Úpravy malých obsahů

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:28, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Taboo píše:Taky, NIC neni vic spolehlive, nez zjistit HP z trap speed...
díky, že jsi se mě zastal, náčelníku :lol: :lol:
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:29, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

JR uz toto forum nekde pomlouva :lol: , takze se muzeme bavit k tematu, kde jsme vlastne zacali.

Ja mam obsah 1498ccm, motor 55KW=75koniku + filtr KN (vlozka), upraveny privod vzduchu, lepsi svicky a uz kdyz jsem udelal tyto upravy, ktery vysly cca na 3000,- tak mi auto zacalo lip jet, nemusi se tolik tocit a spotreba se po vymene filtru snizila asi o 0,5L na 100.

Jeste mam koncovy sport. tlumic, ale tvrdit, ze mi pridal vykon asi nema smysl, ale vyfuk stal stejne jak novy origos, tak jsem ho vzal, aspon to pekne brumla :lol:

Ne kazdy chce auto co ma 150 koni a aspon je v tom "pomalejsim" mensi riziko, ze se clovek nekde rozmazne, kdyz to tolik nejede :wink: :lol:
Naposledy upravil(a) milosh dne 27 pro 2004 14:18, celkem upraveno 1 x.

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: Úpravy malých obsahů

Příspěvek od milosh »

waci píše:
PaJaS píše:To spasovani a vylesteni na chodniku pred barakem asi neudelam co? :oops: :?:
to leštění zabere dost času, tak bych spíš řekl né na chodníku, ale sedni si na schody u baráku... :lol:
Waci, no to byla hlaska dne :lol:

Sorry za OT :oops:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy malých obsahů

Příspěvek od MarauderZ28 »

fajfka píše:
PJ píše:No tady by se měly psát informace pro ty co nemaj zrovna motory co by trhaly asfalt. Jde o to vědět jaký úpravy maj u malejch obsahů smysl a co je jen vyhození peněz. Takže kdo má nějaký rady tak sem s nima. Co bych měl třeba na autě udělat nejdřív a co nedělat. Když už to má něco stát tak ať to má smysl :wink:
No bohužel nejlevnější a nejefektivnější úprava malého obsahu je :vyměnit ho za větší obsah 8)
a z toho vyplývá co ? kupte si USA auto s pořádným šestilitrem narvěte na to kompresor a máte po starostech :o) když sem naposledy viděl Mazdu MX - 5 a vní byl motor z Mustanga 4,6 litr V8 věřím už všemu :o))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

2 Marauder: Auto s takovym obsahem je na dojizdeni do prace fakt nejlepsi :wink:

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Nojo, ale ne každý chce jít do absolutně nejvyššího výkonu, protože pak je otázka, kde se zastavit? V8 small-blocky, V12, turbíny, raketový pohon? Co je cílem tuningu? Postavit nejsilnější auto? Nejrychlejší? Nejhezčí? Určitě, ale vyždycky to "nej" musí být vztaženo k nějakému mustru, prostě benchmark. Cíl může být i jiný než absolutní, např. maximální výkon z daného objemu/počtu válců, max. výkon z motoru sériově montovaného do daného typu auta, atd. atd. Tak to vidím já a proto nezavrhuju úpravy maloobjemových motorů...

Pro mě osobně je vrtání se v autě relaxace a ze samotného procesu změny mám mnohdy větší potěšení než z výsledku (a to nejen když něco zku**ím :D )
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

do E30 jde small block taky :)

že bych si tady od "někoho" půjčil motor i s kompresorem :D :P
Shark Racing team

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

milosh píše:2 Marauder: Auto s takovym obsahem je na dojizdeni do prace fakt nejlepsi :wink:
já myslel, že se bavíme o tuningu aut a ne posunovadel do práce a nebo nákupních tašek do HM to se holt těžko pak skloubí dohromady .....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Scully
Příspěvky: 201
Registrován: 26 srp 2004 11:05
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scully »

No a právě pro nás kteří nechápem, že nejde jezdit upraveným autem do práce je tohle téma. :lol:
Felicia 1.3MPi Smraďoch racing!!!
www.hana-tuners.org

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

Scully píše:No a právě pro nás kteří nechápem, že nejde jezdit upraveným autem do práce je tohle téma. :lol:

Jo jasne, ok, tak to potom jo :lol:

Maraudere, ne kazdej ma reklamni agenturu a vyber par aut na tuning.
Vetsina lidi zde na foru ma auto jen jedno a tim jezdi do prace/skoly a pritom se ho snazi taky trochu votunit.

Kdo nesouhlasi, at hodi kamenem :lol:

max.ps

Příspěvek od max.ps »

milosh píše:
Scully píše:No a právě pro nás kteří nechápem, že nejde jezdit upraveným autem do práce je tohle téma. :lol:

Jo jasne, ok, tak to potom jo :lol:

Maraudere, ne kazdej ma reklamni agenturu a vyber par aut na tuning.
Vetsina lidi zde na foru ma auto jen jedno a tim jezdi do prace/skoly a pritom se ho snazi taky trochu votunit.

Kdo nesouhlasi, at hodi kamenem :lol:
To jsou ta správná slova... 8)
To by pak bylo: kdo nemá min. M3 s 500koňma tak nežije :lol:

Ale my chceme žít a já osobně na víc než jedno auto nemám a navíc jsem spokojený, splnil jsem si sen :oops: :lol:

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

milosh píše:...ne kazdej ma reklamni agenturu a vyber par aut na tuning...
OT: na druhou stranu, nikomu nic nebrání si reklamku otevřít taky :wink:
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
patras
Příspěvky: 443
Registrován: 13 úno 2004 14:08
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy malých obsahů

Příspěvek od patras »

PaJaS píše:
patras píše:nej. uprava auta s malym obsahem je prodat ho a koupit silnejsi !! ... objem nicim nenahradis (stary ale dobry pravidlo)
No to je zase rada jako fik :lol: Takze kdybych vymenil ve facku svicky, vzduch. filtr, vacku, spasoval hlavu a vylestil saci kanaly mohl bych tim nejaky ty poniky pod kapotu dostat ze? :D Otazkou je kolik by jich bylo. Nejde mi o to, aby to trhalo asfalt, ale jen aby to trochu lip jelo. Jeste jedna kontrolni otazka. To spasovani a vylesteni na chodniku pred barakem asi neudelam co? :oops: :?:
asi takhle ... cena a usili vynalozene na zvysovani vykonu serioveho motoru bude vyzssi nez to proste prodat a sahnout po silnejsim agregatu ... si zpocitej kolik by te to na vobyc facko stalo!!!
BMW E36 328i coupé M52 DOHC 193PS - lepší je bejt první v pekle, než druhej v nebi !!! www.paintballnachod.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

milosh píše:
Scully píše:No a právě pro nás kteří nechápem, že nejde jezdit upraveným autem do práce je tohle téma. :lol:

Jo jasne, ok, tak to potom jo :lol:

Maraudere, ne kazdej ma reklamni agenturu a vyber par aut na tuning.
Vetsina lidi zde na foru ma auto jen jedno a tim jezdi do prace/skoly a pritom se ho snazi taky trochu votunit.

Kdo nesouhlasi, at hodi kamenem :lol:
aha takže každej kdo má reklamku je automaticky multimilionář co má 8 aut a neví co s penězma ... přál bych Ti jeden měsíc, mluvil bys jinak ...
a jestli je výhra mít dvě auta jedno z roku 93 a druhý v TD z roku 92 tak to pak nevim teda ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

To mě vždycky může nasr.., když má někdo kecy typu ty máš prachy tak si můžeš dovolit bůhví co! No a co, že má někdo super káru. Kdyby si každý kdo má nějaké "nadbytečné prachy" kupoval baráky a kraviny tak by pak nebyli žádní nadšenci, kteří by rvali peníze do auťáků. A když pak nikdo nebude kupovat takové káry, tak je nebude nikdo vyrábět a ani další díly a kity! Buďme rádi, že tady takoví lidé jsou, teda pokud nebudou moc arogantní. Já jsem v Mimoni docela dobře pokecal s borcem co měl toho Mergla E 55 AMG V8 kompressor - fakt pohodový týpek. Neptal jsem se ho odkud na to vzal a ani jsem mu to nevyčítal, proč taky - je hezké vidět takovou káru!
Jinak je jasné, že každý netouží po max. výkonu, nebo co nejlepším čase na 1/4míle, ale má auto na každodenní použití a chce jen trochu vylepšit jízdní vlastnosti. Já mám na ježdění do práce Suzuki Swift a jsem nadmíru spokojen :D

Uživatelský avatar
Rendis
Příspěvky: 1853
Registrován: 09 zář 2004 19:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rendis »

[quote="CCCO 1.8T"]To mě vždycky může nasr.., když má někdo kecy typu ty máš prachy tak si můžeš dovolit bůhví co! No a co, že má někdo super káru. Kdyby si každý kdo má nějaké "nadbytečné prachy" kupoval baráky a kraviny tak by pak nebyli žádní nadšenci, kteří by rvali peníze do auťáků. A když pak nikdo nebude kupovat takové káry, tak je nebude nikdo vyrábět a ani další díly a kity! Buďme rádi, že tady takoví lidé jsou, teda pokud nebudou moc arogantní. Já jsem v Mimoni docela dobře pokecal s borcem co měl toho Mergla E 55 AMG V8 kompressor - fakt pohodový týpek. Neptal jsem se ho odkud na to vzal a ani jsem mu to nevyčítal, proč taky - je hezké vidět takovou káru!
Jinak je jasné, že každý netouží po max. výkonu, nebo co nejlepším čase na 1/4míle, ale má auto na každodenní použití a chce jen trochu vylepšit jízdní vlastnosti. Já mám na ježdění do práce Suzuki Swift a jsem nadmíru spokojen :D[/quote]



A Pán pravil pravdu......
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Tak CCCO 1.8T to celkem vystih nejde tu o to dostat z motoru dvojnásob výkonu, ale každej je rád když na autě něco udělá a pomůže mu. Ať de o zlepšení pružnosti, výkonu, ale i lepší brzdy, podvozek a třeba anatomy
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:29, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

PaJaS
Příspěvky: 222
Registrován: 05 říj 2004 10:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy malých obsahů

Příspěvek od PaJaS »

patras píše:asi takhle ... cena a usili vynalozene na zvysovani vykonu serioveho motoru bude vyzssi nez to proste prodat a sahnout po silnejsim agregatu ... si zpocitej kolik by te to na vobyc facko stalo!!!
NO MONEY = NO SILNEJSI AGREGAT :lol: Je spousta veci, ktery bych chtel na aute udelat, ale musim postupne. A kdo vi. Treba ani na ty k(p)oniky nedojde a vyvine se to uplne jinak :ja_nic: Ze ja jouda si misto toho facka nekoupil tu mazdu co sem chtel :cry: :zapomel:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Teda takhle - já věřím kluci, že milosh to nemyslel nijak zle. Hele mě taky sere to, že se plácám v práci od nevidím do nevidím a kámoš co má taky reklamku si pořídil fungl novou RX8 v tuningu. Ale to je taková ta "zdravá závist" co Vás nutí něco dělat :o))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

ty vole tohle tam jako skládáš nad votevřenejma motorama ? :o)))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:30, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak když už jsme u toho tunění docela by mě zajímalo co se mi vysere tuhle sezónu spojka snad ne, takže sázím, že mě opustí diff, převodovka by měla vydržet, je to údajně jeden z nejlepších 6-ti kvaltů tý doby poctivě udělanej ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

PaJaS
Příspěvky: 222
Registrován: 05 říj 2004 10:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PaJaS »

MarauderZ28 píše:... docela by mě zajímalo co se mi vysere tuhle sezónu ...
Kdybys to vedel, nebylo by to zadny prekvapko :lol: Zakon schvalnosti je neuprosny :?:

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

tak uz jste k necemu dospeli :D
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Pokud muzu take se svou trochou do mlyna.
CRX ED9 1,6 16V D16A9
Jsou to jen drobnustky, ale prece. Musim rict, ze po kazde uprave jsem vyraznejsi zmenu ve vykonu nepocitil. Verim ale tomu, ze kdybych to ted vsechno posundaval, tak jistou ztratu vykonu poznam. Dukazem toho je i svezeni v nekolika crx jako ridic, i jako spolujezdec. Vsechny se mi dle meho subjektivniho nazoru zdaly o NECO linejsi, nez ta ma. Nechci se zde nejak chvastat, ale s zadnou jsem na sprintech zatim neprohral. A rec neni jen o crx. Pisi to proto, abych prispel svou zkusenosti v upravach maloobemovych motoru. Co se tyce spotreby, tak ta je taky +- stejna. Auto umi jezdit za 5,5l/100, ale umi si vzit i v rozmezi 10-13l/100km
A ted ty drobnustky:
Original air-box byl vystridan nejprve vlozkou Green, pote nahrazen vzduchovym filtrem R-Flow + odvedeny na miru udelanym kolenem k prednimu svetlu. od motoru odstinen baterkou. Vzduch k nemu jde pres prave svetlo, umelohmotnoym kolenem od leveho svetla, specialnim pruduchem, ktery usti od vozovky tesne pod filtr a nakonec upravenou kapotou, ktera je riznuta flexou v miste konusu a je na ni vytvoren specialni lapac vzduchu.
po teto uprave se mi zdalo (subjektivni pocit), ze motror oproti seriovemu provedeni zacal tahat az do 7600rpm. Drive mi priselo, ze od 6800rpm sla jeho charakteristika uz dolu.
Dalsi zmenou byl koncovy tlumic Mohr. Vypada opravdu hezky, ale rek bych ze ladeny je pouze na zvuk. Je to paradni brumlak. Jestli byla nejaka zmena ve vykonu, tak max 1-2hp, ktere jsem nepoznal.
Svicky NGK-R byly nahrazeny bezbodovymi Brisk Premium DOR. Zkousel jsem dat zpet NGK, abych poznal rozdil a jedina zmena, ktera byla znatelna, byla ta, ze pri max. akceleraci a prerazovani z 1 na 2 kola zahrabala vice se svickami Brisk. To same pri prerazeni z 2 na 3. Nejsem odbornik a tak nedokazu posoudit, jestli to muze byt zapricinene svickama. kazdopadne jsem v aute nechal bezbodove Brisky.
Pote prislo vybouchani katu. Zadna zmena. Nekde jsem se dokonce docetl, ze je to nejvetsi kravina a tak jsem pruchozi kat nahradil rezonatorem. K memu prekvapeni vsak zadna zmena. Ani ve vykonu, ani ve zvuku. To me ale moho napadnout, ze za rezonatorem je jeste stredni tlumic a tak sel taky ven a je nahrazeny obycejnou trubkou. Zvuk se zmenil. Ve vyssich otackach je ostrejsi, v nizsich zase sycivejsi. jestli se zmenil vykon, pripadne kroutak, to nedokazi posoudit.
pokud se nepletu, tak je to asi vse k upravam, ktere by alespon trochu mohly souviset s tuningem a zmenou vykonu.
Ted mam jeste obejdnane ladene svody DC Sports, tak az prijdou, napisu svou zkusenost.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Tak me ted napadlo, ze k tomu jeste muzu napsat styling upravy, nahazet nejake fotky, trochu to stylisticky upravit a muzu to presunout do sekce Showroom k Zemiho kare. Hehe.
Live4Ride Syndicate

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“