rovnání bloku a hlavy

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od tom28 »

dotaz na ty zkušenější...... potřebuji srovnat blok i hlavu. Jelikož na motor půjde turbo, chtěl bych toto ošetřit jak jen to nejlépe půjde. O co jde..... setkal jsem se s názory že orovnání "nožem je lepší jak brusem" nůž zanechá povrch hrubší a při dotažení se "zakousne" do těsnění.... tudíž je odolnější proti případnému "fouknutí těsnění" jak blok a hlava která je "absolutné hladká od brusu" .....
jako každé tvrzení má i tohle své odpurce........
co vy na to? děkuji

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od JRD McLAREN »

az si dobre spominam, tak napr. VW udava nejaky udaj o "drsnosti povrchu"
a tiez to zalezi aj typu pouziteho tesnenia ..(klingerit/MLS)

takze akosi neviem ci na toto existuje jednoznacna odpoved..

..Kentoya ci Krosmen ci Libor ci kto, pouzivaju nejaky pripravok v sprayi..
na Taboove doporucenie..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od LJay »

Hrubost by se měla dodržet podle specifikace výrobce těsnění.

Co vím, tak pro MLS je potřeba většinou hladší povrch a pro grafitový těsnění hrubší.

Ten cooper sprej používá Libor, tak se ho zkus zeptat na to jaký s ním má zkušenosti. Z toho co sem četl se názory na jeho používání liší, takže to chce spíš nějaký názor z praxe.
www.jfperformance.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od blázen »

především bych použil kovový těsnění
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od LJay »

Pokud se bude motor přeplňovat, tak určitě MLS nebo nechat vypálit z mědi.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od JRD McLAREN »

no a Taboo tu zase desi pisal, ze aj ked pouziju lubovolne velky vysavac, tak pouziva racej obycajne klingeritove tesnenia,
nez "predrazene" MLS tesnenia..

a ja po tom co som musel prvy raz rozobrat motor, kedy som mal MLS..
tak som si povedal, ze tiez dam racej nas5 klingerit...


TAK SI VYBER ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od blázen »

klingerit tam klidně dej i se starýma šroubama.. :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Ultima
Příspěvky: 462
Registrován: 19 dub 2007 07:40

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od Ultima »

tmel na okna rulezzz :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od kentoya »

mám pocit, že právě taboo psal, že používá kov ve spojení s permatexem, jelikož si nenechá od kohokoliv či čehokoliv diktovat kolik tam nakonec foukne

v podstatě na obyčejné těsnění, je lepší hrubší povrch, drsnost ti nepovím, já si nechávám bloky brousit a používám nerez mezi blok a hlavu, dříve jsem mazal vazelinou film, ted stříkám permatex a je to super
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

tom28
Příspěvky: 665
Registrován: 17 pro 2006 13:44
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od tom28 »

ten permatex jsem našel jen jako 2 složkové lepidlo s teplotní použitelností asi do 150 stupňů....... to asi nebude ono že?
nějak se nemohu rozhonout, co zvolit......jako těsnění...... přijde mi že na dieslech který mají větší KP jak benzínový motor .... a k tomu ještě foukají jim to s bězným těsněním taky maká........
Na nerez máš povrch bloku a hlavy ale hladký ne?

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od kentoya »

hladký
http://www.olejshop.cz/lepidla-a-tmely/ ... 5g-60-027/" onclick="window.open(this.href);return false;
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od Krosmen »

Taboo tady někde písal že používá drsnější povrch hlavy a bloku společně s "organickým" těsněním většinou originální díly a permatex do drsnějšího povrchu se těsnění lépe "zakousne"....permatex nejlépe ze států ve spreji-Libor ho umí-budu ho také potřebovat....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo tady někde písal že používá drsnější povrch hlavy a bloku společně s "organickým" těsněním většinou origin
mmm. to je teda presne jakee..??
ja si idem dat vyrobit klingerit, ale kazdy jeden otvor, teda okrem dier na sruby, bude okovany rovnako ako je to na valcoch...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: rovnání bloku a hlavy

Příspěvek od Krosmen »

já používám origo těsnění,orovnání se provádí ne najemno ale je drsnější a permatex a zatím to funguje i na moorech které měli problém s těsněním....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“