TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od blázen »

MarauderZ28 píše:
blázen píše:
MarauderZ28 píše:mno jo drifteři ze starejma plečkama jsou holt největší odborníci a závodníci vůbec ...
to si piš, zajedu lepší čas s levnějšíma úpravama bez 4x4, ovšem na TDi to je vynikající čas
to nebylo na Tebe :lol:
S13 je už defakto taky povětšinou stará plečka.. :-))))
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

leon4x4 píše:
Lukáš 325e píše:6s nevěřim pořád to bude jenom TDi a nic víc.(pouze můj názor)
To je jako říct : "To je jen Hercules, stejnak to je jen polobůh, já mám Báwo a tím pádem jsem bůh."

Myslím, že vyždímat z lenochoda co dělá standartně 0-100 za 11s takový výkon je super úspěch a to bez ohledu jestli jde o Ladu nivu nebo Golfíka.
Já tomu věřím i když diesely moc nemusím.Mám Calibru C20Xe žádný zázrak a navíc přední náhon, ale umí nakopat i Z3jce apod.Jel jsem sprint s A3 4x4 TDi a viděl jsem jen prdel a oblak kouře.Nechtěl mi své úpravy prozradit, ale prý taky nic zásadního.Myslím, že by to taky zvládl za 6s.
Nejlepší je se svézt nebo vidět na vlastní oči, než stále polemizovat.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Dave-TuningClubOstrava píše:
leon4x4 píše:
Lukáš 325e píše:6s nevěřim pořád to bude jenom TDi a nic víc.(pouze můj názor)
To je jako říct : "To je jen Hercules, stejnak to je jen polobůh, já mám Báwo a tím pádem jsem bůh."

Myslím, že vyždímat z lenochoda co dělá standartně 0-100 za 11s takový výkon je super úspěch a to bez ohledu jestli jde o Ladu nivu nebo Golfíka.
Já tomu věřím i když diesely moc nemusím.Mám Calibru C20Xe žádný zázrak a navíc přední náhon, ale umí nakopat i Z3jce apod.Jel jsem sprint s A3 4x4 TDi a viděl jsem jen prdel a oblak kouře.Nechtěl mi své úpravy prozradit, ale prý taky nic zásadního.Myslím, že by to taky zvládl za 6s.
Nejlepší je se svézt nebo vidět na vlastní oči, než stále polemizovat.
Sorry, ale mvoleso ma asi nejrychlejsi 0-96km/h TDi u nas. :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Yemi nerikal si ze se na to letos uz vyseres?? :D

Letos to bude zas narvany vsude :D uz se tesiiim :D

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Já se letos taky těšim protože už nebudu jezdit ale jenom koukat, už posledně sem si to zkusil a nějak mě to bavilo víc než to jezdit :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Amuse píše:no nevim,zrovna impreza a lancer ještě kolem 2-3tisíc jsou laxní,a jednička je krátká,takže se nevyplatí jí tam mrcasit
Vážně? Tak to asi mám v té IX motor TDI :smich2:

při 1500ot už mám 0,5BAR, při 1750ot kolem 1BAR a při 2250 už tlačím plný tlak 1,5-1,6BAR (podle nastavení).

Vzhledem k tomu že ten motor má sériový omezovač při cca 7700otáček tak mi přijde jako dostatečný power band od 2250-7700ot.

Leon tlačil plný tlak od 1750ot do cca 4250 a pak začal umírat

To jestli auto jede nebo ne, není tak docela vinou turba, ale vinnou ladiče :wink:


A na těch piďi slalomech je problem eva a stiček spíš rejd, protože na tak pomalé a krátké zatáčky je to prostě moc dlouhé auto, což opět nesouvysí s turbem.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

Zemi píše:
Dave-TuningClubOstrava píše:
leon4x4 píše: To je jako říct : "To je jen Hercules, stejnak to je jen polobůh, já mám Báwo a tím pádem jsem bůh."

Myslím, že vyždímat z lenochoda co dělá standartně 0-100 za 11s takový výkon je super úspěch a to bez ohledu jestli jde o Ladu nivu nebo Golfíka.
Já tomu věřím i když diesely moc nemusím.Mám Calibru C20Xe žádný zázrak a navíc přední náhon, ale umí nakopat i Z3jce apod.Jel jsem sprint s A3 4x4 TDi a viděl jsem jen prdel a oblak kouře.Nechtěl mi své úpravy prozradit, ale prý taky nic zásadního.Myslím, že by to taky zvládl za 6s.
Nejlepší je se svézt nebo vidět na vlastní oči, než stále polemizovat.
Sorry, ale mvoleso ma asi nejrychlejsi 0-96km/h TDi u nas. :lol:
Neříkám že nemá - hin se ukáže o sezónu :wink: - mě Nafta vůbec ne..re, pouze vše co má Turbinu mě zajímá i když jí momentálně ve svém voze nevlastním.
Ale i sám jsi řekl"asi" a "0-96km/h" a na 400m udělá o dost více :?:
Už se těším až to uvidím v akci 8)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak tohle auto turbínu zrovná má ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

máš pocit že to je pro mě nová informace :?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od blázen »

MarauderZ28 píše:tak tohle auto turbínu zrovná má ...
jo jo bez něj to nejede :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

blázen píše:
MarauderZ28 píše:tak tohle auto turbínu zrovná má ...
jo jo bez něj to nejede :lol:
no to ne.
koupil jsem si winter car nissan sunny 1.7D 40kW, krouťák jako blázen do 2tis a pak mrtvo.Má to jedno pozitivum-jezdí to skoro zadarmo :D

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od MarauderZ28 »

Dave-TuningClubOstrava píše:máš pocit že to je pro mě nová informace :?
mno jelikož se vyjadřuješ jako tatar tak ten pocit mám ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

MarauderZ28 píše:
Dave-TuningClubOstrava píše:máš pocit že to je pro mě nová informace :?
mno jelikož se vyjadřuješ jako tatar tak ten pocit mám ...
Díky za lichotku, ještě že nemám v povaze urážet ostatní.
Věřím tomu, že o motorech víš víc než já, nicméně nemám chuť Ti zde dokazovat své vědomosti, popř. myšlenky které dedukuješ jako "tatrské"
I když dobrej tatarák - proč ne :D

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

reproboy píše:Yemi nerikal si ze se na to letos uz vyseres?? :D

Letos to bude zas narvany vsude :D uz se tesiiim :D
Hehe jestli ten tvuj šrotoklep rozjedes tak si te prijedu vychutnat neboj... :lol: :lol: :lol: Vim ze mi budes vyhrozovat tak uz abych si ji pripravil... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od MarauderZ28 »

Dave-TuningClubOstrava píše:
MarauderZ28 píše:
Dave-TuningClubOstrava píše:máš pocit že to je pro mě nová informace :?
mno jelikož se vyjadřuješ jako tatar tak ten pocit mám ...
Díky za lichotku, ještě že nemám v povaze urážet ostatní.
Věřím tomu, že o motorech víš víc než já, nicméně nemám chuť Ti zde dokazovat své vědomosti, popř. myšlenky které dedukuješ jako "tatrské"
I když dobrej tatarák - proč ne :D
tak když napřed napíšeš diesely mě nezajímaj a hned pod tím napíšeš zajímaj mě auta s turbem je to jaksi postavený na hlavu (když je to v threadu o TD) ... :lol: a korunuješ to tím, že máš 2 auta jedno z nich je diesel a ani jedno nemá turbo
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

Bereš se moc vážně.Popíšu Ti tedy své myšlenky:

diesely mě opravdu nezajímaj a myslím to z hediska tuningu nebo sportovního užití.(i když jsem uznal, že mohou jet po úpravách nebezpečně - to když jsem odporoval názoru že umí pod 6s)
Když napíšu: diesely mě nezajímaj a hned pod tím zajímaj mě auta s turbem - myslel jsem tím: zajímaj mě auta s turbem co nejsou diesely, ale na upravené TDíčko se rád podívám.
Když to korunuju tím, že mám druhé auto v dieselu bez turba je to proto, že jsem tento vůz mohl mít za velmi nízkou cenu v top stavu přičemž má nízkou spotřebu a můžu si dovolit ho zničit - winter car: auto pro zimní ježdění, když ho nabourám nevadí.Rozhodně lepší volba než jezdit v zimě škodovkou.Koupil jsem ho taky proto, že ho pronajímám ho kolegovi, kterému se hodí jako pracovní.(když počasí ujde jezdím Calibrou-mám ji raději a dokud nemá nový lak, dovolím si i zimní jízdu když není sníh).
Doufám, že jsem objasnil své myšlení :?:

Mimochodem repsektuji Tvé technické znalosti a občas jsem se z Tvých příspěvků i něčemu přiučil, nicméně to neznamená, že jsem vidlák z vesnice. :alien:

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

Zemi píše:
reproboy píše:Yemi nerikal si ze se na to letos uz vyseres?? :D

Letos to bude zas narvany vsude :D uz se tesiiim :D
Hehe jestli ten tvuj šrotoklep rozjedes tak si te prijedu vychutnat neboj... :lol: :lol: :lol: Vim ze mi budes vyhrozovat tak uz abych si ji pripravil... :lol:
no jo ten muj šrotoklep si tě vychutná :P Ja nevyhrožuju jenom se těšim :P

Uživatelský avatar
TupiNo
Příspěvky: 30
Registrován: 26 kvě 2006 19:31
Bydliště: skoro v asii :)

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od TupiNo »

ignarus píše:
sotomaior píše:
ignarus píše:Ten kdo pochybuje o dieslech tak at mrkne sem http://videos.streetfire.net/video/c597 ... c65c9d.htm je to Fiat UNO 1.4TD s VW komponenty
no nevim,jestli je to zrovna good priklad,jel dobre a vyuzil toho ze mel male auti... jen me docela zarazilo,kudy to ma vyvedeny vyfuk,to vypadalo jakoze primo pod zadni kolo,ale jel hezky 8)
to máš sice pravdu, ale tady alespon vidíš, že i 1.4TD dokáže porazit benzínové dvoulitry s turbe, který jsou taky upravený :rock:
jj, :) :) je to tak... malinký úspěch, od té doby již se zase UNO rychlejší ale další osud zatím není jasný :twisted:
G4 AWP & G4 ASV - 380Hp a 640Nm

Uživatelský avatar
suskyin
Příspěvky: 78
Registrován: 27 pro 2005 14:56
Bydliště: Brno venkov

Příspěvek od suskyin »

ignarus píše:
Amuse píše:
ignarus píše:to máš sice pravdu, ale tady alespon vidíš, že i 1.4TD dokáže porazit benzínové dvoulitry s turbe, který jsou taky upravený :rock:
tak ale na tomhle videu je moc samochvály :lol: brzo uvěřili a koukali...
totiž Impreza je na slalomy,na tyhle krátký okružní tratě má značnou turbodíru,přesně na tohle jsou dobrý nafty že letí z nižších otáček :rock:
řekl bych, že maj proč i když sebechvála smrdí, ale jenom v tom případě, že výsledek je nulový kdežto tady v tom případě bych řekl, že ja víc než stoprocentní :P Impreza a Evo to furt jedna a ta samá písnička dokola těch už jsem viděl ale takovej Fiat UNO .....
Tak samochvaly je tam dost,pravda, ale je to diky celymu pojeti toho videa :lol:
Karel ma pravdu ze uno bylo konkurence schopne diky pomalosti trati a jeho obratnosti, ale kluci s evama do toho mohli vic slapnout, ne kazdy umel s autem na jednicku zachazet :)
323 GTX BG

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

reproboy píše:
Zemi píše:
reproboy píše:Yemi nerikal si ze se na to letos uz vyseres?? :D

Letos to bude zas narvany vsude :D uz se tesiiim :D
Hehe jestli ten tvuj šrotoklep rozjedes tak si te prijedu vychutnat neboj... :lol: :lol: :lol: Vim ze mi budes vyhrozovat tak uz abych si ji pripravil... :lol:
no jo ten muj šrotoklep si tě vychutná :P Ja nevyhrožuju jenom se těšim :P
Ja se tesim az zase budes litat s kladivkem kolem a pobouchavat vsudemozne aby to jelo... :lol: :lol: :lol: Ba ne Jenicku, ale hlavne se pak nevymlouvej... :D Kdyz to pojede tim lepe... Pak muzes konecne honit Caterhama co jezdi 12s. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Takeshi »

leon4x4 píše:
Amuse píše:no nevim,zrovna impreza a lancer ještě kolem 2-3tisíc jsou laxní,a jednička je krátká,takže se nevyplatí jí tam mrcasit
Vážně? Tak to asi mám v té IX motor TDI :smich2:

při 1500ot už mám 0,5BAR, při 1750ot kolem 1BAR a při 2250 už tlačím plný tlak 1,5-1,6BAR (podle nastavení).

Vzhledem k tomu že ten motor má sériový omezovač při cca 7700otáček tak mi přijde jako dostatečný power band od 2250-7700ot.

Leon tlačil plný tlak od 1750ot do cca 4250 a pak začal umírat

To jestli auto jede nebo ne, není tak docela vinou turba, ale vinnou ladiče :wink:


A na těch piďi slalomech je problem eva a stiček spíš rejd, protože na tak pomalé a krátké zatáčky je to prostě moc dlouhé auto, což opět nesouvysí s turbem.
Pockej,o jakym autě tady básníš :?
Mě jednou vezl kolega tehdá v STI rok výroby nevim,verze s buldočíma okama a serie,(ještě jsem nejel v pořádně upravenym autě),a jak řikám tak se něco dělo až po 3t a myslim že v bmi řikali že imprezy jsou nedotáčivý,až ty nejnovější to potlačili :?:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Amuse píše:
leon4x4 píše:
Amuse píše:no nevim,zrovna impreza a lancer ještě kolem 2-3tisíc jsou laxní,a jednička je krátká,takže se nevyplatí jí tam mrcasit
Vážně? Tak to asi mám v té IX motor TDI :smich2:

při 1500ot už mám 0,5BAR, při 1750ot kolem 1BAR a při 2250 už tlačím plný tlak 1,5-1,6BAR (podle nastavení).

Vzhledem k tomu že ten motor má sériový omezovač při cca 7700otáček tak mi přijde jako dostatečný power band od 2250-7700ot.

Leon tlačil plný tlak od 1750ot do cca 4250 a pak začal umírat

To jestli auto jede nebo ne, není tak docela vinou turba, ale vinnou ladiče :wink:


A na těch piďi slalomech je problem eva a stiček spíš rejd, protože na tak pomalé a krátké zatáčky je to prostě moc dlouhé auto, což opět nesouvysí s turbem.
Pockej,o jakym autě tady básníš :?
Mě jednou vezl kolega tehdá v STI rok výroby nevim,verze s buldočíma okama a serie,(ještě jsem nejel v pořádně upravenym autě),a jak řikám tak se něco dělo až po 3t a myslim že v bmi řikali že imprezy jsou nedotáčivý,až ty nejnovější to potlačili :?:
Mas tam "hrubku"...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Amuse píše:
leon4x4 píše:
Amuse píše:no nevim,zrovna impreza a lancer ještě kolem 2-3tisíc jsou laxní,a jednička je krátká,takže se nevyplatí jí tam mrcasit
Vážně? Tak to asi mám v té IX motor TDI :smich2:

při 1500ot už mám 0,5BAR, při 1750ot kolem 1BAR a při 2250 už tlačím plný tlak 1,5-1,6BAR (podle nastavení).

Vzhledem k tomu že ten motor má sériový omezovač při cca 7700otáček tak mi přijde jako dostatečný power band od 2250-7700ot.

Leon tlačil plný tlak od 1750ot do cca 4250 a pak začal umírat

To jestli auto jede nebo ne, není tak docela vinou turba, ale vinnou ladiče :wink:


A na těch piďi slalomech je problem eva a stiček spíš rejd, protože na tak pomalé a krátké zatáčky je to prostě moc dlouhé auto, což opět nesouvysí s turbem.
Pockej,o jakym autě tady básníš :?
Mě jednou vezl kolega tehdá v STI rok výroby nevim,verze s buldočíma okama a serie,(ještě jsem nejel v pořádně upravenym autě),a jak řikám tak se něco dělo až po 3t a myslim že v bmi řikali že imprezy jsou nedotáčivý,až ty nejnovější to potlačili :?:

Tak prosím nedělej závěry z jedné nepovedené jízdy v jednom líném subaru. Ne všechny turbo auta se tak chovají. A už vůbec nesrovnávej imprezu a lancer, jsou to zcela jiná auta. Boxer a řadový čtyřválec je opravdu něco jiného a těch rozdílů je tam víc ..............
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Takeshi »

já nedělám závěry,ale řikám že se na to někdo musí mrknout,jinak to auto nemá takový výkony a obratnost,že ho podělá i šílenec v Uno :cry: , :evil:
ps tenhle rok se možná svezu taky v evu,tak se těšim 8)

Uživatelský avatar
TupiNo
Příspěvky: 30
Registrován: 26 kvě 2006 19:31
Bydliště: skoro v asii :)

Příspěvek od TupiNo »

Amuse píše:já nedělám závěry,ale řikám že se na to někdo musí mrknout,jinak to auto nemá takový výkony a obratnost,že ho podělá i šílenec v Uno :cry: , :evil:
ps tenhle rok se možná svezu taky v evu,tak se těšim 8)
žeprej šílenec :lol: :lol: :lol:
G4 AWP & G4 ASV - 380Hp a 640Nm

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Amuse píše:já nedělám závěry,ale řikám že se na to někdo musí mrknout,jinak to auto nemá takový výkony a obratnost,že ho podělá i šílenec v Uno :cry: , :evil:
ps tenhle rok se možná svezu taky v evu,tak se těšim 8)
srovnávat uno a imprezu je z cesty, to uno co podělá imprezu je určitě seriové, pokud ne..tak at se postaví k dobře postavené impreze, navíc impreza není kontejner na plasty na dvou kolech jako uno,takže něco váží..

nekupujte imprezu kupte si uno,vrak 90let :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Takeshi
Příspěvky: 3575
Registrován: 01 úno 2006 20:32
Bydliště: PilsN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Takeshi »

blázen píše:
Amuse píše:já nedělám závěry,ale řikám že se na to někdo musí mrknout,jinak to auto nemá takový výkony a obratnost,že ho podělá i šílenec v Uno :cry: , :evil:
ps tenhle rok se možná svezu taky v evu,tak se těšim 8)
srovnávat uno a imprezu je z cesty, to uno co podělá imprezu je určitě seriové, pokud ne..tak at se postaví k dobře postavené impreze, navíc impreza není kontejner na plasty na dvou kolech jako uno,takže něco váží..

nekupujte imprezu kupte si uno,vrak 90let :lol:
si slepej nebo neumis cist,dyk to rikám co ty ale musí se to poladit páč to nemá takovou sílu,jinak si taky myslim svý o unu :?:

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Amuse píše:
blázen píše:
Amuse píše:já nedělám závěry,ale řikám že se na to někdo musí mrknout,jinak to auto nemá takový výkony a obratnost,že ho podělá i šílenec v Uno :cry: , :evil:
ps tenhle rok se možná svezu taky v evu,tak se těšim 8)
srovnávat uno a imprezu je z cesty, to uno co podělá imprezu je určitě seriové, pokud ne..tak at se postaví k dobře postavené impreze, navíc impreza není kontejner na plasty na dvou kolech jako uno,takže něco váží..

nekupujte imprezu kupte si uno,vrak 90let :lol:
si slepej nebo neumis cist,dyk to rikám co ty ale musí se to poladit páč to nemá takovou sílu,jinak si taky myslim svý o unu :?:

já tě pochopil jinak, uno je vrak
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

blázen píše:
Amuse píše:
blázen píše: srovnávat uno a imprezu je z cesty, to uno co podělá imprezu je určitě seriové, pokud ne..tak at se postaví k dobře postavené impreze, navíc impreza není kontejner na plasty na dvou kolech jako uno,takže něco váží..

nekupujte imprezu kupte si uno,vrak 90let :lol:
si slepej nebo neumis cist,dyk to rikám co ty ale musí se to poladit páč to nemá takovou sílu,jinak si taky myslim svý o unu :?:

já tě pochopil jinak, uno je vrak
uno je vrak a ty si blb
nikdo s takovym autem jeste nic takovyho nedokazal, misto abys napsal ze ty kluci sou frajeri a ze s tim unem udelali zazrak ..

tohle fakt nechapu

Uživatelský avatar
mvolesko
Příspěvky: 112
Registrován: 16 čer 2005 23:32
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

Příspěvek od mvolesko »

reproboy: tohle neres, sam vim ze ten kdo nedokazal vubec nic tak ten nejvic keca blbosti , proze nevi kolik prace to dalo, s takovejma lidma nema cenu cokoli resit

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“