
Pocitane potrubi
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 175
- Registrován: 31 led 2005 13:16
- Bydliště: někde u HK
- Kontaktovat uživatele:
ja vzdycky ze auta jezdej, tak sem se asi spetlZemi píše:Sak po srazech behaj uz dlouho 240-250PS Civici.

jako tady v cr sou nejaky 250 Ps civici ??
www.opel-tigra-cz.com | www.tigra-twin-top.wz.cz | www.pocasi-jarmil.wz.cz
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko
pocasi(Jarmil) 4EVER
http://jaromer.myminicity.com/ - moje virtualni mestecko

pocasi(Jarmil) 4EVER
Co kecáš že to tu nikdo nemá. Já si vzpomínám v Brně jak každej před sprintama s vtecama to měli, štelovali a pak je pojela sériovka na sjetejch gumách, to byl zážitek to sem nežralZemi píše:Zvysit bohatost = mene koni, ale bezpecne... Vetsiho vykonu docilis idelanim pomerem A/F (ted si nevzpomenu kolik to jeSly píše:Co ten prvni kus? Je nejlevnejsi a je vcetne meraku. To je ten bazmek, kterym si na sprintech muzes zvysit bohatost smesi?
Jakou to ma spojitost s vyfukovym potrubim?)...
Jinak spojitost je tam takova, ze porad upgradujes a nemusi ti to ten seriovej regulator porad stihat... Tady v CR to lidi moc nema, ale slovaci to maj snad vsichni vcetne Dusana s GX Saxem.


Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz jsou to curaci...Ritchma píše:Co kecáš že to tu nikdo nemá. Já si vzpomínám v Brně jak každej před sprintama s vtecama to měli, štelovali a pak je pojela sériovka na sjetejch gumách, to byl zážitek to sem nežralZemi píše:Zvysit bohatost = mene koni, ale bezpecne... Vetsiho vykonu docilis idelanim pomerem A/F (ted si nevzpomenu kolik to jeSly píše:Co ten prvni kus? Je nejlevnejsi a je vcetne meraku. To je ten bazmek, kterym si na sprintech muzes zvysit bohatost smesi?
Jakou to ma spojitost s vyfukovym potrubim?)...
Jinak spojitost je tam takova, ze porad upgradujes a nemusi ti to ten seriovej regulator porad stihat... Tady v CR to lidi moc nema, ale slovaci to maj snad vsichni vcetne Dusana s GX Saxem.![]()

@casipo(miljar):


Tenhle taky nejako posilil...

Tyhle vsechny pojedou S2000 uplne v pohode...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
docela by mě zajímalo čím tyhle Civic-i dosáhly zvýšení o 40-50 HP, jinak v sérii tenhle CIvic dá S2000 jako by prd nijak zázračně to nejede ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze si to nechal upravit za cca 200kkcMarauderZ28 píše:docela by mě zajímalo čím tyhle Civic-i dosáhly zvýšení o 40-50 HP, jinak v sérii tenhle CIvic dá S2000 jako by prd nijak zázračně to nejede ...

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Jezisi Maro nech toho... CTR v serii neda S2k... A jestli jo tak je to proste o ridici... A o tom cervenym Civicu vim to, ze ma I/E + TODA CAMs + HONDATA... Vozi s sebou vedle sebe notebook a prehazuje si mezi 32 programy podle toho co pojede... Ma tam toho mraky... Slysel jsem neco o 2mega ze v tom je...MarauderZ28 píše:docela by mě zajímalo čím tyhle Civic-i dosáhly zvýšení o 40-50 HP, jinak v sérii tenhle CIvic dá S2000 jako by prd nijak zázračně to nejede ...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
o nulu vicZemi píše:Jezisi Maro nech toho... CTR v serii neda S2k... A jestli jo tak je to proste o ridici... A o tom cervenym Civicu vim to, ze ma I/E + TODA CAMs + HONDATA... Vozi s sebou vedle sebe notebook a prehazuje si mezi 32 programy podle toho co pojede... Ma tam toho mraky... Slysel jsem neco o 2mega ze v tom je...MarauderZ28 píše:docela by mě zajímalo čím tyhle Civic-i dosáhly zvýšení o 40-50 HP, jinak v sérii tenhle CIvic dá S2000 jako by prd nijak zázračně to nejede ...


http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
eek mapy se daj stahnout z netu prece taky... A kdyz je sikovnej muze si to klidne ladit sam... Si to pletes s tim PowerSracem od BitPoweru...tojebordel píše:o nulu vicZemi píše:Jezisi Maro nech toho... CTR v serii neda S2k... A jestli jo tak je to proste o ridici... A o tom cervenym Civicu vim to, ze ma I/E + TODA CAMs + HONDATA... Vozi s sebou vedle sebe notebook a prehazuje si mezi 32 programy podle toho co pojede... Ma tam toho mraky... Slysel jsem neco o 2mega ze v tom je...MarauderZ28 píše:docela by mě zajímalo čím tyhle Civic-i dosáhly zvýšení o 40-50 HP, jinak v sérii tenhle CIvic dá S2000 jako by prd nijak zázračně to nejede ...ale jestli za kazdej program (32) zaplatil tezky prachy tak zas proc nee


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mělo tam bejt samozřejmě nedá jako tedy CTR v sérii nedá S2000
jinak 2 mega za 50 HP to je fakt paráda
jinak 2 mega za 50 HP to je fakt paráda
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
mozna vas to bude zajimat , dnes jsme upravovali vyfuk a sani na A4 1,8 T 110 kw v zakladu a to postupne , neslo o nejake drasticke navysovani vykonu, nejdrive majitel auta chtel odstranit kat i stred a nechat origo koncovy tlumic, nechtel si to nechat vymluvit, nebyl uz nejmladsi a nechtel, aby mu to moc rvalo , kat uz mel v haji,
misto stredu jsme dali glasspack od Dynomaxu 61 cm, kat dali pryc a nahradili trubkou, problem je v tom , ze ten kat je hodne vysoko u motoru a je jeste pred nim tlakove cidlo , musela se znovu udelat diagnostika, to byla prvni faze , kdy vysledkem bylo po nastartovani decentni hluboka kulisa, ktera ale pri vyzsich otackach silila, v kopci pry byl znat rozdil v tom, ze to lepe tahlo, po nejake dobe prislo na radu sani a pri te prilezitosti jsem vytahl nove pruchozi tlumice v nerezu a ze kdyz uz ma to turbo v aute , KN fitr, vyfuk bez katu i origo stredu, ze prece jenom by to nebylo na skodu jej namontovat , nakonec jsme vymenili i ten koncak za ciste pruchozi s dual hranatyma koncovkama, celkem byl problem s tim sanim, protoze veskere cidla jsou primo na boxu a je skoro nemozne tam jednoduse nekde umistit filtr, ktery jsme nakonec umistili co mozna nejblize k turbu, odstinili a ze zhora nechali originalni nadech , zajimave to bylo po nastartovani, nekonalo se zadne navyseni hlucnosti,od spodu je pravda , ze zvuk byl hodne dunivy, ale pokud se pridal plyn a zabralo turbo, zvuk se krasne menil to tenciho songu a na ceste je to tak , ze pri vytozeni nad 3 - 4000 se zvuk zacina ztracet a jen zustava decentni hluboka kulisa, tak ze pri mensich rychlostech si to clovek muze dobre vychutnat a na dalnici ho zase neboli hlava, jinak otevrene K& N zrovna "neryci" , ale spise oddechuje, ktere je krasne hlavne slyset pri prerazeni, kdy sepne a vypne turbo, tim jsem chtel jen rici, ze opravdu nemusi vzdy platit, ze po zpruchodneni cele vyfukove soustavy , musi dojit k velkemu narustu hlucnosti, pokud se pouzije dostatecne dlouhy a kvalitni zadni tlumic i rezonator
misto stredu jsme dali glasspack od Dynomaxu 61 cm, kat dali pryc a nahradili trubkou, problem je v tom , ze ten kat je hodne vysoko u motoru a je jeste pred nim tlakove cidlo , musela se znovu udelat diagnostika, to byla prvni faze , kdy vysledkem bylo po nastartovani decentni hluboka kulisa, ktera ale pri vyzsich otackach silila, v kopci pry byl znat rozdil v tom, ze to lepe tahlo, po nejake dobe prislo na radu sani a pri te prilezitosti jsem vytahl nove pruchozi tlumice v nerezu a ze kdyz uz ma to turbo v aute , KN fitr, vyfuk bez katu i origo stredu, ze prece jenom by to nebylo na skodu jej namontovat , nakonec jsme vymenili i ten koncak za ciste pruchozi s dual hranatyma koncovkama, celkem byl problem s tim sanim, protoze veskere cidla jsou primo na boxu a je skoro nemozne tam jednoduse nekde umistit filtr, ktery jsme nakonec umistili co mozna nejblize k turbu, odstinili a ze zhora nechali originalni nadech , zajimave to bylo po nastartovani, nekonalo se zadne navyseni hlucnosti,od spodu je pravda , ze zvuk byl hodne dunivy, ale pokud se pridal plyn a zabralo turbo, zvuk se krasne menil to tenciho songu a na ceste je to tak , ze pri vytozeni nad 3 - 4000 se zvuk zacina ztracet a jen zustava decentni hluboka kulisa, tak ze pri mensich rychlostech si to clovek muze dobre vychutnat a na dalnici ho zase neboli hlava, jinak otevrene K& N zrovna "neryci" , ale spise oddechuje, ktere je krasne hlavne slyset pri prerazeni, kdy sepne a vypne turbo, tim jsem chtel jen rici, ze opravdu nemusi vzdy platit, ze po zpruchodneni cele vyfukove soustavy , musi dojit k velkemu narustu hlucnosti, pokud se pouzije dostatecne dlouhy a kvalitni zadni tlumic i rezonator
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja myslim ze je to o nulu min... tedy 200 000MarauderZ28 píše:mělo tam bejt samozřejmě nedá jako tedy CTR v sérii nedá S2000
jinak 2 mega za 50 HP to je fakt paráda

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
jj to sedí, 200kkč stojí nový Spark 0.8 a má 50 koní...tojebordel píše:ja myslim ze je to o nulu min... tedy 200 000MarauderZ28 píše:...jinak 2 mega za 50 HP to je fakt paráda

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Proc by to melo byt o nulu min kdyz je v tom zapocitana i porizovaci cena?tojebordel píše:ja myslim ze je to o nulu min... tedy 200 000MarauderZ28 píše:mělo tam bejt samozřejmě nedá jako tedy CTR v sérii nedá S2000
jinak 2 mega za 50 HP to je fakt paráda





(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Jeste jeden dotaz ohledne potrubi. Na diskuzich jsem se dozvedel, ze nejlepsi volba vnitrniho prumeru u civic/crx (130-160hp) je 2.25 inches (57mm). Je logicke, ze by bylo spatne udelat potrubi o takove tloustce a potom to na konci uskrtit tlumicem s vnitrnim prumerem 51mm.
Co by se ale stalo, kdybych mel potrubi 57mm a koncak 60mm? Bylo by to na skodu?
Diky.
Co by se ale stalo, kdybych mel potrubi 57mm a koncak 60mm? Bylo by to na skodu?
Diky.
Live4Ride Syndicate