Úprava motoru Morava
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
ty máš ještě ten starej systém váhy jako byl třeba u GII? , tj box s filtrem, na něm váha vzduchu a krabička , která rozděluje benzín do válců?Srnec píše:tak to ja nevim ale ja nevim jak mam udelat konus kdyz mam na airboxu vahu vzduchu tak nevim jak ji obejit a oddelat by to byla asi kravina a delal jsi i nasavac na kapotu privod studeneho vzduchu bych udelal spodem ale jestli bych tam mel udelat i nasavac na kapotu
![]()
![]()
jestli jo, tak jediný řešení je rozvrtat stěny airboxu , a do něj klasickou bavlněnou vložku...
a studenej přívod vzduchu je navíc k prdu, pokud neostraníš vyhřejváni škrtící klapky a nezrušíš odvětrávání klikovky,připadně zařadíš OCT (mam vyzkoušeno že dokud sme neodtranil vyhřejvání klapky, tak teplota sání byla cca stejná jako zbytek motoru, po zrušení se na sání dá udržet ruka...)
/////////////////album_pic.php?pic_id=492
já ji mám naštěstí až za airboxem, tak jsem jen vyhodil airbox a místo něj šoupnul filtr a přívod jsem řešil aluflex "hadicí" ze spoda z nárazníku.. a absolutně mi to vyhovuje, teplota klesla...
já ji mám naštěstí až za airboxem, tak jsem jen vyhodil airbox a místo něj šoupnul filtr a přívod jsem řešil aluflex "hadicí" ze spoda z nárazníku.. a absolutně mi to vyhovuje, teplota klesla...
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion ničeho se neboj, pokud tě to zajímá, tak stačí si projít články tady na foru, třeba i starší... Tak jsem to dělal i já, a všechno co vím, i když toho je zatraceně máloSrnec píše:tak to je pro me zase spanelska vesnice![]()
![]()
tak hold zustanu nezmeneny to je na me moc slozite karoserie v poho ale motor potreboval bych nejakeho ucitele kdo dela s motory okoli Prostějova aby me zasvetil do toho ja mu vypomuzu pak jinak
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion jenom ale ja mam problemy se vsim co chci udelat tak jak jde treba o ten filtr musim ho mit na airboxu tak mam velky problem jak jsem se dozvedel a to tu co psal tak vubec nevim jak bych udelal a o te teplote uz vubec ne neni nad praxi tak jestli je tu nekdo kdo se vetsinu casu hrabe v motoru tak at se mi ozve z okoli Prostějova a ja se budu vrtat s nim a neco se naucim a pri tom udelam neco s stou svoji linou espanol senoritou

Espana Senorita 1.6i
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
..no ..
..Ja sa hrabem pod kapotou dost casto..
...ale na vylet sa nechystaam..
..skus mi hodit foto motoru..
..a ja ti mozem aspon nakreslit, o com ti tu vypravali...
..
pokial mash pod kapotou fakt "tu istu 1.6ku" co mali Feldy..
..tak Chipom tomu dvihnesh vykon tak v priemere o 10% ..a to si potom na maxime..
...Chipom sa da aj posunut vykon a krutiaci moment do nizsich otacok ..(o co ti vlastne ide)..
..ale potom rataj zase stym ze trochu toho vykonu stratish v tych vyssich...
..
"stacat zotrvacnik" ..u tohoto motoru nema cenu, uz seriovy "je dost tenky"..
(aj ked videl som jednu taku "ziletku")
Sportovy filter ma podla mna vyznam, iba ak mash spraveny aj vyfuk..
..a navyse vravish ze "mash vahu vzduchu" v airboxe..
..Ja sa hrabem pod kapotou dost casto..
...ale na vylet sa nechystaam..
..skus mi hodit foto motoru..
..a ja ti mozem aspon nakreslit, o com ti tu vypravali...
..
pokial mash pod kapotou fakt "tu istu 1.6ku" co mali Feldy..
..tak Chipom tomu dvihnesh vykon tak v priemere o 10% ..a to si potom na maxime..
...Chipom sa da aj posunut vykon a krutiaci moment do nizsich otacok ..(o co ti vlastne ide)..
..ale potom rataj zase stym ze trochu toho vykonu stratish v tych vyssich...
..
"stacat zotrvacnik" ..u tohoto motoru nema cenu, uz seriovy "je dost tenky"..
(aj ked videl som jednu taku "ziletku")
Sportovy filter ma podla mna vyznam, iba ak mash spraveny aj vyfuk..
..a navyse vravish ze "mash vahu vzduchu" v airboxe..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Tenhle motor není zas tak velký problém upravit na 100 koní, což dělá asi 74 kW...pokud vím, tak se to dělá jinou hlavou, vačkou a chipem...jestli tomu nerozumíš, tak vydělej 10-30 tisíc kaček, dej to do Motor Excelu, řekni co od toho čekáš a oni to řeknou co a jak...a aspoň budeš mít jistotu, že to bude udělané pořádně...
...ale počítej s tím, že těch 100 koní je rozumné maximum...taky počitej s tim, že budeš muset něco udělat s podvozkem a brzdama, abys to udržel na silnici...
...ale počítej s tím, že těch 100 koní je rozumné maximum...taky počitej s tim, že budeš muset něco udělat s podvozkem a brzdama, abys to udržel na silnici...
Škoda Felicia LX
Spis vykuchej cidlo vahy vzduchu z airboxu a upevni ho na hadici nebo nejakou trubku (ne zeleznou) ktera ti bude privadet vzduch primo k filtru...Das to do narazniku a zavedes kam budes chtit..kamos to ma udelany z nejake roury co se pouziva do kuchyne na digestor a je spokojenSrnec píše:tak to ja nevim ale ja nevim jak mam udelat konus kdyz mam na airboxu vahu vzduchu tak nevim jak ji obejit a oddelat by to byla asi kravina a delal jsi i nasavac na kapotu privod studeneho vzduchu bych udelal spodem ale jestli bych tam mel udelat i nasavac na kapotu
![]()
![]()
Vahu poznas - jdou z ni dratySrnec píše:co se tyce odvozku tak ten je snizeny o 3cm a mam sportovni pruziny jen ty brzdy by asi obmenu potrebovali aspon na zadni naprave dat kotouce ja jsem hodim foto toho mjeho filtru treba mi nadate do blbcu a reknete ze to neni vaha ale jen nejake klapky na tepli ci studeny vzduch![]()
![]()
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
