
Příliš moc převodového oleje
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příliš moc převodového oleje
blázen: Myslím že převodové oleje mají jinou specifikaci a tudíž proto jsou určeny do převodovek protože mažou při nižší teplotě 

VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: Příliš moc převodového oleje
Mno oleje mazou pri vsech teplotach, akorat pri nizsich hur tecouVecernicek píše:blázen: Myslím že převodové oleje mají jinou specifikaci a tudíž proto jsou určeny do převodovek protože mažou při nižší teplotě

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příliš moc převodového oleje
Napadlo nekoho ze GTRunner nema seriovou Mazdu? Ze v prevodovce zrejme vznikaji jine "sily" nez pri seriovym vykonu atd? Ono to pak bude asi individualni panove.
Hokus pokus. 


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příliš moc převodového oleje
JJ GTRunner ma tusim GTX prestaveny na GTR 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Ono tam opravdu k nejakemu dlouhemu testovani na nejakych vedeckych zakladech anebo vypoctech nedochazi, protoze tam zadna "idealni" hladina neexistuje. Ta hladina se vetsinou ustanovi pod horizontalni hranici tesneni vstupnich/vystupnich hrideli a prednich naprav, pres ktere muze pripadne atmosfericky tlak v te prevodove skrini tlacit ten olej ven (pote, co ten vuz stoji a vsechen olej se nahromadi na dne te prevodove skrine), ale to je tak vsechno (samozrejme s prihlednutim k urovni lubrikace lozisek a ozubenych kol prevodu, etc. a peneni oleje za provozu te prevodovky). Jedinym zavaznym dusledkem extremniho preplneni manualni prevodovky muze byt unik oleje pres tesneni vstupni hridele, ktery muze vest k lubrikaci a nasledovnemu prokluzu spojky (coz se bezne stava pri selhani loziska/tesneni vstupni hridele prevodovky i s predepsanou hladinou oleje), jinak vsechen ten nadbytecny olej skonci vetsinou na ceste.milonovo píše: Já ti nevím,ale jak myslíš že výrobce došel k tomu že tam má bejt 2,3l?Já myslím že to dlouho testovali a přišli na to že ideální hladina je 3l ale kvůli tomu aby se to dřív vysypalo,napsali do manuálu 2,3...Tebe ofšem nedostali.
V tom mas naprostou pravdumilonovo píše: Řekl bych že pro životnost převodovky je asi lepší přidat chladič oleje,nebo zvětšit původní což i změní objem oleje,ale to je jen můj hloupej názor.

IQ stylingem nenahradis.