uff tak to ti nezávidímConscious píše:Já mám 12V,pošlu ti fotku heheIdaho píše:jo to vím, tu mám v E30 jen mne překvailo že se o ní bavíme ve spojitosti s E34, tam jsem mylsel že už byly jen 24V bud s nebo bez Vansou.. ( respektive jsme zatím žádnou E34 s 12V nevidelT-O-M píše: to je právě ta stará M20ka, 24V byla až ta M50)
Který bmw vybrat?
Moderátor: T-O-M
Re: Který bmw vybrat?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Který bmw vybrat?
Čéče E34 dělali i s 1.8Idaho píše:BTW E34 delali i s 2,5 12V ?? mylsle jsme že jen 24V ( 192 PS ) - teda ne že by to bylo o moc více ale i tak..Trhyy píše:To každopádně, páč těch 130koní je na tu 1600kg těžkou bestii fakt málo a musíš tomu trošku dávat aby to jelo, teda néé že by těch 170koní bylo hodně, to je málo i ve 1200kg těžkym autěIdaho píše:držím palce at vybereš dobře.. 2,5 je co se týče spotřeby v případe E34 snad lepší volba než 2.0 - alespon co jsem se bavil s lidma co meli oboje...
jinak plne souhlasím ta 2.0 je na tu váhu slabá
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak. Ale už mám krásnou zánovní jinou... i s krytem tak ji vyměním,tahle byla po výbuchu plynu propálená a i když bez újmy na zdraví klapky,tělo bylo proražený tak tam radši dám nezalepenou.Ilegaltuner píše:A jak si na to přišel?Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
mně jí v e32 výfuch plynu ůplně roznátovalConscious píše:Tak tak. Ale už mám krásnou zánovní jinou... i s krytem tak ji vyměním,tahle byla po výbuchu plynu propálená a i když bez újmy na zdraví klapky,tělo bylo proražený tak tam radši dám nezalepenou.Ilegaltuner píše:A jak si na to přišel?Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Čéče já snad neznám člověka kterýmu by plyn nebouchnul...Ilegaltuner píše:mně jí v e32 výfuch plynu ůplně roznátovalConscious píše:Tak tak. Ale už mám krásnou zánovní jinou... i s krytem tak ji vyměním,tahle byla po výbuchu plynu propálená a i když bez újmy na zdraví klapky,tělo bylo proražený tak tam radši dám nezalepenou.Ilegaltuner píše: A jak si na to přišel?Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Milý Ilegale, přišel jsem na to tak, že jsem zvyklý na váhu u M20 takhle :Ilegaltuner píše:A jak si na to přišel?Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt

Ale jak tak koukám tady, váha bude nejspíše shodná, ale jen prostě otočena, jelikož i konektor je z druhé strany

Netušil jsem že je v tomto u E30/E34 takový rozdíl
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Mě to ale připadá stejný...Tweety píše:Milý Ilegale, přišel jsem na to tak, že jsem zvyklý na váhu u M20 takhle :Ilegaltuner píše:A jak si na to přišel?Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt
Ale jak tak koukám tady, váha bude nejspíše shodná, ale jen prostě otočena, jelikož i konektor je z druhé strany
Netušil jsem že je v tomto u E30/E34 takový rozdíl
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
nekdy sezenes hned, nekdy za mesic....jinak nema cenu schanet driv, nez budes mit penize v kapse....jinak ani cechy bych uplne nezatracoval i u nas se necha dobre nakoupitjurnec píše:Jěště otázečka,jak asi dlouho trvá než se v rajchu něco sežene?Chtěl bych to koupit v Březnu,a tak si řikám že když to začnu domlouvat v Březnu tak abych na to měsíc nečekal.
R6 twin turbo + V10 + V12
Už se nemůžu dočkat jara,až něco seženu.Ještě se chcu zeptat orientačně jakej rozdíl je ve spotřebě 2,0 110kw a 2,5 141kw u e34.
Dneska sem řikal známímu že na jaro plánuju 2,5 a on se jen zamál a řikal že to chce aspoň 3,0 nebo 3,5
má doma supru,tak frčí v těch 3,0 Teď plánuje 5,0 12ti válec do e30,blázen 
Dneska sem řikal známímu že na jaro plánuju 2,5 a on se jen zamál a řikal že to chce aspoň 3,0 nebo 3,5
BMW E34 520i 110kw
sežeň E34ku s M50 Vanosem,tam je spotřeba na výkon toho motoru a velikost auta víc než přijatelná - kombinovaná kolem 8,5-9ljurnec píše:Už se nemůžu dočkat jara,až něco seženu.Ještě se chcu zeptat orientačně jakej rozdíl je ve spotřebě 2,0 110kw a 2,5 141kw u e34.
Dneska sem řikal známímu že na jaro plánuju 2,5 a on se jen zamál a řikal že to chce aspoň 3,0 nebo 3,5![]()
má doma supru,tak frčí v těch 3,0 Teď plánuje 5,0 12ti válec do e30,blázen
spoteřba super, ale j třeba jsem se Vanosu zámerne vyhýbal, protože si říkám v jendoduchosti je síla.Spajky píše:sežeň E34ku s M50 Vanosem,tam je spotřeba na výkon toho motoru a velikost auta víc než přijatelná - kombinovaná kolem 8,5-9ljurnec píše:Už se nemůžu dočkat jara,až něco seženu.Ještě se chcu zeptat orientačně jakej rozdíl je ve spotřebě 2,0 110kw a 2,5 141kw u e34.
Dneska sem řikal známímu že na jaro plánuju 2,5 a on se jen zamál a řikal že to chce aspoň 3,0 nebo 3,5![]()
má doma supru,tak frčí v těch 3,0 Teď plánuje 5,0 12ti válec do e30,blázen
O Vanosu se vsude píše že je spolehlivý, a dobře funguje ale jakmile vznikne problém jsou to docela drahé opravy, a mezi námi u aut co maj v prumeru najeto reálných 250tis + je pradvepodobnost že neco klekne dost vysoká takže pak je to otázka zda bud uvolit -1litr na 100km ( což zase záleží na řidič ) a relativní riziko vyšší pravdepodobnosti závady ( víc věcí se muže posrat proto vetší riziko ) , takže vzhlede k tomu že potřebuji auto spolehlivé voli jsme radsi auto bez vanosu .
( to píšu proto abyse tu zase nerozhořel flame - neříkám že vanos je poruchovej, jen je to další pravdepodobnost pomerne drahé závady, která je vyvážena pouze vyšší spotřebou ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Takže podle tohodle,jak to chápu je M50 vános ten s proměnlivím časováním ventilů a bez vánosu to je teda taky 24 ventilů,výkon je taky těch 141kw?Tweety píše:Jsou to označení motorů...jurnec píše:M20,M21,M50,M51zas tolik ještě bmw neznám.Kouknu jakej v tom je rozdíl.Jinak díky za každou radu a názor
![]()
Ať hledám jak chcu,tak nic,asi hledám blbě,mohli by ste mě poslat nějakej odkaz kde bych to zjistil.A nebo řekl jakej je v tom rozdíl,dík.
Já se budu zatím snažit dál.
M20 ..... je to motor vždy o 6 válcích, může být s rozdílnými objemy. To jest 2.0 karbec, 2.0 střik, 2.3 střik, 2.5 střik, 2.5e (označení to má 2.5, ale ve skutečnosti se jedná o 2.7 se sníženým výkonem, to E pro dodatek ETA, ECONOM....)
M21 ..... diesel motor, 2.4 nebo 2.4 Turbo. Obsažen ve starších modelech 3 i 5
M50 ...... totéž co M20 s rozdílem v počtu ventilů, M20 je 12v a M50 je 24v (hodně zjednodušeně řečeno). Dále se M50 rozděloval na VANOS a bez Vanosu...což je proměnlivé časování ventilů
M51...... v podstatě nástupce M21, dieselový motor, ale už jen v Turbu a jen s označením 2,5TDS (dával se s nižším výkonem i do Opelu Omega)
Samozřejmě to je rozsáhlé téma, snažil jsem se to vysvětlit, aby to bylo co nejjednodušší
Dále jsou ještě M10, M30, M40, M42, M52, S14,.....a další
BMW E34 520i 110kw
vim že se tady koupě M5 neřeší, ale pro pořádek, S14 nebyla v 5er, nýbrž S38Tweety píše:Jsou to označení motorů...jurnec píše:M20,M21,M50,M51zas tolik ještě bmw neznám.Kouknu jakej v tom je rozdíl.Jinak díky za každou radu a názor
![]()
Ať hledám jak chcu,tak nic,asi hledám blbě,mohli by ste mě poslat nějakej odkaz kde bych to zjistil.A nebo řekl jakej je v tom rozdíl,dík.
Já se budu zatím snažit dál.
M20 ..... je to motor vždy o 6 válcích, může být s rozdílnými objemy. To jest 2.0 karbec, 2.0 střik, 2.3 střik, 2.5 střik, 2.5e (označení to má 2.5, ale ve skutečnosti se jedná o 2.7 se sníženým výkonem, to E pro dodatek ETA, ECONOM....)
M21 ..... diesel motor, 2.4 nebo 2.4 Turbo. Obsažen ve starších modelech 3 i 5
M50 ...... totéž co M20 s rozdílem v počtu ventilů, M20 je 12v a M50 je 24v (hodně zjednodušeně řečeno). Dále se M50 rozděloval na VANOS a bez Vanosu...což je proměnlivé časování ventilů
M51...... v podstatě nástupce M21, dieselový motor, ale už jen v Turbu a jen s označením 2,5TDS (dával se s nižším výkonem i do Opelu Omega)
Samozřejmě to je rozsáhlé téma, snažil jsem se to vysvětlit, aby to bylo co nejjednodušší
Dále jsou ještě M10, M30, M40, M42, M52, S14,.....a další
Re: Který bmw vybrat?
mno podle me tweety vypsal dalsi typy motoru.....nejen v e34...
R6 twin turbo + V10 + V12
Re: Který bmw vybrat?
Tak tak, napsal jsem prostě další označení motorů....a za to doplnil "a další"V12 píše:mno podle me tweety vypsal dalsi typy motoru.....nejen v e34...
Kdybys to bral takhle, asi ani M10 nebo M40 bys tam nenašel, i ty jsem tam vypisoval...
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
