Karbonove potrubi motor->IC->motor
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Karbonove potrubi motor->IC->motor
Potreboval bych se poradit, mam teoreticky moznost nejake vyroby z karbonu. Budu v nejblizsi dobe delat potrubi k IC. Chtel jsem to resit nakupem UNI Alu piping kitu z ebay a svareni v pozadovany tvar. Ted mam moznost ale nechat udelat karbonove, ktere by vysly na cca stejnou cenu jak ty hlinikove ve finale (nakup+doprava+svarovani). Jen je problem ze osoba ktera by to delala nema zkusenosti s necim takovym, dela kapotaze na motorky atd. Tak nevime jakou hrubost pouzit, popripade jak silnou stenu udelat. Je mi jasny ze tady nikdo nebude mit zkusenosti primo s timhle, ale jestli treba nekdo nekdy nedelal nejaky vyrobek z lamina, ktery byl pak vystavovan tlaku nad 1bar. Popripade jestli nemate nekdo zkusenosti, ktery pomuzou pri vyrobe neceho takoveho....Predem diky
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: Karbonove potrubi motor->IC->motor
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:27, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Karbonove potrubi motor->IC->motor
Zkus se zeptat u Havla,jestli nemaji už hotové trubky, ty budeš potřebovat něco kolem 70mm průměr ne? Kdyby měli tak stačí dát hliníkový kolena a je to, vyrábět trubky i s ohybem z uhlíku,to bude hodinařina,to ti povím
I live in SUPRA World
Celý život bychom měli žít tak, že jednou, až se za ním otočíme, si budem moci říct: Hmm nice smoke-screen...
Celý život bychom měli žít tak, že jednou, až se za ním otočíme, si budem moci říct: Hmm nice smoke-screen...
Re: Karbonove potrubi motor->IC->motor
jen tak teoreticky ... chtělo by to něco, co v tuhém stavu je opravdu tuhé a pevné, ale zároveň se dá jen za mírně zvýšených teplot zkapalnit ... nenapadá mě nic jiného než vosk. Nevím jestli např na odlitky se používá nějaký speciální vosk, např. nějaký technický, ale to je jedno, šlo by to snadno obrobit do požadovaného tvaru (teoreticky při nahřátí by měly jít ohýbat i kolena) klidně na soustruhu, jde ho recyklovat a podle mě by to bylo ideální jak pro práci, tak pro výsledná kvalitu povrchu uvnitř trubek
Re: Karbonove potrubi motor->IC->motor
taboo ty jsi vazne chytrak 

- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Karbonove potrubi motor->IC->motor
dekuju za nazory a rady...resil jsem to i na sx foru, byla tam i pripominka na pevnost, ze by bylo dobre pouzit kombinaci karbon a kevlar
Je pravda ze to bude asi pomerne dost krehke, tak to musim jeste probrat s tim clovekem co by to delal. Ze by se pouzily pripadne nejaky vrstvy kevlaru, a do koncu by se zalaminovaly hlinikove krouzky( kvuli stahovani spon ).
Tim se to ale cele komplikuje, takze jeste musim poradne popremyslet a zvazit vsechny pro a proti mezi ALU potrubim a touto karbon-kevlarovou variantou.
Je pravda ze to bude asi pomerne dost krehke, tak to musim jeste probrat s tim clovekem co by to delal. Ze by se pouzily pripadne nejaky vrstvy kevlaru, a do koncu by se zalaminovaly hlinikove krouzky( kvuli stahovani spon ).
Tim se to ale cele komplikuje, takze jeste musim poradne popremyslet a zvazit vsechny pro a proti mezi ALU potrubim a touto karbon-kevlarovou variantou.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98