Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougaru???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougaru???

Příspěvek od Fiesta »

Chtel bych se dostat na 180-190PS (bez zasahu do pajslu)...poradte jakym zpusobem....CHIP, vlozka, svicky, vyfuk....je tak?

Dik vsem za odborne rady
Naposledy upravil(a) Fiesta dne 14 srp 2006 21:23, celkem upraveno 1 x.
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od Fiesta »

Momentalne mam 170PS z obsahu 2544 ccm
VW PASSAT B5

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

A už je to tady. Nejlepší bude koupit jiné auto, už se silnějším motorem. :lol:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od MarauderZ28 »

200 HP z toho jentak nedostaneš kup do toho ST motor z Cougara nebo Mondea nebo Contouru ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od MarauderZ28 »

prostě Cougar je líná mrcha byť nástupce Probe tak mu to Probe naseká prdel kdykoli si vzpomene byť má o něco málo míň HP taky se ten Mazda motor v Probe daleko líp ladí ... A hlavně na ten Tvůj motor je minimum věcí a když tak za řepy ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od Fiesta »

MarauderZ28 píše:prostě Cougar je líná mrcha byť nástupce Probe tak mu to Probe naseká prdel kdykoli si vzpomene byť má o něco málo míň HP taky se ten Mazda motor v Probe daleko líp ladí ... A hlavně na ten Tvůj motor je minimum věcí a když tak za řepy ...
Ale Maro...ja se neptal na to jestli nasekam nekomu prdel nebo nekdo naseka me....o to tu preci nejde. Jen si chci trochu pohrat s motorem a zajima me kam ta cesta povede...
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Anděl píše:A už je to tady. Nejlepší bude koupit jiné auto, už se silnějším motorem. :lol:
neni to jak si myslis...kdyz me tady nekdo rozumne a s odbornyma argumenta tento muj zamer rozmluvi, tak se na to vykaslu...necitim nejak velkou touhu za honbou koniku
VW PASSAT B5

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od Anděl »

Fiesta píše:
MarauderZ28 píše:prostě Cougar je líná mrcha byť nástupce Probe tak mu to Probe naseká prdel kdykoli si vzpomene byť má o něco málo míň HP taky se ten Mazda motor v Probe daleko líp ladí ... A hlavně na ten Tvůj motor je minimum věcí a když tak za řepy ...
Ale Maro...ja se neptal na to jestli nasekam nekomu prdel nebo nekdo naseka me....o to tu preci nejde. Jen si chci trochu pohrat s motorem a zajima me kam ta cesta povede...
Když uděláš výfuk + sání a k tomu CHIP, tak budeš na nějakých +-190PS.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak tomu teda nevěřím ani náhodou to možná tak komplet vejfuk se svodama bez katu, sání chip a možná možná ...

for Fiesta - vůbec jsi to nepochopil ... bohužel ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od Fiesta »

MarauderZ28 píše:tak tomu teda nevěřím ani náhodou to možná tak komplet vejfuk se svodama bez katu, sání chip a možná možná ...

for Fiesta - vůbec jsi to nepochopil ... bohužel ....
tak mi to vysvettli bez toho u Tebe typickyho nadrazenyho taktu...

Rad si to prectu.
VW PASSAT B5

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

bud prekopat na fen a foukat malej boost nebo klasika N/A cesta..
cenove bych rek ze N/A bude horsi, nevim jak jsou na tyhle motory dily nebo jestli pasuje neco treba z probe, ale jinak budes muset nechat na zakazku vyrobit veci.
Takze bych zacal Tckovy ventily, Tckovy pisty, vacky, srazit hlavu, rozlestit saci/vyfukovy/spalovaky, vetsi vstriky/listu kdyz bude potreba, nakej managment motoru atd.. atd..

nic levnyho :wink:

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Lobo píše:bud prekopat na fen a foukat malej boost nebo klasika N/A cesta..
cenove bych rek ze N/A bude horsi, nevim jak jsou na tyhle motory dily nebo jestli pasuje neco treba z probe, ale jinak budes muset nechat na zakazku vyrobit veci.
Takze bych zacal Tckovy ventily, Tckovy pisty, vacky, srazit hlavu, rozlestit saci/vyfukovy/spalovaky, vetsi vstriky/listu kdyz bude potreba, nakej managment motoru atd.. atd..

nic levnyho :wink:
boze myho...to jsou fakt rady nad zlato.... :roll:

Vubec nechapete na co sem se ptal.... :(
VW PASSAT B5

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

asi by to chcelo upresnu financny rozpocet.

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

Fiesta píše:
boze myho...to jsou fakt rady nad zlato.... :roll:

Vubec nechapete na co sem se ptal.... :(
kdyz tam predtim nebyla tahle veta "(bez zasahu do pajslu)..." tak nemuzu vedet co chces, proto sem vypsal moznosti :wink:

jak rika jonny rekni zhruba kolik ses ochotnej do toho dat a podle toho se uvidi, ale hlavne nepis za co nejmin co nejvic hp :wink:

jinak svodama a naporovym sanim nic nezkazis :wink:

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od Fiesta »

copak muzu neco upresnovat kdyz ani nevim co to bude stat...nemusim mit hned vse...zajimaji me spis nazary tech zkusenych co vi ocem mluvi a dokazi poradit. Abych nenakoupil veci a zjistil ze mi to zvedlo vykon o 2PS a to jeste k tomu na nejakejch 6500ot/min
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Lobo píše:
Fiesta píše:
boze myho...to jsou fakt rady nad zlato.... :roll:

Vubec nechapete na co sem se ptal.... :(
kdyz tam predtim nebyla tahle veta "(bez zasahu do pajslu)..." tak nemuzu vedet co chces, proto sem vypsal moznosti :wink:

jak rika jonny rekni zhruba kolik ses ochotnej do toho dat a podle toho se uvidi, ale hlavne nepis za co nejmin co nejvic hp :wink:

jinak svodama a naporovym sanim nic nezkazis :wink:
max 50 000,-
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Skala
Příspěvky: 436
Registrován: 18 kvě 2004 10:41
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skala »

Asi myslíš nějaký základní úpravy,že?...Já myslím,že když dáš sání(could air intake bude na ebay za hubičku),iridiový svíčky,komplet výfuk bez katu,nebo se sport. katem a pak to završíš chipem,tak na těch +-200HP seš....
Pak bych šel cestou odlehčení,carbon kapota kterou nabízí někdo na ČB foru není drahá,pak třeba i carbon nárazníky a prahy...
A když tohle uděláš tak si myslím,že s toho bude hned svižnější autíčko..

Pak ještě třeba cestou kompresoru,u toho nemusíš dělat žádný velký změny,jako přestavbu na turbo...


Tohle co sem napsal,tak takovou cestou jdu ted já..stačí mi jen lehčí úpravy a budu spokojenej a nějakou tu životnost tomu autu taky zachovám,než kdybych dělal nějaký velký úpravy jako měnít vnitřek atd,i když by se mi to líbylo.....
Přeju hodně štestí s Cougharem 8)
CLK 320 race@fun
S 430Long klídek
http://web.unmz.cz/autoslalom/

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

ja bych udelal pro zacatek naporovy sani, kompletni lauf od motoru az po konec, odlehcil setrvak+remenice (samo dynamicky vyvazit), pak pripichnul widebandku a podle toho co by ukazala bych rozlozil optimalne smes :wink:
pak muzes zkusit zvysit predstih, koupit adj. cam gears a pohrat si s casovanim...

do tyhle ceny by ses mel v poho vejit :D

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od MarauderZ28 »

chtěl sem jen naznačit že ladit motor z Mondea co má 170 HP na 200 HP je nesmysl atmosférickou cestou bez zásahu do motoru, na Probe který má mimochodem úplně jinej motor a je na to 3 prdele dílů se na 200 HP dostaneš, ale je to v podstatě naprotý maximum co jde z toho motoru vykousnout a cena je tak 30 000,- u Duratec-u to jde 1, hůř 2, vše je 3x dražší, pokud do toho chceš vrazit 50 000,- je nejsnažší cesta do toho dát 200 HP motor z ST - bude to rychlejší, levnější, starej můžeš prodat ... a i tak to auto nebude žádná raketa ... a Nebo k tomu dát eaton kompresor to by taky + - 50 000,- mohlo stát a nafoukat 30 HP bude pohoda, každopádně kat ven a nějaký KN saní ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od Fiesta »

Ted jsem cetl na nejakym servru ze motor z ST je jen precipovanej motor co mam ja, samoze ze tovarne....maji pravdu nebo to je kec?
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od MarauderZ28 »

to je nesmysl ... rozdíly:

klapka z Duratec 3,0
jinej vzduch filt
portovaný sání
spešl vačky
odlehčenej setrvák
nízko restriktní vejfuk
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od MarauderZ28 »

pokud by se dal sehnat ještě lepší volbou by byl Duratec 3,0 ten má od 200 HP do 240 HP a je požitej v Jaguar S-Type, Lincoln LS, Mazda MPV, Mazda6, Mondeo ST220
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak zvýšit výkon na 2.5 V6 (24 ventil) od Fordu v Cougar

Příspěvek od Fiesta »

Takze muj postup bude asi takovej...protoze chci dve koncovky laufu, tak necham udelat nerez v Soiete. Pry se do 10 000 vlezu. Pak koupim svicky a nejakej kit sani a zatim uvdime...pristi tyden bych mel jet se serii na brzdu a pak se tepr bude neco menit.
VW PASSAT B5

rozumik
Příspěvky: 266
Registrován: 02 led 2006 19:32
Bydliště: Long Beach

Příspěvek od rozumik »

to je sila, chces at ti poradi a kdyz radi tak je posles s jejich radama do riti.
hlavne ze budou dve koncovky :lol:
CA18DET inside Obrázek

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

rozumik píše:to je sila, chces at ti poradi a kdyz radi tak je posles s jejich radama do riti.
hlavne ze budou dve koncovky :lol:
no jo....ale ja nebudu menit motor.... :nono:

Tak jsem psal ze chci zacit mirnou cestou a prvni( na tomtu foru ale klasicka) rada byla ...to je mrdka to musis vymenit motor...na takovy rady se divam hodne z vysoka.... :?:

Koncovky chci dve...nevim co je na tom divnyho....kdyz novej lauf tak uz podle myho a nema to nic spolecnyho s vykonem ale spis s estetikou zadni casti auta....
VW PASSAT B5

rozumik
Příspěvky: 266
Registrován: 02 led 2006 19:32
Bydliště: Long Beach

Příspěvek od rozumik »

co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas.. :D
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
CA18DET inside Obrázek

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Sice to sem úplně nepatří, ale aspoň uvidiš, co jsi si koupil za "sračku" :lol:

FORD COUGAR - Ford WRC - Formule F1

http://rapidshare.de/files/12325793/wrc_vs_f1.avi.html


EDIT: Je to závod mezi nima na okruhu v Silverstonu. 8)
Naposledy upravil(a) Anděl dne 15 srp 2006 00:01, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

rozumik píše:co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas.. :D
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
ale kdo tady mluvi o zavodaku...se proberte... Copak tim, ze chci nejaky kone navic je mysleno rovnou to , ze chci mit z limziny raketu.....?
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ARV6 »

Fiesta píše:
rozumik píše:co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas.. :D
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
ale kdo tady mluvi o zavodaku...se proberte... Copak tim, ze chci nejaky kone navic je mysleno rovnou to , ze chci mit z limziny raketu.....?
na "mirnou" cestu se vyprdni vyhazovat penize kvuli jednotkam PS nema moc cenu...

Jinak bych asi zkusil ten kompresor to mi prijde vzhledem k vysledku nej
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bob ash »

Fiesta píše:
rozumik píše:co mas proti swapu? z koleckovyho kresla proste zavodaka neudelas.. :D
normalne tam narvi motor se kterym se da neco rozumne urobit, ve vysledku te to vyjde levneji jak tohle.
ale kdo tady mluvi o zavodaku...se proberte... Copak tim, ze chci nejaky kone navic je mysleno rovnou to , ze chci mit z limziny raketu.....?
Ale jde o to, že ta mírná cesta bude stejně drahá jako ten swap a hovno z toho ...

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“