Úpravy malých obsahů
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
díky, že jsi se mě zastal, náčelníkuTaboo píše:Taky, NIC neni vic spolehlive, nez zjistit HP z trap speed...


|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
JR uz toto forum nekde pomlouva
, takze se muzeme bavit k tematu, kde jsme vlastne zacali.
Ja mam obsah 1498ccm, motor 55KW=75koniku + filtr KN (vlozka), upraveny privod vzduchu, lepsi svicky a uz kdyz jsem udelal tyto upravy, ktery vysly cca na 3000,- tak mi auto zacalo lip jet, nemusi se tolik tocit a spotreba se po vymene filtru snizila asi o 0,5L na 100.
Jeste mam koncovy sport. tlumic, ale tvrdit, ze mi pridal vykon asi nema smysl, ale vyfuk stal stejne jak novy origos, tak jsem ho vzal, aspon to pekne brumla
Ne kazdy chce auto co ma 150 koni a aspon je v tom "pomalejsim" mensi riziko, ze se clovek nekde rozmazne, kdyz to tolik nejede


Ja mam obsah 1498ccm, motor 55KW=75koniku + filtr KN (vlozka), upraveny privod vzduchu, lepsi svicky a uz kdyz jsem udelal tyto upravy, ktery vysly cca na 3000,- tak mi auto zacalo lip jet, nemusi se tolik tocit a spotreba se po vymene filtru snizila asi o 0,5L na 100.
Jeste mam koncovy sport. tlumic, ale tvrdit, ze mi pridal vykon asi nema smysl, ale vyfuk stal stejne jak novy origos, tak jsem ho vzal, aspon to pekne brumla

Ne kazdy chce auto co ma 150 koni a aspon je v tom "pomalejsim" mensi riziko, ze se clovek nekde rozmazne, kdyz to tolik nejede


Naposledy upravil(a) milosh dne 27 pro 2004 14:18, celkem upraveno 1 x.
Re: Úpravy malých obsahů
Waci, no to byla hlaska dnewaci píše:to leštění zabere dost času, tak bych spíš řekl né na chodníku, ale sedni si na schody u baráku...PaJaS píše:To spasovani a vylesteni na chodniku pred barakem asi neudelam co?![]()
![]()

Sorry za OT

- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy malých obsahů
a z toho vyplývá co ? kupte si USA auto s pořádným šestilitrem narvěte na to kompresor a máte po starostechfajfka píše:No bohužel nejlevnější a nejefektivnější úprava malého obsahu je :vyměnit ho za větší obsahPJ píše:No tady by se měly psát informace pro ty co nemaj zrovna motory co by trhaly asfalt. Jde o to vědět jaký úpravy maj u malejch obsahů smysl a co je jen vyhození peněz. Takže kdo má nějaký rady tak sem s nima. Co bych měl třeba na autě udělat nejdřív a co nedělat. Když už to má něco stát tak ať to má smysl


Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Nojo, ale ne každý chce jít do absolutně nejvyššího výkonu, protože pak je otázka, kde se zastavit? V8 small-blocky, V12, turbíny, raketový pohon? Co je cílem tuningu? Postavit nejsilnější auto? Nejrychlejší? Nejhezčí? Určitě, ale vyždycky to "nej" musí být vztaženo k nějakému mustru, prostě benchmark. Cíl může být i jiný než absolutní, např. maximální výkon z daného objemu/počtu válců, max. výkon z motoru sériově montovaného do daného typu auta, atd. atd. Tak to vidím já a proto nezavrhuju úpravy maloobjemových motorů...
Pro mě osobně je vrtání se v autě relaxace a ze samotného procesu změny mám mnohdy větší potěšení než z výsledku (a to nejen když něco zku**ím
)
Pro mě osobně je vrtání se v autě relaxace a ze samotného procesu změny mám mnohdy větší potěšení než z výsledku (a to nejen když něco zku**ím

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
já myslel, že se bavíme o tuningu aut a ne posunovadel do práce a nebo nákupních tašek do HM to se holt těžko pak skloubí dohromady .....milosh píše:2 Marauder: Auto s takovym obsahem je na dojizdeni do prace fakt nejlepsi
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
No a právě pro nás kteří nechápem, že nejde jezdit upraveným autem do práce je tohle téma. 

Felicia 1.3MPi Smraďoch racing!!!
www.hana-tuners.org
www.hana-tuners.org
Scully píše:No a právě pro nás kteří nechápem, že nejde jezdit upraveným autem do práce je tohle téma.
Jo jasne, ok, tak to potom jo

Maraudere, ne kazdej ma reklamni agenturu a vyber par aut na tuning.
Vetsina lidi zde na foru ma auto jen jedno a tim jezdi do prace/skoly a pritom se ho snazi taky trochu votunit.
Kdo nesouhlasi, at hodi kamenem

To jsou ta správná slova...milosh píše:Scully píše:No a právě pro nás kteří nechápem, že nejde jezdit upraveným autem do práce je tohle téma.
Jo jasne, ok, tak to potom jo![]()
Maraudere, ne kazdej ma reklamni agenturu a vyber par aut na tuning.
Vetsina lidi zde na foru ma auto jen jedno a tim jezdi do prace/skoly a pritom se ho snazi taky trochu votunit.
Kdo nesouhlasi, at hodi kamenem

To by pak bylo: kdo nemá min. M3 s 500koňma tak nežije

Ale my chceme žít a já osobně na víc než jedno auto nemám a navíc jsem spokojený, splnil jsem si sen


-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
OT: na druhou stranu, nikomu nic nebrání si reklamku otevřít takymilosh píše:...ne kazdej ma reklamni agenturu a vyber par aut na tuning...

|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: Úpravy malých obsahů
asi takhle ... cena a usili vynalozene na zvysovani vykonu serioveho motoru bude vyzssi nez to proste prodat a sahnout po silnejsim agregatu ... si zpocitej kolik by te to na vobyc facko stalo!!!PaJaS píše:No to je zase rada jako fikpatras píše:nej. uprava auta s malym obsahem je prodat ho a koupit silnejsi !! ... objem nicim nenahradis (stary ale dobry pravidlo)Takze kdybych vymenil ve facku svicky, vzduch. filtr, vacku, spasoval hlavu a vylestil saci kanaly mohl bych tim nejaky ty poniky pod kapotu dostat ze?
Otazkou je kolik by jich bylo. Nejde mi o to, aby to trhalo asfalt, ale jen aby to trochu lip jelo. Jeste jedna kontrolni otazka. To spasovani a vylesteni na chodniku pred barakem asi neudelam co?
![]()
BMW E36 328i coupé M52 DOHC 193PS - lepší je bejt první v pekle, než druhej v nebi !!! www.paintballnachod.cz
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
aha takže každej kdo má reklamku je automaticky multimilionář co má 8 aut a neví co s penězma ... přál bych Ti jeden měsíc, mluvil bys jinak ...milosh píše:Scully píše:No a právě pro nás kteří nechápem, že nejde jezdit upraveným autem do práce je tohle téma.
Jo jasne, ok, tak to potom jo![]()
Maraudere, ne kazdej ma reklamni agenturu a vyber par aut na tuning.
Vetsina lidi zde na foru ma auto jen jedno a tim jezdi do prace/skoly a pritom se ho snazi taky trochu votunit.
Kdo nesouhlasi, at hodi kamenem
a jestli je výhra mít dvě auta jedno z roku 93 a druhý v TD z roku 92 tak to pak nevim teda ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
To mě vždycky může nasr.., když má někdo kecy typu ty máš prachy tak si můžeš dovolit bůhví co! No a co, že má někdo super káru. Kdyby si každý kdo má nějaké "nadbytečné prachy" kupoval baráky a kraviny tak by pak nebyli žádní nadšenci, kteří by rvali peníze do auťáků. A když pak nikdo nebude kupovat takové káry, tak je nebude nikdo vyrábět a ani další díly a kity! Buďme rádi, že tady takoví lidé jsou, teda pokud nebudou moc arogantní. Já jsem v Mimoni docela dobře pokecal s borcem co měl toho Mergla E 55 AMG V8 kompressor - fakt pohodový týpek. Neptal jsem se ho odkud na to vzal a ani jsem mu to nevyčítal, proč taky - je hezké vidět takovou káru!
Jinak je jasné, že každý netouží po max. výkonu, nebo co nejlepším čase na 1/4míle, ale má auto na každodenní použití a chce jen trochu vylepšit jízdní vlastnosti. Já mám na ježdění do práce Suzuki Swift a jsem nadmíru spokojen
Jinak je jasné, že každý netouží po max. výkonu, nebo co nejlepším čase na 1/4míle, ale má auto na každodenní použití a chce jen trochu vylepšit jízdní vlastnosti. Já mám na ježdění do práce Suzuki Swift a jsem nadmíru spokojen

[quote="CCCO 1.8T"]To mě vždycky může nasr.., když má někdo kecy typu ty máš prachy tak si můžeš dovolit bůhví co! No a co, že má někdo super káru. Kdyby si každý kdo má nějaké "nadbytečné prachy" kupoval baráky a kraviny tak by pak nebyli žádní nadšenci, kteří by rvali peníze do auťáků. A když pak nikdo nebude kupovat takové káry, tak je nebude nikdo vyrábět a ani další díly a kity! Buďme rádi, že tady takoví lidé jsou, teda pokud nebudou moc arogantní. Já jsem v Mimoni docela dobře pokecal s borcem co měl toho Mergla E 55 AMG V8 kompressor - fakt pohodový týpek. Neptal jsem se ho odkud na to vzal a ani jsem mu to nevyčítal, proč taky - je hezké vidět takovou káru!
Jinak je jasné, že každý netouží po max. výkonu, nebo co nejlepším čase na 1/4míle, ale má auto na každodenní použití a chce jen trochu vylepšit jízdní vlastnosti. Já mám na ježdění do práce Suzuki Swift a jsem nadmíru spokojen
[/quote]
A Pán pravil pravdu......
Jinak je jasné, že každý netouží po max. výkonu, nebo co nejlepším čase na 1/4míle, ale má auto na každodenní použití a chce jen trochu vylepšit jízdní vlastnosti. Já mám na ježdění do práce Suzuki Swift a jsem nadmíru spokojen

A Pán pravil pravdu......
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P
Re: Úpravy malých obsahů
NO MONEY = NO SILNEJSI AGREGATpatras píše:asi takhle ... cena a usili vynalozene na zvysovani vykonu serioveho motoru bude vyzssi nez to proste prodat a sahnout po silnejsim agregatu ... si zpocitej kolik by te to na vobyc facko stalo!!!




- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Teda takhle - já věřím kluci, že milosh to nemyslel nijak zle. Hele mě taky sere to, že se plácám v práci od nevidím do nevidím a kámoš co má taky reklamku si pořídil fungl novou RX8 v tuningu. Ale to je taková ta "zdravá závist" co Vás nutí něco dělat
)

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak když už jsme u toho tunění docela by mě zajímalo co se mi vysere tuhle sezónu spojka snad ne, takže sázím, že mě opustí diff, převodovka by měla vydržet, je to údajně jeden z nejlepších 6-ti kvaltů tý doby poctivě udělanej ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak uz jste k necemu dospeli 

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Pokud muzu take se svou trochou do mlyna.
CRX ED9 1,6 16V D16A9
Jsou to jen drobnustky, ale prece. Musim rict, ze po kazde uprave jsem vyraznejsi zmenu ve vykonu nepocitil. Verim ale tomu, ze kdybych to ted vsechno posundaval, tak jistou ztratu vykonu poznam. Dukazem toho je i svezeni v nekolika crx jako ridic, i jako spolujezdec. Vsechny se mi dle meho subjektivniho nazoru zdaly o NECO linejsi, nez ta ma. Nechci se zde nejak chvastat, ale s zadnou jsem na sprintech zatim neprohral. A rec neni jen o crx. Pisi to proto, abych prispel svou zkusenosti v upravach maloobemovych motoru. Co se tyce spotreby, tak ta je taky +- stejna. Auto umi jezdit za 5,5l/100, ale umi si vzit i v rozmezi 10-13l/100km
A ted ty drobnustky:
Original air-box byl vystridan nejprve vlozkou Green, pote nahrazen vzduchovym filtrem R-Flow + odvedeny na miru udelanym kolenem k prednimu svetlu. od motoru odstinen baterkou. Vzduch k nemu jde pres prave svetlo, umelohmotnoym kolenem od leveho svetla, specialnim pruduchem, ktery usti od vozovky tesne pod filtr a nakonec upravenou kapotou, ktera je riznuta flexou v miste konusu a je na ni vytvoren specialni lapac vzduchu.
po teto uprave se mi zdalo (subjektivni pocit), ze motror oproti seriovemu provedeni zacal tahat az do 7600rpm. Drive mi priselo, ze od 6800rpm sla jeho charakteristika uz dolu.
Dalsi zmenou byl koncovy tlumic Mohr. Vypada opravdu hezky, ale rek bych ze ladeny je pouze na zvuk. Je to paradni brumlak. Jestli byla nejaka zmena ve vykonu, tak max 1-2hp, ktere jsem nepoznal.
Svicky NGK-R byly nahrazeny bezbodovymi Brisk Premium DOR. Zkousel jsem dat zpet NGK, abych poznal rozdil a jedina zmena, ktera byla znatelna, byla ta, ze pri max. akceleraci a prerazovani z 1 na 2 kola zahrabala vice se svickami Brisk. To same pri prerazeni z 2 na 3. Nejsem odbornik a tak nedokazu posoudit, jestli to muze byt zapricinene svickama. kazdopadne jsem v aute nechal bezbodove Brisky.
Pote prislo vybouchani katu. Zadna zmena. Nekde jsem se dokonce docetl, ze je to nejvetsi kravina a tak jsem pruchozi kat nahradil rezonatorem. K memu prekvapeni vsak zadna zmena. Ani ve vykonu, ani ve zvuku. To me ale moho napadnout, ze za rezonatorem je jeste stredni tlumic a tak sel taky ven a je nahrazeny obycejnou trubkou. Zvuk se zmenil. Ve vyssich otackach je ostrejsi, v nizsich zase sycivejsi. jestli se zmenil vykon, pripadne kroutak, to nedokazi posoudit.
pokud se nepletu, tak je to asi vse k upravam, ktere by alespon trochu mohly souviset s tuningem a zmenou vykonu.
Ted mam jeste obejdnane ladene svody DC Sports, tak az prijdou, napisu svou zkusenost.
CRX ED9 1,6 16V D16A9
Jsou to jen drobnustky, ale prece. Musim rict, ze po kazde uprave jsem vyraznejsi zmenu ve vykonu nepocitil. Verim ale tomu, ze kdybych to ted vsechno posundaval, tak jistou ztratu vykonu poznam. Dukazem toho je i svezeni v nekolika crx jako ridic, i jako spolujezdec. Vsechny se mi dle meho subjektivniho nazoru zdaly o NECO linejsi, nez ta ma. Nechci se zde nejak chvastat, ale s zadnou jsem na sprintech zatim neprohral. A rec neni jen o crx. Pisi to proto, abych prispel svou zkusenosti v upravach maloobemovych motoru. Co se tyce spotreby, tak ta je taky +- stejna. Auto umi jezdit za 5,5l/100, ale umi si vzit i v rozmezi 10-13l/100km
A ted ty drobnustky:
Original air-box byl vystridan nejprve vlozkou Green, pote nahrazen vzduchovym filtrem R-Flow + odvedeny na miru udelanym kolenem k prednimu svetlu. od motoru odstinen baterkou. Vzduch k nemu jde pres prave svetlo, umelohmotnoym kolenem od leveho svetla, specialnim pruduchem, ktery usti od vozovky tesne pod filtr a nakonec upravenou kapotou, ktera je riznuta flexou v miste konusu a je na ni vytvoren specialni lapac vzduchu.
po teto uprave se mi zdalo (subjektivni pocit), ze motror oproti seriovemu provedeni zacal tahat az do 7600rpm. Drive mi priselo, ze od 6800rpm sla jeho charakteristika uz dolu.
Dalsi zmenou byl koncovy tlumic Mohr. Vypada opravdu hezky, ale rek bych ze ladeny je pouze na zvuk. Je to paradni brumlak. Jestli byla nejaka zmena ve vykonu, tak max 1-2hp, ktere jsem nepoznal.
Svicky NGK-R byly nahrazeny bezbodovymi Brisk Premium DOR. Zkousel jsem dat zpet NGK, abych poznal rozdil a jedina zmena, ktera byla znatelna, byla ta, ze pri max. akceleraci a prerazovani z 1 na 2 kola zahrabala vice se svickami Brisk. To same pri prerazeni z 2 na 3. Nejsem odbornik a tak nedokazu posoudit, jestli to muze byt zapricinene svickama. kazdopadne jsem v aute nechal bezbodove Brisky.
Pote prislo vybouchani katu. Zadna zmena. Nekde jsem se dokonce docetl, ze je to nejvetsi kravina a tak jsem pruchozi kat nahradil rezonatorem. K memu prekvapeni vsak zadna zmena. Ani ve vykonu, ani ve zvuku. To me ale moho napadnout, ze za rezonatorem je jeste stredni tlumic a tak sel taky ven a je nahrazeny obycejnou trubkou. Zvuk se zmenil. Ve vyssich otackach je ostrejsi, v nizsich zase sycivejsi. jestli se zmenil vykon, pripadne kroutak, to nedokazi posoudit.
pokud se nepletu, tak je to asi vse k upravam, ktere by alespon trochu mohly souviset s tuningem a zmenou vykonu.
Ted mam jeste obejdnane ladene svody DC Sports, tak az prijdou, napisu svou zkusenost.
Live4Ride Syndicate