nastavení vaček-jak na ně :-)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

nastavení vaček-jak na ně :-)

Příspěvek od Krosmen »

Rád bych zde rovinul diskusi jak správně načasovat vačky-bavíme se o výměně seriových za upravené s jiným zdvihem,dobou otevření.Jde mi o to jaká základní pravidla postupu zachovat,se kterou vačkou začít a jak diagnostikovat nesprávné časování....
:-)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavení vaček-jak na ně :-)

Příspěvek od JRD McLAREN »

aaaa... tak na toto si pockaaaam aj jaaa... spek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: nastavení vaček-jak na ně :-)

Příspěvek od elviiis »

zkousel jsi ten doftvare na nastaveni vacek nemohu si vzpomenout jak se jemenoval mel jsem demo neslo v nem ukladat... podle toho jsem casoval svoji toyotu ... nejvetsi rozdily delalo prenastaveni vyfuku... diky prenastaveni doslo ke zvyseni vykonu a kroutaku v nizkych otackach i pri dalkeo ostrejsi vacce... po vsech tech labroacich mam sani origo 248tusim a vyfuk mam 264 brian crower a nastavnej vyfuk na 3stupne advance... takhle mne vysel vykonovej zisk v celem spektru otacek a kroutak lezl silene nahoru... dle toho softvare jsem mel s origo vacicema a nastavenim casovani nejakych 283hp nekde pred 7tis rpm po prestavbe jsem byl na nejakych 310hp za 7tis rpm ale max kroutak nestoupi v podstate ve stejnych otackach jako pred tim ale byl o 30nm vyssi...

edit: jenze ja foukam nevim jak to bude u atmo
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavení vaček-jak na ně :-)

Příspěvek od Krosmen »

ha zaúkoluju libora ať ho vyčmuchá :-)
mě jde o základní teorie a praktické postupy.Myslím že NA a Turbo budou postupy stejné jen nastavení jiné...nevím rád bych si to právě ujasnil dříve než začnu laborovat....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: nastavení vaček-jak na ně :-)

Příspěvek od elviiis »

Krosmen píše:ha zaúkoluju libora ať ho vyčmuchá :-)
mě jde o základní teorie a praktické postupy.Myslím že NA a Turbo budou postupy stejné jen nastavení jiné...nevím rád bych si to právě ujasnil dříve než začnu laborovat....
poslal jsem ti ho na email :rock:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavení vaček-jak na ně :-)

Příspěvek od Krosmen »

:-) kuju :-)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: nastavení vaček-jak na ně :-)

Příspěvek od JRD McLAREN »

..aj jaaa xeeem.... :cry:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“