Leštění hliníku
Podle mejch zkusenosti je nejvic prace a opruz hroznej ta pocatecni priprava pred lestenim, ono staci, ze tam zustane par lehkejch vrypu a lesteni jde o to hur a huntuje se stroj zbytecne. Takze fakt idealni asi je hrubovat to 240 a 320 smirkem a potom priprava na finalni lesteni podle sily nervu a vkusu kazdeho soudruha az do ty 2000. Pastu doporucujou vetsinou na zacatku zelenou mastnou, na finale bilou. Nanasim si ji na pomalu jedouci kotouc pritlacenim, roztejka se pohybem.
jasný ale mě jen zajímalo s tou bílou pastou....jestli má bejt tvrdá jako kámen nebo ne...páč mě se rozhodně na kotouč sama pritlačením moc nenanese.... a na hardovej kotouč mi to přijde jako blbost patlat pastu... jinak povrch mám samozřejmě předleštěněj brusnýma papírama 

Škoda 120L - ** PS/ *** Nm
VW Golf 2 1.6D, 1.8GT
BMW 324 Touring
VW Golf 2 1.6D, 1.8GT
BMW 324 Touring
10000rpm skutečne nepotřebuješ ( leda bys to opravdu delal vrtačkou a malilinkatým kotoučkem ) a když už v nich budeš tak spálíš vrtačku jako Bloud.. ono je potřeba trošku přitlačit ne to šolichat. Na stacionárce je to kolo co ukazuje bloud práce cca na 1,5-2hod kus do uplného finále.futura píše:No necetl jsem, pac jsem to nenasel. Reagoval jsem na Micron. Jinak pochybuju, ze by Velbloud, nebo nekdo, kdo tyhle veci dela jen obcas mel stacionarni lesticku, takze je potreba si poradit v domacich podminkach. Nekdy fakt clovek nepotrebuje profi praci, radost udela i mene dokonalej finis, kdyz je to udelany vlastnorucne.
NAvíc většia z vás mmá doma alepon brusku že, tak se kouknete na její otáčky a podle toho si v te tabulce co sem dal Mike najdete prumer kotouče a ejhle zjistíte že to rtvá o polovinu času méne jen díky výkonu té slabé brusky.
Stacionární lesticku na 220V pořídíte už kolem 1500,- pokud koupíte lesticku na hranici 3 tis tak máte 3kW masinku, kterou krásne využijtee když nebudete lestit jako brusku atd. A divili byste se co se v okolí najde najednou lidí co potřebují neco přelestit, dyž se dozví že to máte. me se zaplatila za týden

Bílá pasta je pouze na finální lestení.. kua lidi to ste tak líný si ty linky přečíst co sem dal Mike ? fungujou ( ted jsem je otvíral )
NAvíc pokud máet tu lesticku odpadá smirkování protože to vemete tvrdším ( ale pláteným ) kotoučem a "hnedým hovnem" a je to za pár minut...
Smirkováním tak leda ničíte povrch a přideláte si tutu vrypu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
pokud chceš aby ti to skutecne ušetřilo práci tak jdi do minimálne do 1,5kW použiješ ji i na první fáze ( který ted jako blbouni smirkujete ) a uvidíš jak si oodychneš. Pokud chces sem tamnevo vyleštit tak upne ideální bude masinas výkonem od 2,5kW ( me se osvedcila ale v rámci reklamace mi omylem poslali 3kWfutura píše:To Velbloud - hele, jakej stroj pouzivas na to finalni lesteni, nemuzu si pomoct, ale oddelat na dve sady kol 3 vrtacky se mi zacina jevit jako neunosny. Potrebuju nejakej cenove prijatelnej, ale spolehlivej strojecek.Uvazuju o primy frezce tak 800W, ale na ty tocky zase nevim, co tam dat za nastavec.

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Idaho, teda jak to podavas, tak to zni jako rajska hudba, to vsechno beru, ale pokud chces delat nejen limce a hladky plochy, tak tam clovek narazi a s tim mam problem.Bohuzel zrovna ja mam smulu navic prohlubni a bocnich ploch, sice by to treba slo striknout a osulit ,ale to teda ne. Takze jak na tohle?
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění hliníku
mama stejny dotaz jako futura, moje kola jsou prilis clenita a limec je "zastrceny" dovnitr. mam pouzit jen nejaky maly stopkovy filcak s pastou?
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
mužeš seh hodit fotku jak ta stacionarka vypada? by me to ddocela zajimalo a neni mi jasny jedna vec jak na tom vyleštiš třeba limec na kole ?Idaho píše:pokud chceš aby ti to skutecne ušetřilo práci tak jdi do minimálne do 1,5kW použiješ ji i na první fáze ( který ted jako blbouni smirkujete ) a uvidíš jak si oodychneš. Pokud chces sem tamnevo vyleštit tak upne ideální bude masinas výkonem od 2,5kW ( me se osvedcila ale v rámci reklamace mi omylem poslali 3kWfutura píše:To Velbloud - hele, jakej stroj pouzivas na to finalni lesteni, nemuzu si pomoct, ale oddelat na dve sady kol 3 vrtacky se mi zacina jevit jako neunosny. Potrebuju nejakej cenove prijatelnej, ale spolehlivej strojecek.Uvazuju o primy frezce tak 800W, ale na ty tocky zase nevim, co tam dat za nastavec.) a to přijdeš na to že než ta frezka tak už te vyjde levněji stacionárka. Nehlede na fakt že si na stacionárku upneš dva kotouče a nemusíš tak často menit..
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Re: Leštění hliníku
kam se ty dostanes s vrtackou a filcákem na sotpce, tam se dostanu i já s pevnou lestičkou, a platí to i obrácene.
Práve rovné hladké plochy jdou nejlépe - tam uvidíš nejvíce víhod stacionárky. pokud jdou paprskymoz "zapadlé" nebo je tam ostrý uhel takový že se nedostaneš se stacionárkou, nedostaneš se ani s vrtačkou a nezbude ti než leštit ručne..
musíš si uvedomit jendu vec - stacionárka díky vetšímu výkonu ti umožní použít kotouče o vetším prumeru a s nimi se do nepřístupných míst dostaneš hloubeji než s tou vrtačkou a malým kotoučkem..
Práve rovné hladké plochy jdou nejlépe - tam uvidíš nejvíce víhod stacionárky. pokud jdou paprskymoz "zapadlé" nebo je tam ostrý uhel takový že se nedostaneš se stacionárkou, nedostaneš se ani s vrtačkou a nezbude ti než leštit ručne..
musíš si uvedomit jendu vec - stacionárka díky vetšímu výkonu ti umožní použít kotouče o vetším prumeru a s nimi se do nepřístupných míst dostaneš hloubeji než s tou vrtačkou a malým kotoučkem..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
kluci idaho má pravdu, neumím sice leštit jako on, ale mám taky stacionár vlastní výroby, 2,5kw a ještě by se trochu hodilo viděl bych to na 4kw ideál
smirek beru jen zcela vyjímečně a to tam kede se nedostanu ničím jiným, jinak zásadně bez smirku, taky je pár fotek kde je něco málo k vidění (na fotkách to až tak není poznat, ale vypadá to suprově, přestože je tam pár chyb
http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=226
např tohle kolo jsem zkouušel smirkem, protože je na něm hodně kopanců a vrypů a výsledek stojí za prd, je sotva dvotřetinový, oproti leštění pouze pastama http://www.nissanclub.cz/graphics/owner ... _kola3.jpg
smirek beru jen zcela vyjímečně a to tam kede se nedostanu ničím jiným, jinak zásadně bez smirku, taky je pár fotek kde je něco málo k vidění (na fotkách to až tak není poznat, ale vypadá to suprově, přestože je tam pár chyb
http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=226
např tohle kolo jsem zkouušel smirkem, protože je na něm hodně kopanců a vrypů a výsledek stojí za prd, je sotva dvotřetinový, oproti leštění pouze pastama http://www.nissanclub.cz/graphics/owner ... _kola3.jpg
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
tak sem se zase trochu v noci nudil

http://img240.imageshack.us/my.php?image=1003bq1.jpg
http://img240.imageshack.us/my.php?image=1004xz0.jpg
cekem me to prekvapilo ze to takhle pekne vyslo sice sem natom nechal ruce ale zase sem to bral jenom 2000 a 3000vkou hrubsi bohuzel nemam ::D:D:D:D:D:D





http://img240.imageshack.us/my.php?image=1003bq1.jpg
http://img240.imageshack.us/my.php?image=1004xz0.jpg
cekem me to prekvapilo ze to takhle pekne vyslo sice sem natom nechal ruce ale zase sem to bral jenom 2000 a 3000vkou hrubsi bohuzel nemam ::D:D:D:D:D:D
nejkrasnejsi pohled na svet je z VW sedacky 
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V

VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
tak jsem konečně přišel na to jak nanášet pastu - mno jo, žádný učený z nebe nespadne ;o)) tak jsem to znovu ještě přeleštil (celou neděli)



a Idaho musel škytat, jak jsem si přál mít stacionárku.. chjo.. ;o))) mít prachy tak jdu do ní hned...



a Idaho musel škytat, jak jsem si přál mít stacionárku.. chjo.. ;o))) mít prachy tak jdu do ní hned...

vypada to dobre ale kdyz si takhle nak vylestim motor tak po nake dobe mi to trochu zesedne
tak kdybych si takhle rozletil ty kola tak jak to mam udelat aby uz takhle zustali??? mam to prestriakt nakym lakem????

nejkrasnejsi pohled na svet je z VW sedacky 
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V

VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
Teda tu pastu jsi se asi fakt naucil nanaset sakra dobre, mooc pekny.Idaho se uskyta, asi na tu jeho stacionarku nemyslis jen ty. Hele, to nanaseni promysleny , to nejak pomaha ? Ja ze bud to nemam promysleny jako ty, nebo je chybka nekde jinde.
Lestit motor ,teda jako blok je uz pekna uchylarna, ale co jsem videl, tak to byly chromy a to na hlinik asi problem, viko se dela a nestrika se to nicim, musi se to opecovavat.
Lestit motor ,teda jako blok je uz pekna uchylarna, ale co jsem videl, tak to byly chromy a to na hlinik asi problem, viko se dela a nestrika se to nicim, musi se to opecovavat.
mno dle mého každý hliník (leštěný) musíš opečovávat... jednou za čas musíš přeleštit znovu... v motoru pokud to bude často podléhat velkým teplotám....
lakem bych to nepřelakovával, protože tam nebude držet a časem se to stejně sloupe..
a co se týče toho nanášení pasty.. tak já blbec vždy natahoval tu pastu na kolo a pak to leštil... ale teď jsem přišel. že nejlepší je natáhnout jí na kotouč a pak přeleštit... (jím jí trochu rozžhavím a je to lepší - alespoň trochu se přiblížím stacionárce) ;o)) mno jo no..
lakem bych to nepřelakovával, protože tam nebude držet a časem se to stejně sloupe..
a co se týče toho nanášení pasty.. tak já blbec vždy natahoval tu pastu na kolo a pak to leštil... ale teď jsem přišel. že nejlepší je natáhnout jí na kotouč a pak přeleštit... (jím jí trochu rozžhavím a je to lepší - alespoň trochu se přiblížím stacionárce) ;o)) mno jo no..


- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leštění hliníku
m1tv> tusim ze se toci jen kotouc na stacionarni brusce. kolo drzi v ruce
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Re: Leštění hliníku
aha mě zmatlo to kentojovo jak ma uchyceny to kolo ..Mike Mad píše:m1tv> tusim ze se toci jen kotouc na stacionarni brusce. kolo drzi v ruce
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
normálně se točí kotouč, kolo v ruce, já jen zkoušel smirek, tak jsem upnul kolo (límec) a smirek jsem zkoušel proto, že ten límec byl hodně ojebanej od obrubníků a potřeboval jsem ho orovnat a zárověn jsem se snažil odetranit vrypy na límci, které by vylezly jen po leštění hadrem
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- creams
- Příspěvky: 642
- Registrován: 23 čer 2006 10:34
- Bydliště: Něco mezi Ostravou a Opavou
- Kontaktovat uživatele:
svanco1915 píše:už jsi z manolem něco řešil ?
hodně štesti
JJ přesně tak

Pug 306 cleaning
HTTP://INFINITYCARS.CZ
http://opravy-autochladicu.cz/ a svařování hliníku
Profesionální péče o vozidla
www.detailing.cz
www.cleaned.cz
HTTP://INFINITYCARS.CZ
http://opravy-autochladicu.cz/ a svařování hliníku
Profesionální péče o vozidla
www.detailing.cz
www.cleaned.cz