
Umi nekdo turbo z GTiR T28 ???
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Asi to vydím na obyč T28 a nebo si skusím udělat hybrýdka... nějak mne chytla reprákova recenze... Použiju sací vrtulku s t28 a udělám si vlastní sací hausing... a nechám to na té mojí T25ce... Sice použitelnost bude tak do 250 koní max ale za to by tam mohl bejt krásnej průběh a když to nebude stačit tak pak bych šel do nějakého GT turba...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
coze kdoze
ja mam nejvykonejsi verzi T2 (T0247) a saci lopatku T2555 (T25) , prosoustruzenou saci prirubu i zvetsene telo turba, zatim najeto pres 1000km a funguje to bezvadne, tlaci to rychle, dobre a brzo. Tlak mi klesne cca o 0,1bar u omezovace od max plneni (3500 ot) , ale na tom ma praci i wastergate, kterej jeste utahnu.
Kazdopadne me by pomohlo i seriovy turbo T2 (potencial max 170-180ps)
oproti IHI VL7 - max 150PS --- ale rikal jsem si kdyz uz, tak uz. Ted pojedu na brzdu , tak uvidime jestli se to nak zvedlo, ale rekl bych ze to jede uplne jinak nez kterykoliv GT v kterym jsem kdy jel
ale je fakt ze naslaplych GT tady bude v CR vic
kazdopadne ja bych shanel neco s AR trimem vyfuk .64 sani .48 na toho dvoulitra, idealne T28 z S14/15, to by melo staci na to, aby se ten motor nerozkočil. Kdzy to ted tlaci 0,4, tak by to 1bar totalne zabil. Ten motor je ocividne konstruovanej jinak. Zkusil bych se seriovym turbem 0,6 - tam problem nebude, zmerit EGT, A/F a pak bych koukal co dal. Pokud by tlak ve vyssich ot. padal, je to jasny. Stejne se mi zda ale 0,4 strasne malo.
klasicky wastergate se delaji az od 0,5 baru ,ale mozna ze se mylim.

ja mam nejvykonejsi verzi T2 (T0247) a saci lopatku T2555 (T25) , prosoustruzenou saci prirubu i zvetsene telo turba, zatim najeto pres 1000km a funguje to bezvadne, tlaci to rychle, dobre a brzo. Tlak mi klesne cca o 0,1bar u omezovace od max plneni (3500 ot) , ale na tom ma praci i wastergate, kterej jeste utahnu.
Kazdopadne me by pomohlo i seriovy turbo T2 (potencial max 170-180ps)
oproti IHI VL7 - max 150PS --- ale rikal jsem si kdyz uz, tak uz. Ted pojedu na brzdu , tak uvidime jestli se to nak zvedlo, ale rekl bych ze to jede uplne jinak nez kterykoliv GT v kterym jsem kdy jel

ale je fakt ze naslaplych GT tady bude v CR vic

kazdopadne ja bych shanel neco s AR trimem vyfuk .64 sani .48 na toho dvoulitra, idealne T28 z S14/15, to by melo staci na to, aby se ten motor nerozkočil. Kdzy to ted tlaci 0,4, tak by to 1bar totalne zabil. Ten motor je ocividne konstruovanej jinak. Zkusil bych se seriovym turbem 0,6 - tam problem nebude, zmerit EGT, A/F a pak bych koukal co dal. Pokud by tlak ve vyssich ot. padal, je to jasny. Stejne se mi zda ale 0,4 strasne malo.
klasicky wastergate se delaji az od 0,5 baru ,ale mozna ze se mylim.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Umi nekdo turbo z GTiR T28 ???
Rover ma actuator na 7psi takze je to fakt nejakych 0,4-0,5b
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
jinak koukal jsem a nikde jsem nenašel něco o tom že by se kdy ten motor posral.. jezdí i v 620kách a nikde žádná hláška o klice ojnicích ani nic podobného zatím to vypadá že motor bude dost odolný... Krom tedy těch pístů jak psal Zemi ale řekl bych že při vhodné směsi taky snesou dost...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Delej jak myslis.elviiis píše:jinak koukal jsem a nikde jsem nenašel něco o tom že by se kdy ten motor posral.. jezdí i v 620kách a nikde žádná hláška o klice ojnicích ani nic podobného zatím to vypadá že motor bude dost odolný... Krom tedy těch pístů jak psal Zemi ale řekl bych že při vhodné směsi taky snesou dost...


(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Já raději GO než druhé motory ale je lepší koupit druhej na něm udělat GO a mezi tím jezdit s druhým... kolik tě ten motor staál? Když tak do SZ...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily