otáčky turba
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
otáčky turba
Mám takovej speciální dotaz. V jakých přibližných otáčkách se pohybuje turbo od ŕozběhu do max otáček.
Přoč se ptám. Jestli by bylo možné použít jako dychadlo " pouze sací část"
Přoč se ptám. Jestli by bylo možné použít jako dychadlo " pouze sací část"
No absolutne netusim jak to chces pouzit, ale moje turbo na Fiatu Coupe 20V by melo mit pri volnobehu 20.000 ot/min a pri full speed 150.000 ot/min
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited Edition no. 333/1600 @ 1,3 bar (12,5L/100km)
Moje jizda do kopecka: http://www.youtube.com/watch?v=WHspCClyU_U" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje jizda do kopecka: http://www.youtube.com/watch?v=WHspCClyU_U" onclick="window.open(this.href);return false;
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: otáčky turba
já viděl v destrukční kabině i 220tis ot (kuličky,vibrační test). Sací část můžeš jako dmychadlo použít,ale spočítat vhodně ten převod...no nevím,jestli se nevyplatí koupit rovnou kompresor....
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
¨tak sem s tim, sem zvedavej jak funguje takovy elektricky turbohonza 2.0 16v píše:prodávaj s ei kompresory co vypadaj jako sací část turba.. sic etočej míň ale vypadaj jako kdyby měli foukat tatru... co sem vyčet tak je možný s nima nafouka cca 0,6b... mam doma i video s tímhle kompresorem v golfu VR6


- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
ne je to poháněný od klikovkymáca píše:¨tak sem s tim, sem zvedavej jak funguje takovy elektricky turbohonza 2.0 16v píše:prodávaj s ei kompresory co vypadaj jako sací část turba.. sic etočej míň ale vypadaj jako kdyby měli foukat tatru... co sem vyčet tak je možný s nima nafouka cca 0,6b... mam doma i video s tímhle kompresorem v golfu VR6jestli to neni ten slavnej power booster, nebo jak se to jmenuje, ten obracenej vysavac
http://www.autohificlub.cz/forum/10/353 ... 0kompresor?
www.g-power.de nebo tak nějak ,ty to mají v nabídce.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Takový kompresory jsem už nějaký zhlídnul, ale problém je ten, že vždy pouze součástí nějakého kitu např, za 3 tis eur. Samotné by asi taky nebyl problém ale určitě to nebude za 10 tis. Kdyby se nějaký použitý naskytl, měl bych asi zájem.
Přemýšlel jsem už i o laděném NA motoru, ale jenom vačky jsou k sehnání tak za 30 tis. A vysledný nárust asi nic závratného.
Je mi jasný, že bez nějakých investic to nejde ale snad je i jiná cesta než koupit kit za 100 litrů.
Přemýšlel jsem už i o laděném NA motoru, ale jenom vačky jsou k sehnání tak za 30 tis. A vysledný nárust asi nic závratného.
Je mi jasný, že bez nějakých investic to nejde ale snad je i jiná cesta než koupit kit za 100 litrů.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
za 30tis. máš základní úpravu hlavy a nějaký normálnější vačky, a při troše štěstí ti k tomu někdo udělá i soft...tom28 píše:Takový kompresory jsem už nějaký zhlídnul, ale problém je ten, že vždy pouze součástí nějakého kitu např, za 3 tis eur. Samotné by asi taky nebyl problém ale určitě to nebude za 10 tis. Kdyby se nějaký použitý naskytl, měl bych asi zájem.
Přemýšlel jsem už i o laděném NA motoru, ale jenom vačky jsou k sehnání tak za 30 tis. A vysledný nárust asi nic závratného.
Je mi jasný, že bez nějakých investic to nejde ale snad je i jiná cesta než koupit kit za 100 litrů.