Sekvenční řazení na klasické převodovce
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
To lander:Když tak vidim tu převodovku ze swiště kolik stály do ní věcičky???Mám v práci tři převodovky který sou v pytli a že neuhádneš co odešlo...
Kámen úrazu u nich je kvalitní převodový olej a včasná výmněna....Ale ty si tu nejchoulostivější část nahradil speciálníma synchronama,vypadá to velmi dobře!!!!!
Kámen úrazu u nich je kvalitní převodový olej a včasná výmněna....Ale ty si tu nejchoulostivější část nahradil speciálníma synchronama,vypadá to velmi dobře!!!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
To dost pochybuju že bys měl přímý ozubení v sériový převodovce. To už je skoro na špunty do ušíKrosmen píše:už je to teda tři měsíce co sem je rozebíral a řek bych že přímí zuby maj v serii,ale synchrony sou komicky tenký teda ty seriový....
sakra to zas zejtra hned musim vyzkoumat jak je to s těma zubama.....![]()

-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
V sérii má převodovka šikmé zuby!
Tady ta převodovka je samozřejmě hlučná a při řazení jsou to občas pěkné rany, hlavně když chci zařadit jedničku. Ty čelní zubové spojky samozřejmě dostávají zabrat. Narozdíl od synchroní převodovky, tato bezsynchroní převodovka potřebuje co nejrychlejší řazení, tak aby se ty čelní zubové spojky co nejrychleji zamknuly. Při řazení nahoru jen trošku uberu plyn aby se odemknuly, přeřadím a dám plyn a zase se zamknou na další rychlosti. Při podřazování používám raději spojku. Ale jinak nechtěl jsem odbočit od původního tématu sekvenčního řazení, i když to úzce souvisí s převodovkou.
Vzhledem k tomu, že v brzké době už bude motor fungovat spolu s MS2, které bude mít i launch control, který může fungovat i při řazení takže sekvenčním řazení spolu s řídící jednotkou od motoru bych z té své převodovky mohl mít plně sekvenční převodovku.
Lander
Tady ta převodovka je samozřejmě hlučná a při řazení jsou to občas pěkné rany, hlavně když chci zařadit jedničku. Ty čelní zubové spojky samozřejmě dostávají zabrat. Narozdíl od synchroní převodovky, tato bezsynchroní převodovka potřebuje co nejrychlejší řazení, tak aby se ty čelní zubové spojky co nejrychleji zamknuly. Při řazení nahoru jen trošku uberu plyn aby se odemknuly, přeřadím a dám plyn a zase se zamknou na další rychlosti. Při podřazování používám raději spojku. Ale jinak nechtěl jsem odbočit od původního tématu sekvenčního řazení, i když to úzce souvisí s převodovkou.
Vzhledem k tomu, že v brzké době už bude motor fungovat spolu s MS2, které bude mít i launch control, který může fungovat i při řazení takže sekvenčním řazení spolu s řídící jednotkou od motoru bych z té své převodovky mohl mít plně sekvenční převodovku.
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
prave tento problem jsem mel namysli....velkej problem to musi betal 4-5 stupen...ale myslim ze by to mohly eliminovat tvrdym ulozenim prevodovky.monty01 píše:no teoreticky jde udělat řazení i na táhlo,dle mejch info (ze stejný firmy ,jen jinej člověk)to řeší přestavbou táhla na bowdeny.S táhlem prý byly při zkouškách problémy -při pohybu převodovky(rozjezdy,brzdění motorem) to špatně dořazovalo kvalty.Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama![]()
![]()
VW PASSAT B5
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
Sorry za OT - ale MS2 = Megasquirt 2??Lander píše:V sérii má převodovka šikmé zuby!
Tady ta převodovka je samozřejmě hlučná a při řazení jsou to občas pěkné rany, hlavně když chci zařadit jedničku. Ty čelní zubové spojky samozřejmě dostávají zabrat. Narozdíl od synchroní převodovky, tato bezsynchroní převodovka potřebuje co nejrychlejší řazení, tak aby se ty čelní zubové spojky co nejrychleji zamknuly. Při řazení nahoru jen trošku uberu plyn aby se odemknuly, přeřadím a dám plyn a zase se zamknou na další rychlosti. Při podřazování používám raději spojku. Ale jinak nechtěl jsem odbočit od původního tématu sekvenčního řazení, i když to úzce souvisí s převodovkou.
Vzhledem k tomu, že v brzké době už bude motor fungovat spolu s MS2, které bude mít i launch control, který může fungovat i při řazení takže sekvenčním řazení spolu s řídící jednotkou od motoru bych z té své převodovky mohl mít plně sekvenční převodovku.
Lander
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
ANO, MS2=Megasquirt 2. Už ho mám v autě nainstalovaný, už jsem ho i testoval a projížděl s ním auto, ale bohužel nejsem schopen ten motor odladit přes autotuning na silnici. Proto jsem vymontoval kabeláž pro MS2, namontoval sériovou kabeláž s řídící jednotkou s Ačkovým továrním čipem a také vyhodil čtyřklapky a namontoval sériové sání s 60mm klapkou. Můj motor půjde leda odladit na brzdě, už to řeším.Idaho píše:Sorry za OT - ale MS2 = Megasquirt 2??Lander píše:V sérii má převodovka šikmé zuby!
Tady ta převodovka je samozřejmě hlučná a při řazení jsou to občas pěkné rany, hlavně když chci zařadit jedničku. Ty čelní zubové spojky samozřejmě dostávají zabrat. Narozdíl od synchroní převodovky, tato bezsynchroní převodovka potřebuje co nejrychlejší řazení, tak aby se ty čelní zubové spojky co nejrychleji zamknuly. Při řazení nahoru jen trošku uberu plyn aby se odemknuly, přeřadím a dám plyn a zase se zamknou na další rychlosti. Při podřazování používám raději spojku. Ale jinak nechtěl jsem odbočit od původního tématu sekvenčního řazení, i když to úzce souvisí s převodovkou.
Vzhledem k tomu, že v brzké době už bude motor fungovat spolu s MS2, které bude mít i launch control, který může fungovat i při řazení takže sekvenčním řazení spolu s řídící jednotkou od motoru bych z té své převodovky mohl mít plně sekvenční převodovku.
Lander

Megasquirt MS-2 a TechEdge wideband lambda
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
To zřejmě neeliminuješ úplně spíš jsem přemýšlel nad tím usadit celý mechanismus na tu pomocnou tyč která drží kloub šajtrpáky -tím by se pohyb eliminoval,nejproblematičtější je řazení mezi 2-3 a zpět .Fiesta píše:prave tento problem jsem mel namysli....velkej problem to musi betal 4-5 stupen...ale myslim ze by to mohly eliminovat tvrdym ulozenim prevodovky.monty01 píše:no teoreticky jde udělat řazení i na táhlo,dle mejch info (ze stejný firmy ,jen jinej člověk)to řeší přestavbou táhla na bowdeny.S táhlem prý byly při zkouškách problémy -při pohybu převodovky(rozjezdy,brzdění motorem) to špatně dořazovalo kvalty.Fiesta píše:Jde udelat sekvence na radici tyc ...nebo to je realizovatelny jen s bovdenama![]()
![]()
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
také vyhodil čtyřklapky ?? slyším dobře ,když o tom člověk hledá info on nenapíše ani čárku,to není hezký
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
monty01 píše:také vyhodil čtyřklapky ?? slyším dobře ,když o tom člověk hledá info on nenapíše ani čárku,to není hezký


Jo jo, čtyřklapky, už jsem s nimi něco najezdil, ale protože eliminuji MAF a je potřeba je rozchodit s MAPem v MS2. Ale abych se přiznal, loni na podzim jsem testoval (cca 2km) konfiguraci čtyřklapky - airbox - MAF - tovární Ačkový čip a fungovalo to také. Mám je z GSX-R 750 2001, 4x42mm.
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Tak jsem koukal že mám taky možnost udělat převodovku jako má Lander, a bylo by to rozhodně levnější než kompletní senkvenčka. PPG prodávají kompletní GTR dog gear kit do sériový skříně a to jak s rovným tak i šikmým ozubením. Teoreticky by na to měl jít připojit i senkvenční adaptér od Ikeya. Znáte tu firmu někdo, dělají kvalitní věci?
http://www.ppgearbox.com.au
Jinak dobře s tím řadit chce asi čas a cena za naučení může být první repase.

http://www.ppgearbox.com.au
Jinak dobře s tím řadit chce asi čas a cena za naučení může být první repase.

Naposledy upravil(a) barbucha dne 10 kvě 2006 21:05, celkem upraveno 1 x.
Re: Sekvenční řazení na klasické převodovce
Já nejsem konkurence,kopce nejezdím ,ani se tam nepohybuju,buď v klidu.Lander píše:monty01 píše:také vyhodil čtyřklapky ?? slyším dobře ,když o tom člověk hledá info on nenapíše ani čárku,to není hezký))))) První věc, co se mi teďka dere na mysl je "konkurence nespí"
))
Jo jo, čtyřklapky, už jsem s nimi něco najezdil, ale protože eliminuji MAF a je potřeba je rozchodit s MAPem v MS2. Ale abych se přiznal, loni na podzim jsem testoval (cca 2km) konfiguraci čtyřklapky - airbox - MAF - tovární Ačkový čip a fungovalo to také. Mám je z GSX-R 750 2001, 4x42mm.
Lander

podobnou konfiguraci jaks testoval,zřejmě budu dělat pro švagra do brambora ,ale jen s dvouklapkou z fordu scorpia (původně byla moje,ale když už tak už

Jo,jestli nechceš sem tak do SZ,dík

Naposledy upravil(a) monty01 dne 10 kvě 2006 21:04, celkem upraveno 1 x.
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
Jinak tady je pěkný video jak se s tím řadí
http://www.ppgearbox.com.au/images/content/SCDOG.wmv
http://www.ppgearbox.com.au/images/content/SCDOG.wmv
doporučuju zeptej se tady http://www.seqshift.com mimo tý sekvence dělaj i přestavby klasik na bezsynchronní a měl jsem v ruce i ty řadící kroužky,který se dávaj místo nich.Nevím, proč se musí všechno tahat zvenku



nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
Zeptat se můžu, ale nevím jestli nabídnou nižší cenu na přestavbu převodovky se kterou budou muset laborovat a kterou už pravděpodobně nikdy potom neuvidí.monty01 píše:doporučuju zeptej se tady http://www.seqshift.com mimo tý sekvence dělaj i přestavby klasik na bezsynchronní a měl jsem v ruce i ty řadící kroužky,který se dávaj místo nich.Nevím, proč se musí všechno tahat zvenku![]()