Kde v čr assembly lube ?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo, zrovna jsem koukal na pořad RIDES a Chip Foose připravoval nějaký FullCustom fáro na soutěž a pozval si nějakého borce který dělal přesně to co ty odsuzuješ. Odpojil palivové čerpadlo a několikrát na pár vteřin protočil motor a když se vytvořil určitý tlak (rozhodně ne ten správný ale přeci jen alespoň nějaký) tak teprve usoudil, že je vše OK a připojil paluvové čerpadlo a motor naskočil jako prd.

Podotýkám, že nejsem vyučený automechanik, lubrikantu pod ARP štefty rozumím, ale to s tím protočením motoru na prázdno mi přišlo jako dobrý nápad.... :ja_nic:
Dokonce Chip řekl, že jestli ten motor nenaskočí tomu chlápkovi na první pokus tak že sní přední sklo :D Tak bych řekl že mu asi věřil a když Chip někomu tolik věří tak to asi zase takový hlupák nebude.... Tak jak to je?

Ještě upřesňuji, že na tebe neútočím, jen by mne to zajímalo.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

leon4x4 píše:Taboo, zrovna jsem koukal na pořad RIDES a Chip Foose připravoval nějaký FullCustom fáro na soutěž a pozval si nějakého borce který dělal přesně to co ty odsuzuješ. Odpojil palivové čerpadlo a několikrát na pár vteřin protočil motor a když se vytvořil určitý tlak (rozhodně ne ten správný ale přeci jen alespoň nějaký) tak teprve usoudil, že je vše OK a připojil paluvové čerpadlo a motor naskočil jako prd.
Ano. Ja jsem taky videl Foose nastartovat novy V8 se sundanymi viky ventilu - a drzet ho ve volnobehu po nekolik minut - bez jakychkoliv znamek nejakeho oleje v hlavach anebo Boyd Coddington snazit se nastartovat motor po 30 minut (nez prisel na to, ze nema spravne zapojene kabely zapalovacich svicek) :D . Kazdy ma proste jiny pristup... U DOHC motoru, protocenim toho motoru clovek dostane olej mozna k loziskum klikove hridele, ale ne k vackam. Ja se snazim tim motorem pred spustenim zbytecne netocit - abych tam mel "rezervu" na zjisteni a odstraneni problemu v pripade, ze ten motor okamzite nenaskoci. Ta assembly lube proste dokaze ochranit loziska a vacky jen po urcity cas. Ja se proste nerad spoleham na to, ze vsechno pujde tak, jak ma - jen abych pote skoncil se znicenymi $600 vackami jen proto, ze selhalo $5 relay palivoveho cerpadla anebo neco podobneho.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“