Sekvenční řazení na klasické převodovce

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
RubicK
Příspěvky: 41
Registrován: 15 pro 2005 21:53

Sekvenční řazení na klasické převodovce

Příspěvek od RubicK »

Cau,
Chtel bych se zeptat jestli se dá udělat sekvenční řazení na normálním autě (třeba na Fábce).

Dík.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Ano jde, není to žádný problém


Tady si to přečti.

Je to můj známý tak se kdyžtak ozvi

http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... am&act=sqs
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
RubicK
Příspěvky: 41
Registrován: 15 pro 2005 21:53

Příspěvek od RubicK »

leon4x4 píše:Ano jde, není to žádný problém


Tady si to přečti.

Je to můj známý tak se kdyžtak ozvi

http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... am&act=sqs
Díky, zatím zájem nemám, jen mě tak zajímalo jestli se to dělá a za kolik.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

leon4x4 píše:Je to můj známý tak se kdyžtak ozvi
Zeptej se ho, jestli by mi nechtel dodat jeden kus (za trochu priznivejsi cenu :lol: ) pro muj vuz :D . Ja vim, ze RRE koupili ten Seqshift pro jejich DSM :wink: (ja vim vsechno... :lol: ). Videl jsem to v akci - a vypadalo to celkem dobre...
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:
leon4x4 píše:Je to můj známý tak se kdyžtak ozvi
Zeptej se ho, jestli by mi nechtel dodat jeden kus (za trochu priznivejsi cenu :lol: ) pro muj vuz :D . Ja vim, ze RRE koupili ten Seqshift pro jejich DSM :wink: (ja vim vsechno... :lol: ). Videl jsem to v akci - a vypadalo to celkem dobre...
Myslím, že pokud umíš česky tak se domluvíte v pohodě a s cenou se snad dá něco udělat. Taky jsem s tím už jezdil a funguje to dobře.

Kontakt :

Ing. Petr Cimburek
WWW.SEQSHIFT.COM
seqshift@seqshift.com

tel: +420 776 033 543
fax: +420 777 473 530

Pokud budeš potřebovat něco domluvit zajedu k němu a domluvím to. Mám to asi 5km od baráku. :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Ještě mám jedno číslo +420 775 033 543 to by mělo být přímé na Petra Cimburka.

A co říkáš na můj čas 12,770s z BPU Mitsu Evo IX :?:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Když už se tu bavíte o sekvenčkách tak se chci na něco zeptat. Mám v plánu si letos jednu pořídit (kompletní-ne kit na stávající) a na výběr mám z několika možností. Některý z nich údajně mají výstup do ECU který během řazení chvilkově přeruší zapalování. Z jakejma řídícíma jednotkama to spolupracuje? Motec určitě něco takovýho mít bude jenže je dost drahej. Co haltech nebo AEM? Nebo se to řeší nějakou jednotkou která je přímo na signálech do zapalování? A u převodovek který tenhle výstup nemají se dá taky řadit nahoru bez spojky jenom s ubráním plynu? A už vůbec nevím jak je to u nich s podřazováním. Slyšel jsem že tyhle převodovky vyžadujou správný zacházení jinak se velice snadno zničí.

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:
A co říkáš na můj čas 12,770s z BPU Mitsu Evo IX :?:
Jsi říkal že Evo bude sériový a tohle moc na sériovej čas nevypadá :lol: Jinak gratuluju :wink:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

barbucha píše:Když už se tu bavíte o sekvenčkách tak se chci na něco zeptat. Mám v plánu si letos jednu pořídit (kompletní-ne kit na stávající) a na výběr mám z několika možností. Některý z nich údajně mají výstup do ECU který během řazení chvilkově přeruší zapalování. Z jakejma řídícíma jednotkama to spolupracuje? Motec určitě něco takovýho mít bude jenže je dost drahej. Co haltech nebo AEM? Nebo se to řeší nějakou jednotkou která je přímo na signálech do zapalování? A u převodovek který tenhle výstup nemají se dá taky řadit nahoru bez spojky jenom s ubráním plynu? A už vůbec nevím jak je to u nich s podřazováním. Slyšel jsem že tyhle převodovky vyžadujou správný zacházení jinak se velice snadno zničí.
V podstatě jde jen o to aby na šalpáce byl mikrospínač a to je vše. Táta je invalida a ruční řízení takhle také funguje. Jakmile zatáhl za šalkáku tak se jakoby zlomila a sepnul se spínač.

Ano mraky jednotek umí přerušit zapalování, je to věc jen tu fuknci zapnout. AEM to určo umí.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:
barbucha píše:Když už se tu bavíte o sekvenčkách tak se chci na něco zeptat. Mám v plánu si letos jednu pořídit (kompletní-ne kit na stávající) a na výběr mám z několika možností. Některý z nich údajně mají výstup do ECU který během řazení chvilkově přeruší zapalování. Z jakejma řídícíma jednotkama to spolupracuje? Motec určitě něco takovýho mít bude jenže je dost drahej. Co haltech nebo AEM? Nebo se to řeší nějakou jednotkou která je přímo na signálech do zapalování? A u převodovek který tenhle výstup nemají se dá taky řadit nahoru bez spojky jenom s ubráním plynu? A už vůbec nevím jak je to u nich s podřazováním. Slyšel jsem že tyhle převodovky vyžadujou správný zacházení jinak se velice snadno zničí.
V podstatě jde jen o to aby na šalpáce byl mikrospínač a to je vše. Táta je invalida a ruční řízení takhle také funguje. Jakmile zatáhl za šalkáku tak se jakoby zlomila a sepnul se spínač.

Ano mraky jednotek umí přerušit zapalování, je to věc jen tu fuknci zapnout. AEM to určo umí.
A AEM je taky řešená tím spůsobem že si funkce dodatečně odblokuješ nějakým kódem?

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

barbucha píše:
leon4x4 píše:
barbucha píše:Když už se tu bavíte o sekvenčkách tak se chci na něco zeptat. Mám v plánu si letos jednu pořídit (kompletní-ne kit na stávající) a na výběr mám z několika možností. Některý z nich údajně mají výstup do ECU který během řazení chvilkově přeruší zapalování. Z jakejma řídícíma jednotkama to spolupracuje? Motec určitě něco takovýho mít bude jenže je dost drahej. Co haltech nebo AEM? Nebo se to řeší nějakou jednotkou která je přímo na signálech do zapalování? A u převodovek který tenhle výstup nemají se dá taky řadit nahoru bez spojky jenom s ubráním plynu? A už vůbec nevím jak je to u nich s podřazováním. Slyšel jsem že tyhle převodovky vyžadujou správný zacházení jinak se velice snadno zničí.
V podstatě jde jen o to aby na šalpáce byl mikrospínač a to je vše. Táta je invalida a ruční řízení takhle také funguje. Jakmile zatáhl za šalkáku tak se jakoby zlomila a sepnul se spínač.

Ano mraky jednotek umí přerušit zapalování, je to věc jen tu fuknci zapnout. AEM to určo umí.
A AEM je taky řešená tím spůsobem že si funkce dodatečně odblokuješ nějakým kódem?
Na rozdíl od MOTECu kde funkce přikupuješ... AEM umí rovnou všechno a možná až moc na to aby jsi to všechno pochopil :lol: Já toho používám asi 20procent :zapomel:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:
barbucha píše:
leon4x4 píše: V podstatě jde jen o to aby na šalpáce byl mikrospínač a to je vše. Táta je invalida a ruční řízení takhle také funguje. Jakmile zatáhl za šalkáku tak se jakoby zlomila a sepnul se spínač.

Ano mraky jednotek umí přerušit zapalování, je to věc jen tu fuknci zapnout. AEM to určo umí.
A AEM je taky řešená tím spůsobem že si funkce dodatečně odblokuješ nějakým kódem?
Na rozdíl od MOTECu kde funkce přikupuješ... AEM umí rovnou všechno a možná až moc na to aby jsi to všechno pochopil :lol: Já toho používám asi 20procent :zapomel:
Ta cena AEM je zajímavá. Já chtěl nejdřív ECU od Tomei ale ta nic takovýho neumí takže musím hledat jinde. A nebo vzít převodovku která funkci odpojení nemá, ale nevím jak složitý je s tím řadit (bez spojky) těžko říct, moc lidí u nás s tím zkušenosti nemá

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Počkej tak co chceš za převodovku? Buď se řadí bez spojky a s přerušením zapalování a to se dá řešit až na řadičce i později i když to není funkce připravená na převodovce. Nebo druhá varianta je, že se nechá noha plynu na podlaze a řadí se se spojkou a spínač zapalování se dává na spojku. Samozřejmně při zařazené jedničce se zapalování nepřeruší tak aby ti to na startu nechcíplo :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:Počkej tak co chceš za převodovku? Buď se řadí bez spojky a s přerušením zapalování a to se dá řešit až na řadičce i později i když to není funkce připravená na převodovce. Nebo druhá varianta je, že se nechá noha plynu na podlaze a řadí se se spojkou a spínač zapalování se dává na spojku. Samozřejmně při zařazené jedničce se zapalování nepřeruší tak aby ti to na startu nechcíplo :wink:
No vidíš, to mě ani nenapadlo že by mohl bejt přerušovač na spojce. Takže se to vlastně dá řešit na každý převodovce dodatečně. Jinak budu vybírat mezi Holinger, OS Giken nebo HKS, ale až po sezóně. Zatím mi snad vydrží fungl nová originál GTR převodovka. Chtěl jsem na ní dát nejdřív nějaký zesílený díly ale kašlu na to. Musim jí věřit :lol:

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Psal jsem si s lidma ohledně naší převodovky (máme stejnou v SUpře a GTR) a ještě nikdo nikdy neslišel o tom, že by u nějakého výkonu odešla. Prostě vždycky je to jen selháníé synchronů, řadících mechanizmů ale žádné zlámané nebo ukroucené hřídele se nekonaly :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:Psal jsem si s lidma ohledně naší převodovky (máme stejnou v SUpře a GTR) a ještě nikdo nikdy neslišel o tom, že by u nějakého výkonu odešla. Prostě vždycky je to jen selháníé synchronů, řadících mechanizmů ale žádné zlámané nebo ukroucené hřídele se nekonaly :wink:
Ba ne, já nemám Getrag. To měla až R34. Ale masivní je dost tak to snad bude OK

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

leon4x4 píše:Ještě mám jedno číslo +420 775 033 543 to by mělo být přímé na Petra Cimburka.

A co říkáš na můj čas 12,770s z BPU Mitsu Evo IX :?:
OK, ja mu napisu email. Myslim, ze si za ten Seqshift ale rika okolo $1500, coz je dost vysoka cena, kterou je jen malokdo ochoten platit. Mne to vpodstate k nicemu neni, ale snad by mi to pomohlo trochu zrychlit 2-3 shift, kde bych mohl pred razenim presneji a ucineji zpomalit synchro...

Tech 12.77 je hezke, skoda ze neznas konecnou rychlost (ktera by se dala lepe prevest do HP) anebo 60' cas. Pri jakych RPM vypoustis spojku pri startu? Spojka stale OEM?
leon4x4 píše:Počkej tak co chceš za převodovku? Buď se řadí bez spojky a s přerušením zapalování a to se dá řešit až na řadičce i později i když to není funkce připravená na převodovce. Nebo druhá varianta je, že se nechá noha plynu na podlaze a řadí se se spojkou a spínač zapalování se dává na spojku. Samozřejmně při zařazené jedničce se zapalování nepřeruší tak aby ti to na startu nechcíplo :wink:
Oba dva zpusoby jsou jen rozdilne varianty powershifting (pri plnem anebo castecnem plynu). To odpojeni zapalovani neni opravdu nutne pri pouziti spojky anebo dogboxu (bez synchronizatoru) - pokud je clovek dostatecne rychly, ale v kazdem pripade vyhodnejsi pri razeni synchromesh prevodovky bez spojky. V pripade pouziti synchromesh prevodovky pak jeji spolehlivost pri powershifting spociva hlavne v robustnosti "sleeves" synchronizatoru. K powershifting neni ale potreba zadne zvlastni ECU, prevodovky anebo docasneho odpojeni zapalovani.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

60´ u nás nikdo nezměří.........
sériová ECU, sériová spojka - těsně před smrtí
problém je pomalý start kvůli omezovači otáček který je v sériové ECU na cca 5000ot při sešlápnuté spojce (ochrana proti spálení)

konečná rychlost je 171km/h . cca 107mph
váha auta s téměř plnou nádrží (tolik tam bylo při závodu) 1490kg (3311lbs) + 100kg (222lbs) tlustej řidič (já)
podle výpočtů cca 335koní

myslím že odstranění start limiteru otáček (třeba i ALS) + pořádná spojka a bylo by tak 0,5s dole ........ ale nechám to na jindy až se to povede :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

A ty sekvenční kity na stávající převodovky fungujou dobře? Je jasný že převodovka musí být v dobrým stavu, ale stejně je to asi záhul na sychrony, co? Tady jsem našel jeden od IKEYA a na videu vypadá že funguje dobře, jenže to bohužel zkouší v nízkejch otáčkách a těžko říct jestli je to takhle rychlý i když řadí v otáčkách

videa z GTR33 a S15
http://www.ikeya-f.co.jp/images/wmv/gtr.wmv
http://www.ikeya-f.co.jp/images/wmv/sousa2.wmv

a z STI? (podle interiéru to tak vypadá)
http://www.ikeya-f.co.jp/images/wmv/gdb.wmv

Který firmy tohle zařízení ještě vyrábějí? A má vůbec smysl na sériovou převodovku kupovat konverzi s elektromagnetickým posilovačem?

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

KOukni se sem

http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... sel=razeni

SEQSHIFT 7 Standard Porsche OBJEDNAT
Obrázek

SEQSHIFT pro Porsche Carrera 911 - 996, GT2, GT3, Turbo, Boxster. Pro synchronní převodovky, eloxovaný dural
Obrázek
Mechanické: 38.000 CZK (bez DPH)
S elektro-posilovačem: 48.000 CZK (bez DPH)

SEQSHIFT 6 Standard Ultima OBJEDNAT

SEQSHIFT pro Ultimu s převodovkou Getrag (stejná jako v Porsche 996). Pro synchronní převodovky, eloxovaný dural

Mechanické: 38.000 CZK (bez DPH)
S elektro-posilovačem: 48.000 CZK (bez DPH)

SEQSHIFT 5 Racing OBJEDNAT

SEQSHIFT - závodní pro VW group (Octavia - Fabia - Golf IV - Polo - Leon - Ibiza - Audi A3) - Pouze bezsynchronní převodovky (hewlandy, dog-kit), zinkovaná ocel. Výškově stavitelné, podpora řazení bez spojky - SHIFTCUT. Homologováno pro Fabii skupina A

Mechanické: 25.000 CZK (bez DPH)

SEQSHIFT 4 Racing OBJEDNAT

SEQSHIFT - závodní pro VW group (Octavia - Golf IV - Leon - Audi A3). Pro synchronní 6st převodovku 02M, zinkovaná ocel. Výškově stavitelné?:Mechanické: 25.000 CZK (bez DPH)

SEQSHIFT 3 Racing OBJEDNAT

SEQSHIFT - závodní pro Mitsubishi Lancer EVO IV-VII a I-III, Eclipse. Pouze bezsynchronní převodovky (hewlandy, dog-kit), zinkovaná ocel. Výškově stavitelné, podpora řazení bez spojky - SHIFTCUT

Mechanické: 29.000 CZK (bez DPH)

SEQSHIFT 2 Racing OBJEDNAT

SEQSHIFT - závodní pro VW Golf II-III, Corrado. Pouze bezsynchronní převodovky (hewlandy, dog-kit), zinkovaná ocel. Výškově stavitelné, podpora řazení bez spojky - SHIFTCUT

Mechanické: 25.000 CZK (bez DPH)

SEQSHIFT 1 Standard OBJEDNAT

SEQSHIFT - standard pro VW group (Octavia - Fabia - Golf IV - Polo - Leon - Ibiza - Audi A3). Pro synchronní převodovky v seriových vozech - TUNING, zinkovaná ocel. Montováno do tunelu na originální montážní body.

Mechanické : 24.000 CZK (bez DPH)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Jakto funguje s táhlovým řazením jsem viděl a jezdil jsem s Oktávií 1,8. Ale jak by to udělali na ten můj Getrag s řadící tyčí to fakt nevím :(

Rozhodně jsem se bavil s Petrem Cimburkem a říkal že s Porsche ladili i ty s posilovačem a samo Porsche si přálo zmenšit účinnek těch magnetů. Osobně si myslím, že mít řazení na magnety je super a co teprve dát to na tlačítka na volant 8)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

To vypadá dobře ale pochybuju že by to bylo snadný nasadit na mojí převodovku

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce

Příspěvek od Fiesta »

Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama :? :? :?
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
RubicK
Příspěvky: 41
Registrován: 15 pro 2005 21:53

Příspěvek od RubicK »

leon4x4 píše:Jakto funguje s táhlovým řazením jsem viděl a jezdil jsem s Oktávií 1,8. Ale jak by to udělali na ten můj Getrag s řadící tyčí to fakt nevím :(

Rozhodně jsem se bavil s Petrem Cimburkem a říkal že s Porsche ladili i ty s posilovačem a samo Porsche si přálo zmenšit účinnek těch magnetů. Osobně si myslím, že mít řazení na magnety je super a co teprve dát to na tlačítka na volant 8)
Jo, sekvenční řazení s ovládáním pomocí tlačítek na volantu je můj sen... :pray:

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce

Příspěvek od Lander »

Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama :? :? :?
Sekvenční řazení od firmy IKEYA FORMULA je na řazení přes tyč co jsem zjistil.

Obrázek
Obrázek

Strašně moc by mi bodlo mít sekvenční řazení na Hewlanda co mám ve swiftu.

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce

Příspěvek od monty01 »

Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama :? :? :?
no teoreticky jde udělat řazení i na táhlo,dle mejch info (ze stejný firmy ,jen jinej člověk)to řeší přestavbou táhla na bowdeny.S táhlem prý byly při zkouškách problémy -při pohybu převodovky(rozjezdy,brzdění motorem) to špatně dořazovalo kvalty.
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce

Příspěvek od barbucha »

Lander píše:
Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama :? :? :?
Sekvenční řazení od firmy IKEYA FORMULA je na řazení přes tyč co jsem zjistil.


Strašně moc by mi bodlo mít sekvenční řazení na Hewlanda co mám ve swiftu.

Lander
Tady píšou že mají kity na Hewlandy, ale na stránkách toho moc není

http://www.proshift.co.uk/cars.html

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce

Příspěvek od Lander »

barbucha píše:
Lander píše:
Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama :? :? :?
Sekvenční řazení od firmy IKEYA FORMULA je na řazení přes tyč co jsem zjistil.


Strašně moc by mi bodlo mít sekvenční řazení na Hewlanda co mám ve swiftu.

Lander
Tady píšou že mají kity na Hewlandy, ale na stránkách toho moc není

http://www.proshift.co.uk/cars.html
No má převodovka není přímo od Hewlandu, ale je to zástavba do sériové převodovky, pětistupňová s čelními zubovými spojkami, která umožňuje řadit bez spojky.

Obrázek
Obrázek


Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Hezký, já jsem takhle v detailu ještě bezsynchronní převodovku neviděl. Ta zubová spojka (nebo jak se to jmenuje) musí bejt při řazení bez spojky hrozně namáhaná, ne? Kolik to vydží?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“