Taky je hlavní problém,že na STK dělá většina lidí, kteří o autech neví vůbec nic. Umí jen přezkoušet brzdy,světla,gumy a to je vše. Hodně krát jsem narazil na špatnou informatiku ze stran STK ohledně stavu vozidla, předepsaných zákonů o STK atd.
Problém s evidenční kontrolou..
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Byl jsem taky na evidenčce a taky problém. Technik je tam od toho,aby věděl kde se ve vozidle nachází VIN a typ motoru. Mě řekl,že mi nic hledat nebude a že mi evidenčku nedá. Tak jsem mu řekl,že porušuje své předpisy a že si vyžádám kontrolu stanice a jeho odborné přeskoušení o způsobilosti provádět STK. Pak hledal a našel.  
  Nejsou tak všichni,ale jsou určití lidé, kteří se bohužel takto chovají.
Taky je hlavní problém,že na STK dělá většina lidí, kteří o autech neví vůbec nic. Umí jen přezkoušet brzdy,světla,gumy a to je vše. Hodně krát jsem narazil na špatnou informatiku ze stran STK ohledně stavu vozidla, předepsaných zákonů o STK atd.
			
			
									
									Taky je hlavní problém,že na STK dělá většina lidí, kteří o autech neví vůbec nic. Umí jen přezkoušet brzdy,světla,gumy a to je vše. Hodně krát jsem narazil na špatnou informatiku ze stran STK ohledně stavu vozidla, předepsaných zákonů o STK atd.
VW golf II GT 1.8Turbo
						Re: Problém s evidenční kontrolou..
Já jel onehdá po přestavbě na GSi na evidenčku, měl jsem ještě i nárazníky z GSi v červené barvě. Přijedu tam, říkám borcovi, že byla provedena výměna karoserie, přesně dle dokladu co mi vydal Opel. Borec to obešel a zabručel že ne že jsem prý vyměnil motor a zadní nárazník... to jsem si v duchu říkal, že průměrně trénovaná opice by za trs banánů denně fungovala naprosto stejně  
 
Btw. když už jsme u toho. Mám v TP 195/50 a 185/60 R15 a na autě 185/45. To u STK asi taky nebude úplně košér že?
 Se mi to nechce přezouvat jen kvůli STK 
			
			
									
									Btw. když už jsme u toho. Mám v TP 195/50 a 185/60 R15 a na autě 185/45. To u STK asi taky nebude úplně košér že?
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
						"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Já měl kdysi 185/60 a mělo tam být 185/55 a neprošlo to, STK mi kvůli tomu nedal. Vysloveně si říkal o úplatek, ale neměl jsem hotovost. Stejně jsem gumy chtěl vyměnit...
			
			
									
									Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
						Function > Form
Re: Problém s evidenční kontrolou..
já jezdím na STK pár kiláků od města (nechci určit polohu  
 ), je to klasika, úplatky jsem nezkoušel, ale jsou takový lidský a třeba já jsem přijel s ex autem na 16 místo na 14 (výrobce schvaluje i 16, ale já neměl zapsáno) a říkal, že bych to za rohem stejně přezul....jinak koukaj na všechno jako jinde, ale třeba kontrolku airbagu jsem taky ukecal  
			
			
									
									
						- m.artty
 - Moderátor
 - Příspěvky: 8238
 - Registrován: 23 čer 2009 22:23
 - Bydliště: Litvínov
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Neprojde, a máš tam 195/50/15 a 185/60/14kubi píše:Btw. když už jsme u toho. Mám v TP 195/50 a 185/60 R15 a na autě 185/45. To u STK asi taky nebude úplně košér že?Se mi to nechce přezouvat jen kvůli STK
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
						Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Já jsem mu taky musel u punta ukázat kde je VIN a číslo motoru, prý to musím vědět. A ještě jsem dostal zjeba za to, že musel motor trochu očistit, aby to číslo přečetl. Teď jsem tam byl s corsou, byl tam někdo jiný a úplně v pohodě.leon4x4 píše:Tak u nás mi kokot na evidenčce vždycky, podotýkám vždycky kontroluje hlavně rozměr gum ............... kurva co to je za evidenční údaj? Taky jsem jednou dostal pojeb, že když jsem si kupil auto tak přece musím vědět kde to má na rámu VINko a že to technik na STK přeci nebude hledat. Tak jsem ho poslal do prdele, že on je snad za to placený a ne já......... no chodím na STK pokaždé velmi rád.
Na kola mi nekoukal ani jeden.
Ex: lOo ==vw== oOl G1 --> //// Punto --> Corsa B --> G3 TDI --> G4 Zender Concept -->Insignia SportsTourer
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
						Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
- Venca Brody
 - Příspěvky: 3338
 - Registrován: 09 črc 2006 18:04
 - Bydliště: jižní čechy
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Já vám nevím, mě teda na číslo nebo typ motoru nekoukali. Jen vinko.. 
			
			
									
									EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
						A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
- m.artty
 - Moderátor
 - Příspěvky: 8238
 - Registrován: 23 čer 2009 22:23
 - Bydliště: Litvínov
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Problém s evidenční kontrolou..
To je jak úřady, každá stanice to jiné podmínky. Já třeba s techniky vždy u nás vždycky popovídám, projdu to víceméně celé s ním. On mi řekne svoje, já mu řeknu svoje a nestalo se mi, že bych neprošel  
  Každopádně je potřeba slušného jednání.
			
			
									
									Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
						Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Zrovna u Punta jde na hovno otvírat to okýnko kde je,mě u Punta chvíli páčil,ale nešlo mu to,tak se na to vysral,dál to neřešildubi píše: Já jsem mu taky musel u punta ukázat kde je VIN a číslo motoru, prý to musím vědět. A ještě jsem dostal zjeba za to, že musel motor trochu očistit, aby to číslo přečetl. Teď jsem tam byl s corsou, byl tam někdo jiný a úplně v pohodě.
Na kola mi nekoukal ani jeden.
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
						Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Mě to šlo v poho, ale byl tam takovej nevrlej děda no. 
 Na STK jezdím radši jinam a tam jsou technici v poho a dá se s nima normálně mluvit, ale na evidenčku se mi nechce lítat zbytečně daleko.
			
			
									
									Ex: lOo ==vw== oOl G1 --> //// Punto --> Corsa B --> G3 TDI --> G4 Zender Concept -->Insignia SportsTourer
Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
						Now: Calibra C20XE & GV GTI MTM
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Tak malé pokračování telenovely. 
Po 4té kdy jsme se domluvili na evidenčce mi přišel dopis kterým to zase zrušil a požadoval reklamaci, napsal jsem mu tedy že reklamace může běžet až když vůz doveze a dopsal zbytek těch paragrafů co použil zcela vytržených z kontextu..
Oká auto včera přijelo a dnes jsme ho tedy šel zkontrolovat..
No zkopíruju Vám sem část mejch poznámek k autu který jsem mu v mé aktuální nasranosti chtěl poslat a jsem zvědavý jestli je pořád fér chtít po mě peníze z5.. z auta se totiž za měsíc stal šrot s bahnem uplně všude - i vevnitř na dveřích - hrabačka z pole s otevřenýma dveřma na obou stranách...
Mytí + leštění + čištění komplet interiéru – 1 500,-
Karoserie poškrábána – patrně suchým utřením bahna různé škrábance – především levý bok
Přední nárazník – otlučená barva – lak ? 3000 ,-
Ve interiéru vozu bahno + voda – komplet vylezlý VIN !! – Vyražení VIN náhradní technologií – 2 000,-
V motorovém prostoru vytrhaná čidla + kabeláž. ?? ,-
Voda v motoru pod minimem !
Motor zcela bez oleje – pravděpodobně prasklé těsnění pod hlavou (emulze na olejovém víčku) + pravděpodobně přidřeno na klice !!
Motor tedy zcela na odpis – blok motoru min 2 000,- + 2 000,- práce ?
Využíváním vozu mimo zpevněné komunikace – kromě nečistot také velké poškození zavěšení vozu – silentbloky zadní nápravy – FEBI 500,- kus = 1 000,- + práce 1 000?
zadní tlumiče + přední tlumiče = 4x 1 100,- = 4 400,- + práce ?
,přední pružiny zcela KO 2x pružina monroe 700 ,- = 1400,- práce ?
Za náhradní díly celkem : 10 800!!
Leštění + čištění: 1500,-
Lak předního nárazníku: 3 000,-
Práce ? minimálně 5 000,-
Vrácení vozu do stavu v jakém byl v době podeje : 20 300 !!!
Reálná prodejní cena vozu v aktuálním stavu :
ALU kola – 2 500,-
Zbytek vozu – vrakoviště 3 000,-
Celkem 5 500,-
Vyrovnání v případě odstoupení od kupní smlouvy bude 5 500,-
Uvedená cena práce je pouze odhad, ceny dílů vychází z aktuální nabídky internetových prodejců a jsou bez poštovného + balného
S autem není možné odjet do servisu !
			
			
									
									
						Po 4té kdy jsme se domluvili na evidenčce mi přišel dopis kterým to zase zrušil a požadoval reklamaci, napsal jsem mu tedy že reklamace může běžet až když vůz doveze a dopsal zbytek těch paragrafů co použil zcela vytržených z kontextu..
Oká auto včera přijelo a dnes jsme ho tedy šel zkontrolovat..
No zkopíruju Vám sem část mejch poznámek k autu který jsem mu v mé aktuální nasranosti chtěl poslat a jsem zvědavý jestli je pořád fér chtít po mě peníze z5.. z auta se totiž za měsíc stal šrot s bahnem uplně všude - i vevnitř na dveřích - hrabačka z pole s otevřenýma dveřma na obou stranách...
Mytí + leštění + čištění komplet interiéru – 1 500,-
Karoserie poškrábána – patrně suchým utřením bahna různé škrábance – především levý bok
Přední nárazník – otlučená barva – lak ? 3000 ,-
Ve interiéru vozu bahno + voda – komplet vylezlý VIN !! – Vyražení VIN náhradní technologií – 2 000,-
V motorovém prostoru vytrhaná čidla + kabeláž. ?? ,-
Voda v motoru pod minimem !
Motor zcela bez oleje – pravděpodobně prasklé těsnění pod hlavou (emulze na olejovém víčku) + pravděpodobně přidřeno na klice !!
Motor tedy zcela na odpis – blok motoru min 2 000,- + 2 000,- práce ?
Využíváním vozu mimo zpevněné komunikace – kromě nečistot také velké poškození zavěšení vozu – silentbloky zadní nápravy – FEBI 500,- kus = 1 000,- + práce 1 000?
zadní tlumiče + přední tlumiče = 4x 1 100,- = 4 400,- + práce ?
,přední pružiny zcela KO 2x pružina monroe 700 ,- = 1400,- práce ?
Za náhradní díly celkem : 10 800!!
Leštění + čištění: 1500,-
Lak předního nárazníku: 3 000,-
Práce ? minimálně 5 000,-
Vrácení vozu do stavu v jakém byl v době podeje : 20 300 !!!
Reálná prodejní cena vozu v aktuálním stavu :
ALU kola – 2 500,-
Zbytek vozu – vrakoviště 3 000,-
Celkem 5 500,-
Vyrovnání v případě odstoupení od kupní smlouvy bude 5 500,-
Uvedená cena práce je pouze odhad, ceny dílů vychází z aktuální nabídky internetových prodejců a jsou bez poštovného + balného
S autem není možné odjet do servisu !
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Pokud tohle udělal člověk,kterému jsi to prodal a on ti vrací auto vtomto stavu tak bych ho nepřevzal. Trval bych na vrácení vozu ve stavu v jakém jsi mu ho prodal.
			
			
									
									VW golf II GT 1.8Turbo
						Re: Problém s evidenční kontrolou..
Dovezl mi ho večer, já ho dneska zkontroloval.
Každopádně mi k němu dovezl i jakousi pochybnou "dohodu" o tom že všechno dám do pucu a jinak vyplatím 12 000 + jeho náklady.
S tím jsme ho naštěstí poslal do pryč a napsal jen že jsem vozidlo převzal k reklamaci. - Původní plán byl zkusit za ten měsíc sehnat motor a když hold nebude tak mu to vyplatit, takto tomu nebudu dávat měsíc a ještě dnes ho kontakuju s tím že buď platí moje původní nabídka - sleva 3 000,- a auto si převezme nebo teda ho může chtít vrátit, ale s tím že mu nabízím těch 5 500.... No uvidím večer mu budu volat
			
			
									
									
						Každopádně mi k němu dovezl i jakousi pochybnou "dohodu" o tom že všechno dám do pucu a jinak vyplatím 12 000 + jeho náklady.
S tím jsme ho naštěstí poslal do pryč a napsal jen že jsem vozidlo převzal k reklamaci. - Původní plán byl zkusit za ten měsíc sehnat motor a když hold nebude tak mu to vyplatit, takto tomu nebudu dávat měsíc a ještě dnes ho kontakuju s tím že buď platí moje původní nabídka - sleva 3 000,- a auto si převezme nebo teda ho může chtít vrátit, ale s tím že mu nabízím těch 5 500.... No uvidím večer mu budu volat
Re: Problém s evidenční kontrolou..
od ted bych nevolal a řešil to písemně, očividně zkouší pikačoviny. Stav vozu evidentně neslučitelný se záručními podmínkami. Nasedano
			
			
									
									
						Re: Problém s evidenční kontrolou..
Koukám, že příště asi budeš prodávat přes bazar co ? To je neverending story.  
			
			
									
									Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
						Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Problém s evidenční kontrolou..
Příště až budu mít takovouto věc kterou budu chtít vzhledem k stavu prodat pod běžnou cenou s čistým svědomím, raděj rovnou střelím ty kola a zbytek rozřežu  
			
			
									
									
						Re: Problém s evidenční kontrolou..
proč sis tam nenapsal že to kupuje tak jak to je a že je seznámen s technickým stavem vozidla?
			
			
									
									
						Re: Problém s evidenční kontrolou..
Za prvé nechápu jak někdo kupuje auto a nezkontroluje si čísla.
Za druhé co kdyby ten motor vyměnil kupující?
			
			
									
									
						Za druhé co kdyby ten motor vyměnil kupující?
Re: Problém s evidenční kontrolou..
S tím argumentem že to vyměnil on taky operuju, i s tím že mám od auta 2 evidenčky kdy to prošlo.. Ale pořád jsme se nechtěl zachovat jako hovado a hned se soudit, ale rozumě domluvit - udělat evidenčku, dát slevu na motor.. Jenže podle paní má motor cenu 9 000, takže slevě 3 000 se vysmála....
To tam je, že kupující byl seznámen atd
 
Todle je prostě hrozně blbá závada... Blbá i v tom že nechce udělat evidenčnku s přivřeným okem, auto by přehlásil a rok a půl co má STK by mohl v klidu jezdit - teda pokud to rok a půl vydrží.. Další STK už je natom stejně bez šance..
			
			
									
									
						To tam je, že kupující byl seznámen atd
Todle je prostě hrozně blbá závada... Blbá i v tom že nechce udělat evidenčnku s přivřeným okem, auto by přehlásil a rok a půl co má STK by mohl v klidu jezdit - teda pokud to rok a půl vydrží.. Další STK už je natom stejně bez šance..
