Úprava motoru Morava

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Srnec
Příspěvky: 107
Registrován: 03 bře 2006 22:57
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Srnec »

tak to ja nevim ale ja nevim jak mam udelat konus kdyz mam na airboxu vahu vzduchu tak nevim jak ji obejit a oddelat by to byla asi kravina a delal jsi i nasavac na kapotu privod studeneho vzduchu bych udelal spodem ale jestli bych tam mel udelat i nasavac na kapotu
:? :? :?
Espana Senorita 1.6i

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

AFM těžko obejdeš :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Srnec píše:tak to ja nevim ale ja nevim jak mam udelat konus kdyz mam na airboxu vahu vzduchu tak nevim jak ji obejit a oddelat by to byla asi kravina a delal jsi i nasavac na kapotu privod studeneho vzduchu bych udelal spodem ale jestli bych tam mel udelat i nasavac na kapotu
:? :? :?
ty máš ještě ten starej systém váhy jako byl třeba u GII? , tj box s filtrem, na něm váha vzduchu a krabička , která rozděluje benzín do válců?

jestli jo, tak jediný řešení je rozvrtat stěny airboxu , a do něj klasickou bavlněnou vložku...

a studenej přívod vzduchu je navíc k prdu, pokud neostraníš vyhřejváni škrtící klapky a nezrušíš odvětrávání klikovky,připadně zařadíš OCT (mam vyzkoušeno že dokud sme neodtranil vyhřejvání klapky, tak teplota sání byla cca stejná jako zbytek motoru, po zrušení se na sání dá udržet ruka...)

Uživatelský avatar
Srnec
Příspěvky: 107
Registrován: 03 bře 2006 22:57
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Srnec »

tak to je pro me zase spanelska vesnice :shock: :shock: :shock: tak hold zustanu nezmeneny to je na me moc slozite karoserie v poho ale motor potreboval bych nejakeho ucitele kdo dela s motory okoli Prostějova aby me zasvetil do toho ja mu vypomuzu pak jinak :policie: :policie: :policie: :potlesk: :potlesk: :potlesk:
Espana Senorita 1.6i

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

/////////////////album_pic.php?pic_id=492

já ji mám naštěstí až za airboxem, tak jsem jen vyhodil airbox a místo něj šoupnul filtr a přívod jsem řešil aluflex "hadicí" ze spoda z nárazníku.. a absolutně mi to vyhovuje, teplota klesla...
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Srnec píše:tak to je pro me zase spanelska vesnice :shock: :shock: :shock: tak hold zustanu nezmeneny to je na me moc slozite karoserie v poho ale motor potreboval bych nejakeho ucitele kdo dela s motory okoli Prostějova aby me zasvetil do toho ja mu vypomuzu pak jinak :policie: :policie: :policie: :potlesk: :potlesk: :potlesk:
ničeho se neboj, pokud tě to zajímá, tak stačí si projít články tady na foru, třeba i starší... Tak jsem to dělal i já, a všechno co vím, i když toho je zatraceně málo :lol: , vím odsud.. člověk se stále učí... třeba včera jsem si tu ujasnil funkci OCT :D .. a neboj, je tu stále spousta lidí, který ti to rádi vysvětlej, protože všichni jsou tu s jedním zájmem.. a to se zájmem o auta... takže žádný učený z nebe nespadl 8) :wink:
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
Srnec
Příspěvky: 107
Registrován: 03 bře 2006 22:57
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Srnec »

jenom ale ja mam problemy se vsim co chci udelat tak jak jde treba o ten filtr musim ho mit na airboxu tak mam velky problem jak jsem se dozvedel a to tu co psal tak vubec nevim jak bych udelal a o te teplote uz vubec ne neni nad praxi tak jestli je tu nekdo kdo se vetsinu casu hrabe v motoru tak at se mi ozve z okoli Prostějova a ja se budu vrtat s nim a neco se naucim a pri tom udelam neco s stou svoji linou espanol senoritou 8) 8) 8)
Espana Senorita 1.6i

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no ..
..Ja sa hrabem pod kapotou dost casto..
...ale na vylet sa nechystaam..

..skus mi hodit foto motoru..
..a ja ti mozem aspon nakreslit, o com ti tu vypravali...
..
pokial mash pod kapotou fakt "tu istu 1.6ku" co mali Feldy..
..tak Chipom tomu dvihnesh vykon tak v priemere o 10% ..a to si potom na maxime..
...Chipom sa da aj posunut vykon a krutiaci moment do nizsich otacok ..(o co ti vlastne ide)..
..ale potom rataj zase stym ze trochu toho vykonu stratish v tych vyssich...
..
"stacat zotrvacnik" ..u tohoto motoru nema cenu, uz seriovy "je dost tenky"..
(aj ked videl som jednu taku "ziletku")

Sportovy filter ma podla mna vyznam, iba ak mash spraveny aj vyfuk..
..a navyse vravish ze "mash vahu vzduchu" v airboxe.. :twisted:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 20
Registrován: 12 pro 2005 21:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kessler »

Tenhle motor není zas tak velký problém upravit na 100 koní, což dělá asi 74 kW...pokud vím, tak se to dělá jinou hlavou, vačkou a chipem...jestli tomu nerozumíš, tak vydělej 10-30 tisíc kaček, dej to do Motor Excelu, řekni co od toho čekáš a oni to řeknou co a jak...a aspoň budeš mít jistotu, že to bude udělané pořádně...

...ale počítej s tím, že těch 100 koní je rozumné maximum...taky počitej s tim, že budeš muset něco udělat s podvozkem a brzdama, abys to udržel na silnici...
Škoda Felicia LX

Uživatelský avatar
kmeca
Příspěvky: 52
Registrován: 25 úno 2005 09:20
Bydliště: prostějov

Příspěvek od kmeca »

Srnec píše:tak to ja nevim ale ja nevim jak mam udelat konus kdyz mam na airboxu vahu vzduchu tak nevim jak ji obejit a oddelat by to byla asi kravina a delal jsi i nasavac na kapotu privod studeneho vzduchu bych udelal spodem ale jestli bych tam mel udelat i nasavac na kapotu
:? :? :?
Spis vykuchej cidlo vahy vzduchu z airboxu a upevni ho na hadici nebo nejakou trubku (ne zeleznou) ktera ti bude privadet vzduch primo k filtru...Das to do narazniku a zavedes kam budes chtit..kamos to ma udelany z nejake roury co se pouziva do kuchyne na digestor a je spokojen :wink:

Uživatelský avatar
Srnec
Příspěvky: 107
Registrován: 03 bře 2006 22:57
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Srnec »

co se tyce odvozku tak ten je snizeny o 3cm a mam sportovni pruziny jen ty brzdy by asi obmenu potrebovali aspon na zadni naprave dat kotouce ja jsem hodim foto toho mjeho filtru treba mi nadate do blbcu a reknete ze to neni vaha ale jen nejake klapky na tepli ci studeny vzduch :oops: :oops: :oops:
Espana Senorita 1.6i

Uživatelský avatar
Srnec
Příspěvky: 107
Registrován: 03 bře 2006 22:57
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Srnec »

tak tu to je
Přílohy
123.JPG
123.JPG (167.42 KiB) Zobrazeno 776 x
Espana Senorita 1.6i

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Srnec píše:co se tyce odvozku tak ten je snizeny o 3cm a mam sportovni pruziny jen ty brzdy by asi obmenu potrebovali aspon na zadni naprave dat kotouce ja jsem hodim foto toho mjeho filtru treba mi nadate do blbcu a reknete ze to neni vaha ale jen nejake klapky na tepli ci studeny vzduch :oops: :oops: :oops:
Vahu poznas - jdou z ni draty :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“