TOYOTA SUPRA JZA80 - další úpravy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pánové, rád bych se zeptal na výhodnost koupě Mitsubischi 3000 GT, uvažoval jsem, že si nechám dotáhnout z Německa i tu MK4(proto tenhle příspěvek taky dávám sem a nezakládám další téma), ale v základu se mi zdá, že je stejnej výkon (cca 300HP) a M3000 vychází levněji. Pokud by měl tudíž někdo zkušenost s M3000 (jaká je poruchovost, dají se sehnat v ČR bez problémů díly, případně dejte nějakej link), tak dejte vědět. Díky
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
v USA je toho celkem dost, ale je pravda, mrcha tezka to je , kamarad to tam ma do ted, montovali jsme mu tam ty vyfuky, ale zase treba vr-4 je celkem dobra zbran, nahon na vsechny atd., jinak vam drzim palce, pekne upravy, radost je se na to divatstreet.racer píše:Klasik: 3000GT je sice levnejsi, ale je to tezkopadne auto a tuningovych dilu se na to neprodava zrovna nejvic.. (v JPN, netusim jak je to v USA)

www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
VR4 máme domadynomax píše:v USA je toho celkem dost, ale je pravda, mrcha tezka to je , kamarad to tam ma do ted, montovali jsme mu tam ty vyfuky, ale zase treba vr-4 je celkem dobra zbran, nahon na vsechny atd., jinak vam drzim palce, pekne upravy, radost je se na to divatstreet.racer píše:Klasik: 3000GT je sice levnejsi, ale je to tezkopadne auto a tuningovych dilu se na to neprodava zrovna nejvic.. (v JPN, netusim jak je to v USA)

- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Nezavid a mrkni > http://members.shaw.ca/spudnewt/sierran ... adluck.swf ...Anonymous píše:veta:ty tu porad basnis o te tve supre a nic se nedeje!!

KRASNY FOTKY PAVLIKU!!!


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No_name napsal:
Proč je pro blázna, nechci s tim jezdit sprinty, zajímá mě poruchovost toho auta, na webu jsem četl jeden článek, že se v něm pořád sype elektrika, ale byl to jedinej článek kterej jsem našel a to je na posouzení málo, radši bych měl názor člověka, který to auto má a má s nim zkušenosti. MK4 dotáhnout z Německa může být taky problém, protože jsou to relativně stará auta. Na druhou stranu u nás se skoro nedá sehnat. Pro M3000 hraje i to, že má náhon 4x4. A hlavně bude asi nakonec pro mne rozhodující cena, za 1 supru bych si pořídil 2-3 M3000.Klasik:Pošli mi sz nebo po icq.......mám s tím autem docela zkušenosti
Rozhodně mkiv,mitsu 3000gt je pro blázna
3000GT neeeeee
Elektrika se sype vostošest,je taky náchylná převodovka,všechny díly jsou drahý,jak prase a je jich nedostatek,jediná možnost je na díly je USA,ten motor je docela složitě postavenej,takže všechno není venku hned atd. atd. ....... jak říká street,je to těžkopádný auto,jet s tím fakt kládu po okruhu není radostnej zážitek,Supru sice neznám (jel jsem pouze jako spolujezdec a matka s ní nejezdí do práce
) ,ale z toho ,co se o ní ríká něco vím,třeba to,že váží míň,mnohem zuřivěji jede ,motor a převodovka vydrží o hafanec víc,sehnat se na to něco dá.....
Je to na tobě,3000gt je pro člověka,kdo to auto miluje a nemůže bez něj žít 

Elektrika se sype vostošest,je taky náchylná převodovka,všechny díly jsou drahý,jak prase a je jich nedostatek,jediná možnost je na díly je USA,ten motor je docela složitě postavenej,takže všechno není venku hned atd. atd. ....... jak říká street,je to těžkopádný auto,jet s tím fakt kládu po okruhu není radostnej zážitek,Supru sice neznám (jel jsem pouze jako spolujezdec a matka s ní nejezdí do práce



Jen poznámka - v nějakým testu vyšla co do jízdních vlastností Mk.IV líp než M3000 ve verzi VR4.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Violator
- Příspěvky: 216
- Registrován: 28 čer 2005 17:28
- Bydliště: Praha inteligence : pravděpodobná
- Kontaktovat uživatele:
no sem tady jenom na kontrolu. konečně sem to tady našel. akorát dám do dršky tomu čendovi co psal někde na začátku že nevypadám na to že bych šel do manuála. tak to fakt sorry..ale sem rád že sem sehnal aspoň automat. a když se do mě každej pouští že supra v automatu je na nic...tak si ho natruc nechám.
A co turba, je to u nich stejný jako s elektrikou, nebo jsou OK? Jinak díky za rady, určitě budu někoho kontaktovat.3000GT neeeeee
Elektrika se sype vostošest,je taky náchylná převodovka,všechny díly jsou drahý,jak prase a je jich nedostatek,jediná možnost je na díly je USA,ten motor je docela složitě postavenej,takže všechno není venku hned atd. atd. ....... jak říká street,je to těžkopádný auto,jet s tím fakt kládu po okruhu není radostnej zážitek,Supru sice neznám (jel jsem pouze jako spolujezdec a matka s ní nejezdí do práce ) ,ale z toho ,co se o ní ríká něco vím,třeba to,že váží míň,mnohem zuřivěji jede ,motor a převodovka vydrží o hafanec víc,sehnat se na to něco dá..... Je to na tobě,3000gt je pro člověka,kdo to auto miluje a nemůže bez něj žít
Se zvyšovánim plnícího tlaku nemám zkušenosti,na to musíš za Placentou,ale co se týká série,tak jedno nám "kapku" pouštělo olejček (asi tak,žeauto po 10min jízdy kouřilo 15min i s vypnutym motoremKlasik píše:A co turba, je to u nich stejný jako s elektrikou, nebo jsou OK? Jinak díky za rady, určitě budu někoho kontaktovat.3000GT neeeeee
Elektrika se sype vostošest,je taky náchylná převodovka,všechny díly jsou drahý,jak prase a je jich nedostatek,jediná možnost je na díly je USA,ten motor je docela složitě postavenej,takže všechno není venku hned atd. atd. ....... jak říká street,je to těžkopádný auto,jet s tím fakt kládu po okruhu není radostnej zážitek,Supru sice neznám (jel jsem pouze jako spolujezdec a matka s ní nejezdí do práce ) ,ale z toho ,co se o ní ríká něco vím,třeba to,že váží míň,mnohem zuřivěji jede ,motor a převodovka vydrží o hafanec víc,sehnat se na to něco dá..... Je to na tobě,3000gt je pro člověka,kdo to auto miluje a nemůže bez něj žít


Tak to zní skoro jako rajská hudba po tom, co jsem tu (i jinde) četl. Díval jsem se na Tipcars.cz a je tam M3000 s najetým 300.000, takže motor vydrží celkem dost. ASi do toho půjdu. A jak je to se servisem, poradí si s tím Mitsubischi?To jsou naproste blbosti, ktere si nekdo, kdo nema o Mitsu 3000GT VR4 ani potuchy vytahl primo z prdele... Jestli nemam pravdu, tak mi, prosim, prozrad, ktere specificke elektricke komponenty se na tom vozu sypou "vostosest", v cem je ten Mitsu V6 vice slozitejsi, nez kterykoliv jiny V6, kde a kolikrat ty osobne jsi jel "kladu" s tim VR4 na okruhu a kde jsou k dostani ty zaplavy levnych dilu na Supru, protoze ja se velice rad po upravach a praci na celych desitkach (ne-li stovkach) tech Mitsu 3000GT neco priucim od nekoho, kdo ma s temi auty takove hluboke a dlouholete zkusenosti jako ty.
Toyota Supra, ktera vazi s manualni prevodovkou okolo 3500 lbs neni zase o tak moc lehci, nez to 3K VR4. Supra je taky jen o 0.3 sekundy rychlejsi na 1/4 mile (diky jeji nizsi vaze), srovnatelna ve slalomu, utahne trochu vic na skidpad (diky lepsim tovarnim tlumicum a pruzinam), ale zase naopak ma trochu horsi brzdy. Kdyz clovek u 3K VR4 jen trochu zvysi preplnovaci tlak (coz ho stoji $50 za MBC) - anebo trochu snizi vahu - a vymeni tlumice/pruziny za neco trochu vic sportovnejsiho, performance tech dvou vozu je na suche vozovce plne srovnatelna. Vezmi ty auta na trochu mokrou cestu anebo na snih - a uvidis, jak "radostny" zazitek je ridit 320HP Supru v tech podminkach. Vyhody toho AWD VR4 se nedaji proste zaprit i presto, ze jeho Gertrag prevodovka nevydrzi 800 HP. Co se tyce nejake "tezkopadnosti", tak Mitsu 3000GT VR4 je ve slalomu a i na skidpad rychlejsi, nez treba 96 Acura NSX (se kterou by pak jizda na okruhu musela byt pro No_name uplnym utrpenim) a srovnatelna treba s 97 BMW M3... To Mitsu 3K VR4 je tak "tezkopadne" a nespolehlive, ze ho i japonska policie bezne pouziva vedle Nissan Skyline, Honda NSX anebo Mazda RX7 jako pronasledovaci vuz.
Tim netvrdim, ze Supra je k ho*nu a naopak to Mitsu 3K VR4 je tim nejlepsim autem, ktere kdy bylo vyrobeno. Naopak zase, zboznovat a klanet se nejakemu autu jen proto, ze bylo v "The Fast And The Furious" a vymyslet si rado-by "informace" o jinych autech objektivnosti zrovna moc nezavani.
Podělávaj se takový blbůstky (stahování oken,štelování zrcatek a tyhle podobný věci,nic ,co by ovlivňovalo chod motoruTaboo píše:To jsou naproste blbosti, ktere si nekdo, kdo nema o Mitsu 3000GT VR4 ani potuchy vytahl primo z prdele... Jestli nemam pravdu, tak mi, prosim, prozrad, ktere specificke elektricke komponenty se na tom vozu sypou "vostosest", v cem je ten Mitsu V6 vice slozitejsi, nez kterykoliv jiny V6, kde a kolikrat ty osobne jsi jel "kladu" s tim VR4 na okruhu a kde jsou k dostani ty zaplavy levnych dilu na Supru, protoze ja se velice rad po upravach a praci na celych desitkach (ne-li stovkach) tech Mitsu 3000GT neco priucim od nekoho, kdo ma s temi auty takove hluboke a dlouholete zkusenosti jako ty.No_name píše:3000GT neeeeee![]()
Elektrika se sype vostošest,je taky náchylná převodovka,všechny díly jsou drahý,jak prase a je jich nedostatek,jediná možnost je na díly je USA,ten motor je docela složitě postavenej,takže všechno není venku hned atd. atd. ....... jak říká street,je to těžkopádný auto,jet s tím fakt kládu po okruhu není radostnej zážitek
Toyota Supra, ktera vazi s manualni prevodovkou okolo 3500 lbs neni zase o tak moc lehci, nez to 3K VR4. Supra je taky jen o 0.3 sekundy rychlejsi na 1/4 mile (diky jeji nizsi vaze), srovnatelna ve slalomu, utahne trochu vic na skidpad (diky lepsim tovarnim tlumicum a pruzinam), ale zase naopak ma trochu horsi brzdy. Kdyz clovek u 3K VR4 jen trochu zvysi preplnovaci tlak (coz ho stoji $50 za MBC) - anebo trochu snizi vahu - a vymeni tlumice/pruziny za neco trochu vic sportovnejsiho, performance tech dvou vozu je na suche vozovce plne srovnatelna. Vezmi ty auta na trochu mokrou cestu anebo na snih - a uvidis, jak "radostny" zazitek je ridit 320HP Supru v tech podminkach. Vyhody toho AWD VR4 se nedaji proste zaprit i presto, ze jeho Gertrag prevodovka nevydrzi 800 HP. Co se tyce nejake "tezkopadnosti", tak Mitsu 3000GT VR4 je ve slalomu a i na skidpad rychlejsi, nez treba 96 Acura NSX (se kterou by pak jizda na okruhu musela byt pro No_name uplnym utrpenim) a srovnatelna treba s 97 BMW M3... To Mitsu 3K VR4 je tak "tezkopadne" a nespolehlive, ze ho i japonska policie bezne pouziva vedle Nissan Skyline, Honda NSX anebo Mazda RX7 jako pronasledovaci vuz.
Tim netvrdim, ze Supra je k ho*nu a naopak to Mitsu 3K VR4 je tim nejlepsim autem, ktere kdy bylo vyrobeno. Naopak zase, zboznovat a klanet se nejakemu autu jen proto, ze bylo v "The Fast And The Furious" a vymyslet si rado-by "informace" o jinych autech objektivnosti zrovna moc nezavani.



NJN,kolikrát může 16-ti letej kluk vlastně řídit auto co?


Vím,že ty máš rád Mišáky a ,že jsi na nich pracoval skoro tu dobu,jak je dlouhej můj život a ,že na špatnym povrchu má 4wd auto výhodu,ale prostě už jenom to,když si sednu do Supry a stačí když mě někdo sveze,tak na mě udělá větší dojem,má i víc rajcující zvuk

Naše rodina už nemá tohle auto moc v lásce no






- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Taboo: Policie v JPN to auto sice pouziva, ale mj. ma i auta s obsahem 600cc
Realita je takova, ze 3000GT se na okruzich, ani na drag neradi mezi auto co zajizdeji dobry cas...
Tim toto auto neodsuzuju, ale jak pocit ze svezeni v seriovce tak casy co zajizdi me nenadchly. Takze ja bych si radeji vybral evíčko nez 3000GT

Tim toto auto neodsuzuju, ale jak pocit ze svezeni v seriovce tak casy co zajizdi me nenadchly. Takze ja bych si radeji vybral evíčko nez 3000GT
