S13 je už defakto taky povětšinou stará plečka..MarauderZ28 píše:to nebylo na Tebeblázen píše:to si piš, zajedu lepší čas s levnějšíma úpravama bez 4x4, ovšem na TDi to je vynikající časMarauderZ28 píše:mno jo drifteři ze starejma plečkama jsou holt největší odborníci a závodníci vůbec ...
TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
-
Dave-TuningClubOstrava
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Já tomu věřím i když diesely moc nemusím.Mám Calibru C20Xe žádný zázrak a navíc přední náhon, ale umí nakopat i Z3jce apod.Jel jsem sprint s A3 4x4 TDi a viděl jsem jen prdel a oblak kouře.Nechtěl mi své úpravy prozradit, ale prý taky nic zásadního.Myslím, že by to taky zvládl za 6s.leon4x4 píše:To je jako říct : "To je jen Hercules, stejnak to je jen polobůh, já mám Báwo a tím pádem jsem bůh."Lukáš 325e píše:6s nevěřim pořád to bude jenom TDi a nic víc.(pouze můj názor)
Myslím, že vyždímat z lenochoda co dělá standartně 0-100 za 11s takový výkon je super úspěch a to bez ohledu jestli jde o Ladu nivu nebo Golfíka.
Nejlepší je se svézt nebo vidět na vlastní oči, než stále polemizovat.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Sorry, ale mvoleso ma asi nejrychlejsi 0-96km/h TDi u nas.Dave-TuningClubOstrava píše:Já tomu věřím i když diesely moc nemusím.Mám Calibru C20Xe žádný zázrak a navíc přední náhon, ale umí nakopat i Z3jce apod.Jel jsem sprint s A3 4x4 TDi a viděl jsem jen prdel a oblak kouře.Nechtěl mi své úpravy prozradit, ale prý taky nic zásadního.Myslím, že by to taky zvládl za 6s.leon4x4 píše:To je jako říct : "To je jen Hercules, stejnak to je jen polobůh, já mám Báwo a tím pádem jsem bůh."Lukáš 325e píše:6s nevěřim pořád to bude jenom TDi a nic víc.(pouze můj názor)
Myslím, že vyždímat z lenochoda co dělá standartně 0-100 za 11s takový výkon je super úspěch a to bez ohledu jestli jde o Ladu nivu nebo Golfíka.
Nejlepší je se svézt nebo vidět na vlastní oči, než stále polemizovat.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Vážně? Tak to asi mám v té IX motor TDIAmuse píše:no nevim,zrovna impreza a lancer ještě kolem 2-3tisíc jsou laxní,a jednička je krátká,takže se nevyplatí jí tam mrcasit
při 1500ot už mám 0,5BAR, při 1750ot kolem 1BAR a při 2250 už tlačím plný tlak 1,5-1,6BAR (podle nastavení).
Vzhledem k tomu že ten motor má sériový omezovač při cca 7700otáček tak mi přijde jako dostatečný power band od 2250-7700ot.
Leon tlačil plný tlak od 1750ot do cca 4250 a pak začal umírat
To jestli auto jede nebo ne, není tak docela vinou turba, ale vinnou ladiče
A na těch piďi slalomech je problem eva a stiček spíš rejd, protože na tak pomalé a krátké zatáčky je to prostě moc dlouhé auto, což opět nesouvysí s turbem.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dave-TuningClubOstrava
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Neříkám že nemá - hin se ukáže o sezónuZemi píše:Sorry, ale mvoleso ma asi nejrychlejsi 0-96km/h TDi u nas.Dave-TuningClubOstrava píše:Já tomu věřím i když diesely moc nemusím.Mám Calibru C20Xe žádný zázrak a navíc přední náhon, ale umí nakopat i Z3jce apod.Jel jsem sprint s A3 4x4 TDi a viděl jsem jen prdel a oblak kouře.Nechtěl mi své úpravy prozradit, ale prý taky nic zásadního.Myslím, že by to taky zvládl za 6s.leon4x4 píše: To je jako říct : "To je jen Hercules, stejnak to je jen polobůh, já mám Báwo a tím pádem jsem bůh."
Myslím, že vyždímat z lenochoda co dělá standartně 0-100 za 11s takový výkon je super úspěch a to bez ohledu jestli jde o Ladu nivu nebo Golfíka.
Nejlepší je se svézt nebo vidět na vlastní oči, než stále polemizovat.
Ale i sám jsi řekl"asi" a "0-96km/h" a na 400m udělá o dost více
Už se těším až to uvidím v akci
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
tak tohle auto turbínu zrovná má ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
Dave-TuningClubOstrava
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
máš pocit že to je pro mě nová informace 
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
jo jo bez něj to nejedeMarauderZ28 píše:tak tohle auto turbínu zrovná má ...
-
Dave-TuningClubOstrava
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
no to ne.blázen píše:jo jo bez něj to nejedeMarauderZ28 píše:tak tohle auto turbínu zrovná má ...
koupil jsem si winter car nissan sunny 1.7D 40kW, krouťák jako blázen do 2tis a pak mrtvo.Má to jedno pozitivum-jezdí to skoro zadarmo
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
mno jelikož se vyjadřuješ jako tatar tak ten pocit mám ...Dave-TuningClubOstrava píše:máš pocit že to je pro mě nová informace
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
Dave-TuningClubOstrava
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
Díky za lichotku, ještě že nemám v povaze urážet ostatní.MarauderZ28 píše:mno jelikož se vyjadřuješ jako tatar tak ten pocit mám ...Dave-TuningClubOstrava píše:máš pocit že to je pro mě nová informace
Věřím tomu, že o motorech víš víc než já, nicméně nemám chuť Ti zde dokazovat své vědomosti, popř. myšlenky které dedukuješ jako "tatrské"
I když dobrej tatarák - proč ne
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Hehe jestli ten tvuj šrotoklep rozjedes tak si te prijedu vychutnat neboj...reproboy píše:Yemi nerikal si ze se na to letos uz vyseres??![]()
Letos to bude zas narvany vsudeuz se tesiiim
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
tak když napřed napíšeš diesely mě nezajímaj a hned pod tím napíšeš zajímaj mě auta s turbem je to jaksi postavený na hlavu (když je to v threadu o TD) ...Dave-TuningClubOstrava píše:Díky za lichotku, ještě že nemám v povaze urážet ostatní.MarauderZ28 píše:mno jelikož se vyjadřuješ jako tatar tak ten pocit mám ...Dave-TuningClubOstrava píše:máš pocit že to je pro mě nová informace
Věřím tomu, že o motorech víš víc než já, nicméně nemám chuť Ti zde dokazovat své vědomosti, popř. myšlenky které dedukuješ jako "tatrské"
I když dobrej tatarák - proč ne
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
Dave-TuningClubOstrava
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10 lis 2005 19:32
- Bydliště: OV
- Kontaktovat uživatele:
Bereš se moc vážně.Popíšu Ti tedy své myšlenky:
diesely mě opravdu nezajímaj a myslím to z hediska tuningu nebo sportovního užití.(i když jsem uznal, že mohou jet po úpravách nebezpečně - to když jsem odporoval názoru že umí pod 6s)
Když napíšu: diesely mě nezajímaj a hned pod tím zajímaj mě auta s turbem - myslel jsem tím: zajímaj mě auta s turbem co nejsou diesely, ale na upravené TDíčko se rád podívám.
Když to korunuju tím, že mám druhé auto v dieselu bez turba je to proto, že jsem tento vůz mohl mít za velmi nízkou cenu v top stavu přičemž má nízkou spotřebu a můžu si dovolit ho zničit - winter car: auto pro zimní ježdění, když ho nabourám nevadí.Rozhodně lepší volba než jezdit v zimě škodovkou.Koupil jsem ho taky proto, že ho pronajímám ho kolegovi, kterému se hodí jako pracovní.(když počasí ujde jezdím Calibrou-mám ji raději a dokud nemá nový lak, dovolím si i zimní jízdu když není sníh).
Doufám, že jsem objasnil své myšlení
Mimochodem repsektuji Tvé technické znalosti a občas jsem se z Tvých příspěvků i něčemu přiučil, nicméně to neznamená, že jsem vidlák z vesnice.
diesely mě opravdu nezajímaj a myslím to z hediska tuningu nebo sportovního užití.(i když jsem uznal, že mohou jet po úpravách nebezpečně - to když jsem odporoval názoru že umí pod 6s)
Když napíšu: diesely mě nezajímaj a hned pod tím zajímaj mě auta s turbem - myslel jsem tím: zajímaj mě auta s turbem co nejsou diesely, ale na upravené TDíčko se rád podívám.
Když to korunuju tím, že mám druhé auto v dieselu bez turba je to proto, že jsem tento vůz mohl mít za velmi nízkou cenu v top stavu přičemž má nízkou spotřebu a můžu si dovolit ho zničit - winter car: auto pro zimní ježdění, když ho nabourám nevadí.Rozhodně lepší volba než jezdit v zimě škodovkou.Koupil jsem ho taky proto, že ho pronajímám ho kolegovi, kterému se hodí jako pracovní.(když počasí ujde jezdím Calibrou-mám ji raději a dokud nemá nový lak, dovolím si i zimní jízdu když není sníh).
Doufám, že jsem objasnil své myšlení
Mimochodem repsektuji Tvé technické znalosti a občas jsem se z Tvých příspěvků i něčemu přiučil, nicméně to neznamená, že jsem vidlák z vesnice.
no jo ten muj šrotoklep si tě vychutnáZemi píše:Hehe jestli ten tvuj šrotoklep rozjedes tak si te prijedu vychutnat neboj...reproboy píše:Yemi nerikal si ze se na to letos uz vyseres??![]()
Letos to bude zas narvany vsudeuz se tesiiim
![]()
![]()
Vim ze mi budes vyhrozovat tak uz abych si ji pripravil...
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
jj,ignarus píše:to máš sice pravdu, ale tady alespon vidíš, že i 1.4TD dokáže porazit benzínové dvoulitry s turbe, který jsou taky upravenýsotomaior píše:no nevim,jestli je to zrovna good priklad,jel dobre a vyuzil toho ze mel male auti... jen me docela zarazilo,kudy to ma vyvedeny vyfuk,to vypadalo jakoze primo pod zadni kolo,ale jel hezkyignarus píše:Ten kdo pochybuje o dieslech tak at mrkne sem http://videos.streetfire.net/video/c597 ... c65c9d.htm je to Fiat UNO 1.4TD s VW komponenty
G4 AWP & G4 ASV - 380Hp a 640Nm
Tak samochvaly je tam dost,pravda, ale je to diky celymu pojeti toho videaignarus píše:řekl bych, že maj proč i když sebechvála smrdí, ale jenom v tom případě, že výsledek je nulový kdežto tady v tom případě bych řekl, že ja víc než stoprocentníAmuse píše:tak ale na tomhle videu je moc samochvályignarus píše:to máš sice pravdu, ale tady alespon vidíš, že i 1.4TD dokáže porazit benzínové dvoulitry s turbe, který jsou taky upravenýbrzo uvěřili a koukali...
totiž Impreza je na slalomy,na tyhle krátký okružní tratě má značnou turbodíru,přesně na tohle jsou dobrý nafty že letí z nižších otáčekImpreza a Evo to furt jedna a ta samá písnička dokola těch už jsem viděl ale takovej Fiat UNO .....
Karel ma pravdu ze uno bylo konkurence schopne diky pomalosti trati a jeho obratnosti, ale kluci s evama do toho mohli vic slapnout, ne kazdy umel s autem na jednicku zachazet
323 GTX BG
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Ja se tesim az zase budes litat s kladivkem kolem a pobouchavat vsudemozne aby to jelo...reproboy píše:no jo ten muj šrotoklep si tě vychutnáZemi píše:Hehe jestli ten tvuj šrotoklep rozjedes tak si te prijedu vychutnat neboj...reproboy píše:Yemi nerikal si ze se na to letos uz vyseres??![]()
Letos to bude zas narvany vsudeuz se tesiiim
![]()
![]()
Vim ze mi budes vyhrozovat tak uz abych si ji pripravil...
Ja nevyhrožuju jenom se těšim
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Pockej,o jakym autě tady básníšleon4x4 píše:Vážně? Tak to asi mám v té IX motor TDIAmuse píše:no nevim,zrovna impreza a lancer ještě kolem 2-3tisíc jsou laxní,a jednička je krátká,takže se nevyplatí jí tam mrcasit![]()
při 1500ot už mám 0,5BAR, při 1750ot kolem 1BAR a při 2250 už tlačím plný tlak 1,5-1,6BAR (podle nastavení).
Vzhledem k tomu že ten motor má sériový omezovač při cca 7700otáček tak mi přijde jako dostatečný power band od 2250-7700ot.
Leon tlačil plný tlak od 1750ot do cca 4250 a pak začal umírat
To jestli auto jede nebo ne, není tak docela vinou turba, ale vinnou ladiče
A na těch piďi slalomech je problem eva a stiček spíš rejd, protože na tak pomalé a krátké zatáčky je to prostě moc dlouhé auto, což opět nesouvysí s turbem.
Mě jednou vezl kolega tehdá v STI rok výroby nevim,verze s buldočíma okama a serie,(ještě jsem nejel v pořádně upravenym autě),a jak řikám tak se něco dělo až po 3t a myslim že v bmi řikali že imprezy jsou nedotáčivý,až ty nejnovější to potlačili
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Mas tam "hrubku"...Amuse píše:Pockej,o jakym autě tady básníšleon4x4 píše:Vážně? Tak to asi mám v té IX motor TDIAmuse píše:no nevim,zrovna impreza a lancer ještě kolem 2-3tisíc jsou laxní,a jednička je krátká,takže se nevyplatí jí tam mrcasit![]()
při 1500ot už mám 0,5BAR, při 1750ot kolem 1BAR a při 2250 už tlačím plný tlak 1,5-1,6BAR (podle nastavení).
Vzhledem k tomu že ten motor má sériový omezovač při cca 7700otáček tak mi přijde jako dostatečný power band od 2250-7700ot.
Leon tlačil plný tlak od 1750ot do cca 4250 a pak začal umírat
To jestli auto jede nebo ne, není tak docela vinou turba, ale vinnou ladiče
A na těch piďi slalomech je problem eva a stiček spíš rejd, protože na tak pomalé a krátké zatáčky je to prostě moc dlouhé auto, což opět nesouvysí s turbem.![]()
Mě jednou vezl kolega tehdá v STI rok výroby nevim,verze s buldočíma okama a serie,(ještě jsem nejel v pořádně upravenym autě),a jak řikám tak se něco dělo až po 3t a myslim že v bmi řikali že imprezy jsou nedotáčivý,až ty nejnovější to potlačili
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Amuse píše:Pockej,o jakym autě tady básníšleon4x4 píše:Vážně? Tak to asi mám v té IX motor TDIAmuse píše:no nevim,zrovna impreza a lancer ještě kolem 2-3tisíc jsou laxní,a jednička je krátká,takže se nevyplatí jí tam mrcasit![]()
při 1500ot už mám 0,5BAR, při 1750ot kolem 1BAR a při 2250 už tlačím plný tlak 1,5-1,6BAR (podle nastavení).
Vzhledem k tomu že ten motor má sériový omezovač při cca 7700otáček tak mi přijde jako dostatečný power band od 2250-7700ot.
Leon tlačil plný tlak od 1750ot do cca 4250 a pak začal umírat
To jestli auto jede nebo ne, není tak docela vinou turba, ale vinnou ladiče
A na těch piďi slalomech je problem eva a stiček spíš rejd, protože na tak pomalé a krátké zatáčky je to prostě moc dlouhé auto, což opět nesouvysí s turbem.![]()
Mě jednou vezl kolega tehdá v STI rok výroby nevim,verze s buldočíma okama a serie,(ještě jsem nejel v pořádně upravenym autě),a jak řikám tak se něco dělo až po 3t a myslim že v bmi řikali že imprezy jsou nedotáčivý,až ty nejnovější to potlačili
Tak prosím nedělej závěry z jedné nepovedené jízdy v jednom líném subaru. Ne všechny turbo auta se tak chovají. A už vůbec nesrovnávej imprezu a lancer, jsou to zcela jiná auta. Boxer a řadový čtyřválec je opravdu něco jiného a těch rozdílů je tam víc ..............
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
srovnávat uno a imprezu je z cesty, to uno co podělá imprezu je určitě seriové, pokud ne..tak at se postaví k dobře postavené impreze, navíc impreza není kontejner na plasty na dvou kolech jako uno,takže něco váží..Amuse píše:já nedělám závěry,ale řikám že se na to někdo musí mrknout,jinak to auto nemá takový výkony a obratnost,že ho podělá i šílenec v Uno,
![]()
ps tenhle rok se možná svezu taky v evu,tak se těšim
nekupujte imprezu kupte si uno,vrak 90let
si slepej nebo neumis cist,dyk to rikám co ty ale musí se to poladit páč to nemá takovou sílu,jinak si taky myslim svý o unublázen píše:srovnávat uno a imprezu je z cesty, to uno co podělá imprezu je určitě seriové, pokud ne..tak at se postaví k dobře postavené impreze, navíc impreza není kontejner na plasty na dvou kolech jako uno,takže něco váží..Amuse píše:já nedělám závěry,ale řikám že se na to někdo musí mrknout,jinak to auto nemá takový výkony a obratnost,že ho podělá i šílenec v Uno,
![]()
ps tenhle rok se možná svezu taky v evu,tak se těšim
nekupujte imprezu kupte si uno,vrak 90let
Amuse píše:si slepej nebo neumis cist,dyk to rikám co ty ale musí se to poladit páč to nemá takovou sílu,jinak si taky myslim svý o unublázen píše:srovnávat uno a imprezu je z cesty, to uno co podělá imprezu je určitě seriové, pokud ne..tak at se postaví k dobře postavené impreze, navíc impreza není kontejner na plasty na dvou kolech jako uno,takže něco váží..Amuse píše:já nedělám závěry,ale řikám že se na to někdo musí mrknout,jinak to auto nemá takový výkony a obratnost,že ho podělá i šílenec v Uno,
![]()
ps tenhle rok se možná svezu taky v evu,tak se těšim
nekupujte imprezu kupte si uno,vrak 90let
já tě pochopil jinak, uno je vrak
uno je vrak a ty si blbblázen píše:Amuse píše:si slepej nebo neumis cist,dyk to rikám co ty ale musí se to poladit páč to nemá takovou sílu,jinak si taky myslim svý o unublázen píše: srovnávat uno a imprezu je z cesty, to uno co podělá imprezu je určitě seriové, pokud ne..tak at se postaví k dobře postavené impreze, navíc impreza není kontejner na plasty na dvou kolech jako uno,takže něco váží..
nekupujte imprezu kupte si uno,vrak 90let
já tě pochopil jinak, uno je vrak
nikdo s takovym autem jeste nic takovyho nedokazal, misto abys napsal ze ty kluci sou frajeri a ze s tim unem udelali zazrak ..
tohle fakt nechapu
Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)
reproboy: tohle neres, sam vim ze ten kdo nedokazal vubec nic tak ten nejvic keca blbosti , proze nevi kolik prace to dalo, s takovejma lidma nema cenu cokoli resit

