motory do favorita

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
pov
Příspěvky: 172
Registrován: 15 úno 2004 12:07
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: motory do favorita

Příspěvek od pov »

BALI píše:felicia 1,6 na převodovku padne jenom s mezikusem... možná ho mam v garáži,musel bych se kouknout... 1,6 má stejnej blok jako stará vw 1,8 tak logicky na převodovku jen tak nepadnou

1,3 z feldy je v poho a mam pocit že by měla sednout i fabie

sorry, ale tohle je blbost... 1,6ka a 1,8ka jsou uplně jiný motory. jak psal honza, golf, popř. scirocco 16v(což je problém sehnat ale jedno jsem ted videl za 15) je mnohem lepsi reseni, vzhledem k dostupnosti a zamenitelnosti dilu( U Golfu 2 si uz lze hodne kombinovat s G3 podvozkem, pripadne G4 - brzdy), a nehlede na tuhost kastle. Vykuchana G1 ma pod 800kg, G2 kolem 1000kg. Problem je mechanicke vstrikovani paliva, coz dela dost problemy, ale pokud slape jak ma, je to super vec co se tyka zvysovani vykonu, protoze to ma hodne velky rezervy a neni treba ladit karburatory, ktery jsou silene drahy a funguji v omezenem spektru otacek. 1,6 8v a 1,8 8v v G1 a 1,8 8v v G2 s K-JETem lze bezproblemu pouzit obycejny karburatorovy sani a obyc karbec, rozdelovac s kladivkem a ladit levne a bude to fungovat. Motoru je navic spousta a cena motoru je dneska zhruba stejna jako cena 1,3ky z favorita.

o favech moc velkej prehled nemam, ale z 1,6 55( coz je motor z Golfu 3- vychazi prakticky z G1 1,1carb) by nemel byt problem dostat kolem 100koni.

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: motory do favorita

Příspěvek od Starlet »

AlesShi píše:
MComb píše:
SPEEDY píše:Zeptám se takto: Má vůbec smysl dělat to, co děláš, když na to nemáš peníze? Budeš mít vůbec potom na benzín?

Z hovna bič neupleteš, takže jestli Ti už dříve plány zkrachovaly na financích, teď tomu nebude jinak.
Na tom něco bude... S autem za 5k jezdit závody... Hmmm Hodně štěstí... :?:
coby ne?
konicek dobrej
8) 8) 8)
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Uživatelský avatar
Anubees
Příspěvky: 5
Registrován: 28 úno 2009 16:51
Bydliště: Okolí Ostravy a Havířova
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Anubees »

Beaver píše:Motor Favorit, hlavu Felicia 50 kW (vetsi kanaly), klikovku Fabia (objem 1.4), 2x dvojity karburator a ono to nejak pojede :wink:
hele to se mi začíná líbit eště mi napiš jaky ten dvojtý karbec jako z jakeho auta nebo tak.. ted jen jestli nekecáš :pifko:

Pernick
Příspěvky: 1267
Registrován: 17 črc 2007 21:39
Bydliště: Brno

Re: motory do favorita

Příspěvek od Pernick »

http://www.ewrc.cz/ewrc/inzerce.php?advert=5405" onclick="window.open(this.href);return false;
Renault Megane Break 1.9DTi 100koní v naftě, jsem spokojený =)

luke.bean
Příspěvky: 1355
Registrován: 11 bře 2006 16:38
Bydliště: Praha venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: motory do favorita

Příspěvek od luke.bean »

nedávno jsem prodal svojí cvičku za cenu co do toho chceš dát,akorát chyběli race tlumiče.. škoda,no..

jinak na to že jsem měl motor 1.6 cca 100PS , tak to bylo vcelku konkurenceschopný auto.. :wink:

akorát teda trošku nechápu tvůj postoj k tomu,že nejedeš na bednu,ale přitom si stojíš za zachováním slabší skupiny.. :? 8)
QUATTRO 309 kW

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“