Hondy a VTEC
Moderátor: Zemi
- Dave1984
- Příspěvky: 207
- Registrován: 14 úno 2005 18:47
- Bydliště: Hlučín (Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
dneska mě blázen svezl v jeho 200sx, sice žádný VTEC nesepnul, ale má to zátah jako prase těším se, až bude lepší spojka a tlak kolem 1,5 baru, to bude mazec
VW "Borak" lowrider--> http://www.infinitycars.cz <--
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nejak mi zmizel prispevek, tak to napisu znovathe_Zed píše:To mas pravdu.. Ja ale nemam zmenenou hranici sepnuti vtecu..je stejna jako v serii(+-300ot.abych nekecal)! ???Danecek píše:To bude tim, ze je posunuty sepnuti VTECu, kdyz porovnav krivku vykonu 8v a 16v tak zjistis, ze VTEC je v serii nastavenej na hodnote, kdy se obe krivky protinaji, a kdyz ten 8v je za hranici sil, tak v 7000ot je prepnuti na 16v urcite vic znat nez v seriithe_Zed píše:Tyy joo.. No jestli muzu muj skromny nazor.. Ja mam precipovanou ridici jednotku a tohle kopnuti se se serivym neda srovnavat..
pokud mas B16A jak jsi tu nekde psal, pokud se nepletu, tak tam spina az nekde kolem 5500ot, v 3000 spinaji mozna Economy
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Tak to už mu to pojede skoro jako mě.Dave1984 píše:dneska mě blázen svezl v jeho 200sx, sice žádný VTEC nesepnul, ale má to zátah jako prase těším se, až bude lepší spojka a tlak kolem 1,5 baru, to bude mazec
Ale teď mi to zase fouká turbo všude kolem.(už aby byl čas na zapasování nového IC) Když jsem nainstaloval nové turbo, tak dalo hned cca 1,4bar a to byl kopanec, který jsem teda nečekal.
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
jj, Tommy VTEC jsem já, ale bohužel nick na TF mám déle jak přezdívku Tommy VTEC, tak už to nemůžu změnit...the_Zed píše:Nepsal jsem tenhle post ja?? Nee, uplne cely si to presne vystih! Doufam, ze kdyz me tohle ondras neveril, tobe uveri.. A ZAVRE MU TU JEHO HUBU KTERA NEVI CO MELE A ANI NA JAKY WEBU VUBEC JE! Me by bylo TRAPNE ondrasi..Civic_VT píše:No, tak to tu jentak nerušeně pročítám a nechápu... Proč se tu dohadujete, když to stejně nemá smysl.
Zed jezdí sprinty (jak jsem asi pochopil) a je se svým chipem spokojený, tak proč ho v tom nenecháte? Vždyť jde přeci o prd. Je jasný (a myslim, že to ví i Zed), že srovnávat chip na atmosféře a turbu je zcela zbytečný a každej asi zná rozdíl.
Já osobně mám taky upravenou jednotku (VTEC 4400ot./min., omezovač není, ale točím "jen" 8800ot., upravené mapy ecu, přidaný tlak na vstřikách... nic zásadního, ale prostě to auto jede od té doby líp a tím, že můžu motor na každý stupeň vytočit o 500ot. víc mi dává možnost zajet 400m na trojku a to je cenný čas k dobru...
Samozřejmě se úprava ecu projeví až po dalších úpravách (vačky, svody, výfuck, atd a poté se ještě doladí přesně na brzdě, ale už teď je to k něčemu a za směšné peníze, co jsem za to dal, to myslím stálo...
The Zed: těšim se, až se utkáme, vypadá to na dobrý souboj...
To je ono ja davam sprinty taky na trojku.. Neznam te taky pod nickem Tommy_VTEC?? Milovice jedes nebo ne?
Milovice bohužel (nebo možná bohudík) nejedu, páč mám svý autíško opravdu rád, nerad ho na "tankovce" huntuju a nejde mi vyloženě jen o sbírání pohárků za pár špuntů. A protože je to daleko, nejedu se ani podívat. Ale jsem zvědavý na vaše časy. Pokud se někdo v 1600ccm dostane pod 14s, asi bych se nad sebou měl zamyslet
Zatím ladím na Panenský Týnec, kde bych snad mohl mít už pár změn a pevně doufám (a moc si to přeju), že bych mohl hranici 14s pokořit...
Příště dříve, než začneš někoho pošťouchávat, mrkni jak je tu dlouho a s kým máš vlastně tu čest. Neber to jako poučování nebo tak něco, ale jako přátelskou radu. Každej, kdo má Hondu, je pro mě "moje krev", tak mě mrzí, když se tu takhle dohadujete i mezi "Háčkama"
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
To máš pravdu, ale on psal, že má VTEC o +-300otáček jinde, takže asi 5000-6000ot.Danecek píše:nejak mi zmizel prispevek, tak to napisu znovathe_Zed píše:To mas pravdu.. Ja ale nemam zmenenou hranici sepnuti vtecu..je stejna jako v serii(+-300ot.abych nekecal)! ???Danecek píše: To bude tim, ze je posunuty sepnuti VTECu, kdyz porovnav krivku vykonu 8v a 16v tak zjistis, ze VTEC je v serii nastavenej na hodnote, kdy se obe krivky protinaji, a kdyz ten 8v je za hranici sil, tak v 7000ot je prepnuti na 16v urcite vic znat nez v serii
pokud mas B16A jak jsi tu nekde psal, pokud se nepletu, tak tam spina az nekde kolem 5500ot, v 3000 spinaji mozna Economy
Někdo mi tvrdil, že posunutý VTEC níž na 4500ot. je k ničemu, ale z vlastní zkušenosti vím, že to je na sprintech celkem výhoda. Zvlášť, pokud má člověk slicky, se kterými se dá startovat ze 6500ot. ...
teď v Blatné jsem dokonce startoval ze 7tis.ot. a i tak otáčky spadly pod hranici 5000ot. a tam už bych byl mimo VTEC. Takhle jsem měl starty bezchybný a i jiným, silnějším a kolikrát i zadokolkám jsem na startu frnknul...
Kdo nevěří, může si stáhnout video ZDE
Tommy VTEC (čti ftek)
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Honda Civic 1,6VTi 1990 1/4mile@14,217s Mimoň 12
Čtyřkolky pro děti i dospělé za skvělé ceny
Motopříslušenství WORKER
www.ctyrkolky4u.cz
info@ctyrkolky4u.cz
tommy@ctyrkolky4u.cz
mob.: +420606189978
TommyVTEC@seznam.cz
Re: Hondy a VTEC
tomm krasne napsano taky nerad vidim kdyz se i "Hackari hadaj mezi sobou
moooc velký černý letadlo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To máš pravdu, ale on psal, že má VTEC o +-300otáček jinde, takže asi 5000-6000ot.Civic_VT píše: pokud mas B16A jak jsi tu nekde psal, pokud se nepletu, tak tam spina az nekde kolem 5500ot, v 3000 spinaji mozna Economy
Kdo nevěří, může si stáhnout video ZDE[/quote]
ja to pochopil, ze spina jako v serii a to je v -+3000, ale ted vidim, ze je tam jen 300ot
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Ano, já jsem to samý Akorát místo Hondy mám Toyotu.the_Zed píše:Aaa.. Ty si to samy vid.. Kdo se muze ptat co ja vim o cipovani? Koho by kdy napadnout, ze neco vim o cipovani..neco malo jo to je jasny.. Jediny co sem tu o cipovani rek je, ze to mam a ze mi to prijde LEPSI..Beaver píše:Co víš o čipování ty ? Které parametry té tvé úžasné ECU jsou pravené a jak ?the_Zed píše:...Co ty vis o cipovani...
Jestli nevis o co tu jde tak to ani nezkousej, dopadnes jako mimon ondrasek.
Každopádně, to že ti to připadá lepší může být buď placebo efekt a nebo (ke tvé smůle) to může být jen přidaný krouťák za cenu bohaté směsi. Ono to pojede "líp", ale jen do doby, než vydřeš válce díky silnému odmašťovacímu efektu bohaté směsi. Pak to naopak pojede hůř a navíc to začne žrát olej atd. atd. atd. Jelikož auta mají v sérii zpravidla vyváženou směs +- blíže k bohatší oblasti, aby se náhodou vlivem opotřebení vstřiků neodpálily písty, tak zvyšování bohatosti bude asi skoro vždycky za cenu opotřebení. Proto je dobrý vědět, CO přesně má ta ECU modifikované a JAK.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"