jak se to vezme.Jediný co nevim tak jak zvolit množství vstřikovaný vody.....Nádobu na vodu mám v kufru cca 5l čerpadlo který má tlak 3bar se dá sehnat a jako vstřik použiju např ze vstřiku benzínu....Bude to vstřikovat pouze když dosáhnu tlaku turba kdy otevře Westgate....Vstřik mám pak pouze čerpadlo.Vlastně nevim do kterých míst bych vstřik měl přesně umístit....Zkoumal sem co se použilo na jednom unu turbo a nebylo to marný za pár korun pár koní.....Placenta píše:ja bych volil to same, i kdyz v lepsich variantach to taky neni levna zalezitostKrosmen píše:osobně chci využít většího IC a watter injection....
ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani
co sem slysel tak asi 1/10 spotreby benzinu se vstrikuje, pred skrtici klapku pokud budes vstrikovat benzinovym vstrikem tak si asi moc nezastrikas : - ) protoze vstrik se maze tim benzinem, stejne tak jako cerpadlo na bezin co vstrikovali u toho una turbo, samo ze to bude nejakou dobu fungovat ,ale je to spis tak ze mas carku ze mas vstrikovani vody, sem to taky resil a asi poresil bych to timdle kitem: za 200 dolacu to je ok, je tam cerpadlo nadrzka, tlakovej spinac, solenoid pro trysku tryska a naky hadicky
http://www.coolingmist.com/detailmain.aspx?pid=02CV, maji toi na ebayi
jinak samozrejme vsechny komponenty bezproblemu sezenes i unas, krome cerpadla
mmch je lepsi mit cerpadlo co dava mnohem vetsi tlak, nez je v sani - treba kdyz mas tlak 1.5 baru tak cerpadlo da 3 bary, ale bude proti nemu tlacit tech 1.5 baru, proto pouzivaji pro vstrik 60 nebo 100 a vice psi pumpy
do vody muzes dat taky methanol dle libosti co sem videl na svedskejch strankach tak zase 1/10 vstrikovane vody,
je tam jeden hacek, methanol pusobi hodne korozivne na kovy takze vseho s mirou, a ne to tam srat co se vejde.
nebo taky existuje easy zpusob, kdy cerpadlo nahradis protitlakem v sani ale je to narocnejsi ale odpadne draha soucastka ; - )
http://www.coolingmist.com/detailmain.aspx?pid=02CV, maji toi na ebayi
jinak samozrejme vsechny komponenty bezproblemu sezenes i unas, krome cerpadla
mmch je lepsi mit cerpadlo co dava mnohem vetsi tlak, nez je v sani - treba kdyz mas tlak 1.5 baru tak cerpadlo da 3 bary, ale bude proti nemu tlacit tech 1.5 baru, proto pouzivaji pro vstrik 60 nebo 100 a vice psi pumpy
do vody muzes dat taky methanol dle libosti co sem videl na svedskejch strankach tak zase 1/10 vstrikovane vody,
je tam jeden hacek, methanol pusobi hodne korozivne na kovy takze vseho s mirou, a ne to tam srat co se vejde.
nebo taky existuje easy zpusob, kdy cerpadlo nahradis protitlakem v sani ale je to narocnejsi ale odpadne draha soucastka ; - )
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani
Břéťasemysak píše:pokud chces mit to chlazeni ''N2O'' tak ver, ze mnohem levneji stejneho efektu dosahnes pri pouziti treba CO2 - protoze nejde o plyn kterym chladis ale o to, ze ho nekdo nekdy za pouziti nemale energie stlacil do tlakove lahve - a pritom se hodne zahral a potom vychladl, pri expanzi - strikani tryskou na intercooler se snizuje tlak a to teplo ktere vydal pri stlacovani zase ze sveho okoli vezme vysledkem je ze dojde ke schlazeni okoli mmch existuje jeden vzorecek resp. rovnice
p*V = n * R * T
p ... tlak
V ... objem
n ... latkove mnozstvi
R ... konstanta
T ... teplota
ktera tohle vyjadruje, ba co vice podle ni funguji vsechny spalovaci motory, lednicky, klimatizace a dalsi veci kde se pouziva expanze a komprese plynu v jakekoliv podobe
sem to videl v akci ze to strikal nejakej ubozak na intercooler u dieseloveho BMW na sprinu na jedinem tuningovem sraze co jsem byl, obavamse ze vetsiho efektu by v jeho pripade bylo dosazeno vyhozenim kozenych sedacek s 3ma pametma...
strikal na to co2 z hasiciho pristroje, ale lidem se to aspon libylo
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani
to taboo: je to opravdu znat kdyz chladis intercooler nitrem?? je velkej rozdil mezi nitrem a vodou pri jizde?
SEAT LEON CUPRA
Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani
a nema vypustanie vacsieho mnozstva nitrousu do vzduchu vedlajsie ucinky? 
hlavne na naladu okolo iducich
hlavne na naladu okolo iducich
Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani
Jo, strašně se ti potom smějouJonnY píše:a nema vypustanie vacsieho mnozstva nitrousu do vzduchu vedlajsie ucinky?
hlavne na naladu okolo iducich
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani
Znat to je, ale dlouho to nevydrzi (ono to je jako by jsi ten zmrazeny intercooler dal do horkych kamen). Hlinik ztrati teplotu velice rychle - a vyprazdnit polovinu nitrous lahve jen pro nejaky docasny chladici efekt se vyplaci jen kdyz jde o velke penize, ne kdyz clovek jede do obchodu. Proto je v beznem provozu na ulici za horkeho pocasi ten ostrik vodou mnohem vyhodnejsi - i kdyz ne treba tak kratkodobe uciny jako nitrous. Zacit ale s dobrym a patricne velkym intercoolerem je samozrejme zaklad, protoze ten ostrik vodou anebo nitrous ho nikdy dloudobe nenahradi. Tim myslim, ze ty ostrikovaci systemy by se nemely pouzivat jako naplast za malo ucinny intercooler, ale jen jako kompenzace za vysoke teploty okolniho vzduchu. Pri 70*F pocasi by zadne auto zadny intercooler sprayer k beznemu provozu potrebovat nemelo...Tommy-cupra píše:to taboo: je to opravdu znat kdyz chladis intercooler nitrem?? je velkej rozdil mezi nitrem a vodou pri jizde?
IQ stylingem nenahradis.
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
Re: ostrik IC dusikem x vtrikovani methanolu do sani
me jde vyslovene o sprint,v normalnim provozu jezdim kaficko.
SEAT LEON CUPRA

