ještě by me zajímalo jak se řeší kompresní pomery potom dkeuji
Snížení hlavy , komprese atd.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Snížení hlavy , komprese atd.
ahoj chlapy, chtel jsem se zeptat jsem v tomto trochu laik a chci si nechat snížit hlavu na 323i, nevím jaké proporce potřebuju vedet abych řekl že mužu snížit o desetinu nebo milimetr, jdeme oto aby nesnížil moc nebo tak - hledal jsem tu dlouho ale nic konkrétního jsem nenašel abych se to dozvedel
dekuji za odpoved
ještě by me zajímalo jak se řeší kompresní pomery potom dkeuji
ještě by me zajímalo jak se řeší kompresní pomery potom dkeuji
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
Na hlavu nesahej. O desetiny (spíš ale méně) se snižuje v případě, že se hlava rovná (po fouklém těsnění např.). V takových případech je komprese ovlivněná minimálně. Ovšem ubírat materiál cíleně je prasárna (ano u Škodovek to fungovalo, ale tím se nemůžeš univerzálně řidit), porušuješ tvar spalovacích prostor. Pokud chceš vyšší kompresní poměr, tak použij vysokokompresní písty (a taky lepší těsnění a šrouby hlavy).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
nikdo víc neporadí ??
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
Důvod snižování hlavy?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
jak píše Beaver šestiválec 2,5 od BMW je trochu jinde než nesmrtelnej hliníkáč s třikrát uloženou klikovkou a rozvodem OHV takže je blbost na hlavu sahat razantním snižovánímmysák píše:nikdo víc neporadí ??
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
pokud si dobre pamatuji tak hlavu muzes max snizit po vylisek co je udelany v hlave nekde je to jen prohluben kolem 1mm a neco mela by to mit kazda hlava jinac jen tak orientacni snizeni hlavy vuci kompresy si muzes udelat tady http://skoda.daves.cz/Zmena_kompresniho ... vani_hlavy" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
Chtel bych zvýšit výkon , to je hlavní duvod. ale jak koukám tak je to zbytečné
a jak u motoru bez turba nejvíc zvýšit výkon ? svody ? nebo titanové sání ?? dekuji za rady kdo neco ví
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
mysák: Za prvé=oturbit (levnější je tam ale prsknout jinej oturbenej motor), jinak atmosféra se řeší dobře spočítaným výfukem, kvalitním sáním a přípravou směsi..
" www.autowerks.cz "
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
pokud chceš změnit CR..kup si jiný písty... víc k tomu nemám .. víš co koupíš,znáš výsledek..
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
Vyměnit za motor s turbem nebo oturbit. Ani to, ani nějaké významnější zvedání výkonu u atmosféry tě nepřijde levně, to by sis měl uvědomit na prvním místě. Asi nejvýznamnější krok, kterej by na prvním místě měl nějakej efekt je výměna vaček, viz např.:mysák píše:Chtel bych zvýšit výkon , to je hlavní duvod. ale jak koukám tak je to zbytečnéa jak u motoru bez turba nejvíc zvýšit výkon ? svody ? nebo titanové sání ?? dekuji za rady kdo neco ví
http://www.horsepowerfreaks.com/perform ... ngine/Cams
Písty tam nemají, ale ty nejspu případně problém nechat udělat na zakázku (cena se ti zřejmě zase líbit nebude). S vyšší kompresním poměrem se ti ale může stát, že na Natural 95 už si moc nezajezdíš, takže pozor na to.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
třeba CP ti vyrobí,jakej píst chceš..
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
Beaver - moc dekuji za vačku a asi do ní pujdu,
Blázen - prosím te co je CP ? nejaka firma ? dekuji.
přesne tak to jsem to chtel slyšet tady od všech dekuji za ochotu.
o turbo už přemýšlím ale asi tam zkusí mdát kompresor a ne turbo.
Blázen - prosím te co je CP ? nejaka firma ? dekuji.
přesne tak to jsem to chtel slyšet tady od všech dekuji za ochotu.
o turbo už přemýšlím ale asi tam zkusí mdát kompresor a ne turbo.
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
CP piston.. výrobce pístů.. viz google
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
celej večer tu hledám písty na BMW 6 válec a nic, jdu hledát dál kdyby nekdo v čechách vedel o nečem prosím napište dekuji 
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
http://www.albrechtmotorsport.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vackykrejbich.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tady ti podle vzorku udělaj píst pro tvoje potřeby...resp. s motorem.. ale na cenu se neptej...
http://www.vackykrejbich.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tady ti podle vzorku udělaj píst pro tvoje potřeby...resp. s motorem.. ale na cenu se neptej...
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
Ad honza:hele a ty jsi s albrechtem v kontaktu viď?Já mám tady nějaký poškozený vačky z coupe 16VT a albrecht by měl být schopen je znovu navařit a opracovat tak jak bych mu řekl?Je tahle informace správná????
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
Albrecht vačky nenavařuje...a tuto technologii repase asi ani moc v lásce nemá, ale můžu poptat.
Na tohle tu jsou jinačí... myslím, že Vošvrďáci by to možná uměli, ty navařovaný vačky a klikovky běžně používaj
Na tohle tu jsou jinačí... myslím, že Vošvrďáci by to možná uměli, ty navařovaný vačky a klikovky běžně používaj
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
tady v příboře to tuším taky navařují,zanedlouho tam pojedu,můžu se zeptat
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
zkuste se mi pánové poptati,případně i na ceny kolik si řeknou za jeden palec případně i za reprofil vačky 
kuju moc
kuju moc
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
tak Albrecht stále 500,- za reprofilaci palce+tepelný zpracování, zybtek ještě poptám
a už mám i info, že fanoušek navařování není.. tudíš nedělá
a už mám i info, že fanoušek navařování není.. tudíš nedělá
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
myslím že do takových úprav se možná nechtěl ani pouštět. U takového motoru k nějakému "mírnému" zvyšování komprese nebude třeba vyroby pístu. Neznám ceny dnes ale u šestky si připrav min. 30 tis. ještě taková úprava zajímá?
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
pánove ještě jsem se chtel zeptat, jestli tady nekdo nemáte nejaký kontakty na písty ohledne českých dovozcu dekuji.
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
Ja jsem loni snizil hlavu u motorky, zvysil kompresni pomer z 12:1 na 13:1, pretryskoval karbec a letos spokojenej jezdil, akorat uz netankuju 95tku benzin.....
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
Jak bylo zmineno CP piston... jejich pisty mam take v aute a je to krasna prace za rozumne penize... pokud o ne mas zajejm napis liborovy12 ale pocitaj s tim ze na 6ti valce to bude nekde okolo 25tis kc spise vice... ale jsou kovane a lehke 
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
jen tak trochu mimotechnicka ?! proc vymyslis nejaky upravy na priskrcenym motoru ?
misto 323 bych se nejakym upravam zacal venovat na 2.8 minimalne , ale existuje dalsich milion motoru ktery se daji lehce swapnou (M3 3.0 + 3.2 , E46 3.0 , V8 4.0 4.4 atd atd.) narust vykonu je tam uplne jinde
jen bych o tom minimlne popremyslel .) 
misto 323 bych se nejakym upravam zacal venovat na 2.8 minimalne , ale existuje dalsich milion motoru ktery se daji lehce swapnou (M3 3.0 + 3.2 , E46 3.0 , V8 4.0 4.4 atd atd.) narust vykonu je tam uplne jinde
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
je to jak rika matty, proc resit u facka takovyhle upravy, kdyz tam za odpoledne prehazis 1.6 filetu. a navic bawori maji tu vzacnou schopnost ze fungujou jako puzzle..
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
souhlas..... motory bmw znám poměrně dost začal jsem na 2litru a skončil u 2.8 ve které jsou takové upravy že by za to bylo M3 motor ,který je někde jinde........ dělej jak rozumíš ty ale pokud se jedna o M20 motor má nějakých 150 koní...... uděláš kompresi pomocí pístů tak za 30 tisís, pak zjistíš že to chce vačku, protože jsou to dvě veci co patří k sobě...... takže plus 10 k tomu nějaký chip nebo doladění....... sání budeš dohromady 45- 5o tis ...za to dostaneš když dobře tak 30 koní ....když se zadaří a pak přijde venca od sousedů s 2.5 litrem za 10 tis a bude s tebou držet krok...... protože když bude v dobré kondici bude mít 170 koní, lepší krouták, protože ty ještě díky vačče přijdeš o střední otáčky bude to k nasrání.......
Já půl roku dělal hlavu na 2 litru a kdybych koupil hned 2.5 měl jsem tam hned 50 koní navíc .....takže vím o čem mluvím.....
Já půl roku dělal hlavu na 2 litru a kdybych koupil hned 2.5 měl jsem tam hned 50 koní navíc .....takže vím o čem mluvím.....
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
no to jsem chtel slyset, pujdu do jineho motoru, zkusim sehnat 2,5 a tu nejak vymyslet, dekjji za rady vsem a za nazory. jeste jsem se chtel zeptat tim zesnizim hlavu se zmeni omprese? pisu na mobilu dekuji za pochopeni
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
snížením hlavy se sice zvýší komprese ale jde o to že aby se komprese někam významě hnula tak bys musel snižovat o dost a to je zase na úkor všeho ostatního navíc potom můžeš hlavu vyhodit když ji snížíš na hranici a potom třeba motr přehřeješ a budeš ji chtít srovnat,není co brousit.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení hlavy , komprese atd.
některý hlavy ani moc snižovat nejdou, protože bys už jezdil v sedlech ventilů
pokud nemám na kovaný písty, jdu cestou úpravy stávajicích pístů (na kterých provedu takový obrobení, kterým třeba eleiminuju kapsu, ale prohloubím vybrání pro ventily-čímž získám i prostor pro lepší vačky) a zároven snížením bloku...
sice to taky stojí nějaký úsilí a peníze- motor stejně musíš rozebrat, ale funguje to...
pokud nemám na kovaný písty, jdu cestou úpravy stávajicích pístů (na kterých provedu takový obrobení, kterým třeba eleiminuju kapsu, ale prohloubím vybrání pro ventily-čímž získám i prostor pro lepší vačky) a zároven snížením bloku...
sice to taky stojí nějaký úsilí a peníze- motor stejně musíš rozebrat, ale funguje to...
