otáčky turba

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

otáčky turba

Příspěvek od tom28 »

Mám takovej speciální dotaz. V jakých přibližných otáčkách se pohybuje turbo od ŕozběhu do max otáček.
Přoč se ptám. Jestli by bylo možné použít jako dychadlo " pouze sací část"

Uživatelský avatar
FatalDooM
Příspěvky: 85
Registrován: 28 pro 2006 19:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FatalDooM »

No absolutne netusim jak to chces pouzit, ale moje turbo na Fiatu Coupe 20V by melo mit pri volnobehu 20.000 ot/min a pri full speed 150.000 ot/min
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited Edition no. 333/1600 @ 1,3 bar (12,5L/100km)
Moje jizda do kopecka: http://www.youtube.com/watch?v=WHspCClyU_U" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:18, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: otáčky turba

Příspěvek od MarAt »

já viděl v destrukční kabině i 220tis ot (kuličky,vibrační test). Sací část můžeš jako dmychadlo použít,ale spočítat vhodně ten převod...no nevím,jestli se nevyplatí koupit rovnou kompresor....
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom28 »

Byl to jen dotaz. Mám totiž problém s místem, a kompresor Eaton podle foto co jsem viděl, není zrovna drobeček. Hodilo by se mi něco menšího. Nevíte jak veliký je G dmychadlo?

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

prodávaj s ei kompresory co vypadaj jako sací část turba.. sic etočej míň ale vypadaj jako kdyby měli foukat tatru... co sem vyčet tak je možný s nima nafouka cca 0,6b... mam doma i video s tímhle kompresorem v golfu VR6

Uživatelský avatar
máca
Příspěvky: 2415
Registrován: 18 úno 2006 01:20
Bydliště: mostecko

Příspěvek od máca »

honza 2.0 16v píše:prodávaj s ei kompresory co vypadaj jako sací část turba.. sic etočej míň ale vypadaj jako kdyby měli foukat tatru... co sem vyčet tak je možný s nima nafouka cca 0,6b... mam doma i video s tímhle kompresorem v golfu VR6
¨tak sem s tim, sem zvedavej jak funguje takovy elektricky turbo :roll: jestli to neni ten slavnej power booster, nebo jak se to jmenuje, ten obracenej vysavac :lol:

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

máca píše:
honza 2.0 16v píše:prodávaj s ei kompresory co vypadaj jako sací část turba.. sic etočej míň ale vypadaj jako kdyby měli foukat tatru... co sem vyčet tak je možný s nima nafouka cca 0,6b... mam doma i video s tímhle kompresorem v golfu VR6
¨tak sem s tim, sem zvedavej jak funguje takovy elektricky turbo :roll: jestli to neni ten slavnej power booster, nebo jak se to jmenuje, ten obracenej vysavac :lol:
ne je to poháněný od klikovky

http://www.autohificlub.cz/forum/10/353 ... 0kompresor?

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

www.g-power.de nebo tak nějak ,ty to mají v nabídce.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom28 »

Takový kompresory jsem už nějaký zhlídnul, ale problém je ten, že vždy pouze součástí nějakého kitu např, za 3 tis eur. Samotné by asi taky nebyl problém ale určitě to nebude za 10 tis. Kdyby se nějaký použitý naskytl, měl bych asi zájem.
Přemýšlel jsem už i o laděném NA motoru, ale jenom vačky jsou k sehnání tak za 30 tis. A vysledný nárust asi nic závratného.
Je mi jasný, že bez nějakých investic to nejde ale snad je i jiná cesta než koupit kit za 100 litrů.

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

tom28 píše:Takový kompresory jsem už nějaký zhlídnul, ale problém je ten, že vždy pouze součástí nějakého kitu např, za 3 tis eur. Samotné by asi taky nebyl problém ale určitě to nebude za 10 tis. Kdyby se nějaký použitý naskytl, měl bych asi zájem.
Přemýšlel jsem už i o laděném NA motoru, ale jenom vačky jsou k sehnání tak za 30 tis. A vysledný nárust asi nic závratného.
Je mi jasný, že bez nějakých investic to nejde ale snad je i jiná cesta než koupit kit za 100 litrů.
za 30tis. máš základní úpravu hlavy a nějaký normálnější vačky, a při troše štěstí ti k tomu někdo udělá i soft...

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tom28 »

mám 2,8 Vanos a vačky jsem našel u jedné německé firmy za 1 399 euro asi budou i lacinejší firmy ale o polovičku určitě ne :cry:
Raději bych ten kompresor tam přibydou i Nm

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“