jo ted se sebere a pojede na cas neznamou trasu pres vesnice..... spis ty bys tu tovji jizdu mohl natocit na kameru vypada ze ot neni problem pro tebe. abysme i my to zazracny auto mohli i videt a nejenom verit.kentoya píše:at se ukáže, za tu hodinu 41 je to na potlamě, to není na chlubení, proto to nikde neuvádím co jsem za blbce, ale když si mě strká do tlamy, at to zajede a potom kecá, hrabe kolama hnůj od slepic a háže machry když se dostane pod 2 hodiny bude frajer a nevěřím že to dokáže a když to zkusí a nedokáže to, tak bude kecat že jsem si ten čas vymyslel
jaky 2litr na sprinty
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
tady stále padá které auto jak jede a které je lepší, ale stále se tu zapomíná na jednu dosti podstatnou věc a to je řidič, 100% potenciál daného auta tu využije opravdu jen profesionální jezdec typu Lander, Sic a podobní tudíž dohadovat se jestli má AX o 10% lepší podvozek než Charade není směrodatné protože jen málokdo tady by ten rozdíl vůbec poznal
Re: jaky 2litr na sprinty
myslím že nakonec se tady mluvit o spotřebě 

Fiat Panda 1.3T....185Ps.......402m: 12,515s
myslím že je zcestné považovat podvozek charade s multilinkem za horší než ax kde je tuhá... přeci jen sériové gtti porazilo crx na okruhu při testech a ani v africké rally si nevedlo zle
jinak chci vydět jak na okresce zajedeš lepší čas s axkem jak třeba já z roverem. uvědom si že kopec do kterého ty to budeš rvát 130km/h já poletím 200km/h. nehledě na to že při dravé jízdě nemám naprosto žádnej turbo lág stále mám plný tlak turba a sériový krouŤák mám k dispozici již lehce přes 2000ot a při řazení padám na 4500ot... kde už mám jak více než dvojnásobný výkon oproti ax tak "brutální" kroutící moment oproti ax... nelze to srovnávat... ani když jsem jel v ax gti byl jsem překvapen jak výkon kterej bych netipnul dostačujícím pro nákup umí s tou krabičkou zahejbat ale nechtěl bych v tom ve 250kličkovat na dálnici a už vůbec posílat do 100km rychlosti do vraceček na červenohorském sedle... ani pokud do tho dáš velkej motor dáš jej dozadu a budeš pohánět zadní nápravu tak na sprinty by to mohlo být zajímavé...

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
a jak můžeš vrdit,že bude rychlejší když sis to druhé auto nezkusil?Butcher píše:To bude Ø tak +-160.I kdyby jsi to zajel za hodinu a půl,já se nebavím o tom jak řídíš.Bavím se o autech.Kdyby měl každej z nás k dispozici obě auta, moje bude na obyčejné české okresce stejně rychlejší.Klidně s tebou za volantem...hrabe kolama hnůj od slepic
Tebe sem vždy bral s rezervou a beru i ted, připomínáš mi kluka od sousedů,je mu 9let a má chut mi čas od času prostě jen vlízt na nervy tím,že když chce at ho vezmu na ryby a já momentálně nemůžu,mě hned vrazí mezi oči,že bych stejně chytil kulové a že ten předlonský amur který měl 98cm nebyl vlastně nikdy chycenej ,ale koupenej z makra.... ale beru ho se stejnou rezervou jako tebe. Tod asi vše. NEvím co ti na tu reakci odpovídající 9ti letému dítěti napsat.jagy píše:Blazen: Mam pocit, ze od te doby, co nemas auto, tak si jen honis ego na TF, jakou si mel hustou a rychlou karu. Strasne se nad kazdym jen povysujes. Myslim, ze to nikoho tady nezajima... a zkus vyndat hlavu z Taboo-ovy prdele.![]()
Elvis: Charade bylo rychlejsi nez CRX VTEC? Mas nekde ten test?
nevím proč bych měl lézt tabooovi do prdele. Tuším sem mu poslal 3 možná 4 SZ v životě o názor či radu,poradil,odepsal vysvětlil..
a to že zdílím stejný názor pro vozy na 400m a stejný názor na tyhle popelnice typu uno a AX ještě neznamená,že mu lezu do zadku..švestičky mu nenosím

ještě bych poopravil a doplnil,že se nad nikým nepovyšuju..pouze si taky stojím za svým a na to mám na veřejné diskuzi,kde neporušuju žádné její pravidla nárok. To že to nikoho nezajímá je možné.. na to maj ostatní taky nárok..ale když tě to taky nezajímá tek si nechej svou stupidní reakci pro jiné lidi a nesměřuj ji mne
a koneckonců to že je RWD 200sx lepší pro 400m než FWD uno za to hovoří,jak dosažené časy ve světě,tak jeho potenciál a možnosti... nějaký dobrý čas na české poměry hovoří jen za to,že české poměry za moc asi nestojí nikoliv za kvalitu vozu.. tim netvrdím,že je SX to pravé ořechové pro 400m..- pro rýpaly

Takze, kdyz reknu svuj nazor ja, tak jsem podle tebe jak tvuj 9ti letej kamos, ale kdyz neco rekne tvuj velkej kamos z Emeriky Taboo, tak ma svuj nazor, za kterym si stoji a ty mu to odkyves.

Porad pises, jak ti to jelo dobre, jak si mel 300hp, jak sis udelal sam super GO, jak je SX dobry auto, jak jsou velky auta suprovy, jak je rwd mnohem lepsi, jak jsou fwd male prditka, nakupni kose.. proste mas milion nazoru a myslis si, ze mas ve vsem pravdu a vis vse nejlip. Mohl bys taky respektovat ostatni a ne je urazet, byt je UNO treba fakt krabice za par korun. Pokud je nebudes respektovat ty, za to co delaji, tak nikdy nebudes mit respekt od nikoho ani ty. Takhle budes vsem jen pro smich.
Oni se s tim UNEM aspon snazi neco udelat, zajet nejaky cas.. to je myslim super. Ty jen placas nejake casy ze zahranici a jak je SX lepsi, nez UNO. To je porad jen "kdyby". Sam si nic nezajel, vykon sis nezmeril, na okruhu si nic nezajel, na vrchach nic, drifty nic.. proste jen machrujes, jak si to mel super, ale na prime srovnani nemas "koule".
Jenže tvůj názor obsahoval mou osobu..jagy píše:Neco podobneho jsem cekal.
Takze, kdyz reknu svuj nazor ja, tak jsem podle tebe jak tvuj 9ti letej kamos, ale kdyz neco rekne tvuj velkej kamos z Emeriky Taboo, tak ma svuj nazor. za kterym si stoji a ty mu to odkyves.![]()
Porad pises, jak ti to jelo dobre, jak si mel 300hp, jak sis udelal sam super GO, jak je SX dobry auto, jak jsou velky auta suprovy, jak je rwd mnohem lepsi.. proste mas milion nazoru a myslis si, ze mas ve vsem pravdu a vis vse nejlip. Mohl bys taky respektovat ostatni a ne je urazet, byt je UNO treba fakt krabice za par korun. Pokud je nebudes respektovat ty, za to co delaji, tak nikdy nebudes mit respekt od nikoho ani ty.
Oni se s tim UNEM aspon snazi neco udelat, zajet nejaky cas.. to je myslim super. Ty jen placas nejake casy ze zahranici a jak je SX lepsi. To je porad jen "kdyby". Sam si nic nezajel, vykon sis nezmeril, na okruhu si nic nezajel, na vrchach nic, drifty nic.. proste jen machrujes, jak si to mel super, ale na prime srovnani nemas "koule".

to není diskuze o tom ,že se nějací kluci snaží.. ale o tom který 2litr je lepší pro 400m .. což si asi taky nepochopil..ale nevadí.. Já nikoho neurážím ani tebe ani Hvtec ani nikoho jiného. Nikomu sem nenapsal nic co by ho mělo urazit. To že je uno pro mne popelnice je fakt který se nikdy nezmění..ale to přece není urážení nikoho,..nebo ano? Že se kluci snaží je opravdu pěkné..ale já se taky snažil a tys po celou dobu taky jen rýpal..přitom ty jsi neposkládal ještě nikdy nic a ani nic neposkládáš.. já se chystám na nějaké další vozítko a zase se budu snažit a ty zase budeš rýpat jako před tím,protože nic jiného neumíš jen rýpat..zase jako ted.
Ted mi odpověz na jednu otázku..podle čeho poznáš,které auto s jakým motorem je pro 400m lepší nebo vhodnější??... podle nějakého průměrného času una bez střechy v ČR, nebo podle toho co jezdí tyto vozy ve světě kde jsou daleko zkušenostmi před ČR,kde umí ověřit jeho skutečné možnosti.
naposled ses ty oháněl nějakým o 200kg lehčím sunnym ,které umělo na slick 5,3s/100km .. taky bylo tuším určitě z české republiky

je to zbytečná debata,..bud to zamkněte nebo smazejte a ty pokud máš problém máš možnost SZ tady popřípadě jiném foru, nebo ICQ se vykoktat.
ted jdu na odpolední..takže máš prostor do večera pro to co umíš nejlíp..
v tom máš pravdu.. pokud je cíl zajet 13s.. jde to i s unem..mashina píše:kazdymu je jasny ze sx ma vetsi potencial zajet na 400 nejaky extremni cas - treba 8 sec. pro 8sec je sx lepsi nez uno. Ale kdyz se oba placate na 13sec, tak je snad uplne jedno co to je za auto...
ale čistě jen pro mě.. raděj to zase zajedu s autem,kde si můžu zapnout klimu,než s tím,kde budou jen plastová okna

A v cem z toho nemam pravdu? Vsude jsem cetl jen o tvem SX.blázen píše: Jenže tvůj názor obsahoval mou osobu..PRoto ti ho kdykoliv napadnu.
Nerikej o cem diskuze je a neni. Od prvniho prispevku je to OT, to tady vidi asi kazdy. Psat, ze je SX lepsi na 400m, nez UNO taky moc panovi ve vyberu 2l nepomuze.blázen píše: to není diskuze o tom ,že se nějací kluci snaží.. ale o tom který 2litr je lepší pro 400m .. což si asi taky nepochopil..ale nevadí..
Urazis jeho auto a to, co dela. Ma nizko-objemove turbo auto. Ty rikas, ze je to popelnice, pomale, nakupni taska atd. Co by asi pak rekl nejaky majitel Corvetty na pro nej male a nizko-objemove SX? Myslis, ze by mel nekdo neco takoveho zapotrebi?blázen píše: Já nikoho neurážím ani tebe ani Hvtec ani nikoho jiného. Nikomu sem nenapsal nic co by ho mělo urazit. To že je uno pro mne popelnice je fakt který se nikdy nezmění..ale to přece není urážení nikoho,..nebo ano?
Jo, udelal si peknou GO, treba to jelo, co ja vim.. ale kde jsem rypal do tveho auta, ze je spatne, nejede, apod.? Ja nic skladat neumim, vybiram si auta s motorem, do ktereho nemusim lozit. Na upravy, ktere k memu vyuziti potrebuju si udelam sam nebo s kamrady. A to mi staci. O tom, ze jsi lepsi "motorar" a umis motor poskladat nema cenu diskutovat.blázen píše: Že se kluci snaží je opravdu pěkné..ale já se taky snažil a tys po celou dobu taky jen rýpal..přitom ty jsi neposkládal ještě nikdy nic a ani nic neposkládáš..
S autem hodne stesti, treba bude Z32 ci neco jineho opravdu rychle a vytahnes to dal, nez za vesnici. Treba na okruh, brzdu, kopce, pripadne sprinty aby si to mohl konecne porovnat i s ostatnimi.blázen píše: já se chystám na nějaké další vozítko a zase se budu snažit a ty zase budeš rýpat jako před tím,protože nic jiného neumíš jen rýpat..zase jako ted.
Kdo, kde rypal? Nic jineho neumim? Nemyslim si. Budiz, tvuj nazor.
Podle ceho? Ja nevim, ja se na sprinty necpecializuji. Ale ano, inspirovat se da v zahranici velmi dobre. Jenze vyber auta je jen jeden ukon. Pak zalezi na milionu veci, jak a z ceho to auto postavis.blázen píše: Ted mi odpověz na jednu otázku..podle čeho poznáš,které auto s jakým motorem je pro 400m lepší nebo vhodnější??... podle nějakého průměrného času una bez střechy v ČR, nebo podle toho co jezdí tyto vozy ve světě kde jsou daleko zkušenostmi před ČR,kde umí ověřit jeho skutečné možnosti.
Byla to Almera (cca 1100kg), coz neni nijak malo. A bylo to auto z UK. To je ted a v teto diskuzi uplne nepodstatne.blázen píše: naposled ses ty oháněl nějakým o 200kg lehčím sunnym ,které umělo na slick 5,3s/100km .. taky bylo tuším určitě z české republiky![]()
To je fajn, ze jsi na to, ze je debata zbytecna prisel az ted.. mezitim se ti poradilo popsat nekolik stranek, jak je SX lepsi, nez UNO.blázen píše: je to zbytečná debata,..bud to zamkněte nebo smazejte a ty pokud máš problém máš možnost SZ tady popřípadě jiném foru, nebo ICQ se vykoktat.
našel jsem to na nějakém UK fóru byl to naskenovanej dobovej časopis test byl na nějakém okruhu a na slalomu charade vyhrálo díky rychlejším průjezdům zatáček... dá se to najít když dáš do googlu pocket rocket...jagy píše:Elvis: Charade bylo rychlejsi nez CRX VTEC? Mas nekde ten test?
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
koho volis?Taboo píše:Ano, na tvem priblblem nazoru tykajiciho se mych moralnich kvalit mne opravdu zaleziButcher píše:for Taboo: Měl jsem tady pro tebe něco rozepsanýho něco k tématu,ale nakonec jsem to smazal.Jseš totiž fakt šašekA vůbec to nesouvisí s auty.Samozřejmě jsi v životě něco dokázal a máš auto který já nikdy mít nebudu(i když bych ho nikdy nechtěl).Máš taky určitě neskutečný znalosti,nějakej ten úspěch by se určitě taky našel, ale podle tvejch příspěvků(a o ty tady na fóru asi jde), stojíš podle mě jako člověk za hovno.
![]()
![]()
...
Jsi opravdu tak hloupy, ze tomu skutecne veris?
jagy ani sem to celé nečetl,je toho moc a sem unavenej. uzavřel bych zbytečné dohadování.. nikde sem nepsal,že je SX nejlepší pro sprint, ovšem myslím si že SX zrovna stím SR20det bude umět hodně divoké časy narozdíl právě od těch uno,co mu tu někdo chtěl doporučit..
co je dobré na české poměry nikoho nezajímá, prostě šlo o to co nejvhodněji vybrat pro 400m 2littrový vůz. a budou to právě eclipse se 4G63T a SR20DET co by mohlo být tou správnou cestou k pokoření časů NAD české poměry
co je dobré na české poměry nikoho nezajímá, prostě šlo o to co nejvhodněji vybrat pro 400m 2littrový vůz. a budou to právě eclipse se 4G63T a SR20DET co by mohlo být tou správnou cestou k pokoření časů NAD české poměry

Ja jsem nikoho moralni charakter nehodnotil, ani zadne fotky neposilal.Taboo píše: Pokud ty sam (anebo kdokoliv jiny) predneses nazor, se kterym se shoduji i ja, tak ti ho s radosti odkyvam take. Na druhou stranu, pokud se tvuj nazor nebude shodovat s mymi vlastnimi zkusenostmi a poznatky, tak te zcela urcite nezacnu osobne napadat uverejnovanim tvych fotografii anebo negativnim hodnocenim tveho moralniho charkteru; vecma, ktere s tvym nazorem tykajicim se daneho tematu nemaji absolutne nic spolecneho.
Ja jsem taky nic o okresni ceste, ani spotrebe nerikal..Taboo píše: Toto tema je o nejvhodnejsi 2.0L platforme na sprinty, ne o tom, jak je nejake prditko lepsi na okresni ceste, jestli ma lepsi spotrebu anebo jestli se s nim da parkovat v krabici od bot. Domahat se a vynucovat si nejaky respekt pote, co se nekdo rozhodne stavet letadlo z olova - anebo si vybere k drag racing tu uplne nejhorsi platformu (= FWD econobox s malym N/A motorem) - neni trochu na miste. Ve svete drag racing se vedle zajeteho casu dosahuje respektu take volbou platformy, ktera ten cas ma potencial zajet. Kdejaka priblblost si nezaslouzi respekt jen proto, ze ji nekdo dela.
Slo jen o to, ze mi prijde, ze Blazen stale pise, jak je SX lepsi, jak to bylo rychle, pohodlne (s klimou), atd. atd. Pritom se zadneho primeho srovnani se s nikym nezucastnil. To, ze to pise v temeta, kde jde o sprinty (nejnizsi vaha dulezita) a ne pohodlnost na cestach je trosku zcestne... a nikomu ve vyberu auta nepomuze.
Jinak obecne k autum.. kazdej ma to, na co ma penize a co mu na dane ucely vyhovuje. Kdyby kazdy jezdil v nejlepsi platforme - jak rika Taboo - tak by to byla nuda.

ano blázen tvrdí že SX je lepší než uno..a co je na tom špatného a nepravdivého?jagy píše:Ja jsem nikoho moralni charakter nehodnotil, ani zadne fotky neposilal.Taboo píše: Pokud ty sam (anebo kdokoliv jiny) predneses nazor, se kterym se shoduji i ja, tak ti ho s radosti odkyvam take. Na druhou stranu, pokud se tvuj nazor nebude shodovat s mymi vlastnimi zkusenostmi a poznatky, tak te zcela urcite nezacnu osobne napadat uverejnovanim tvych fotografii anebo negativnim hodnocenim tveho moralniho charkteru; vecma, ktere s tvym nazorem tykajicim se daneho tematu nemaji absolutne nic spolecneho.
Ja jsem taky nic o okresni ceste, ani spotrebe nerikal..Taboo píše: Toto tema je o nejvhodnejsi 2.0L platforme na sprinty, ne o tom, jak je nejake prditko lepsi na okresni ceste, jestli ma lepsi spotrebu anebo jestli se s nim da parkovat v krabici od bot. Domahat se a vynucovat si nejaky respekt pote, co se nekdo rozhodne stavet letadlo z olova - anebo si vybere k drag racing tu uplne nejhorsi platformu (= FWD econobox s malym N/A motorem) - neni trochu na miste. Ve svete drag racing se vedle zajeteho casu dosahuje respektu take volbou platformy, ktera ten cas ma potencial zajet. Kdejaka priblblost si nezaslouzi respekt jen proto, ze ji nekdo dela.
Slo jen o to, ze mi prijde, ze Blazen stale pise, jak je SX lepsi, jak to bylo rychle, pohodlne (s klimou), atd. atd. Pritom se zadneho primeho srovnani se s nikym nezucastnil. To, ze to pise v temeta, kde jde o sprinty (nejnizsi vaha dulezita) a ne pohodlnost na cestach je trosku zcestne... a nikomu ve vyberu auta nepomuze.
Jinak obecne k autum.. kazdej ma to, na co ma penize a co mu na dane ucely vyhovuje. Kdyby kazdy jezdil v nejlepsi platforme - jak rika Taboo - tak by to byla nuda.
pro srovnání toho moc není.. oficiálních čísel se nedočkáš..pouze časů GTECH a nebo srovnání s pár místních závodů v noci
co kecáš tohle jsi napsal .....................Mám sice prdítko(který by třeba na normální okresce sfouklo Kentoyův Nissan ze silnice),................Butcher píše:To bude Ø tak +-160.I kdyby jsi to zajel za hodinu a půl,já se nebavím o tom jak řídíš.Bavím se o autech.Kdyby měl každej z nás k dispozici obě auta, moje bude na obyčejné české okresce stejně rychlejší.Klidně s tebou za volantem...hrabe kolama hnůj od slepic
tady jasně tvrdíš, že tvoje prdítko jede lépe jak můj nissan na okreskách
napsal jsem ti trasu, napsal jsem ti čas, tak to dokaž nebo strč ocas mezi nohy, nebo se omluv, že jsi se o mě otřel a já na tebe zapomenu, ale nemám rád chvástaly
ano vyšlo mi to v průměru 163 km/hod, proto píšu že se není čím chlubit, když je to na okreskách
takže ještě jednou dokaž že ti to jede lépe na této trase, nebo se omluv, nebo dále hrabej hnůj od slepic a do mě se neser, já si to nezačal
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
V obecne rovine lepsi je - jako platforma. Ale ani SX, ani Uno neni 2.0l - predpokladam, ze tazatel myslel atmosferu.blázen píše:
ano blázen tvrdí že SX je lepší než uno..a co je na tom špatného a nepravdivého?
pro srovnání toho moc není.. oficiálních čísel se nedočkáš..pouze časů GTECH a nebo srovnání s pár místních závodů v noci
Tim tedy chci rict, ze je to stale dokola "SX vs. UNO" ale uplne mimo tema.
Tak nove auto treba konecne srovnas s konkurenci.. odbrzdis vykon, zkusis treba okruh...

nové auto budu provozovat stejně,nechystám se to skládat pro žádné mimoně ani jiné srazy. Protože pro mě sou nepodstatné, podstatné je pohodlné a rychlé svezení... tam nepatří ani 400m ani rally ani okruh ..jagy píše:V obecne rovine lepsi je - jako platforma. Ale ani SX, ani Uno neni 2.0l - predpokladam, ze tazatel myslel atmosferu.blázen píše:
ano blázen tvrdí že SX je lepší než uno..a co je na tom špatného a nepravdivého?
pro srovnání toho moc není.. oficiálních čísel se nedočkáš..pouze časů GTECH a nebo srovnání s pár místních závodů v noci
Tim tedy chci rict, ze je to stale dokola "SX vs. UNO" ale uplne mimo tema.
Tak nove auto treba konecne srovnas s konkurenci.. odbrzdis vykon, zkusis treba okruh...
to sem poslal ja ale ja pro drag racing fakt neziju... upravovat auto pro drag mi prijde dost podobne jako lestenky na srazech. Ty auta jsou pak v podstate nepouzitelne na cokoliv jineho krom tech srazu. Ja akorat taky nechapu proc se vysmivas takle malym objemum. vzdyt 2.0 musi byt u vas taky zatracene prditko.. a sam tady pises ze podstatou drag racing je preplnovani maleho motoru nez pouziti vetsiho kvui vaze. Snazis se nam rict ze jenom 2.0 turbo je nejvic nejlepsi?:D nemuze byt nakonec rychlejsi treba 2.5t? nebo 1.8t?Taboo píše:Jiste, ja jsem take netvrdil, ze jsi to byl ty. Byli to vlastnici prditek, kteri proste nejak nedokazou prenest pres srdce fakt, ze to, co si vybrali k vyhravani poharku na vasich sprintech neni obecne tim nejlepsim vyberem k dosazeni nejakych konkurenceschopnych vysledku - a tou konkurenceschopnosti nemyslim samozrejme jen jine prditka.jagy píše:Ja jsem nikoho moralni charakter nehodnotil, ani zadne fotky neposilal.
mashina píše:to sem poslal ja ale ja pro drag racing fakt neziju... upravovat auto pro drag mi prijde dost podobne jako lestenky na srazech. Ty auta jsou pak v podstate nepouzitelne na cokoliv jineho krom tech srazu. Ja akorat taky nechapu proc se vysmivas takle malym objemum. vzdyt 2.0 musi byt u vas taky zatracene prditko.. a sam tady pises ze podstatou drag racing je preplnovani maleho motoru nez pouziti vetsiho kvui vaze. Snazis se nam rict ze jenom 2.0 turbo je nejvic nejlepsi?:D nemuze byt nakonec rychlejsi treba 2.5t? nebo 1.8t?Taboo píše:Jiste, ja jsem take netvrdil, ze jsi to byl ty. Byli to vlastnici prditek, kteri proste nejak nedokazou prenest pres srdce fakt, ze to, co si vybrali k vyhravani poharku na vasich sprintech neni obecne tim nejlepsim vyberem k dosazeni nejakych konkurenceschopnych vysledku - a tou konkurenceschopnosti nemyslim samozrejme jen jine prditka.jagy píše:Ja jsem nikoho moralni charakter nehodnotil, ani zadne fotky neposilal.


TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily