Ahoj...chtěl bych se zeptat jestli můžu dát takový ten malý oddechový filtřík na odvětrávání klikovky...origo to vede z víka ventilů přes hadici do sání...a po cestě na sání je na trubce nějaký snímač...chtěl bych vědět jestli můžu dát hned za to víko ventilů ten malý filtr...no a na sání nějakou záslepku....no a potom kčemu tam může být ten snímač no a pak plusy a mínusy toho filtříku Předem dík moc
Přílohy
10034.jpg (7.79 KiB) Zobrazeno 5343 x
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V= (???ps+) Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Kdybych chtěl vložku do airboxu na Golf V 1.4 TSi 122 HP můžu použít tu určenou na 140/180 HP jelikož jsem na 122 HP nikde vložku nenašel. Ono ten motor je tuším stejný akorát tuším ta 180 HP má ještě kompresor. Díky za odpověď.
čaute hoši, nepročítal jsem tady všechno, jen tak letmo.. Já měl vzducháč na Cordobě 1.9D zvuk to mělo pěknej výkon trošičku taky, akorát pak jsme se dozvěděl, že to rozhodí váhu vzduchu a řídicí jednotka je pak z toho debil...
nevim jak mohla mit cordoba 1.9d zvuk? jak vykon? to fakt nevim? neni nahodou kordoba 1.9d opravdu 1.9d tudiz bez vahy vzduchu?
jinak opravdu bavlnene folty mohou rozhodit vahu vzduchu a to kdyz se impregnacni olej usazuje na mericim clenu te vahy... ale na co do diesslea cpat jinej nez origo filtr to fakt nevim
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
elviiis: takže jí defakto nerozhoděj filtry, ale neodborně provedená údržba filtru, oleje tam přece nedám tak aby to z toho kapalo, stříknout a nechat oschnout, jinak u 1,9D to je fakt bezpředmětný
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
LLuKKi píše:Nevíte někdo jak oblbnout váhu vzduchu? Potřebuji ju vyřadit...
proc ji potrebujes vyradit?
Jinak vuz vzdu potrebuje zpracovavat udaje o mnozstvi vzduchu... diky tomu vyhdnoti kolik ma poslat paliva... pokud nechces maf coz je ta potvruka co mas na filtru jez meri prutok vzduchu muzes pouzit map ten bejva na firewall ten pracuje s ltakem resp potlakem v sani a teplotou a tim spocita mnozstvi vzduchu...
Ale ver mi ze neni zadnej duvod proc ji nahrazovat pokud ovsem nemas super performance masakr kdy by ti delal maf restrikci a nemel potrebnej rozsah na zmereni vzduchu jez nasaje tvuj motor... u 150ps 2.0na bych se timto vubec nezabyval...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Ted právě řeším 4 klapky a chci se dostat na nějakejch 200ps. Map senzor mě taky napadl,jeden doma mám ( z Opela) ale nevím jestli by se s ním poprala jednotka...A nebo dát váhu z 3.0. Ta je o cca 15-20 mm větší.
Fábia TDi 4x4 - race
F11 530D M - day
E92 335i
E53 3.0i ex
AutoVELVET Autobazar Šumperk
ODTAH VOZIDEL , ND BMW 773886911
LLuKKi píše:Ted právě řeším 4 klapky a chci se dostat na nějakejch 200ps. Map senzor mě taky napadl,jeden doma mám ( z Opela) ale nevím jestli by se s ním poprala jednotka...A nebo dát váhu z 3.0. Ta je o cca 15-20 mm větší.
jine reseni nez map nemas a jednotka te zajimat nemusi pac stejne musis dat nejakou programovatelnou myslim ale ze megasquirt postaci... 4klapka je tak velkej zasah ze pochybuju ze by normlani jednotka jez je naladena na bezne sani vedela co se deje...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
přímo na oplácký motory existuje vstřikování Weber alpha .. za cca 50000,- odstaneš 4 klapku, progrmovatelnou řj a vškerou kabeláž, čidla atd..+ mapu na oživení..
jinak 4 klapku ladit a přitom snímat množství vzduchu, nebo tlak v sání nejde..resp. jde, ale lepší to rovnou překopat na A-N... předpokládám, že nemáš turbomotor, a tak využívat mapy založený na tlaku v sání je blbost -obzvláště v případě pokud máš i vačky a motor má mizernej podtlak i na volnoběh omezí tě to na výkonu a budeš z toho mít těžkou hlavu..
(můj motor má např. na volnoběh minimální podtlak, navíc silně pulzující... nějakejch 700-850kPa absolutního tlaku v sání a to je pro standartní S-D řízení nesmysl )...
honza 2.0 16v píše:
(můj motor má např. na volnoběh minimální podtlak, navíc silně pulzující... nějakejch 700-850kPa absolutního tlaku v sání a to je pro standartní S-D řízení nesmysl )...
nespletl jsi se?? Při plně otevřené klapce máš v sani v podstatě atmosférický tlak podle nadmořské výšky tedy 98-101kPa a u všech motoru které jsem dělal se pohyboval mezi 37-43kPa na volnoběh dle objemu motoru. Proč by jsi na čtyřklapce používal zastaralé alfa N řízení? Úplně zbytečně přicházíš o koně. U 4klapky jsem vždy monitoroval jen jeden z válců a pokud máš citlivý map senzor (GM) není problém motor řídit.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
aj sem se upsal.. přebejvá mi tam 0:) to bych měl tlaky v sání stejný jak v duši u tatry
s těma tlakama to tak je - nikde nemám žádnou netěsnost, natáčení vaček v bezpečným rozsahu nepomáhá -víc si nedovolím, pak by kolidoval píst s ventilem, vebo ventily o sebe na vzájem..
Libor12 píše:stejně je to na volnoběh nějak moc,ten podtlak v podstatě opovídá na 50% otevřené klapce,bud je tam netěsnost nebo špatně změřené
netěsnost tam nemůže bejt.. to je kontrolovaný - nejdřív blbě dosedal vstřik, ale teď je to po výměně lišty za tu, která k tomuhle sání patří OK..
Měřeno to mám jak mechanickým budíkem VDO, tak i takovou elektronickou fíčurou pro sledování délky vstřiku, (pod)tlaku v sání, předstihu, TPS, napětí na LS, teploty vody a vdzuchu atd.. takže to chybu vylučuje...
Jinak na tom 2,0 je oddechový filtřík použit na odvětrání z motoru respektivě klikové skříně a ten druhý jako sytič respektivě pro volnoběžný chod a u toho turbo motoru je taktéž pro odvětrání z motoru.Odsávání (mlhoviny) z motoru vždy odpojuji jak u turba jde ten sajrajt zpět na rotor turbíny a zasírá ji zbytečně a u atmosféry zbytečně zasíra klapku a zbytek sání .
G3-Lower píše:Jen tak pro zajimavost. Z golfa II. (ne z meho). Je videt mirne odstineni ale ne privod vzduchu.
No paráda moje autí se ukázalo jinak to bylo spíš performance takže no extrem sport,ale to odstínění na 2,0 fungovalo dobře měl jsem to ověřené při jízdě a po zastavení bylo studené až po klapu a pak se to nahřívalo od motoru.A přívod vzduchu stačil bohatě u GII je kolem masky dost prostoru a pak jak vedla ta zástěna k chladiči tak tam byl dost velký prstor mezi chladičem a pravým světlem jen jsem odmontoval krytku a přívod byl dostatečnej.Jo kde jste to fotili?Jinak přikládám jak to vypadalo s prvně s motorem 2,0 16V 118kw a pak 1,8T 20V 153kw
Přílohy
foták 008.jpg (133.68 KiB) Zobrazeno 4962 x
IMG_0293.JPG (149.58 KiB) Zobrazeno 4962 x
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílůmrkněte na foto
honza 2.0 16v píše:
(můj motor má např. na volnoběh minimální podtlak, navíc silně pulzující... nějakejch 700-850kPa absolutního tlaku v sání a to je pro standartní S-D řízení nesmysl )...
nespletl jsi se?? Při plně otevřené klapce máš v sani v podstatě atmosférický tlak podle nadmořské výšky tedy 98-101kPa a u všech motoru které jsem dělal se pohyboval mezi 37-43kPa na volnoběh dle objemu motoru. Proč by jsi na čtyřklapce používal zastaralé alfa N řízení? Úplně zbytečně přicházíš o koně. U 4klapky jsem vždy monitoroval jen jeden z válců a pokud máš citlivý map senzor (GM) není problém motor řídit.
Tohle jde uplne mimo me, takze to mozna vyzni hloupe, ale proc je Aplha-N zastarale reseni?Mam ho na BMW s carbon airboxem a pouzivaj to tak i zavodni M3.Jde o to ze je pak v jednotce ulozena jen jedna hodnota hmotnosti vzduchu a je to pro jistotu o neco bohatsi?Samozrejme ze treba s programovatelnou ECU by se z toho dalo vymacknout o neco vic, ale na kolik to tak vyjde?Kdyztak SZ
A kdyz uz jsem tady, tak potrebuju vzduch. filtr a chci se zeptat, jakej je rozdil mezi tema bavlnenejma(K&N, Green, atd.) a tema s molitanovym "prevlekem" jako treba Pipercross a tak?Ktery jsou nejlepsi?
Docela to specha a nemam rad, kdyz pak zjistim ze sem udelal blbost Takze jeste jednou...znate nekdo rozdil bavlna vs. molitan?
EDIT: Tady jsem neco nasel, ale jestli se tomu da verit?Resp.nejvic se mi zamlouva Pipercross, ale jestli jsou jeho filtracni schopnosti treba jako u HKS(podle testu)... http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/