Poslední návštěva: 23 lis 2019 00:44 Právě je 23 lis 2019 00:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 936 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 14 led 2013 18:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
díky za odpověď. nakonec dám 4pístky, protože ty 6ti by byly na ty kotouče zbytečně obrovské, navíc se potřebuji vejít do 17" kol a zvyšovat množsví neodpružené hmoty taky nepotřebuju. o to, že by byla moje konfigurace "přebržděná" se fakt nebojím. jde o asi 1700 kg těžké auto, které má v sérii vepředu 320 mm kotouče a jednopístkové brzdiče. výměnu předních brzd řeším především z důvodu, že bych ty brzdy musel stejně řešit, neboť originální (jiné neexistují) kotouče stojí asi 25 tis. a destičky taktéž a za tyto brzdy by musel takový peníze vyhodit jen šílenec. destičky se dají sice použít z bmw, ale kotouče bych dával jiné, které si žádají menší úpravu uchycení brzdičů a za tu práci už tam dám radši ty bremba, které jsou lepší, dají se snadněji repasovat a je tam nepřeberné množství kotoučů i desek. kotouče použiju 330 mm a nechám je zmrazit. desky jsem zatím neřešil, neboť k brzdám jsem na tom autě vlastně ještě ani pořádně nedostal.

přemýšlím o koupi zrepasovaných brzdičů z allegra, máš s nimi zkušenosti?

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 14 led 2013 20:38 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
bóďa píše:
díky za odpověď. nakonec dám 4pístky, protože ty 6ti by byly na ty kotouče zbytečně obrovské, navíc se potřebuji vejít do 17" kol a zvyšovat množsví neodpružené hmoty taky nepotřebuju. o to, že by byla moje konfigurace "přebržděná" se fakt nebojím. jde o asi 1700 kg těžké auto, které má v sérii vepředu 320 mm kotouče a jednopístkové brzdiče. výměnu předních brzd řeším především z důvodu, že bych ty brzdy musel stejně řešit, neboť originální (jiné neexistují) kotouče stojí asi 25 tis. a destičky taktéž a za tyto brzdy by musel takový peníze vyhodit jen šílenec. destičky se dají sice použít z bmw, ale kotouče bych dával jiné, které si žádají menší úpravu uchycení brzdičů a za tu práci už tam dám radši ty bremba, které jsou lepší, dají se snadněji repasovat a je tam nepřeberné množství kotoučů i desek. kotouče použiju 330 mm a nechám je zmrazit. desky jsem zatím neřešil, neboť k brzdám jsem na tom autě vlastně ještě ani pořádně nedostal.

přemýšlím o koupi zrepasovaných brzdičů z allegra, máš s nimi zkušenosti?


Ne nemám s tím zkušenosti.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy - mýty a fakta
PříspěvekNapsal: 27 led 2013 14:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
tak tady něco k diskuzi :) http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 27 led 2013 14:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2982
Libor: skvelej clanek..rozsiril jsem si obzory..bohuzel vyzihani kotoucu po jizde se mi stalo:( presto ze se snazim prrd koncem jizdy zvolnit..desku uz mam vypalenou:( a jak ctu uz s tim asi nic neudelam..no snad priste..ale zatim to nehazi...

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 27 led 2013 15:15 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1350
Bydliště: Praha venkov
nechci se tě dotknout , ale spíš bych řekl,že tvoje destička je vyrezlá po noční vlhkosti nebo dešti nežli vypálená :mrgreen: :mrgreen:

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 27 led 2013 15:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2982
Luka :lol:

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 31 led 2013 18:48 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
Před a po
Příloha:
nový.jpg

Příloha:
nový 2.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 31 led 2013 18:57 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1350
Bydliště: Praha venkov
prosimtě, když máš tyhle brzdiče , kamarád je má na autě a na pístkách na vnější straně má v pístkách zasazený nějaký keramický vložky , ale etka mlčí a nevíme kde to sehnat . . . neveděl by jsi ?

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 31 led 2013 19:21 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
luke.bean píše:
prosimtě, když máš tyhle brzdiče , kamarád je má na autě a na pístkách na vnější straně má v pístkách zasazený nějaký keramický vložky , ale etka mlčí a nevíme kde to sehnat . . . neveděl by jsi ?


Jsou to duralové pístky eloxované a na nich jsou keramické polštářky-je to protitepelná izolace. Co sháníš? komplet pístky ty s keramikou? jaký průměr? stejný jako na těchto?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 31 led 2013 19:27 
Offline

Registrován: 11 bře 2006 16:38
Příspěvky: 1350
Bydliště: Praha venkov
stačili by ty keramický podložky , kamarád je má dost popraskaný a olámaný - takže by jsme uvítali kdyby se to dalo někde koupit/objendat
já mám taky tyhle brzdiče a tu keramiku v tom nemám , tak nevím . .

díky 8)

_________________
QUATTRO 309 kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 31 led 2013 19:41 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
Tak to máš potom ty pístky nízké ne? Pozor,aby se ti nespálili prachovky. Od výroby je to v pístku lepené tak myslím že to nepůjde sehnat zvlášť. Jinak pokud to nesežene tak doporučuji vysoustružit duralovou náhradní vložku nebo vyměnit za stejný pístek jako na vnitřní straně. Brembo pístek ale vychází na 600-1000kč/ks. Jsou i firmy co to vyrobí za cca 500kč/ks ale u takových brzd bych neriskoval tepelnou roztažnost a dal tam přesně co tam patří. Ta keramika pokud tam není tak nevadí ale zachovej výšku pístku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy - mýty a fakta
PříspěvekNapsal: 31 led 2013 20:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
Libor12 píše:
tak tady něco k diskuzi :) http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf

zajímavý. jen otázka.. jaktože tedy u dvoudílných kotoučů ten jev "zkoucení" při stejném použivání stejným řidičem narozdíl od monolitických kotoučů nenastane?

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy - mýty a fakta
PříspěvekNapsal: 31 led 2013 20:10 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
bóďa píše:
Libor12 píše:
tak tady něco k diskuzi :) http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf

zajímavý. jen otázka.. jaktože tedy u dvoudílných kotoučů ten jev "zkoucení" při stejném použivání stejným řidičem narozdíl od monolitických kotoučů nenastane?


To bude tím ,že to nebude zase taková pravda- zvlnění kotoučů je běžný jev. Nános materiálu na kotouč v určitých místech se neprojeví kopáním do pedálu jako jsme všichni zvyklí.
Tady bude platit jeden o voze a druhý o koze-obě strany mají svou pravdu která nese podobné jevy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 13:27 
Offline

Registrován: 30 led 2013 17:56
Příspěvky: 12
Ahojte nedavno som zakupil Peugeot 406 1.8 16v v zadu su bubnove brzdy, chcem sa spytat či ma niekto skusenosti s vymenou za kotučove na tomto medely Ďakujem.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 08 úno 2013 19:02 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
shark2341 píše:
Ahojte nedavno som zakupil Peugeot 406 1.8 16v v zadu su bubnove brzdy, chcem sa spytat či ma niekto skusenosti s vymenou za kotučove na tomto medely Ďakujem.

vyměnit to jde - náprava bude určitě stejná jen se vymění náboj ,štít, brzdič a kotouč. No a ještě obložení do středu kotouče jelikož 406ka má v kotouči ručku přes čelisti jako buben.
http://www.youtube.com/watch?v=d_JFFerCzEM


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 11 úno 2013 12:11 
Offline

Registrován: 30 led 2013 17:56
Příspěvky: 12
vďaka za radu velmi mi to pomohlo 8)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 23 úno 2013 22:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4023
no mam tu taky maly dotaz na brzdove trubky....

kupil som "cosi" od isteho polskeho vyrobcu.. http://pwpnet.pl/ napr. WP049
konkretne to vyzera ako medena trubka.. (co neni fasa)

a nikde sa neviem dopatrat, ci to je Cu trubka alebo CuNi ..

neviete niekto poradit.. jak to poznat rozlisit ..??

(pisal som poliakom, nereaguju)

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 06 bře 2013 14:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3728
Bydliště: Český Těšín
nevíte kde se dájí koupit Cunifer trubky o průměru 8mm a metráži cca 7m ?Chci to použít na nové palivové vedení

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 06 bře 2013 15:36 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
Tom_ píše:
nevíte kde se dájí koupit Cunifer trubky o průměru 8mm a metráži cca 7m ?Chci to použít na nové palivové vedení


SZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy - mýty a fakta
PříspěvekNapsal: 07 bře 2013 13:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
tom406 píše:
bóďa píše:
Libor12 píše:
tak tady něco k diskuzi :) http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf

zajímavý. jen otázka.. jaktože tedy u dvoudílných kotoučů ten jev "zkoucení" při stejném použivání stejným řidičem narozdíl od monolitických kotoučů nenastane?


To bude tím ,že to nebude zase taková pravda- zvlnění kotoučů je běžný jev. Nános materiálu na kotouč v určitých místech se neprojeví kopáním do pedálu jako jsme všichni zvyklí.
Tady bude platit jeden o voze a druhý o koze-obě strany mají svou pravdu která nese podobné jevy.

Protože nejsem spisovatel dovolím si citaci z jiného fóra,kde pisatel napsal přesně to co 100% vyjadřuje i můj názor a co je hlavní myšlenkou článku.
Citace:
"v zasade ide o to, co uz vieme aj my
davnejsie, ze nieco ako "zvlneny
kotuc" neexistuje. Je to mytus a kazdy
kvazi odbornik si tymto
vykonstruovanym konspiracnym
terminom oznaci "problem", ktory nevie spravne identifikovat ani
pomenovat. Uz od vyrobcu od
ktoreho berieme brzdy dost dlho
vieme, ze je to fyzikalne v podstate
nemozne ohnut kotuc na aute. Vo
vsetkych pripadoch ide o nepravidelne opotrebenie kotuca
sposobene nepravidelnym posobenim
brzdovej platnicky, resp. nesuvislym a
nerovnomerne silnym stykom
platnicky s kotucom pri zatazi (tj
brzdeni, v tomto clanku to nazyvaju "abrasive friction", lebo tam rozlisuju
dva druhy trenia - ten druhy je
"adherent friction"). Nasledna variacia v hrubke kotuca je
mylne interpretovana ako ohnutie,
pricom priciny treba hladat zvacsa
uplne inde (ramena, silentbloky, vola
na naprave, na naboji, v otoči, na
strmeni, problem s hydraulickymi a mechanickymi castami brzdicov a
celeho brzdoveho systemu atd), ALEBO ako v tomto clanku pisu: pri dosiahnuti maximalnej pracovnej
teploty platniciek dojde k
nerovnomernemu a nahodnemu
prenosu / abrazii materialu platnicky
na kotuc. Presne tento fenomen podla
toho textu sposobuje vnerovnomerne opotrebenie kotuca a vibracie v
pedale.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 07 bře 2013 13:42 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
"Zvlněný kotouč neexistuje"
Tak proč někdo vynalezl plovoucí uložení-toto je debata na nic. Každý ať si myslí o tom co chce.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 07 bře 2013 14:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
tom406 píše:
"Zvlněný kotouč neexistuje"
Tak proč někdo vynalezl plovoucí uložení
:lol: tak to je "hláška roku" :lol: na te samé stránce v technických info najdeš důvod proč. Ale najdeš ho i u brembo,apracing,willwood atd. Opravdu kvůli zvlnení to fakt neni.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 07 bře 2013 16:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4023
je to kvoli rozpinavosti..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 14 dub 2013 15:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2004 17:43
Příspěvky: 705
Bydliště: Prague, North Moravia
Kde nechat chemicky odstranit rez a starou barvu z brzdovych trmenu? Nejlepe stredni cechy, nebo Ostrava a okoli.
Zatim jsem to resil vzdycky piskovanim, ale tohle by me zajimalo vic.
Diky 8)

_________________
babyCupra


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 18 dub 2013 19:45 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
Michelin píše:
Kde nechat chemicky odstranit rez a starou barvu z brzdovych trmenu? Nejlepe stredni cechy, nebo Ostrava a okoli.
Zatim jsem to resil vzdycky piskovanim, ale tohle by me zajimalo vic.
Diky 8)

Chemicky je hloupost už jen proto, že se chemikálie vpijí do brzdiče a do duralového speciálně nejvíc. Šetrné pískování hladkým prachem je top. Povrch duralu je jemně drsný a krásně se lakuje a barva na něm velmi drží. Docela by mě zajímalo jak se zbavíš tvrdoeloxu z bremba a taky jak si poradí chemie z hloubkovou oxidací. Toto ti určitě z brzdiče nesundá.
http://files.subitomo.cz/200003573-04f7 ... G_6931.JPG
http://files.subitomo.cz/200003875-ad15 ... G_6982.JPG
http://files.subitomo.cz/200004257-8f22 ... G_7046.JPG
http://files.subitomo.cz/200004332-7efa ... G_7127.JPG

Toť můj názor a dlouholetá zkušenost. :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 18 dub 2013 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2004 17:43
Příspěvky: 705
Bydliště: Prague, North Moravia
Diky nazor. Je dobry to slyset od nekoho kdo repasuje. Jsem si prave rikal, jestli pak treba nezreznou ty vnitrky kde behaji pistky....

_________________
babyCupra


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 18 dub 2013 20:30 
Offline

Registrován: 12 čer 2007 16:00
Příspěvky: 574
Bydliště: ostrava
Michelin píše:
Diky nazor. Je dobry to slyset od nekoho kdo repasuje. Jsem si prave rikal, jestli pak treba nezreznou ty vnitrky kde behaji pistky....


Vnitřky se pískovat nesmí- na litině je vnitřek zinkovaný a na duralech je tvrdoelox . V obou případech se to musí ochránit!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 18 dub 2013 21:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4023
tu mas aj priebezne fotky repasu liatiny ATE..
a je tam aj krasne vidiet vnutro...

http://195.28.90.62/dohc/dbrake/

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 18 dub 2013 23:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 19:09
Příspěvky: 1260
Bydliště: Plzeň
JRD McLAREN píše:
je to kvoli rozpinavosti..

Je to taky především kvůli možnosti udělat klobouk z jiného, výrazně lehčího materiálu než je kotouč a tím uspořit váhu na rotační hmotě. S "vlněním" to nemá co do činění :wink:

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://www.tuner2.skoda-virt.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy
PříspěvekNapsal: 19 dub 2013 07:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4023
..ano aj..

ale co mam ja vysledovane tak ten kotuc pri brzdeni moze narast cca 5-10mm do primeru,
jak na vonkajsom, tak na vnutornom..
no a prave tento "narast" v plyvom tepelnej roztaznosti materialu, je dilatovany v tom plavajucom ulozeni
...takze kotuc "tak rychlo nestarne", teda nepodlieha tak rychlo opotrebennu vplyvom tepelneho zatazenia...
...teda niesu na nom praskliny / vlasocnice...


ci sa mylim ..??

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 936 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů