Palivová pumpa
Moderátor: Idaho
Palivová pumpa
Zdravim, můžete mi někdo poradit ohledně čerpadla? Nevím jaké vybrat aby mělo dostatečný výkon (jedná se o motor 2.0 o výkonu 150PS) a hlavně by mě zajímaly rozdíly např. mezi těmito http://www.highperformanceparts.cz/kata ... vove-pumpy" onclick="window.open(this.href);return false; některé mají stejné parametry, jsou od stejného výrobce ale cena výrazně rozdílná..
N7A
Re: Palivová pumpa
Tobě odešlo tedy původní.
Dej tam Walbro a máš klid. Dají se sehnat i o dost levněji. Možná se dělá na tvůj motor i kit. A nebo jít do originálu, jestli nechceš upravovat.

Dej tam Walbro a máš klid. Dají se sehnat i o dost levněji. Možná se dělá na tvůj motor i kit. A nebo jít do originálu, jestli nechceš upravovat.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- fonz
- Moderátor
- Příspěvky: 4914
- Registrován: 13 zář 2006 22:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivová pumpa
ja sem mel puvodne 1,6 a ted mam n7a motor, cerpadlo mam porad z 1,6 a funguje to..
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/
Re: Palivová pumpa
hele treba bmw ma pal pumpu porat stejnou, jak na 1,6 tak i na 2,5, vsechny davaji stejne, akorat se to pak lisi na motoru regulatorem tlaku paliva, ten si to shazuje na potrebnej tlak, jestli shanis funglovku, tak logicky co nejvetsi tlak, reg tlaku si to pak stejne shodi, spis se koukni na kolik mas ty na svym aute regulator , je to na nem napsany, vetsinou je to okolo 3 bar a pak musis splasit pumpu co dava ten tlak vetsi, jinak jestli muzu doporucit, jdi do pumpy z bmw e 30, a nebo mam jeste vyzkouseno z opela kadett gsi, obe auta maji "patronu" tzn ze pumpa je mimo nadr a tlak maj dostatecnej, ta z toho bmw musi bejt z "chromaka" starsi tip e 30
cabrio bukvice
Re: Palivová pumpa
hledám kvalitní palivovou pumpu. požadavky jsou min. 4 bary, průtok je dostačující u všech (půvopdní má 80l/hod), ale potřeboval bych co nejmenší, abych ji dostal do nádrže místo origo. nechci ji mimo nádrž. má někdo něco vyzkoušeného?
díky
díky

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Palivová pumpa
Jaký máte názor na nahrazení seriové pumpy např. Walbrem? Seriová pumpa mi odchází a cenově vychází Walbro a origo pumpa +/- podobně. Navíc bych rád do budoucna rezervu. Dost často jsem se tu setkal s názory, že když někdo dával Walbro, tak jeden z prvních dotazů byl, jestli nestačí seriová pumpa. Pokud seriová dává 3 bary a Walbro 7 barů, tak stejně si to ohlídá regulátor tlaku, ne?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivová pumpa
noo..
tak napripkald tu pri paliovovom cerpadle by som si uhlidal aj ten prietok
tak napripkald tu pri paliovovom cerpadle by som si uhlidal aj ten prietok

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Palivová pumpa
Tak Walbro má pochopitelně větší, 255l/h oproti 85l/h na čerpadle z Cupry R. Nebo se nechytám na co narážíš 

Re: Palivová pumpa
Na to, že Walbro ti požene do lišty tolik paliva, že ani regulátor nebude mít šanci to stáhnout na normální hodnoty a pojede to kurevsky bohaté.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Palivová pumpa
Aha, tak to jsem netušil. V tom případě seženu to z Cupry R. V plánu je totiž použití pár dílů z ní.
A když jsme u těch regulátorů, má smysl použít 4 barový regulátor na 3 barovou pumpu? Vím o pár lidech, co mají chipnuté 1.8T, seriovou 3 barovou pumpu, ale osazují to 4 barovým regulátorem.
A když jsme u těch regulátorů, má smysl použít 4 barový regulátor na 3 barovou pumpu? Vím o pár lidech, co mají chipnuté 1.8T, seriovou 3 barovou pumpu, ale osazují to 4 barovým regulátorem.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivová pumpa
Třeba zjistíš,že walbro ani nepotřebuješ.Libor12 píše:zde je orientační výpočet:
výkon motoru(kW) x BSFC(kg/kW hod) tedy výkon palivového čerpadla (lit/hod) = C x výkon čerpadla (kg/hod)
C=0.72-0.77 pro benzín a 0.82-0.86 pro naftu.
BSFC je měrna spotřeba paliva které motor spotřebuje za hodinu k výrobě výkonu 1kW. Hodnota je rovná účinnosti motoru a je rozdílná pro typy motorů. Čím menší hodnota BSFC tím větší účinnost motoru. Do vzorce tedy doplníme 0.33kg/kW . Tento koeficient platí jak pro atmo tak přeplňované motory.

toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Palivová pumpa
Netvrdím, že ho potřebuju. Jen se dá sehnat za stejné peníze až levněji, proto mě napadlo 
Po doplnění současného výkonu motoru (132kw) a BSFC a C (dle Tvého příspěvku) vyšlo 56 - 60kg/hod, po doplnění v budoucnu plánovaného vyšlo 85 - 91kg/hod. Seriová pumpa dává 61 kg/hod (po převodu 1kg paliva za hodinu = 1,39l paliva za hodinu). Asi něco dělám blbě

Po doplnění současného výkonu motoru (132kw) a BSFC a C (dle Tvého příspěvku) vyšlo 56 - 60kg/hod, po doplnění v budoucnu plánovaného vyšlo 85 - 91kg/hod. Seriová pumpa dává 61 kg/hod (po převodu 1kg paliva za hodinu = 1,39l paliva za hodinu). Asi něco dělám blbě

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivová pumpa
nebol niekde aj vzorecek na vypocet prietoku paliva / cerpadla...
kde sa bral v uvahu prietok v strekovacov (pri pozadovanom tlaku)....
pocet valcov, v prepoctne na l/hod ..??
sa mi zda ze som cosi take v minulosti prerataval ...
kde sa bral v uvahu prietok v strekovacov (pri pozadovanom tlaku)....
pocet valcov, v prepoctne na l/hod ..??
sa mi zda ze som cosi take v minulosti prerataval ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Palivová pumpa
Koukni sem, jestli tam není něco z toho, co máš na mysli:
http://www.deatschwerks.com/resources/f ... calculator" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gmtruckcentral.com/articles/ ... ystem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.deatschwerks.com/resources/f ... calculator" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gmtruckcentral.com/articles/ ... ystem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivová pumpa
no to prve je to co som mal na mysli..
inak obidva linky su dobre ..
inak obidva linky su dobre ..

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Palivová pumpa
Tak jsem pátral dál a zjistil jsem, že do Superba 1.8T, 2.3 a 2.8 se dávalo 4barové čerpadlo. Parametry jsou 4 bar, 105l/h. Klasické 1.8T je 3 bar, 80l/h. To už by seriový 3barový regulátor mohl zvládnout, ne?