Test Shell V-Power racing by SAS

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Test Shell V-Power racing by SAS

Příspěvek od Ivan »

Ahoj kolegové, tak SAS (Svaz Automobilového Sprintu) si pro Vás nachystal hned po mém článku Tuning & legislativa I. článek druhý, kde je na brzdě změřen výkon s naturalem 95 a se Shell V-power racing.
A jak to dopadlo se dozvíte

TADY

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

Ivan: diky za clanek hodne super, jelikoz ho taky tankuju a da se to spozorovat hlavne pri prechodu zpet z 100oktanu k 95tce obracene je to mene patrne. Ale jen sem si potvrdil to co sem ocekaval.
Racing davame i do Krosek a maji mnohem lepsi zatah a dokonce to cpem i do sekacky a jak panecku slape, ted budem porizovat zahradni trakturek a tata se tesi jak bude tankovat V-Power Racing. Pri posledni navsteve shelu sem docela koukal za plnou nadrz 1400 ale tak co bych pro svyho milacka neudelal :).

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Ivan: nešlo by něco udělat s velikostí písma, u těch SPZtek si to měl dobrý a tady i když dám velké písmo tak tam sou blechy
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

PS: chvalil mi ho i jeden majitel Ibizy místo normálních 6litrů kombinovaný jel s racingem za 5,2l a motor měl lepší chod, takže i když to ve finále vychází finančně stejně je to pro auto lepší :o)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudi »

konečně se to částečně prokázalo 8) akorát by nemusel bejt tak drahej 32,50 :ja_nic:
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

hmm tak zacinam verit ze to co do nas valijou na shellce ze to asi bude pravda, jinak ja tam jsem na brigade jako venkovni obsluha takze lidem tankuju mel bych jim ten V-power i nabizet ale vetsinou je tim spis naseru, nechcou to prej je to drahy a tem kecum neveri :ja_nic:
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Berte ohled na to, že je to motor Honda V-Tec. Možná, že u jiných motorů se bude chovat jinak...

Písmo spravím.

SkejT
Příspěvky: 1823
Registrován: 11 bře 2005 06:36

Příspěvek od SkejT »

Neco na tom "Shell V-power racing" bude ,ale pro normalni denni jezdeni to nebude (duvod cca. 5 kc navic za litr)

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

no pozor na to -> V-power pro V-tec :)

chce to inteligentní motor minimálně s čidlem klepání

ale přiznam se, že to občas naleju i do svýho traktora, kterej má předepsáno 95 :)
Shark Racing team

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

koukali jste na ceny 100okt v zahranici??? co jsem si vsiml tak v nemecku i ve francii je rozdil mezi 95 a 100 par centu...

u nas je to asi jeste luxus :D

Uživatelský avatar
bitmapbrother
Příspěvky: 44
Registrován: 30 lis 2004 12:07
Bydliště: Vysocina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bitmapbrother »

Povedenej clanek a pekny zvyseni vykonu 8)
Myslite, ze je rozumny tyhle lepsi paliva lit i do starsich motoru?
Nemuze to necemu uskodit nebo neco propalit?
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

SkejT: jak píšu, na ibize to skousel kluk a finance to vyjde na stejno protože měl nižší spotřebu, jinak parametry motoru jsou:
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

SkejT
Příspěvky: 1823
Registrován: 11 bře 2005 06:36

Příspěvek od SkejT »

PJ píše:SkejT: jak píšu, na ibize to skousel kluk a finance to vyjde na stejno protože měl nižší spotřebu, jinak parametry motoru jsou:
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim
Tak to musim vyzkouset osobne,potom to bud potvrdim nebo vyvratim :wink:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No spíš upřesníš pro svoje auto :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

SkejT
Příspěvky: 1823
Registrován: 11 bře 2005 06:36

Příspěvek od SkejT »

přesně tak :)

Seaman

Příspěvek od Seaman »

Já jsem jednu dobu jezdil taky na V-Power Racing a co mohu s jistotou říct tak se mi snížila spotřeba,motor byl tižší a líp se vytáčel.Na zrychlení to bylo taky poznat ale rychle sem od toho upustil protože se bojím co by to mohlo s motorem udělat při dlouhodobém používání.Každej mi o tom řekl něco jiného a nevěděl jsem jestli tomu věřit tak sem ho přestal brát.Když jsem ale zpočítal spotřebu a cenu u Racingu a 95ky tak mi to vyšlo přibližně stejně.Takže kdybych se nebál o motor a někdo mi z jistotou řekl že motoru neublíží tak bych ho používal vesele dál.

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Ja kdyz jsem jel do Milovic na sraz TF tak jsem v podebradech tankoval plnou nadrz V-Poweru.....a bylo to znat ....lepsi zatah a i maximalka byla o 10km/h vyssi 8) .....ale na sprintech mi to stejne nepomohlo :lol:
VW PASSAT B5

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudi »

PJ píše:SkejT: jak píšu, na ibize to skousel kluk a finance to vyjde na stejno protože měl nižší spotřebu, jinak parametry motoru jsou:
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim
já třeba vim, že u nás se to auto ztišší a jde o dost líp do otáček, ale spotřebu nám to nesníží o tolik, aby se to vyplatilo :ja_nic: ale mít na to, tak ho tam lejem pořád 8)
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
FOG
Příspěvky: 1852
Registrován: 30 říj 2004 13:14
Bydliště: Kopeček Příspěvky: 13654

Příspěvek od FOG »

My mame taky Passata - 2.8 benzin ctyrkolka.. 193 bujnych poniku..

a kdyz se tam leje ten V-power tak to jede vopravdu lip! 8) 8)
štyrykrátštyry tédéí

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Tak sem neska začal tankovat do svýho V-TECu taky V-power racing,sem zvědavej na nějakej rozdíl :)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

eric: minimalne to bude V-rozdil :o)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
T-PK
Příspěvky: 240
Registrován: 10 říj 2004 21:07
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od T-PK »

Seaman píše:Já jsem jednu dobu jezdil taky na V-Power Racing a co mohu s jistotou říct tak se mi snížila spotřeba,motor byl tižší a líp se vytáčel.Na zrychlení to bylo taky poznat ale rychle sem od toho upustil protože se bojím co by to mohlo s motorem udělat při dlouhodobém používání.Každej mi o tom řekl něco jiného a nevěděl jsem jestli tomu věřit tak sem ho přestal brát.Když jsem ale zpočítal spotřebu a cenu u Racingu a 95ky tak mi to vyšlo přibližně stejně.Takže kdybych se nebál o motor a někdo mi z jistotou řekl že motoru neublíží tak bych ho používal vesele dál.
Řekl bych,že pokud nebudeš jezdit jako prase neustále,tak je dokonce ještě lepší tam lít Racing.! I samotní technici říkají,že vykon se má v prvé řadě zvědšovat kvalitním palivem.. Kažpodádně,kdybych měl na to prachy,jezdím jen na Racing.! (Btw: na takove Imprezy doporučují 100 oktanový benzín,ikdyž 95 taky nezakazují)..

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

T-PK píše:
Seaman píše:Já jsem jednu dobu jezdil taky na V-Power Racing a co mohu s jistotou říct tak se mi snížila spotřeba,motor byl tižší a líp se vytáčel.Na zrychlení to bylo taky poznat ale rychle sem od toho upustil protože se bojím co by to mohlo s motorem udělat při dlouhodobém používání.Každej mi o tom řekl něco jiného a nevěděl jsem jestli tomu věřit tak sem ho přestal brát.Když jsem ale zpočítal spotřebu a cenu u Racingu a 95ky tak mi to vyšlo přibližně stejně.Takže kdybych se nebál o motor a někdo mi z jistotou řekl že motoru neublíží tak bych ho používal vesele dál.
Řekl bych,že pokud nebudeš jezdit jako prase neustále,tak je dokonce ještě lepší tam lít Racing.! I samotní technici říkají,že vykon se má v prvé řadě zvědšovat kvalitním palivem.. Kažpodádně,kdybych měl na to prachy,jezdím jen na Racing.! (Btw: na takove Imprezy doporučují 100 oktanový benzín,ikdyž 95 taky nezakazují)..
EVO VIII, M5 a M3 (vlastní zkušenost) má předepsáno 98+, s 95 se zanáší kat...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
hobborg
Příspěvky: 109
Registrován: 31 črc 2004 08:33
Bydliště: B r N o
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hobborg »

dneska sem se dozvedel od lidi co jezdi zavody do vrchu ze nejkvalitnejsi benzin je pry ten "BLUE99" od Benziny....alespon co do kvality....je pravda ze sem se na cerp. stanici benzina toklikrat spalil ... motor kuckal...ze to ani nepocitam ale asi to bude stanice od stanice
Obrázek

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

Všem bych doporučil přečíst jiný topic tohoto fora. Toto se tu už několikrát řešilo. viewtopic.php?t=10256&highlight=racing .Hlavně si všímejte příspěvků od uživatele Taboo ,páč ten narozdíl od některých zde ví, o čem mluví. ( Viz čidlo klepání ;-) ) Jinak zde je jiný článek na toto téma. http://news.auto.cz/?rubrika=6&id=1863&sekce=detail

Myslím, že nejlepší je netankovat u kde jaké benzinky,ale u značkové, která si prostě nelajsne nic zanedbat. Sám jsem zkusil tankovat V-Power Racing ,ale nárůst výkonu byl neznatelný o proti "obyč" Shell V-Power.
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“