Umi nekdo turbo z GTiR T28 ???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

turbo by tady mělo každym dnem bejt-pak ale jak dlouho bude trvat ho tam nacpat...ale určitě bude reccenze neb to bude určo zajímat více lidí.... :lol:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Asi to vydím na obyč T28 a nebo si skusím udělat hybrýdka... nějak mne chytla reprákova recenze... Použiju sací vrtulku s t28 a udělám si vlastní sací hausing... a nechám to na té mojí T25ce... Sice použitelnost bude tak do 250 koní max ale za to by tam mohl bejt krásnej průběh a když to nebude stačit tak pak bych šel do nějakého GT turba...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

jagy
Příspěvky: 120
Registrován: 24 říj 2006 22:24

Příspěvek od jagy »

T28 z GTiR je hybrid... je to dobry turbo. A nove, origo Nissan stoji okolo 750$. Dokazu sehnat...

Uživatelský avatar
reproboy
Příspěvky: 946
Registrován: 20 zář 2006 16:41
Bydliště: Vesnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reproboy »

coze kdoze :)

ja mam nejvykonejsi verzi T2 (T0247) a saci lopatku T2555 (T25) , prosoustruzenou saci prirubu i zvetsene telo turba, zatim najeto pres 1000km a funguje to bezvadne, tlaci to rychle, dobre a brzo. Tlak mi klesne cca o 0,1bar u omezovace od max plneni (3500 ot) , ale na tom ma praci i wastergate, kterej jeste utahnu.

Kazdopadne me by pomohlo i seriovy turbo T2 (potencial max 170-180ps)
oproti IHI VL7 - max 150PS --- ale rikal jsem si kdyz uz, tak uz. Ted pojedu na brzdu , tak uvidime jestli se to nak zvedlo, ale rekl bych ze to jede uplne jinak nez kterykoliv GT v kterym jsem kdy jel :)

ale je fakt ze naslaplych GT tady bude v CR vic :)

kazdopadne ja bych shanel neco s AR trimem vyfuk .64 sani .48 na toho dvoulitra, idealne T28 z S14/15, to by melo staci na to, aby se ten motor nerozkočil. Kdzy to ted tlaci 0,4, tak by to 1bar totalne zabil. Ten motor je ocividne konstruovanej jinak. Zkusil bych se seriovym turbem 0,6 - tam problem nebude, zmerit EGT, A/F a pak bych koukal co dal. Pokud by tlak ve vyssich ot. padal, je to jasny. Stejne se mi zda ale 0,4 strasne malo.
klasicky wastergate se delaji az od 0,5 baru ,ale mozna ze se mylim.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Umi nekdo turbo z GTiR T28 ???

Příspěvek od Zemi »

Rover ma actuator na 7psi takze je to fakt nejakych 0,4-0,5b
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

A přito nemá ani nijakou šílenou kompress...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

jinak koukal jsem a nikde jsem nenašel něco o tom že by se kdy ten motor posral.. jezdí i v 620kách a nikde žádná hláška o klice ojnicích ani nic podobného zatím to vypadá že motor bude dost odolný... Krom tedy těch pístů jak psal Zemi ale řekl bych že při vhodné směsi taky snesou dost...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

elviiis píše:jinak koukal jsem a nikde jsem nenašel něco o tom že by se kdy ten motor posral.. jezdí i v 620kách a nikde žádná hláška o klice ojnicích ani nic podobného zatím to vypadá že motor bude dost odolný... Krom tedy těch pístů jak psal Zemi ale řekl bych že při vhodné směsi taky snesou dost...
Delej jak myslis. :?: Mam nahradni celej motor kdyby nahodou, ale za ranec. :)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Já raději GO než druhé motory ale je lepší koupit druhej na něm udělat GO a mezi tím jezdit s druhým... kolik tě ten motor staál? Když tak do SZ...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“