TOYOTA SUPRA JZA80 - další úpravy

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Fabos: 8 za obe

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

A stav a barva? kamarád teď nějaký schání, tak se skusim zeptat a zejtra dám vědět.Ale díky za ochotu.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

tady jsou fota.... Na to ze jsou ze 12 let staryho auta tak jsou docela v OK stavu bych rekl...
Přílohy
p1000538.jpg
p1000538.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1310 x
p1000537.jpg
p1000537.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1023 x

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

Ok díky moc, předám dála dám vědět. díky.L
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

karel> neverim ze nejakou supru mas, jen o tom furt kecas.... :lol: :smich: :-)

doraz do panenskyho tynce, klido jen leonem...ale kdyz prijedes suprou tak ti womrknu novinky a hodim vtirku na kus kecu... 8)
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Kdyz automat zpraska manuala... :)
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

:lol:

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

Pánové, rád bych se zeptal na výhodnost koupě Mitsubischi 3000 GT, uvažoval jsem, že si nechám dotáhnout z Německa i tu MK4(proto tenhle příspěvek taky dávám sem a nezakládám další téma), ale v základu se mi zdá, že je stejnej výkon (cca 300HP) a M3000 vychází levněji. Pokud by měl tudíž někdo zkušenost s M3000 (jaká je poruchovost, dají se sehnat v ČR bez problémů díly, případně dejte nějakej link), tak dejte vědět. Díky

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Klasik:Pošli mi sz nebo po icq.......mám s tím autem docela zkušenosti :wink: :D
Rozhodně mkiv,mitsu 3000gt je pro blázna :?: :lol:

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

To street.: Tak jsem se ptal kamaráda a říkal, že už má objednaný nějaký anatomy. ale díky.L
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Klasik: 3000GT je sice levnejsi, ale je to tezkopadne auto a tuningovych dilu se na to neprodava zrovna nejvic.. (v JPN, netusim jak je to v USA)

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

street.racer píše:Klasik: 3000GT je sice levnejsi, ale je to tezkopadne auto a tuningovych dilu se na to neprodava zrovna nejvic.. (v JPN, netusim jak je to v USA)
v USA je toho celkem dost, ale je pravda, mrcha tezka to je , kamarad to tam ma do ted, montovali jsme mu tam ty vyfuky, ale zase treba vr-4 je celkem dobra zbran, nahon na vsechny atd., jinak vam drzim palce, pekne upravy, radost je se na to divat 8)
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

veta:ty tu porad basnis o te tve supre a nic se nedeje!!

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

dynomax píše:
street.racer píše:Klasik: 3000GT je sice levnejsi, ale je to tezkopadne auto a tuningovych dilu se na to neprodava zrovna nejvic.. (v JPN, netusim jak je to v USA)
v USA je toho celkem dost, ale je pravda, mrcha tezka to je , kamarad to tam ma do ted, montovali jsme mu tam ty vyfuky, ale zase treba vr-4 je celkem dobra zbran, nahon na vsechny atd., jinak vam drzim palce, pekne upravy, radost je se na to divat 8)
VR4 máme doma :roll:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Anonymous píše:veta:ty tu porad basnis o te tve supre a nic se nedeje!!
Nezavid a mrkni > http://members.shaw.ca/spudnewt/sierran ... adluck.swf ... :wink:


KRASNY FOTKY PAVLIKU!!! 8) :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Zemi: Ty fota delal kamos co se zivi profi focenim, ten muj digitak ma takovou prodlevu mezi ztisknutim spousti a vyfoceni, ze kdybych to zmacknul na startu tak vyfotim jak brzdi po 400m :lol:

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

No_name napsal:
Klasik:Pošli mi sz nebo po icq.......mám s tím autem docela zkušenosti
Rozhodně mkiv,mitsu 3000gt je pro blázna
Proč je pro blázna, nechci s tim jezdit sprinty, zajímá mě poruchovost toho auta, na webu jsem četl jeden článek, že se v něm pořád sype elektrika, ale byl to jedinej článek kterej jsem našel a to je na posouzení málo, radši bych měl názor člověka, který to auto má a má s nim zkušenosti. MK4 dotáhnout z Německa může být taky problém, protože jsou to relativně stará auta. Na druhou stranu u nás se skoro nedá sehnat. Pro M3000 hraje i to, že má náhon 4x4. A hlavně bude asi nakonec pro mne rozhodující cena, za 1 supru bych si pořídil 2-3 M3000.

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

Tušim že člen Skala má m3000 tak ho prubni
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

3000GT neeeeee :shock:
Elektrika se sype vostošest,je taky náchylná převodovka,všechny díly jsou drahý,jak prase a je jich nedostatek,jediná možnost je na díly je USA,ten motor je docela složitě postavenej,takže všechno není venku hned atd. atd. ....... jak říká street,je to těžkopádný auto,jet s tím fakt kládu po okruhu není radostnej zážitek,Supru sice neznám (jel jsem pouze jako spolujezdec a matka s ní nejezdí do práce :lol:) ,ale z toho ,co se o ní ríká něco vím,třeba to,že váží míň,mnohem zuřivěji jede ,motor a převodovka vydrží o hafanec víc,sehnat se na to něco dá..... :?: Je to na tobě,3000gt je pro člověka,kdo to auto miluje a nemůže bez něj žít :wink:

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Zemi.... :smich: :smich2: :smich:
VW PASSAT B5

Mad Chick
Příspěvky: 276
Registrován: 06 črc 2005 22:49
Bydliště: Praha , Věk: 22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mad Chick »

Myslim , že taboo by ti taky mohl k m3000 lecos říct, dělal snad 15 let mechanika pro mitsu, pokud se nepletu.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Jen poznámka - v nějakým testu vyšla co do jízdních vlastností Mk.IV líp než M3000 ve verzi VR4.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Violator
Příspěvky: 216
Registrován: 28 čer 2005 17:28
Bydliště: Praha inteligence : pravděpodobná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Violator »

no sem tady jenom na kontrolu. konečně sem to tady našel. akorát dám do dršky tomu čendovi co psal někde na začátku že nevypadám na to že bych šel do manuála. tak to fakt sorry..ale sem rád že sem sehnal aspoň automat. a když se do mě každej pouští že supra v automatu je na nic...tak si ho natruc nechám.

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

vio> 8) ... aspon nemusis hejbat fofrklackem
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

3000GT neeeeee
Elektrika se sype vostošest,je taky náchylná převodovka,všechny díly jsou drahý,jak prase a je jich nedostatek,jediná možnost je na díly je USA,ten motor je docela složitě postavenej,takže všechno není venku hned atd. atd. ....... jak říká street,je to těžkopádný auto,jet s tím fakt kládu po okruhu není radostnej zážitek,Supru sice neznám (jel jsem pouze jako spolujezdec a matka s ní nejezdí do práce ) ,ale z toho ,co se o ní ríká něco vím,třeba to,že váží míň,mnohem zuřivěji jede ,motor a převodovka vydrží o hafanec víc,sehnat se na to něco dá..... Je to na tobě,3000gt je pro člověka,kdo to auto miluje a nemůže bez něj žít
A co turba, je to u nich stejný jako s elektrikou, nebo jsou OK? Jinak díky za rady, určitě budu někoho kontaktovat.

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Klasik píše:
3000GT neeeeee
Elektrika se sype vostošest,je taky náchylná převodovka,všechny díly jsou drahý,jak prase a je jich nedostatek,jediná možnost je na díly je USA,ten motor je docela složitě postavenej,takže všechno není venku hned atd. atd. ....... jak říká street,je to těžkopádný auto,jet s tím fakt kládu po okruhu není radostnej zážitek,Supru sice neznám (jel jsem pouze jako spolujezdec a matka s ní nejezdí do práce ) ,ale z toho ,co se o ní ríká něco vím,třeba to,že váží míň,mnohem zuřivěji jede ,motor a převodovka vydrží o hafanec víc,sehnat se na to něco dá..... Je to na tobě,3000gt je pro člověka,kdo to auto miluje a nemůže bez něj žít
A co turba, je to u nich stejný jako s elektrikou, nebo jsou OK? Jinak díky za rady, určitě budu někoho kontaktovat.
Se zvyšovánim plnícího tlaku nemám zkušenosti,na to musíš za Placentou,ale co se týká série,tak jedno nám "kapku" pouštělo olejček (asi tak,žeauto po 10min jízdy kouřilo 15min i s vypnutym motorem :lol:) ,druhý je docela v pohodě a tjurba mají kapku vůle,ale řekl bych,že jsou to prostě běžný problémy :ja_nic:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:15, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

To jsou naproste blbosti, ktere si nekdo, kdo nema o Mitsu 3000GT VR4 ani potuchy vytahl primo z prdele... Jestli nemam pravdu, tak mi, prosim, prozrad, ktere specificke elektricke komponenty se na tom vozu sypou "vostosest", v cem je ten Mitsu V6 vice slozitejsi, nez kterykoliv jiny V6, kde a kolikrat ty osobne jsi jel "kladu" s tim VR4 na okruhu a kde jsou k dostani ty zaplavy levnych dilu na Supru, protoze ja se velice rad po upravach a praci na celych desitkach (ne-li stovkach) tech Mitsu 3000GT neco priucim od nekoho, kdo ma s temi auty takove hluboke a dlouholete zkusenosti jako ty.

Toyota Supra, ktera vazi s manualni prevodovkou okolo 3500 lbs neni zase o tak moc lehci, nez to 3K VR4. Supra je taky jen o 0.3 sekundy rychlejsi na 1/4 mile (diky jeji nizsi vaze), srovnatelna ve slalomu, utahne trochu vic na skidpad (diky lepsim tovarnim tlumicum a pruzinam), ale zase naopak ma trochu horsi brzdy. Kdyz clovek u 3K VR4 jen trochu zvysi preplnovaci tlak (coz ho stoji $50 za MBC) - anebo trochu snizi vahu - a vymeni tlumice/pruziny za neco trochu vic sportovnejsiho, performance tech dvou vozu je na suche vozovce plne srovnatelna. Vezmi ty auta na trochu mokrou cestu anebo na snih - a uvidis, jak "radostny" zazitek je ridit 320HP Supru v tech podminkach. Vyhody toho AWD VR4 se nedaji proste zaprit i presto, ze jeho Gertrag prevodovka nevydrzi 800 HP. Co se tyce nejake "tezkopadnosti", tak Mitsu 3000GT VR4 je ve slalomu a i na skidpad rychlejsi, nez treba 96 Acura NSX (se kterou by pak jizda na okruhu musela byt pro No_name uplnym utrpenim) a srovnatelna treba s 97 BMW M3... To Mitsu 3K VR4 je tak "tezkopadne" a nespolehlive, ze ho i japonska policie bezne pouziva vedle Nissan Skyline, Honda NSX anebo Mazda RX7 jako pronasledovaci vuz.

Tim netvrdim, ze Supra je k ho*nu a naopak to Mitsu 3K VR4 je tim nejlepsim autem, ktere kdy bylo vyrobeno. Naopak zase, zboznovat a klanet se nejakemu autu jen proto, ze bylo v "The Fast And The Furious" a vymyslet si rado-by "informace" o jinych autech objektivnosti zrovna moc nezavani.
Tak to zní skoro jako rajská hudba po tom, co jsem tu (i jinde) četl. Díval jsem se na Tipcars.cz a je tam M3000 s najetým 300.000, takže motor vydrží celkem dost. ASi do toho půjdu. A jak je to se servisem, poradí si s tím Mitsubischi?

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Taboo píše:
No_name píše:3000GT neeeeee :shock:
Elektrika se sype vostošest,je taky náchylná převodovka,všechny díly jsou drahý,jak prase a je jich nedostatek,jediná možnost je na díly je USA,ten motor je docela složitě postavenej,takže všechno není venku hned atd. atd. ....... jak říká street,je to těžkopádný auto,jet s tím fakt kládu po okruhu není radostnej zážitek
To jsou naproste blbosti, ktere si nekdo, kdo nema o Mitsu 3000GT VR4 ani potuchy vytahl primo z prdele... Jestli nemam pravdu, tak mi, prosim, prozrad, ktere specificke elektricke komponenty se na tom vozu sypou "vostosest", v cem je ten Mitsu V6 vice slozitejsi, nez kterykoliv jiny V6, kde a kolikrat ty osobne jsi jel "kladu" s tim VR4 na okruhu a kde jsou k dostani ty zaplavy levnych dilu na Supru, protoze ja se velice rad po upravach a praci na celych desitkach (ne-li stovkach) tech Mitsu 3000GT neco priucim od nekoho, kdo ma s temi auty takove hluboke a dlouholete zkusenosti jako ty.

Toyota Supra, ktera vazi s manualni prevodovkou okolo 3500 lbs neni zase o tak moc lehci, nez to 3K VR4. Supra je taky jen o 0.3 sekundy rychlejsi na 1/4 mile (diky jeji nizsi vaze), srovnatelna ve slalomu, utahne trochu vic na skidpad (diky lepsim tovarnim tlumicum a pruzinam), ale zase naopak ma trochu horsi brzdy. Kdyz clovek u 3K VR4 jen trochu zvysi preplnovaci tlak (coz ho stoji $50 za MBC) - anebo trochu snizi vahu - a vymeni tlumice/pruziny za neco trochu vic sportovnejsiho, performance tech dvou vozu je na suche vozovce plne srovnatelna. Vezmi ty auta na trochu mokrou cestu anebo na snih - a uvidis, jak "radostny" zazitek je ridit 320HP Supru v tech podminkach. Vyhody toho AWD VR4 se nedaji proste zaprit i presto, ze jeho Gertrag prevodovka nevydrzi 800 HP. Co se tyce nejake "tezkopadnosti", tak Mitsu 3000GT VR4 je ve slalomu a i na skidpad rychlejsi, nez treba 96 Acura NSX (se kterou by pak jizda na okruhu musela byt pro No_name uplnym utrpenim) a srovnatelna treba s 97 BMW M3... To Mitsu 3K VR4 je tak "tezkopadne" a nespolehlive, ze ho i japonska policie bezne pouziva vedle Nissan Skyline, Honda NSX anebo Mazda RX7 jako pronasledovaci vuz.

Tim netvrdim, ze Supra je k ho*nu a naopak to Mitsu 3K VR4 je tim nejlepsim autem, ktere kdy bylo vyrobeno. Naopak zase, zboznovat a klanet se nejakemu autu jen proto, ze bylo v "The Fast And The Furious" a vymyslet si rado-by "informace" o jinych autech objektivnosti zrovna moc nezavani.
Podělávaj se takový blbůstky (stahování oken,štelování zrcatek a tyhle podobný věci,nic ,co by ovlivňovalo chod motoru :wink: ) ,složitější pro to,že je to motor do V a Supra je řadovej šestiválec :D ,dál neříkám,že jsou pro všechny levný-dal jsem za to pískajícího si smajlíka,velmi dobře znám Street.Racera a prý je v Jp je problém na 3000GT něco sehnat (vím, v USA je toho hafanec :D )
NJN,kolikrát může 16-ti letej kluk vlastně řídit auto co? :roll: Jezdím okruhy se 1400ccm formulí :ja_nic:
Vím,že ty máš rád Mišáky a ,že jsi na nich pracoval skoro tu dobu,jak je dlouhej můj život a ,že na špatnym povrchu má 4wd auto výhodu,ale prostě už jenom to,když si sednu do Supry a stačí když mě někdo sveze,tak na mě udělá větší dojem,má i víc rajcující zvuk :twisted:
Naše rodina už nemá tohle auto moc v lásce no :lol: Půjčili jsme si tohle auto od známýho,že se jako svezu v Brně,mno a ten známej je takovej kokot (nicméně už se s ním nikdo nebaví :lol:) že tam nalil nějakej olej na vaření,asi levnej minerál a auto se po chvíli ježdění po okruhu zadřelo a musel tam jít jinej motor.Mám ten zadřenej motor rozebranej v dílně a pohled třeba na píst s ojnicí je docela vtipnej no :D Takhle jsme doplatili na to,si půjčit auto od debila :cry: Za to nemůže to auto,ale jeho majitel :P :x

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Taboo: Policie v JPN to auto sice pouziva, ale mj. ma i auta s obsahem 600cc :D Realita je takova, ze 3000GT se na okruzich, ani na drag neradi mezi auto co zajizdeji dobry cas...
Tim toto auto neodsuzuju, ale jak pocit ze svezeni v seriovce tak casy co zajizdi me nenadchly. Takze ja bych si radeji vybral evíčko nez 3000GT ;)

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“