Sekvenční řazení na klasické převodovce
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Sekvenční řazení na klasické převodovce
Cau,
Chtel bych se zeptat jestli se dá udělat sekvenční řazení na normálním autě (třeba na Fábce).
Dík.
Chtel bych se zeptat jestli se dá udělat sekvenční řazení na normálním autě (třeba na Fábce).
Dík.
Ano jde, není to žádný problém
Tady si to přečti.
Je to můj známý tak se kdyžtak ozvi
http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... am&act=sqs
Tady si to přečti.
Je to můj známý tak se kdyžtak ozvi
http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... am&act=sqs
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky, zatím zájem nemám, jen mě tak zajímalo jestli se to dělá a za kolik.leon4x4 píše:Ano jde, není to žádný problém
Tady si to přečti.
Je to můj známý tak se kdyžtak ozvi
http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... am&act=sqs
Myslím, že pokud umíš česky tak se domluvíte v pohodě a s cenou se snad dá něco udělat. Taky jsem s tím už jezdil a funguje to dobře.Taboo píše:Zeptej se ho, jestli by mi nechtel dodat jeden kus (za trochu priznivejsi cenuleon4x4 píše:Je to můj známý tak se kdyžtak ozvi) pro muj vuz
. Ja vim, ze RRE koupili ten Seqshift pro jejich DSM
(ja vim vsechno...
). Videl jsem to v akci - a vypadalo to celkem dobre...
Kontakt :
Ing. Petr Cimburek
WWW.SEQSHIFT.COM
seqshift@seqshift.com
tel: +420 776 033 543
fax: +420 777 473 530
Pokud budeš potřebovat něco domluvit zajedu k němu a domluvím to. Mám to asi 5km od baráku.

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě mám jedno číslo +420 775 033 543 to by mělo být přímé na Petra Cimburka.
A co říkáš na můj čas 12,770s z BPU Mitsu Evo IX
A co říkáš na můj čas 12,770s z BPU Mitsu Evo IX

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Když už se tu bavíte o sekvenčkách tak se chci na něco zeptat. Mám v plánu si letos jednu pořídit (kompletní-ne kit na stávající) a na výběr mám z několika možností. Některý z nich údajně mají výstup do ECU který během řazení chvilkově přeruší zapalování. Z jakejma řídícíma jednotkama to spolupracuje? Motec určitě něco takovýho mít bude jenže je dost drahej. Co haltech nebo AEM? Nebo se to řeší nějakou jednotkou která je přímo na signálech do zapalování? A u převodovek který tenhle výstup nemají se dá taky řadit nahoru bez spojky jenom s ubráním plynu? A už vůbec nevím jak je to u nich s podřazováním. Slyšel jsem že tyhle převodovky vyžadujou správný zacházení jinak se velice snadno zničí.
V podstatě jde jen o to aby na šalpáce byl mikrospínač a to je vše. Táta je invalida a ruční řízení takhle také funguje. Jakmile zatáhl za šalkáku tak se jakoby zlomila a sepnul se spínač.barbucha píše:Když už se tu bavíte o sekvenčkách tak se chci na něco zeptat. Mám v plánu si letos jednu pořídit (kompletní-ne kit na stávající) a na výběr mám z několika možností. Některý z nich údajně mají výstup do ECU který během řazení chvilkově přeruší zapalování. Z jakejma řídícíma jednotkama to spolupracuje? Motec určitě něco takovýho mít bude jenže je dost drahej. Co haltech nebo AEM? Nebo se to řeší nějakou jednotkou která je přímo na signálech do zapalování? A u převodovek který tenhle výstup nemají se dá taky řadit nahoru bez spojky jenom s ubráním plynu? A už vůbec nevím jak je to u nich s podřazováním. Slyšel jsem že tyhle převodovky vyžadujou správný zacházení jinak se velice snadno zničí.
Ano mraky jednotek umí přerušit zapalování, je to věc jen tu fuknci zapnout. AEM to určo umí.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
A AEM je taky řešená tím spůsobem že si funkce dodatečně odblokuješ nějakým kódem?leon4x4 píše:V podstatě jde jen o to aby na šalpáce byl mikrospínač a to je vše. Táta je invalida a ruční řízení takhle také funguje. Jakmile zatáhl za šalkáku tak se jakoby zlomila a sepnul se spínač.barbucha píše:Když už se tu bavíte o sekvenčkách tak se chci na něco zeptat. Mám v plánu si letos jednu pořídit (kompletní-ne kit na stávající) a na výběr mám z několika možností. Některý z nich údajně mají výstup do ECU který během řazení chvilkově přeruší zapalování. Z jakejma řídícíma jednotkama to spolupracuje? Motec určitě něco takovýho mít bude jenže je dost drahej. Co haltech nebo AEM? Nebo se to řeší nějakou jednotkou která je přímo na signálech do zapalování? A u převodovek který tenhle výstup nemají se dá taky řadit nahoru bez spojky jenom s ubráním plynu? A už vůbec nevím jak je to u nich s podřazováním. Slyšel jsem že tyhle převodovky vyžadujou správný zacházení jinak se velice snadno zničí.
Ano mraky jednotek umí přerušit zapalování, je to věc jen tu fuknci zapnout. AEM to určo umí.
Na rozdíl od MOTECu kde funkce přikupuješ... AEM umí rovnou všechno a možná až moc na to aby jsi to všechno pochopilbarbucha píše:A AEM je taky řešená tím spůsobem že si funkce dodatečně odblokuješ nějakým kódem?leon4x4 píše:V podstatě jde jen o to aby na šalpáce byl mikrospínač a to je vše. Táta je invalida a ruční řízení takhle také funguje. Jakmile zatáhl za šalkáku tak se jakoby zlomila a sepnul se spínač.barbucha píše:Když už se tu bavíte o sekvenčkách tak se chci na něco zeptat. Mám v plánu si letos jednu pořídit (kompletní-ne kit na stávající) a na výběr mám z několika možností. Některý z nich údajně mají výstup do ECU který během řazení chvilkově přeruší zapalování. Z jakejma řídícíma jednotkama to spolupracuje? Motec určitě něco takovýho mít bude jenže je dost drahej. Co haltech nebo AEM? Nebo se to řeší nějakou jednotkou která je přímo na signálech do zapalování? A u převodovek který tenhle výstup nemají se dá taky řadit nahoru bez spojky jenom s ubráním plynu? A už vůbec nevím jak je to u nich s podřazováním. Slyšel jsem že tyhle převodovky vyžadujou správný zacházení jinak se velice snadno zničí.
Ano mraky jednotek umí přerušit zapalování, je to věc jen tu fuknci zapnout. AEM to určo umí.


Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ta cena AEM je zajímavá. Já chtěl nejdřív ECU od Tomei ale ta nic takovýho neumí takže musím hledat jinde. A nebo vzít převodovku která funkci odpojení nemá, ale nevím jak složitý je s tím řadit (bez spojky) těžko říct, moc lidí u nás s tím zkušenosti nemáleon4x4 píše:Na rozdíl od MOTECu kde funkce přikupuješ... AEM umí rovnou všechno a možná až moc na to aby jsi to všechno pochopilbarbucha píše:A AEM je taky řešená tím spůsobem že si funkce dodatečně odblokuješ nějakým kódem?leon4x4 píše: V podstatě jde jen o to aby na šalpáce byl mikrospínač a to je vše. Táta je invalida a ruční řízení takhle také funguje. Jakmile zatáhl za šalkáku tak se jakoby zlomila a sepnul se spínač.
Ano mraky jednotek umí přerušit zapalování, je to věc jen tu fuknci zapnout. AEM to určo umí.Já toho používám asi 20procent
Počkej tak co chceš za převodovku? Buď se řadí bez spojky a s přerušením zapalování a to se dá řešit až na řadičce i později i když to není funkce připravená na převodovce. Nebo druhá varianta je, že se nechá noha plynu na podlaze a řadí se se spojkou a spínač zapalování se dává na spojku. Samozřejmně při zařazené jedničce se zapalování nepřeruší tak aby ti to na startu nechcíplo 

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
No vidíš, to mě ani nenapadlo že by mohl bejt přerušovač na spojce. Takže se to vlastně dá řešit na každý převodovce dodatečně. Jinak budu vybírat mezi Holinger, OS Giken nebo HKS, ale až po sezóně. Zatím mi snad vydrží fungl nová originál GTR převodovka. Chtěl jsem na ní dát nejdřív nějaký zesílený díly ale kašlu na to. Musim jí věřitleon4x4 píše:Počkej tak co chceš za převodovku? Buď se řadí bez spojky a s přerušením zapalování a to se dá řešit až na řadičce i později i když to není funkce připravená na převodovce. Nebo druhá varianta je, že se nechá noha plynu na podlaze a řadí se se spojkou a spínač zapalování se dává na spojku. Samozřejmně při zařazené jedničce se zapalování nepřeruší tak aby ti to na startu nechcíplo

Psal jsem si s lidma ohledně naší převodovky (máme stejnou v SUpře a GTR) a ještě nikdo nikdy neslišel o tom, že by u nějakého výkonu odešla. Prostě vždycky je to jen selháníé synchronů, řadících mechanizmů ale žádné zlámané nebo ukroucené hřídele se nekonaly 

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ba ne, já nemám Getrag. To měla až R34. Ale masivní je dost tak to snad bude OKleon4x4 píše:Psal jsem si s lidma ohledně naší převodovky (máme stejnou v SUpře a GTR) a ještě nikdo nikdy neslišel o tom, že by u nějakého výkonu odešla. Prostě vždycky je to jen selháníé synchronů, řadících mechanizmů ale žádné zlámané nebo ukroucené hřídele se nekonaly
OK, ja mu napisu email. Myslim, ze si za ten Seqshift ale rika okolo $1500, coz je dost vysoka cena, kterou je jen malokdo ochoten platit. Mne to vpodstate k nicemu neni, ale snad by mi to pomohlo trochu zrychlit 2-3 shift, kde bych mohl pred razenim presneji a ucineji zpomalit synchro...leon4x4 píše:Ještě mám jedno číslo +420 775 033 543 to by mělo být přímé na Petra Cimburka.
A co říkáš na můj čas 12,770s z BPU Mitsu Evo IX
Tech 12.77 je hezke, skoda ze neznas konecnou rychlost (ktera by se dala lepe prevest do HP) anebo 60' cas. Pri jakych RPM vypoustis spojku pri startu? Spojka stale OEM?
Oba dva zpusoby jsou jen rozdilne varianty powershifting (pri plnem anebo castecnem plynu). To odpojeni zapalovani neni opravdu nutne pri pouziti spojky anebo dogboxu (bez synchronizatoru) - pokud je clovek dostatecne rychly, ale v kazdem pripade vyhodnejsi pri razeni synchromesh prevodovky bez spojky. V pripade pouziti synchromesh prevodovky pak jeji spolehlivost pri powershifting spociva hlavne v robustnosti "sleeves" synchronizatoru. K powershifting neni ale potreba zadne zvlastni ECU, prevodovky anebo docasneho odpojeni zapalovani.leon4x4 píše:Počkej tak co chceš za převodovku? Buď se řadí bez spojky a s přerušením zapalování a to se dá řešit až na řadičce i později i když to není funkce připravená na převodovce. Nebo druhá varianta je, že se nechá noha plynu na podlaze a řadí se se spojkou a spínač zapalování se dává na spojku. Samozřejmně při zařazené jedničce se zapalování nepřeruší tak aby ti to na startu nechcíplo
IQ stylingem nenahradis.
60´ u nás nikdo nezměří.........
sériová ECU, sériová spojka - těsně před smrtí
problém je pomalý start kvůli omezovači otáček který je v sériové ECU na cca 5000ot při sešlápnuté spojce (ochrana proti spálení)
konečná rychlost je 171km/h . cca 107mph
váha auta s téměř plnou nádrží (tolik tam bylo při závodu) 1490kg (3311lbs) + 100kg (222lbs) tlustej řidič (já)
podle výpočtů cca 335koní
myslím že odstranění start limiteru otáček (třeba i ALS) + pořádná spojka a bylo by tak 0,5s dole ........ ale nechám to na jindy až se to povede
sériová ECU, sériová spojka - těsně před smrtí
problém je pomalý start kvůli omezovači otáček který je v sériové ECU na cca 5000ot při sešlápnuté spojce (ochrana proti spálení)
konečná rychlost je 171km/h . cca 107mph
váha auta s téměř plnou nádrží (tolik tam bylo při závodu) 1490kg (3311lbs) + 100kg (222lbs) tlustej řidič (já)
podle výpočtů cca 335koní
myslím že odstranění start limiteru otáček (třeba i ALS) + pořádná spojka a bylo by tak 0,5s dole ........ ale nechám to na jindy až se to povede

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
A ty sekvenční kity na stávající převodovky fungujou dobře? Je jasný že převodovka musí být v dobrým stavu, ale stejně je to asi záhul na sychrony, co? Tady jsem našel jeden od IKEYA a na videu vypadá že funguje dobře, jenže to bohužel zkouší v nízkejch otáčkách a těžko říct jestli je to takhle rychlý i když řadí v otáčkách
videa z GTR33 a S15
http://www.ikeya-f.co.jp/images/wmv/gtr.wmv
http://www.ikeya-f.co.jp/images/wmv/sousa2.wmv
a z STI? (podle interiéru to tak vypadá)
http://www.ikeya-f.co.jp/images/wmv/gdb.wmv
Který firmy tohle zařízení ještě vyrábějí? A má vůbec smysl na sériovou převodovku kupovat konverzi s elektromagnetickým posilovačem?
videa z GTR33 a S15
http://www.ikeya-f.co.jp/images/wmv/gtr.wmv
http://www.ikeya-f.co.jp/images/wmv/sousa2.wmv
a z STI? (podle interiéru to tak vypadá)
http://www.ikeya-f.co.jp/images/wmv/gdb.wmv
Který firmy tohle zařízení ještě vyrábějí? A má vůbec smysl na sériovou převodovku kupovat konverzi s elektromagnetickým posilovačem?
KOukni se sem
http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... sel=razeni
SEQSHIFT 7 Standard Porsche OBJEDNAT

SEQSHIFT pro Porsche Carrera 911 - 996, GT2, GT3, Turbo, Boxster. Pro synchronní převodovky, eloxovaný dural

Mechanické: 38.000 CZK (bez DPH)
S elektro-posilovačem: 48.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 6 Standard Ultima OBJEDNAT
SEQSHIFT pro Ultimu s převodovkou Getrag (stejná jako v Porsche 996). Pro synchronní převodovky, eloxovaný dural
Mechanické: 38.000 CZK (bez DPH)
S elektro-posilovačem: 48.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 5 Racing OBJEDNAT
SEQSHIFT - závodní pro VW group (Octavia - Fabia - Golf IV - Polo - Leon - Ibiza - Audi A3) - Pouze bezsynchronní převodovky (hewlandy, dog-kit), zinkovaná ocel. Výškově stavitelné, podpora řazení bez spojky - SHIFTCUT. Homologováno pro Fabii skupina A
Mechanické: 25.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 4 Racing OBJEDNAT
SEQSHIFT - závodní pro VW group (Octavia - Golf IV - Leon - Audi A3). Pro synchronní 6st převodovku 02M, zinkovaná ocel. Výškově stavitelné?:Mechanické: 25.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 3 Racing OBJEDNAT
SEQSHIFT - závodní pro Mitsubishi Lancer EVO IV-VII a I-III, Eclipse. Pouze bezsynchronní převodovky (hewlandy, dog-kit), zinkovaná ocel. Výškově stavitelné, podpora řazení bez spojky - SHIFTCUT
Mechanické: 29.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 2 Racing OBJEDNAT
SEQSHIFT - závodní pro VW Golf II-III, Corrado. Pouze bezsynchronní převodovky (hewlandy, dog-kit), zinkovaná ocel. Výškově stavitelné, podpora řazení bez spojky - SHIFTCUT
Mechanické: 25.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 1 Standard OBJEDNAT
SEQSHIFT - standard pro VW group (Octavia - Fabia - Golf IV - Polo - Leon - Ibiza - Audi A3). Pro synchronní převodovky v seriových vozech - TUNING, zinkovaná ocel. Montováno do tunelu na originální montážní body.
Mechanické : 24.000 CZK (bez DPH)
http://www.seqshift.com/cz/index.php?lo ... sel=razeni
SEQSHIFT 7 Standard Porsche OBJEDNAT

SEQSHIFT pro Porsche Carrera 911 - 996, GT2, GT3, Turbo, Boxster. Pro synchronní převodovky, eloxovaný dural

Mechanické: 38.000 CZK (bez DPH)
S elektro-posilovačem: 48.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 6 Standard Ultima OBJEDNAT
SEQSHIFT pro Ultimu s převodovkou Getrag (stejná jako v Porsche 996). Pro synchronní převodovky, eloxovaný dural
Mechanické: 38.000 CZK (bez DPH)
S elektro-posilovačem: 48.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 5 Racing OBJEDNAT
SEQSHIFT - závodní pro VW group (Octavia - Fabia - Golf IV - Polo - Leon - Ibiza - Audi A3) - Pouze bezsynchronní převodovky (hewlandy, dog-kit), zinkovaná ocel. Výškově stavitelné, podpora řazení bez spojky - SHIFTCUT. Homologováno pro Fabii skupina A
Mechanické: 25.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 4 Racing OBJEDNAT
SEQSHIFT - závodní pro VW group (Octavia - Golf IV - Leon - Audi A3). Pro synchronní 6st převodovku 02M, zinkovaná ocel. Výškově stavitelné?:Mechanické: 25.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 3 Racing OBJEDNAT
SEQSHIFT - závodní pro Mitsubishi Lancer EVO IV-VII a I-III, Eclipse. Pouze bezsynchronní převodovky (hewlandy, dog-kit), zinkovaná ocel. Výškově stavitelné, podpora řazení bez spojky - SHIFTCUT
Mechanické: 29.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 2 Racing OBJEDNAT
SEQSHIFT - závodní pro VW Golf II-III, Corrado. Pouze bezsynchronní převodovky (hewlandy, dog-kit), zinkovaná ocel. Výškově stavitelné, podpora řazení bez spojky - SHIFTCUT
Mechanické: 25.000 CZK (bez DPH)
SEQSHIFT 1 Standard OBJEDNAT
SEQSHIFT - standard pro VW group (Octavia - Fabia - Golf IV - Polo - Leon - Ibiza - Audi A3). Pro synchronní převodovky v seriových vozech - TUNING, zinkovaná ocel. Montováno do tunelu na originální montážní body.
Mechanické : 24.000 CZK (bez DPH)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakto funguje s táhlovým řazením jsem viděl a jezdil jsem s Oktávií 1,8. Ale jak by to udělali na ten můj Getrag s řadící tyčí to fakt nevím
Rozhodně jsem se bavil s Petrem Cimburkem a říkal že s Porsche ladili i ty s posilovačem a samo Porsche si přálo zmenšit účinnek těch magnetů. Osobně si myslím, že mít řazení na magnety je super a co teprve dát to na tlačítka na volant

Rozhodně jsem se bavil s Petrem Cimburkem a říkal že s Porsche ladili i ty s posilovačem a samo Porsche si přálo zmenšit účinnek těch magnetů. Osobně si myslím, že mít řazení na magnety je super a co teprve dát to na tlačítka na volant

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama




VW PASSAT B5
Jo, sekvenční řazení s ovládáním pomocí tlačítek na volantu je můj sen...leon4x4 píše:Jakto funguje s táhlovým řazením jsem viděl a jezdil jsem s Oktávií 1,8. Ale jak by to udělali na ten můj Getrag s řadící tyčí to fakt nevím![]()
Rozhodně jsem se bavil s Petrem Cimburkem a říkal že s Porsche ladili i ty s posilovačem a samo Porsche si přálo zmenšit účinnek těch magnetů. Osobně si myslím, že mít řazení na magnety je super a co teprve dát to na tlačítka na volant

-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
Sekvenční řazení od firmy IKEYA FORMULA je na řazení přes tyč co jsem zjistil.Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama![]()
![]()


Strašně moc by mi bodlo mít sekvenční řazení na Hewlanda co mám ve swiftu.
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
no teoreticky jde udělat řazení i na táhlo,dle mejch info (ze stejný firmy ,jen jinej člověk)to řeší přestavbou táhla na bowdeny.S táhlem prý byly při zkouškách problémy -při pohybu převodovky(rozjezdy,brzdění motorem) to špatně dořazovalo kvalty.Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama![]()
![]()
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
Tady píšou že mají kity na Hewlandy, ale na stránkách toho moc neníLander píše:Sekvenční řazení od firmy IKEYA FORMULA je na řazení přes tyč co jsem zjistil.Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama![]()
![]()
Strašně moc by mi bodlo mít sekvenční řazení na Hewlanda co mám ve swiftu.
Lander
http://www.proshift.co.uk/cars.html
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
No má převodovka není přímo od Hewlandu, ale je to zástavba do sériové převodovky, pětistupňová s čelními zubovými spojkami, která umožňuje řadit bez spojky.barbucha píše:Tady píšou že mají kity na Hewlandy, ale na stránkách toho moc neníLander píše:Sekvenční řazení od firmy IKEYA FORMULA je na řazení přes tyč co jsem zjistil.Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama![]()
![]()
Strašně moc by mi bodlo mít sekvenční řazení na Hewlanda co mám ve swiftu.
Lander
http://www.proshift.co.uk/cars.html


Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!