Škoda Fabia 1.4i Spirit, 55kW, 2007 - chiptuning

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Škoda Fabia 1.4i Spirit, 55kW, 2007 - chiptuning

Příspěvek od elviiis »

iNter píše:Nejste vy někteří naprostí idioti čistě náhodou? Někdo se slušně zeptá a pár jedinců co sežrali všechnu moudrost světa si opět musí léčit své mindráky a hanit cizí vozidlo ikdyž se o to nikdo neprosil...
Je mi vás líto více než slušného člověka fabkou :lol:
Opravdu na ránu... 8)
jenze na chipovani prditek se tu nekdo pta kazdej druhej den a porad kvuli tomu zaklada nove tema takze tak :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Fabia 1.4i Spirit, 55kW, 2007 - chiptuning

Příspěvek od Takeshi »

čip sání + vejfuk a něco to udělá alespon s kroutakem
ale jinak samotnej čip u 1.4 nemá cenu,spotřeba se sníží ale jen pokud budeš jezdit šneka,jakmile máš otevřený zepředu a zezadu (sání a výfuk) tak to nepatrně půjde náhoru,já jezdim průměr 1l/10km :lol:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Škoda Fabia 1.4i Spirit, 55kW, 2007 - chiptuning

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:06, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Škoda Fabia 1.4i Spirit, 55kW, 2007 - chiptuning

Příspěvek od Beaver »

Je fakt, ze pokud Mustafovi ridi predstih lambda, tak je jedno, kolik ma jeho motor lozisek :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: Škoda Fabia 1.4i Spirit, 55kW, 2007 - chiptuning

Příspěvek od Mustafa »

Taboo píše: Lambda (O2 sensor) monitoruje pouze pomer vzduchu a paliva (a to pouze v pomerne malem rozmezi ekonomicke oblasti), ktery se pouhou zmenou oktanoveho cisla paliva nemeni. Pouziti vysoko-oktanoveho paliva se vetsinou neodrazi v narustu vykonu (a v mnoha pripadech ho dokonce i snizi) z duvodu optimalizace tovarniho predstihu zapalovani pro pouziti paliva nizsiho oktanoveho cisla (predepsanym vyrobcem motoru). Vysoko-oktanove palivo hori pomaleji a bez nasledovneho zvyseni predstihu zapalovani predstavuje pouze promarneni penez (za pripadneho snizeni vykonu), ale s O2 sensorem (jehoz vystup ridici jednotka pri plne zatezi ani nepouziva) to nema co delat. :wink:
No o to mi šlo. Pokud je motor dělanej na 95oct palivo, tak nepočítá předstih se 100oct a to co neshoří vlítne do výfuku a to by měla lambda poznat nebo se pletu?
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Fabia 1.4i Spirit, 55kW, 2007 - chiptuning

Příspěvek od Libor12 »

korekce předstihu ma na starost knock sensor,ten u obd2 i hlídá zda vůbec k zažehu došlo a dle toho i koriguje spravny předstih,ktery byl do ecu vložen. už to tu bylo zmíněno nekolikrat,předstih by mel být takovy aby k maximalnímu tlaku ve valci dochazelo cca 12-15st za horní uvratí. pokud jednotka počíta s 95 a ty dáš 100 tak díky pomalejšímu hoření dojde k maximalnímu tlaku třeba při 20-25st za horní uvrati a ty o výkon naopak přijdeš. lambda ta jen hlída poměr palivo vzduch a jestli daš 95 nebo 100 je ji uplne jedno.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“