rovnání bloku a hlavy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
rovnání bloku a hlavy
dotaz na ty zkušenější...... potřebuji srovnat blok i hlavu. Jelikož na motor půjde turbo, chtěl bych toto ošetřit jak jen to nejlépe půjde. O co jde..... setkal jsem se s názory že orovnání "nožem je lepší jak brusem" nůž zanechá povrch hrubší a při dotažení se "zakousne" do těsnění.... tudíž je odolnější proti případnému "fouknutí těsnění" jak blok a hlava která je "absolutné hladká od brusu" .....
jako každé tvrzení má i tohle své odpurce........
co vy na to? děkuji
jako každé tvrzení má i tohle své odpurce........
co vy na to? děkuji
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: rovnání bloku a hlavy
az si dobre spominam, tak napr. VW udava nejaky udaj o "drsnosti povrchu"
a tiez to zalezi aj typu pouziteho tesnenia ..(klingerit/MLS)
takze akosi neviem ci na toto existuje jednoznacna odpoved..
..Kentoya ci Krosmen ci Libor ci kto, pouzivaju nejaky pripravok v sprayi..
na Taboove doporucenie..
a tiez to zalezi aj typu pouziteho tesnenia ..(klingerit/MLS)
takze akosi neviem ci na toto existuje jednoznacna odpoved..
..Kentoya ci Krosmen ci Libor ci kto, pouzivaju nejaky pripravok v sprayi..
na Taboove doporucenie..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: rovnání bloku a hlavy
Hrubost by se měla dodržet podle specifikace výrobce těsnění.
Co vím, tak pro MLS je potřeba většinou hladší povrch a pro grafitový těsnění hrubší.
Ten cooper sprej používá Libor, tak se ho zkus zeptat na to jaký s ním má zkušenosti. Z toho co sem četl se názory na jeho používání liší, takže to chce spíš nějaký názor z praxe.
Co vím, tak pro MLS je potřeba většinou hladší povrch a pro grafitový těsnění hrubší.
Ten cooper sprej používá Libor, tak se ho zkus zeptat na to jaký s ním má zkušenosti. Z toho co sem četl se názory na jeho používání liší, takže to chce spíš nějaký názor z praxe.
www.jfperformance.cz
Re: rovnání bloku a hlavy
především bych použil kovový těsnění
Re: rovnání bloku a hlavy
Pokud se bude motor přeplňovat, tak určitě MLS nebo nechat vypálit z mědi.
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: rovnání bloku a hlavy
no a Taboo tu zase desi pisal, ze aj ked pouziju lubovolne velky vysavac, tak pouziva racej obycajne klingeritove tesnenia,
nez "predrazene" MLS tesnenia..
a ja po tom co som musel prvy raz rozobrat motor, kedy som mal MLS..
tak som si povedal, ze tiez dam racej nas5 klingerit...
TAK SI VYBER ..
nez "predrazene" MLS tesnenia..
a ja po tom co som musel prvy raz rozobrat motor, kedy som mal MLS..
tak som si povedal, ze tiez dam racej nas5 klingerit...
TAK SI VYBER ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: rovnání bloku a hlavy
klingerit tam klidně dej i se starýma šroubama.. 

Re: rovnání bloku a hlavy
tmel na okna rulezzz




Re: rovnání bloku a hlavy
mám pocit, že právě taboo psal, že používá kov ve spojení s permatexem, jelikož si nenechá od kohokoliv či čehokoliv diktovat kolik tam nakonec foukne
v podstatě na obyčejné těsnění, je lepší hrubší povrch, drsnost ti nepovím, já si nechávám bloky brousit a používám nerez mezi blok a hlavu, dříve jsem mazal vazelinou film, ted stříkám permatex a je to super
v podstatě na obyčejné těsnění, je lepší hrubší povrch, drsnost ti nepovím, já si nechávám bloky brousit a používám nerez mezi blok a hlavu, dříve jsem mazal vazelinou film, ted stříkám permatex a je to super
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: rovnání bloku a hlavy
ten permatex jsem našel jen jako 2 složkové lepidlo s teplotní použitelností asi do 150 stupňů....... to asi nebude ono že?
nějak se nemohu rozhonout, co zvolit......jako těsnění...... přijde mi že na dieslech který mají větší KP jak benzínový motor .... a k tomu ještě foukají jim to s bězným těsněním taky maká........
Na nerez máš povrch bloku a hlavy ale hladký ne?
nějak se nemohu rozhonout, co zvolit......jako těsnění...... přijde mi že na dieslech který mají větší KP jak benzínový motor .... a k tomu ještě foukají jim to s bězným těsněním taky maká........
Na nerez máš povrch bloku a hlavy ale hladký ne?
Re: rovnání bloku a hlavy
hladký
http://www.olejshop.cz/lepidla-a-tmely/ ... 5g-60-027/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.olejshop.cz/lepidla-a-tmely/ ... 5g-60-027/" onclick="window.open(this.href);return false;
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: rovnání bloku a hlavy
Taboo tady někde písal že používá drsnější povrch hlavy a bloku společně s "organickým" těsněním většinou originální díly a permatex do drsnějšího povrchu se těsnění lépe "zakousne"....permatex nejlépe ze států ve spreji-Libor ho umí-budu ho také potřebovat....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: rovnání bloku a hlavy
mmm. to je teda presne jakee..??Taboo tady někde písal že používá drsnější povrch hlavy a bloku společně s "organickým" těsněním většinou origin
ja si idem dat vyrobit klingerit, ale kazdy jeden otvor, teda okrem dier na sruby, bude okovany rovnako ako je to na valcoch...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: rovnání bloku a hlavy
já používám origo těsnění,orovnání se provádí ne najemno ale je drsnější a permatex a zatím to funguje i na moorech které měli problém s těsněním....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......