Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Tak už jsem našel odpověď na rozdíl ignition timing N/A a Turbo verze.TAK všem děkuji!
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
A jaký je ten rozdíl? Já opravdu nevím jak se ladí emanage. Kdyby jsi měl standalone ecu tak Ti řeknu na volnoběh nastav 10 st. V dalších krocích nastav konzervativních 15-45st a ten postupně snižuj s ohledem na detonace nebo progresi tlaku ve válci k optimu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
libor12:vůbec nejde o rozdíl lazení jednotlivých jednotek ,ať už piggy nebo standalone.
Ptal jsem se všeobecně na rozdíl v teorii předstihu N/A vs.Turbo o stejném motoru+turbo.Dokonce jsem uvedl i konfiguraci.
Šlo mi o teorii víření / rychlost hoření v určitých otáčkách/ plnící tlak a nastavení předstihu a pod.Např v nízkých otáčkách uber/přidej protože bude brzdit turbo,až zabere...,a v zátěži uber protože...
A ty teď udáš 15-45°jako základní nastavení.TO je snad sranda ne.
Ptal jsem se všeobecně na rozdíl v teorii předstihu N/A vs.Turbo o stejném motoru+turbo.Dokonce jsem uvedl i konfiguraci.
Šlo mi o teorii víření / rychlost hoření v určitých otáčkách/ plnící tlak a nastavení předstihu a pod.Např v nízkých otáčkách uber/přidej protože bude brzdit turbo,až zabere...,a v zátěži uber protože...
A ty teď udáš 15-45°jako základní nastavení.TO je snad sranda ne.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:53, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
tady je SR20DE
- Přílohy
-
- SR20DE.JPG (43.06 KiB) Zobrazeno 1589 x
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Tady je SR20DET -najdi rozdíl oproti obrázku nahoře 

- Přílohy
-
- SR20DET.JPG (44.42 KiB) Zobrazeno 1587 x
Naposledy upravil(a) jifo dne 05 pro 2009 22:47, celkem upraveno 1 x.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Taboo te jsi mne překvapil.To mi je jasné,že "všude"je od minima do maxima.
Přečti si moje dotazy a pak odpovídej konkrétně.
Přečti si moje dotazy a pak odpovídej konkrétně.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Vidím dvě rozdílné předstihove mapy. Ty chceš konkrétní radu kam do kterého políčka napsat jakou hodnotu,ale taková rada není,je jen přibližná,univerzální. Přesná hodnota je otázkou ladění. Ty v prvním případě musíš vědět jak se chová a co se děje v tvé ecu. Tvoje ecu neví že jsi na motor dal turbo a tak očekává určité hodnoty. Ty mezi ecu a akční členy vřadíš emanage do které jednotka dává signál. Pomocí jejího sw musíš upravit hodnoty délky vstřiku afr tak aby výstupní hodnota z lambda sondy kterou ecu používá odpovídala tomu co jednotka očekává. To same předstih také budeš upravovat jen do plusu tak aby na to nezačlo reagovat čidlo klepání. To znamená že nastavíš větší hodnoty a postupně po krocích snižuješ. Může se stát také to a není to ojedinělý případ,že pokud nemá motor pro každý válec svoji cívku a má rozdělovac,dojde k tomu že předstih bude neúměrně velký palec už bude ve chvíli přeskočení jiskry mimo dosah kabelu pro daný válec. Další problém může být ten že některé obd jednotky s jednotlivými cívkami pro každý válec také dle čidla klepání vyhodnocují jestli skutečně došlo k zapálení směsi. Pokud bude jednotka očekávat jiskru v 20st a ona nastane při 35st protože jsi ji emanage modifikoval tak to vyhodnotí jako chybu zapalování a jsi opět ............
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:53, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
To jak a jestli vubec na nejake tve dotazy budu odpovidat nech na mne...
jistě
S podobnym pristupem od nikoho zadnou pomoc necekej.
už nečekám,dostal jsem ji jinde
Ty chceš konkrétní radu kam do kterého políčka napsat jakou hodnotu,ale taková rada není
To jsem opravdu nechtěl.Studoval jsem teorie předstihu a podle toho nastavil tu mapu.Samozřejmě je to jen teorie a od praxe se může lišit.
Proto jsem chtěl radu od praktiků,kteří už něco naladili.
Presne
. Zda se, ze nekdo si koupil eManage a ted nevi, co s tim ma delat...
Ne tak to není.Pokud bych měl problém s prací s emanage,zeptám se konkrétního člověka,co sní pracoval.Měl jsem pouze pochybnosti v prvotním nastavení předstihu.
jistě
S podobnym pristupem od nikoho zadnou pomoc necekej.
už nečekám,dostal jsem ji jinde
Ty chceš konkrétní radu kam do kterého políčka napsat jakou hodnotu,ale taková rada není
To jsem opravdu nechtěl.Studoval jsem teorie předstihu a podle toho nastavil tu mapu.Samozřejmě je to jen teorie a od praxe se může lišit.
Proto jsem chtěl radu od praktiků,kteří už něco naladili.
Presne

Ne tak to není.Pokud bych měl problém s prací s emanage,zeptám se konkrétního člověka,co sní pracoval.Měl jsem pouze pochybnosti v prvotním nastavení předstihu.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Libor nechtěl jsem konkrétní hodnoty,které napíši do jednotlivých políček mapy.opravdu jsem chtěl tu univerzální abych si potvrdil své prvotní nastavení,jak se říká měl se od čeho odpíchnout.Libor12 píše:Vidím dvě rozdílné předstihove mapy. Ty chceš konkrétní radu kam do kterého políčka napsat jakou hodnotu,ale taková rada není,je jen přibližná,univerzální. Přesná hodnota je otázkou ladění. Ty v prvním případě musíš vědět jak se chová a co se děje v tvé ecu. Tvoje ecu neví že jsi na motor dal turbo a tak očekává určité hodnoty. Ty mezi ecu a akční členy vřadíš emanage do které jednotka dává signál. Pomocí jejího sw musíš upravit hodnoty délky vstřiku afr tak aby výstupní hodnota z lambda sondy kterou ecu používá odpovídala tomu co jednotka očekává. To same předstih také budeš upravovat jen do plusu tak aby na to nezačlo reagovat čidlo klepání. To znamená že nastavíš větší hodnoty a postupně po krocích snižuješ. Může se stát také to a není to ojedinělý případ,že pokud nemá motor pro každý válec svoji cívku a má rozdělovac,dojde k tomu že předstih bude neúměrně velký palec už bude ve chvíli přeskočení jiskry mimo dosah kabelu pro daný válec. Další problém může být ten že některé obd jednotky s jednotlivými cívkami pro každý válec také dle čidla klepání vyhodnocují jestli skutečně došlo k zapálení směsi. Pokud bude jednotka očekávat jiskru v 20st a ona nastane při 35st protože jsi ji emanage modifikoval tak to vyhodnotí jako chybu zapalování a jsi opět ............
Jinak tato tvá odpověď má smysl a něco opravdu přináší.díky.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Díky Liborovi a Taboovi za hodnocení MS ecu. I když nebylo úplně pozitivní, tak nevěřím, že by vývojáři MS pustili tuto ecu do oběhu, kdyby obsahovala zásadní chybu či nedostatek... Jak jste psali, jedná se o polotovar, to znamená, že by to mohlo být i lepší, ale vzhledem k ceně ( která je hodně lákavá) a tomu, že se i s MS dostanu o mnoho dále než s piggy (viz. Taboova odpověď výše) jsem předběžně rozhodnut to s ní zkusit. Nejedná se sice o nejlepší řešení, ale myslím, že pro začátek dostačující, až se dostanu za hranice MS ecu a pochopím "souvislosti" (viz. Taboo), tak ji přece můžu prodat a koupit něco seriózního, pro někoho by to asi byla ztráta času, já ale "začínám" a věřím, že to bude dobrá zkušenost aď už dopadne jakkoli... Ještě jsem se chtěl zeptat Libora12, jestli by jsi byl ochotný zprostředkovat nákup toho MS, samozřejmě bez jakékoli záruky z tvé strany atd..., když tak detaily do sz, je to ale zatím předběžné, nejdřív musím prodat piggy... Díky.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Můžeš objednat přímo zde: http://www.megasquirt.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Tak to jsem netušil, myslel jsem, že se zahraničnímu obchodu nevyhnu... Má s tím někdo z tvého okolí nějakou zkušenost? Ta stránka se mi nejeví moc důvěryhodně, když tam nevidím žádné info o prodávajícím a žádné podmínky platby...?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Já osobně jsem tam přímo objednával jeden kousek před půl rokem. Přijde normálně ppl balík z Anglie na dobírku. Ale pokud vím tak Idaho tu nedávno jeden nabízel v inzerci. Zkus mu napsat.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Dík za tip, nejdřív se budu muset zbavit piggy, takže to ještě chvíli potrvá, ale až budu mít pokupě adekvátní peníze, tak se mu ozvu, případně použiji tvůj odkaz, díky!
Edit: Jak to vypadá s platbou? Platím až to přijde na dobírku?

Edit: Jak to vypadá s platbou? Platím až to přijde na dobírku?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Ano,platís až to přijde. Ještě k tomu ladění pomocí piggy. Je třeba si také uvědomit jak je naladěna stávající ecu,respektive její předstih. Ten je ustanoven i v pásmu nejvyššího výkonu motoru pořád konzervativně. Není to z důvodu klepání,ale emisí. Protože nejvyšší emise jsou tehdy když je předstih optimální a tím je těch 15st za hu maximální progrese tlaku. Zcela naprosto běžně se nastavuje tak aby k max tlaku docházelo kolem 12-13st za hu. Výrobce je vázán různými emisními limity které samozřejmě musí dodržet a i s tím také počítat. Už dlouhou dobu přemýšlím nad nákupem psi plug spark plug pro monitoring tlaku ve válci. Jen neznám nikoho kdo by to měl. Taboo kdysi psal že to snad používá,ale nějak nemohu ten jeho příspěvek najít. Mohl by jsi to Taboo prosím nějak rozvést? Stačí mi třeba jen jedna nebo musím mít pro každý válec? Co vše bych měl k tomu dokoupit?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
objednej od off dealera.. mam pocit ze tam mas i zaruku na jima slozenej msq.. http://www.diyautotune.com/
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
ano jeden složenej ( tuším že prave od dyi... ale nejsem si ted jist musím se podívat ) je možná i skladem u nás zatím nevím zda ho budeme používat - kdyby ne, je volný.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Zatím to nehoří, ale můžeš mi hodit orientační cenu do sz...
Jedná se o verzi II?

Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:54, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Hi hi diky za poklonu, ale posledni dobou nemam na tuning nejak moc naladu : - ) resp. motivaci, asi si budu muset poridit nejake vhodne auto na tuneniTaboo píše: ...
Ja verim, ze treba uzivatel tohoto fora Semysak by dokazal najit a odstranit slabiny a nedokonalosti toho Megasquirtu a upravit jak jeho hardware, tak jeho software ke svym potrebam tak, ze by skoncil s plnehodnotnou a spolehlivou ridici jednotkou, ktera by v jeji konecne forme byla plne porovnatelna i s temi nejspickovejsimi profesionalnimi produkty.
...
pokud muzu mluvit zasebe tak bych si asi zacal s tim megasquirtem je tam k tomu zdrojak,muzes si jak zapojeni tak i program poladit podle sebe. navic hodne lidi to davalo opravdu na ruzne konstrukce motoru i se s tim snazi krisit ruzne veterany a podobne
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 09 srp 2014 12:54, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
tak to je urcite dobry krok, je totiz mnohem lepsi pocit kdyz Ti shori nejake soucastky, a Ty vis naprosto presne proc shorelyTaboo píše: Dobrym vtipem ale je, ze pres svuj vrozeny odpor ke vsemu, co nejak pouziva elektricke napeti, zacnu pristi rok studovat elektroniku na ISU (Iowa State University), kde mi slibili, ze po ukonceni studii bych mel byt schopen pripojit zarovku k baterii bez vzniku pozaru anebo exploze. Optimismus tech lidi mne pripadal velice naivni
.

Re: Tipy a podmínky pro nalazení AFR?
Pokud tvoje studium nepotrvá déle jak 14 dní,tak to nebude zas tak špatná škola,po tom,co ti slíbili,že tě naučí.Taboo píše:Ja se v uplne stejnem stadiu nachazim uz snad pet letsemysak píše:Hi hi diky za poklonu, ale posledni dobou nemam na tuning nejak moc naladu : - ) resp. motivaci,... Dobrym vtipem ale je, ze pres svuj vrozeny odpor ke vsemu, co nejak pouziva elektricke napeti, zacnu pristi rok studovat elektroniku na ISU (Iowa State University), kde mi slibili, ze po ukonceni studii bych mel byt schopen pripojit zarovku k baterii bez vzniku pozaru anebo exploze
. Optimismus tech lidi mne pripadal velice naivni
.

Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold