Lancer EVO 5_Cecil TM
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
nj tak jsem trosku zaftipkoval...KFJ píše:na venek vypadas jako normalni klukZemi píše:Tak tohle je docela crazy thing...Podvozek s brzdama snad bude odpovidat vyssimu vykonu ze?
No budme radi ze to auto ma ram...
:lol::lol:
, tady se chovas jako ...
![]()
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
trochu toho caje neuskodi...street.racer píše:Twin plate carbon - ATSCCCO 1.8T píše:Ta spojka taky vypadá že něco vydrží! Víc info víc info
http://www.a-t-s.co.jp/atshtml/clutch23p.htm
u teto party minulej majitel to auto nechal minimalne jednu noc v dilne, proto prezdivka CECIL:
http://www.cecilsport.com
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
To nebude takovej problem, ne?KFJ píše:no, ono toho moc neuvidíšLobo píše:mam zacit slintat ted a nebo az to uvidim nazivo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
to bych to musel rozštípat o strom přímo na motor
![]()
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Návštěvník
Aby ta lahudka nebyla v podobě chlazení IC nitrem...KFJ píše:v Panenským Týnci jsem měl 12:64 a to tam měl každý minimalne o pul vteriny horsi cas nez v Mimoni, bylo to do kopce... od te doby to auto jelo zase o dost lepe diky lepsim ladenym svodum a par drobnostem kolem filtru... plus nyni ten kit 2.3 plus se chysta se takova lahudka, ale to nechci prozrazovat...Placenta píše:to by byl skvely cas,KFJ píše: pokud se to stihne pořádně zajet a doladit mouchy tak to bude kotelČas odhaduji na 11:xxx
to bys zamotal dost lidem hlavu
![]()
tentokrat jedu Mimon uz v patek
Takze v Mimoni by jsem mel bez techto uprav zajet 12:00-12:10. s upravama pocitam 11:xxx
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
Anonymous píše:Aby ta lahudka nebyla v podobě chlazení IC nitrem...KFJ píše:v Panenským Týnci jsem měl 12:64 a to tam měl každý minimalne o pul vteriny horsi cas nez v Mimoni, bylo to do kopce... od te doby to auto jelo zase o dost lepe diky lepsim ladenym svodum a par drobnostem kolem filtru... plus nyni ten kit 2.3 plus se chysta se takova lahudka, ale to nechci prozrazovat...Placenta píše: to by byl skvely cas,to bys zamotal dost lidem hlavu
![]()
tentokrat jedu Mimon uz v patek
Takze v Mimoni by jsem mel bez techto uprav zajet 12:00-12:10. s upravama pocitam 11:xxx
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Paurd baj ejč-kéj-esKFJ píše:Anonymous píše:Aby ta lahudka nebyla v podobě chlazení IC nitrem...KFJ píše: v Panenským Týnci jsem měl 12:64 a to tam měl každý minimalne o pul vteriny horsi cas nez v Mimoni, bylo to do kopce... od te doby to auto jelo zase o dost lepe diky lepsim ladenym svodum a par drobnostem kolem filtru... plus nyni ten kit 2.3 plus se chysta se takova lahudka, ale to nechci prozrazovat...
Takze v Mimoni by jsem mel bez techto uprav zajet 12:00-12:10. s upravama pocitam 11:xxx![]()
![]()

- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
začínám mít obavu že to do Mimoně nebude fungovat podle představ... dneska jsem se dozvěděl že bez vaček a počítače je ten kit k hovnu...
a to se určitě nestihne... 18.10. je další sprintovací malá mimoň (HSM), tak snad tam už tu bude v poho 
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
takze v zájmu auta (hlavně motoru) bude lepší pár týdnů počkat na pár dílů z japanu, které je třeba ještě přiobjednat... hlavně vačky. Po vačkách se bude řešit PC, nejspíš Motec, jinak by to nemuselo být koscher... takto bude skoro vše pod kontrolou... teda to co se bude odehrávat pod výkem motoru
možná ale stihneme druhé HSM (malé sprintovací mimoňské války)...

Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
- Benelli_2000
- Příspěvky: 61
- Registrován: 10 kvě 2005 14:48
- Bydliště: Negr city Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby jsi mi dal vedet, tak jsem ti mohl usetrit tuny penez...
Tak jako kazdy, Toda pouziva k dosazeni 2.3L normalni 4G64 klikovou hridel (kterou si muzes objednat u kazdeho Mitsu dealership) a ty pisty maji jen vise ulozeny pin. Ty 2.3L 4G63 strokers se stavi u nas uz od zacatku 90ych let a Toda je jen okopirovala. Drive ty pisty musely byt udelany na zakazku, ale dnes uz jsou diky jejich popularite bezne k dostani. Kazdopadne, jestli to Evo jeste ma ten originalni 2-spider stredni diferencial (i presto, ze myslim, ze jsi psal, ze to ma dogbox tranny, ale nepamatuji si), tak na nej davej pozor
. Cusco a Quaife diferencialy jsou (za nehorazne penize) k dostani, ale my mame nejlepsi vysledky s upravenyma tovarnima diferencialama vybavenyma 4-spider gears, dodatecne Torrington loziskem a cryo-treated... Good luck.

IQ stylingem nenahradis.
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
o tom TODA kitu jsem už zaslechl že to není úplně to pravé ořechové... tak příště...Taboo píše:Kdyby jsi mi dal vedet, tak jsem ti mohl usetrit tuny penez...Tak jako kazdy, Toda pouziva k dosazeni 2.3L normalni 4G64 klikovou hridel (kterou si muzes objednat u kazdeho Mitsu dealership) a ty pisty maji jen vise ulozeny pin. Ty 2.3L 4G63 strokers se stavi u nas uz od zacatku 90ych let a Toda je jen okopirovala. Drive ty pisty musely byt udelany na zakazku, ale dnes uz jsou diky jejich popularite bezne k dostani. Kazdopadne, jestli to Evo jeste ma ten originalni 2-spider stredni diferencial (i presto, ze myslim, ze jsi psal, ze to ma dogbox tranny, ale nepamatuji si), tak na nej davej pozor
. Cusco a Quaife diferencialy jsou (za nehorazne penize) k dostani, ale my mame nejlepsi vysledky s upravenyma tovarnima diferencialama vybavenyma 4-spider gears, dodatecne Torrington loziskem a cryo-treated... Good luck.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

