Brzdy

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Brzdy

Příspěvek od Tuner#2 »

S roztažností máš pravdu, jen ten údaj 5 - 10mm je krapet mimo. Třeba LRa měla kotouč cca. 260mm a byl uchycený natvrdo šroubama na duralovém klobouku, který byl jen částečně nařezaný a pružilo to jen v rámci materiálu. Kdyby to lezlo tak jak píšeš, klobouk by prasknul viz. foto

http://img.skoda-virt.cz/vase_auta_uplo ... -46_79.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://www.tuner2.skoda-virt.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4044
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

no mimo jak mimo...
ono zalezi aj na samotnom priemere kotuca... je jasne ze kotuc 236 sa 10mm nenatiahne.. skor take 3mm

ja osobne mam zmerane na MDComp, pri priemery kotuca 254mm za studena, za tepla bola jeho velkost 259-260mm..
(ano bol to zahul par kol na okruhu)
...a tiez treba brat v uvahu, ze na tom vonkajsom priemere je ten "narast" /roztaznost/ vacssi...
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 07 kvě 2013 09:57, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Brzdy

Příspěvek od Tuner#2 »

Jasan čím větší tím větší odchylka a docela mě to překvapuje při tak "malém" kotouči. Zajímavé zjištění.
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://www.tuner2.skoda-virt.cz

VWshop.cz
Příspěvky: 143
Registrován: 30 led 2013 10:47

Re: Brzdy

Příspěvek od VWshop.cz »

Dám na radu zkušených.

Měnil někdo na stejném voze kotouče za kotouče stejného rozměru:
Chlazené,
Originální,
Speciální - Brembo atd?

Je to znatelný rozdíl nebo je to jen rozmar?
Zajímá mě třeba ATE chlazené oproti originálům.
Jezdíš Volkswagenem a neznáš VWshop.cz? Chyba chyba chychaa..

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Brzdy

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Jestli od toho ocekavas vyssi teplotni odolnost tak ano, rozdil tam bude. Jestli to, ze to bude lip brzdit, pak te zklamu
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová

Re: Brzdy

Příspěvek od kucik »

Mám podezření, že mi prosakuje brzdovka přes manžetu u pístku třmenu (buď to a nebo mi tam natekla při posledním odvzdušnění). Brzdy nejsou na autě, lze nějak mimo auto otestovat, zda je třmen ok? Nechce se mi celý systém napustit brzdovkou a jestli bude téct, tak to zas celé vypouštět a polít si lakované díly podvozku.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4044
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

zmontovat brzdic z otocaku...
dat dole prachovku, dat medzi valecek nejaky kus materialu aby nevybehol piest

ist skusit slapnut na pedal ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová

Re: Brzdy

Příspěvek od kucik »

JRD McLAREN píše:zmontovat brzdic z otocaku...
dat dole prachovku, dat medzi valecek nejaky kus materialu aby nevybehol piest

ist skusit slapnut na pedal ...
Píšu, že brzdy nejsou na autě a chci vyzkoušet třmen mimo brzdový okruh auta.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4044
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

aha ..prepac zle som to precital..

ale postup takmer podobny..
medzi piest dat tvrde drevo..napr.

zaliat valec za studena doplna kvapalinou,
holender zablendovat (napr. srubik)

a skusit zohrievat.. cca do 80st.

ak tesni, piestik sa otlaci do dreva, ak tecie.....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Jirkoj
Příspěvky: 40
Registrován: 12 úno 2010 08:25
Bydliště: Kolín

Re: Brzdy

Příspěvek od Jirkoj »

Nebo postupuj podle návodu s kapalinou, jen brzdič nafoukni kompresorem a pak ostříkej jarovoou vodou. ;-)

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová

Re: Brzdy

Příspěvek od kucik »

JRD McLAREN píše:aha ..prepac zle som to precital..

ale postup takmer podobny..
medzi piest dat tvrde drevo..napr.

zaliat valec za studena doplna kvapalinou,
holender zablendovat (napr. srubik)

a skusit zohrievat.. cca do 80st.

ak tesni, piestik sa otlaci do dreva, ak tecie.....
Takže stačí zahřát? Zkusím to hokrovzduškou, ale těch 80st asi neodhadnu, tak uvidíme
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4044
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

co menas doma sporak ..??

alebo aspon dvojplotenku ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová

Re: Brzdy

Příspěvek od kucik »

Jasně že mám, ale na tom taky prd poznám, jestli to má 80 st. navíc horkovzduškou to můžu zahřívat ze všech stran. Zkusím a uvidím. Díky za radu
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
Chaindler
Příspěvky: 895
Registrován: 22 úno 2006 09:28
Bydliště: Praha

Re: Brzdy

Příspěvek od Chaindler »

Doporučte destičky/kotouče na MB C-class 200cdi (w204) 2008 8)
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor

Uvidíme co z toho poskládám :)

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Re: Brzdy

Příspěvek od Tom_ »

máte zkušenosti s destičkami Ferodo ds2500 nebo ds3000 ? Dopredu pouziju bud 2500 nebo 3000 , ale premyslim,zda dozadu to ma nejaky smysl a nebo staci dat nejaky obyc feroda?Diky
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: Brzdy

Příspěvek od Tead »

záleží na co máš auto.. DS3000 studený prakticky nebrzdí, DS2500 už trošku jo, každopádně ani jedna varianta se moc k seriovým zadním destičkám nehodí, protože když zapomeneš zahřát a prudčejš zabrzdíš tak je to jak když vemeš za ručku :lol:
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Re: Brzdy

Příspěvek od Tom_ »

Auto mam na obcasny okruh,okresky a do budoucna bych rad zkusil si zajet nejaky vrch. Jedná se o to,zda-li to má na zadek cenu a kde bych je mohl sehnat...Predek je jasny, tam pujdou bud 2500 nebo 3000 a vim co od toho cekat.Jen jestli zadek,nejsou vyhozeny prachy
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: Brzdy

Příspěvek od Tead »

Co máš za auto ? na předohrab se ta kombinace i používá - my třeba jezdíme ve předu kovo keramický destičky a vzadu serie z Hondy legend -(sedí na naši na suzuki, )... :lol: ale je to tím, že zadek neváží vůbec nic (na kozách zvednu auto sám tak aby se pod něj dal dát stojánek) a taky tím, že se jezdí jen závody, tak, že se brzdy zahřívají před každou RZ...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Re: Brzdy

Příspěvek od Tom_ »

mam 4x4 viz podpis...
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: Brzdy

Příspěvek od Tead »

Nevím no.. na tom bych asi nešetřil - obzvlášť na těžký quattro... a klasicky dal dozadu o stupeň "horší" než předek, pokud jseš s předníma obeznámenej a víš co od toho čekat tak už záleží na tobě co dáš do předu a podle toho dozadu...
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Re: Brzdy

Příspěvek od Tom_ »

no od EBC nabizi dopredu cervene nebo zelene a dozadu jen zelene. Skoda ze nenabizi zlute...Jinak ferodo by snad melo na moje auto umet ds3000 dopredu, DS2500 umi dozadu , ale shanim,nejaky shop nebo cloveka,ktery je umi za dobry peniz
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Tead
Příspěvky: 486
Registrován: 08 srp 2009 15:58
Bydliště: Plzeň

Re: Brzdy

Příspěvek od Tead »

Na kolik by vyšli ty Feroda ? ... ještě mě napadá třeba Carbone Lorraine... ty taky fungujou moc pěkně 8)
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Re: Brzdy

Příspěvek od Tom_ »

No psal jsem na dostupnost, a bylo mi odepsano ze zbozi je vyrazeno z prodeje...Cena tam byla 2800,ale nevim,protoze na ebay pisou ze jsou to ds 2500 a dle kodu to pise zas neco jineho
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4044
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

a BlackDiamond .??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Re: Brzdy

Příspěvek od Tom_ »

ty vubec neznam,ale maji v nabidce desky i kotouce na moje.Mas zkusenosti?
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3009
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Brzdy

Příspěvek od tholis »

Mam ds2500 na predku v kombinaci se zimmerman oz formula a za studena to brzdi moc pekne...za tepla skvele...
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4044
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

mam komplet set od Libora nahodeny na aute..
okruh som stym este nebol, ale pride mi to OK..
(uz to par prudkych zabrzdeni robilo na dialnici)

predne potrebuju trochu zohriat, aby to bolo "to prave"
ale stacia aj na mesto..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Re: Brzdy

Příspěvek od Tom_ »

no dozadu se daji na moje koupit pouze predator pads, ty track pads pouze jdou dopredu,ktere mas?
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4044
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

mmm tazka otazka takto z rana..

vpredu su tie "fast track" ..ci ake to malo oznacenie ..a v zadu "fast road" ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Bezdak69
Příspěvky: 218
Registrován: 31 led 2009 20:17
Bydliště: Praha - Snina

Re: Brzdy

Příspěvek od Bezdak69 »

Mal by som otazocku, kupil som dosticky Brembo cez eshop a kolega stale vrta ze su to Polske smejdy a fake. Da sa to to dako rozlisit ci ide o origo ci fake ?

[IMG=http://img22.imageshack.us/img22/1571/7ogs.jpg][/IMG]
Fiat Barchetta LE -1998. 96 kW, objem 1.747, 1.260 kg, 9,6 l na 100 km
Skoda Octavia Super - 1960
Som Amater - ale snazim sa

Zpět na „Podvozek a brzdy“