Lakování brzd

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice

Příspěvek od PJ »

Zemi píše:Koukam ze na ty fotce sis dodelal i tjůningovou mrizku co? :D
No něco takovýho bych tam chtěl udělat
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Lukke
Příspěvky: 2
Registrován: 17 srp 2004 12:47
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Lukke »

Čau pánové. Rád bych natřel třmeny taky, protože jsou už úplně černý. Jak se osvědčuje ten hammerite? Dělá se také ve stříbrné barvě? Jde mi o to, jak dlouho ten hammerite na třmenech drží dokud to opět nezčerná... Díky.
<i>BMW 330d, 150kW@4000ot., 410Nm@1500-3250 ot./min, 0-100 km/h 7.2s, top speed 242km/h</i>

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Na staré brzdiče a bubny(rezavé) je třeba po odstranění koroze ještě použít odrezovač (v drogerce asi 25kč) a každopádně nejdřív základní barvu než použijete sprej (motip atd). Já jsem si teď taky koupil FOLIA-TEC a jsem hodně zvědav. Za ty prachy je tam té barvy hodně málo!!! Pokud chcete lakovat brzdiče a nechcete je rozebírat určitě barva+štětec, pro zručnější komplet rozborka brzdičů vyčistil a sprej (vypadá to úplně jinak 8) )

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8036
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

Lukke píše:Čau pánové. Rád bych natřel třmeny taky, protože jsou už úplně černý. Jak se osvědčuje ten hammerite? Dělá se také ve stříbrné barvě? Jde mi o to, jak dlouho ten hammerite na třmenech drží dokud to opět nezčerná... Díky.
Mam cernej a pohoda, ale maj i stribr.

Uživatelský avatar
ACEMajky
Moderátor
Příspěvky: 854
Registrován: 18 úno 2004 09:54
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od ACEMajky »

CCCO 1.8T píše:Na staré brzdiče a bubny(rezavé) je třeba po odstranění koroze ještě použít odrezovač (v drogerce asi 25kč) a každopádně nejdřív základní barvu než použijete sprej (motip atd). Já jsem si teď taky koupil FOLIA-TEC a jsem hodně zvědav. Za ty prachy je tam té barvy hodně málo!!! Pokud chcete lakovat brzdiče a nechcete je rozebírat určitě barva+štětec, pro zručnější komplet rozborka brzdičů vyčistil a sprej (vypadá to úplně jinak 8) )
Neni to kravina to natirat (strikat) nejakou zakladovkou a pak navrch motip za 250 kterej je odolnej vuci vetsim teplotam? - to se ti ta zakladovka odloupne a motip (ci neco jineho) de s ni....

Mezi nama, ja jsem koupil motip sprej a ocistil kdysi bubny a brzdice a vzal zakladovku cervenou vodou resitelnou (nazev si ten nevzpomenu, neco jako balakom) a natrel to tou zakladovkou a pak striknul motipem a pak jsme se vrhnul na druhou stranu a rikam si, nejsem ja koko. - vzdyt ta zakladovka neni teplu odolna, to se mi oloupe, tak jsem druhou stranu udelal bez zakladovky a vysledek, po roce vypadali obe strany uplne stejne - takze si tu protirecim, ale de o to, jakou zakladovku proste pouzijete a i bez zakladovky to bylo OK - ted mam aplikovany motip na novych kotoucich, tak jsme zvedavej


http://escort.wz.cz/other/kotouc1.jpg
http://escort.wz.cz/other/kotouc3.jpg

to jsou fotky co jsem dal na web, kdyz jsem jel pro novy desticky a jedna z tech starejch se mi po 50km probrousila uplne svina, stacilo jeste 30km a dal jsem novy, no snad to nebude tak hrozny a srovna se to - kotouc je striknutej jenom motipem a ten brzdic v pozadi je taky motipem po nejakym 1,5 roku aplikace
Bylo: Ford Escort Combi 1,8TD (66kW)

BooM
Příspěvky: 975
Registrován: 31 kvě 2004 17:39
Bydliště: Zábřeh

Příspěvek od BooM »

Jezis pouzijte CILIT BANG!!! :respect: :respect: :banan: :smich2: :smich2: :smich2:
Looking for some car....

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

ACEMajky píše:
CCCO 1.8T píše:Na staré brzdiče a bubny(rezavé) je třeba po odstranění koroze ještě použít odrezovač (v drogerce asi 25kč) a každopádně nejdřív základní barvu než použijete sprej (motip atd).
Neni to kravina to natirat (strikat) nejakou zakladovkou a pak navrch motip za 250 kterej je odolnej vuci vetsim teplotam? - to se ti ta zakladovka odloupne a motip (ci neco jineho) de s ni....
Když dáš základovku, zinek ve spreji atd. v tenké vrstvě tak to teplotu vydrží, jde o to, že pokud to stříkáš na staré rezavé brzdy (a můžeš je čistit kolik chceš) tak ti ta rez dříve nebo později vyleze ven. A pak je to hnus, :mad: ale dělej jak myslíš :cheesburger:

Uživatelský avatar
skodavrs
Příspěvky: 26
Registrován: 28 kvě 2004 09:18
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od skodavrs »

na hemmerite rychle zapomeňte. Je to nanic, jakmile to budeš odvzdušňovat tak se ti ta barva rozpustí. Ty barvy který se speciálně prodávaj na brzdiče jsou na epoxidový bázi. Je to vpodstatě epoxidovej lak kterej je obarvenej nějakým pigmentem. Pokud byste chtěli vyzkoušet něco co vydrží a není tak drahý, tak bych doporučil tohle. Kupte si dvousložkovej epoxidovej lak na parkety, a práškovej pigment-jakou barvu chcete, brzdič pořádně očištěte hlavně od rzi a pak ho natřete základovkou, no a na ni pak dejte ten lak. Rozmíchejte si trošku laku a zabarvete si ho do požadovaného odstínu pomocí pigmentu. Mělo by to vydržet dostatečně dlouho a mělo by to zůstat pěkně lesklý a navíc je to podstatně levnější než kupovat tu origo barvu.

Jenicek
Příspěvky: 64
Registrován: 16 čer 2004 13:39
Bydliště: Louny

Příspěvek od Jenicek »

a co takhle tempery nebo vodovky? :lol: :lol:

Karel
Příspěvky: 47
Registrován: 04 dub 2004 09:32
Bydliště: Prerov

Příspěvek od Karel »

A co to takhle poniklovat? :D
Ford Escort 1,8/TD(1996)5dv

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice

Příspěvek od PJ »

skodavrs píše:na hemmerite rychle zapomeňte. Je to nanic, jakmile to budeš odvzdušňovat tak se ti ta barva rozpustí. Ty barvy který se speciálně prodávaj na brzdiče jsou na epoxidový bázi. Je to vpodstatě epoxidovej lak kterej je obarvenej nějakým pigmentem. Pokud byste chtěli vyzkoušet něco co vydrží a není tak drahý, tak bych doporučil tohle. Kupte si dvousložkovej epoxidovej lak na parkety, a práškovej pigment-jakou barvu chcete, brzdič pořádně očištěte hlavně od rzi a pak ho natřete základovkou, no a na ni pak dejte ten lak. Rozmíchejte si trošku laku a zabarvete si ho do požadovaného odstínu pomocí pigmentu. Mělo by to vydržet dostatečně dlouho a mělo by to zůstat pěkně lesklý a navíc je to podstatně levnější než kupovat tu origo barvu.
A to vyjde asi na kolik??
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
frankie
Příspěvky: 277
Registrován: 07 úno 2004 10:13
Bydliště: mockba

Příspěvek od frankie »

hemmerite je určitě nejlepší řešení co se týče porovnání cena a kvalita

Malá plechovka stojí něco kolem 150 kč. a už jsme s ní natřeli tři auta (brzdy) a ještě tam je.

Já jí tam mám už půl roku je natřená štětcem a perfekně se slila, že to vypadá jak nastříkané. Co se týče rezu tak s ním se hemmerite poradí sama stačí jen lehce obrousit dráťákem.

Jen cvok si koupí barvu od předraženého foliatecu. nechápu proč takový zloděje podporujete.

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice

Příspěvek od Fiesta »

Hele ...vzdyt rezava je taky pekna barva ne??? :lol: :lol: :lol:
VW PASSAT B5

Baurak
Moderátor
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 úno 2004 08:27
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Baurak »

frankie píše:hemmerite je určitě nejlepší řešení co se týče porovnání cena a kvalita

Malá plechovka stojí něco kolem 150 kč. a už jsme s ní natřeli tři auta (brzdy) a ještě tam je.

Já jí tam mám už půl roku je natřená štětcem a perfekně se slila, že to vypadá jak nastříkané. Co se týče rezu tak s ním se hemmerite poradí sama stačí jen lehce obrousit dráťákem.

Jen cvok si koupí barvu od předraženého foliatecu. nechápu proč takový zloděje podporujete.
8) 8) tak tak
YO SOY BAURAK, CHICO ECUADORO, Y NUESTRAS LAMAS OCTAVIANAS TENGO A BOCADO
My Šáde

Uživatelský avatar
skodavrs
Příspěvky: 26
Registrován: 28 kvě 2004 09:18
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od skodavrs »

no tak to doufám že nemyslíte vážně s tím hammeritem. Ta barva je oravdu nejlepší ale jen pro líný lidi který nechtěj používat základku a pak email. Jinak kdybyste si někdo přečetly nějaký testy barev tak zjistíte, že hammerite sice vyhrál ale pouze v barvách který nepotřebujou pod sebe základ. jinak klasická syntetická základka+vrchní email vydrží dvakrát tak dlouho a vyjde stejně levnějš. Jinak s tou blbou poznámkou o tý barvě od folia tecu to radši nebudu komentovat, protže srovnávat tu barvu s hammeritem je jako srovnávat trabanta s ferrari.

Uživatelský avatar
frankie
Příspěvky: 277
Registrován: 07 úno 2004 10:13
Bydliště: mockba

Příspěvek od frankie »

Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky

Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.

Mark
Příspěvky: 51
Registrován: 30 črc 2004 20:36
Bydliště: Ostrava - Výškovice

Příspěvek od Mark »

frankie píše:Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky

Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.
Přesně jak říkáš. Měl jsem vybranou zelenou od Milotecu, ale 700,- Kč se mi zdálo opravdu moc. Takže před týdnem jsem vybral Hemmerite téměř shodného odstínu zelené (jako RS) a už se to zelená. Z té malé plechovky za 145,- Kč to natřu minimálně ještě pětkrát.Za ty prachy to klidně budu natírat každý rok znovu :lol: :lol: :lol:
Octavia 1.9TDi,81 kw
http://forum.skodahome.cz

Uživatelský avatar
Hampejz
Příspěvky: 188
Registrován: 26 kvě 2004 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hampejz »

frankie píše:Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky

Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.
Frankie, neřeš ho, jen B****i, dělaj věci složitě, když to jde jednoduše :lol:

martynek
Příspěvky: 111
Registrován: 22 srp 2004 12:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od martynek »

Také se přikláním k hameraitu

mám snim nabarvené třmeny vpředu i vzadu a super

http://inet-club.cz/auto/imagepages/image32.html

http://inet-club.cz/auto/imagepages/image34.html

Uživatelský avatar
skodavrs
Příspěvky: 26
Registrován: 28 kvě 2004 09:18
Bydliště: Litoměřice

Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky

Příspěvek od skodavrs »

já netvrdim, že ty speciální barvy na brzdový třmeny nejsou předražený. Samozřejmě že to výrobně stojí pár korun, alespoň ta troška co prodávaj. Taky si na tu tvou octavku koupíš např. origo brzdový destičky a ne destičky na š120 a přitom bych mohl říct že ty na octávku jsou stejně předražený jako ta barva od foliatecu. Tohle je všechno cenová politika např. tlumič od monroe sensa-track na š120 stojí 800,- a na jiný auta třeba 5000,- přitom mezi nima není v podstatě rozdíl. Jinak hammerite je opravdu barva pro lidi který nechtěj ztrácet čas natíráním základky a teprve potom emailu. Nevidím důvod proč by se měla ta základka oloupat, to je pěkná hloupost. Jinak pokud bys chtěl mít jistotu že se neoloupe tak místo základky můžeš použít zinek kterej je určenej pro vyšší teploty. No když si čtu vaše reakce tak musím říct že jste toho nikdy moc s barvama asi nenadělali. Pokud to radši natřete každej rok znova tak asi fakt nebudete líný, protože vymontovat celej brzdič rozebrat ho dokonale očistit a pak natřít a namontovat zpátky dá celkem dost práce. Na závěr: Pokud bych měl reagovat stejně hloupě jako někteří z Vás, tak bych řekl že takhle to může dělat jen bl....c.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

BY RACERMAN::: NEKUPUJ LACNU FARBU JA SOM DAL KVALITNY SPRAY A DRZI je super poriadne to vycisti a nezabudni na zvysenu teplotu su k tomu specialne spreje kupis v drogerii

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Teď to mam natřený na červeno od minulýho majitele a chci to letos na jaře natřít nově na jinou barvu. Stačí to jen omejt, lehce zdrsnit a natřít na novo?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
iwi
Moderátor
Příspěvky: 1054
Registrován: 04 bře 2005 14:37

Příspěvek od iwi »

Chtěl bych se zeptat všech těch "lenochů" :) kteří to natírali tím Hammeritem jak dlouho jste to nechali zaschnout, byl bych docela nerad, abych pak nemohl odlepit kola od bubnů kvůlu tomu že se přilepily kvůli barvě.
Renaut Mégane Grandtour II 1,5dCi 74kW

Uživatelský avatar
bitmapbrother
Příspěvky: 44
Registrován: 30 lis 2004 12:07
Bydliště: Vysocina

Příspěvek od bitmapbrother »

Ja sem zkusil cervenej Motip, nastrikal sem i vnejsi hranu a stred kotoucu. Vnejsi hrana se sice hned prepalila do cerna,ale furt to vypada lip nez kdyz to bylo rezaty. Ted uz bych za to tech 250,- nedal ( natoz 800,- ) ! Sel bych do hammeritu.
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires

Uživatelský avatar
Laconi
Příspěvky: 5529
Registrován: 05 úno 2004 20:29

Příspěvek od Laconi »

iwi píše:Chtěl bych se zeptat všech těch "lenochů" :) kteří to natírali tím Hammeritem jak dlouho jste to nechali zaschnout, byl bych docela nerad, abych pak nemohl odlepit kola od bubnů kvůlu tomu že se přilepily kvůli barvě.
Radši to nech zaschnout spíš dýl než míň, pak se ti taky může stát že ti ta barva vlivem odstředivý síly při jízdě zasere zevnitř kola :?:

Baurak
Moderátor
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 úno 2004 08:27
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Baurak »

iwi píše:Chtěl bych se zeptat všech těch "lenochů" :) kteří to natírali tím Hammeritem jak dlouho jste to nechali zaschnout, byl bych docela nerad, abych pak nemohl odlepit kola od bubnů kvůlu tomu že se přilepily kvůli barvě.
nejlepsi udelat na vecer a nechat do rana...to je jistota 8)
YO SOY BAURAK, CHICO ECUADORO, Y NUESTRAS LAMAS OCTAVIANAS TENGO A BOCADO
My Šáde

Uživatelský avatar
iwi
Moderátor
Příspěvky: 1054
Registrován: 04 bře 2005 14:37

Příspěvek od iwi »

No já to měl v plánu udělat ráno (no ráno kolem 10 ) a pojedu až večer kolem 18h. To by snad mohlo stačit. Na plechovce píšou 60-90minut zasychání a vyzrávání 2 týdny :(
Renaut Mégane Grandtour II 1,5dCi 74kW

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8036
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

Ja to natiral taky hameritem, delal jsem 2 vrstvy a kazdou nechal 2 hodky uschnout a uplne v pohode. Ale to sem natiral jen bubny. Letos chci vzit i trmeny, ale ted otazka zni, jestli je mam sundat nebo to natrit rovnou na aute?? Zase nechci neco zkurvit a na barevny trmeny to nejezdi,ze? :D

Baurak
Moderátor
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 úno 2004 08:27
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Baurak »

milosh píše:Ja to natiral taky hameritem, delal jsem 2 vrstvy a kazdou nechal 2 hodky uschnout a uplne v pohode. Ale to sem natiral jen bubny. Letos chci vzit i trmeny, ale ted otazka zni, jestli je mam sundat nebo to natrit rovnou na aute?? Zase nechci neco zkurvit a na barevny trmeny to nejezdi,ze? :D
nevim presne jake mas trmeny ale ja to delal na aute a uplne v pohode 8) 8)
YO SOY BAURAK, CHICO ECUADORO, Y NUESTRAS LAMAS OCTAVIANAS TENGO A BOCADO
My Šáde

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8036
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

No tak to potom zkusim asi taky :) Momentalne je mam rezaty :lol:

Zpět na „Podvozek a brzdy“