Test Shell V-Power racing by SAS
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Test Shell V-Power racing by SAS
Ahoj kolegové, tak SAS (Svaz Automobilového Sprintu) si pro Vás nachystal hned po mém článku Tuning & legislativa I. článek druhý, kde je na brzdě změřen výkon s naturalem 95 a se Shell V-power racing.
A jak to dopadlo se dozvíte
TADY
A jak to dopadlo se dozvíte
TADY
Ivan: diky za clanek hodne super, jelikoz ho taky tankuju a da se to spozorovat hlavne pri prechodu zpet z 100oktanu k 95tce obracene je to mene patrne. Ale jen sem si potvrdil to co sem ocekaval.
Racing davame i do Krosek a maji mnohem lepsi zatah a dokonce to cpem i do sekacky a jak panecku slape, ted budem porizovat zahradni trakturek a tata se tesi jak bude tankovat V-Power Racing. Pri posledni navsteve shelu sem docela koukal za plnou nadrz 1400 ale tak co bych pro svyho milacka neudelal
.
Racing davame i do Krosek a maji mnohem lepsi zatah a dokonce to cpem i do sekacky a jak panecku slape, ted budem porizovat zahradni trakturek a tata se tesi jak bude tankovat V-Power Racing. Pri posledni navsteve shelu sem docela koukal za plnou nadrz 1400 ale tak co bych pro svyho milacka neudelal

hmm tak zacinam verit ze to co do nas valijou na shellce ze to asi bude pravda, jinak ja tam jsem na brigade jako venkovni obsluha takze lidem tankuju mel bych jim ten V-power i nabizet ale vetsinou je tim spis naseru, nechcou to prej je to drahy a tem kecum neveri 

Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
- bitmapbrother
- Příspěvky: 44
- Registrován: 30 lis 2004 12:07
- Bydliště: Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
SkejT: jak píšu, na ibize to skousel kluk a finance to vyjde na stejno protože měl nižší spotřebu, jinak parametry motoru jsou:
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Tak to musim vyzkouset osobne,potom to bud potvrdim nebo vyvratimPJ píše:SkejT: jak píšu, na ibize to skousel kluk a finance to vyjde na stejno protože měl nižší spotřebu, jinak parametry motoru jsou:
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim

Já jsem jednu dobu jezdil taky na V-Power Racing a co mohu s jistotou říct tak se mi snížila spotřeba,motor byl tižší a líp se vytáčel.Na zrychlení to bylo taky poznat ale rychle sem od toho upustil protože se bojím co by to mohlo s motorem udělat při dlouhodobém používání.Každej mi o tom řekl něco jiného a nevěděl jsem jestli tomu věřit tak sem ho přestal brát.Když jsem ale zpočítal spotřebu a cenu u Racingu a 95ky tak mi to vyšlo přibližně stejně.Takže kdybych se nebál o motor a někdo mi z jistotou řekl že motoru neublíží tak bych ho používal vesele dál.
já třeba vim, že u nás se to auto ztišší a jde o dost líp do otáček, ale spotřebu nám to nesníží o tolik, aby se to vyplatiloPJ píše:SkejT: jak píšu, na ibize to skousel kluk a finance to vyjde na stejno protože měl nižší spotřebu, jinak parametry motoru jsou:
1,5i - 66kW při 5800ot/m - 120Nm při 4000ot/m - 10,2:1
bitmap: no hele ibiza je 85-93 a o negativnim vlivu nevim, ale jestli myslíš starší auta tak neporadim


VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Řekl bych,že pokud nebudeš jezdit jako prase neustále,tak je dokonce ještě lepší tam lít Racing.! I samotní technici říkají,že vykon se má v prvé řadě zvědšovat kvalitním palivem.. Kažpodádně,kdybych měl na to prachy,jezdím jen na Racing.! (Btw: na takove Imprezy doporučují 100 oktanový benzín,ikdyž 95 taky nezakazují)..Seaman píše:Já jsem jednu dobu jezdil taky na V-Power Racing a co mohu s jistotou říct tak se mi snížila spotřeba,motor byl tižší a líp se vytáčel.Na zrychlení to bylo taky poznat ale rychle sem od toho upustil protože se bojím co by to mohlo s motorem udělat při dlouhodobém používání.Každej mi o tom řekl něco jiného a nevěděl jsem jestli tomu věřit tak sem ho přestal brát.Když jsem ale zpočítal spotřebu a cenu u Racingu a 95ky tak mi to vyšlo přibližně stejně.Takže kdybych se nebál o motor a někdo mi z jistotou řekl že motoru neublíží tak bych ho používal vesele dál.
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
EVO VIII, M5 a M3 (vlastní zkušenost) má předepsáno 98+, s 95 se zanáší kat...T-PK píše:Řekl bych,že pokud nebudeš jezdit jako prase neustále,tak je dokonce ještě lepší tam lít Racing.! I samotní technici říkají,že vykon se má v prvé řadě zvědšovat kvalitním palivem.. Kažpodádně,kdybych měl na to prachy,jezdím jen na Racing.! (Btw: na takove Imprezy doporučují 100 oktanový benzín,ikdyž 95 taky nezakazují)..Seaman píše:Já jsem jednu dobu jezdil taky na V-Power Racing a co mohu s jistotou říct tak se mi snížila spotřeba,motor byl tižší a líp se vytáčel.Na zrychlení to bylo taky poznat ale rychle sem od toho upustil protože se bojím co by to mohlo s motorem udělat při dlouhodobém používání.Každej mi o tom řekl něco jiného a nevěděl jsem jestli tomu věřit tak sem ho přestal brát.Když jsem ale zpočítal spotřebu a cenu u Racingu a 95ky tak mi to vyšlo přibližně stejně.Takže kdybych se nebál o motor a někdo mi z jistotou řekl že motoru neublíží tak bych ho používal vesele dál.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
Všem bych doporučil přečíst jiný topic tohoto fora. Toto se tu už několikrát řešilo. viewtopic.php?t=10256&highlight=racing .Hlavně si všímejte příspěvků od uživatele Taboo ,páč ten narozdíl od některých zde ví, o čem mluví. ( Viz čidlo klepání
) Jinak zde je jiný článek na toto téma. http://news.auto.cz/?rubrika=6&id=1863&sekce=detail
Myslím, že nejlepší je netankovat u kde jaké benzinky,ale u značkové, která si prostě nelajsne nic zanedbat. Sám jsem zkusil tankovat V-Power Racing ,ale nárůst výkonu byl neznatelný o proti "obyč" Shell V-Power.

Myslím, že nejlepší je netankovat u kde jaké benzinky,ale u značkové, která si prostě nelajsne nic zanedbat. Sám jsem zkusil tankovat V-Power Racing ,ale nárůst výkonu byl neznatelný o proti "obyč" Shell V-Power.
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)
