
nastavení vaček-jak na ně :-)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
nastavení vaček-jak na ně :-)
Rád bych zde rovinul diskusi jak správně načasovat vačky-bavíme se o výměně seriových za upravené s jiným zdvihem,dobou otevření.Jde mi o to jaká základní pravidla postupu zachovat,se kterou vačkou začít a jak diagnostikovat nesprávné časování....


krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení vaček-jak na ně :-)
aaaa... tak na toto si pockaaaam aj jaaa... 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: nastavení vaček-jak na ně :-)
zkousel jsi ten doftvare na nastaveni vacek nemohu si vzpomenout jak se jemenoval mel jsem demo neslo v nem ukladat... podle toho jsem casoval svoji toyotu ... nejvetsi rozdily delalo prenastaveni vyfuku... diky prenastaveni doslo ke zvyseni vykonu a kroutaku v nizkych otackach i pri dalkeo ostrejsi vacce... po vsech tech labroacich mam sani origo 248tusim a vyfuk mam 264 brian crower a nastavnej vyfuk na 3stupne advance... takhle mne vysel vykonovej zisk v celem spektru otacek a kroutak lezl silene nahoru... dle toho softvare jsem mel s origo vacicema a nastavenim casovani nejakych 283hp nekde pred 7tis rpm po prestavbe jsem byl na nejakych 310hp za 7tis rpm ale max kroutak nestoupi v podstate ve stejnych otackach jako pred tim ale byl o 30nm vyssi...
edit: jenze ja foukam nevim jak to bude u atmo
edit: jenze ja foukam nevim jak to bude u atmo
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: nastavení vaček-jak na ně :-)
ha zaúkoluju libora ať ho vyčmuchá
mě jde o základní teorie a praktické postupy.Myslím že NA a Turbo budou postupy stejné jen nastavení jiné...nevím rád bych si to právě ujasnil dříve než začnu laborovat....

mě jde o základní teorie a praktické postupy.Myslím že NA a Turbo budou postupy stejné jen nastavení jiné...nevím rád bych si to právě ujasnil dříve než začnu laborovat....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: nastavení vaček-jak na ně :-)
poslal jsem ti ho na emailKrosmen píše:ha zaúkoluju libora ať ho vyčmuchá![]()
mě jde o základní teorie a praktické postupy.Myslím že NA a Turbo budou postupy stejné jen nastavení jiné...nevím rád bych si to právě ujasnil dříve než začnu laborovat....

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: nastavení vaček-jak na ně :-)


krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení vaček-jak na ně :-)
..aj jaaa xeeem.... 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/