/12325793/wrc_vs_f1.avi.html
EDIT: Je to závod mezi nima na okruhu v Silverstonu.

Naposledy upravil(a) Anděl dne 15 srp 2006 00:01, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
ale kdo tady mluvi o zavodaku...se proberte... Copak tim, ze chci nejaky kone navic je mysleno rovnou to , ze chci mit z limziny raketu.....?rozumik píše:co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas..![]()
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
VW PASSAT B5
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
na "mirnou" cestu se vyprdni vyhazovat penize kvuli jednotkam PS nema moc cenu...Fiesta píše:ale kdo tady mluvi o zavodaku...se proberte... Copak tim, ze chci nejaky kone navic je mysleno rovnou to , ze chci mit z limziny raketu.....?rozumik píše:co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas..![]()
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
Jinak bych asi zkusil ten kompresor to mi prijde vzhledem k vysledku nej
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
Ale jde o to, že ta mírná cesta bude stejně drahá jako ten swap a hovno z toho ...Fiesta píše:ale kdo tady mluvi o zavodaku...se proberte... Copak tim, ze chci nejaky kone navic je mysleno rovnou to , ze chci mit z limziny raketu.....?rozumik píše:co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas..![]()
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.