street&karel> predpokladam ze Karlova supra ma "vic koni"... za predpokladu ze by vsechny upravy vcetne mapy v ecu byli stejne i v te druhe supre co by vyhralo drag na 400m, 800m? manual nebo automat?
btw: karle co ta tvoje, jen tak se vali vedle nebo se na ni taky neco robi?
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Mike Mad píše:street&karel> predpokladam ze Karlova supra ma "vic koni"... za predpokladu ze by vsechny upravy vcetne mapy v ecu byli stejne i v te druhe supre co by vyhralo drag na 400m, 800m? manual nebo automat?
btw: karle co ta tvoje, jen tak se vali vedle nebo se na ni taky neco robi?
Odpověďi zde:
1) Ano i na mojí mršině se pracuje a vypadá to na brzký start
2) Nevím kolik má která koní
3) Určitě by se stejnou mapou obě nejezdily, páč máme absolutně jiný setup
4) Do 400koní většinou vyhraje manuál (pokud budou alespoň 3 jízdy) poku bude mít stejný výkon jako automat a od 800koní nahoru je jasné že manuál nemá šanci
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
myslel jsem, pokud by meli prave stejny komponenty (predpokladam ze ty jsi s Getragem nic nedelal a ani ta druha nema zatim s automatem nic delano) a jediny rozdil by byl v prevodovce...to 4kou jsi mi ale odpovedel na to co jsem chtel
ad 2 neptal jsem se jak to je s cislenym vykonem, za 1 vim ze to nesnasis kdyz se te na to nekdo pta a za 2 vim ze to nemas zmereny. taky jsem predpokladal ze se single turbem je jich tam vic nez s eseriovejma twins. only for info
jinak drzim palce at ti to lita uz konecne poradne
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Anonymous píše:Dextron 4 neexistuje když už tak je to Dexron a ten se dělá v označení Dexron III/ Mercon - tak neplácej kokotiny ty mechaniku ...
Pane chytry, Vy asi nevite ze na klavesnici je pismeno T a R vedle sebe, a muze se stat, ze se clovek prehmatne.
ATF, ktere tam bylo, splnuje standarty DEXRON IV & MERCON. Takze kdo tu asi placa kokotiny?
Anonymous píše:Dextron 4 neexistuje když už tak je to Dexron a ten se dělá v označení Dexron III/ Mercon - tak neplácej kokotiny ty mechaniku ...
Pane chytry, Vy asi nevite ze na klavesnici je pismeno T a R vedle sebe, a muze se stat, ze se clovek prehmatne.
ATF, ktere tam bylo, splnuje standarty DEXRON IV & MERCON. Takze kdo tu asi placa kokotiny?
Šigy píše:Anonymi me už celkově štvou, to se nemůžou zaregistrovat
Proč by se měl někdo kdo jen uráží registrovat?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Pěkné nářadí, tu bych na světlech asi nedal...
Škoda těch kol, takový vůz by si zasloužil trochu hezčí libovky. Ale chápu majitele-uživatele, že na světě jsou i jiné hezké věci, třeba ty kované písty.