Ajsman: pokud je prebrus, prekopavka vris systemu (doporucuji si o vrisu neco precist - zajimava sranda), lehci setrvak a nejake drobotiny kolem jen nastrikani motoru, tak prosim a ano, hlavy se nesnizovali a ostre vacky tam take nesli z jednoho duvodu kterej uz jsem napsal - musis si uvedomit kolik to toho motoru chces nacpat a co od toho ocekavas. a jelikoz ten motor ma 4 vacky ktere v cr nesezenes a nikdo to tady poradne nezkousel, neni to osvedcene a zas takovej prukopnik nejsem abych ho hnedka oddelal pac si na to vydelavam sam, tak se to neudelalo a osobne si myslim, ze uz by tam zas tak drastickej narust nebyl. Ono u schade kde je tohle vse udelane na kazde druhe a umi s tim kazdej Venca v horni dolni je malicko rozdil... v neposledni rade hlavne penezni.
Pokec o všem a o ničem :-)
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Ty Kajo, ale presne tohle co jsi napsal se tady snazim celou dobu vysvetlit
spis mi to prijde jako averze ke vsemu co tady napisu,ale to nevadi.
Ajsman: pokud je prebrus, prekopavka vris systemu (doporucuji si o vrisu neco precist - zajimava sranda), lehci setrvak a nejake drobotiny kolem jen nastrikani motoru, tak prosim a ano, hlavy se nesnizovali a ostre vacky tam take nesli z jednoho duvodu kterej uz jsem napsal - musis si uvedomit kolik to toho motoru chces nacpat a co od toho ocekavas. a jelikoz ten motor ma 4 vacky ktere v cr nesezenes a nikdo to tady poradne nezkousel, neni to osvedcene a zas takovej prukopnik nejsem abych ho hnedka oddelal pac si na to vydelavam sam, tak se to neudelalo a osobne si myslim, ze uz by tam zas tak drastickej narust nebyl. Ono u schade kde je tohle vse udelane na kazde druhe a umi s tim kazdej Venca v horni dolni je malicko rozdil... v neposledni rade hlavne penezni.
Ajsman: pokud je prebrus, prekopavka vris systemu (doporucuji si o vrisu neco precist - zajimava sranda), lehci setrvak a nejake drobotiny kolem jen nastrikani motoru, tak prosim a ano, hlavy se nesnizovali a ostre vacky tam take nesli z jednoho duvodu kterej uz jsem napsal - musis si uvedomit kolik to toho motoru chces nacpat a co od toho ocekavas. a jelikoz ten motor ma 4 vacky ktere v cr nesezenes a nikdo to tady poradne nezkousel, neni to osvedcene a zas takovej prukopnik nejsem abych ho hnedka oddelal pac si na to vydelavam sam, tak se to neudelalo a osobne si myslim, ze uz by tam zas tak drastickej narust nebyl. Ono u schade kde je tohle vse udelane na kazde druhe a umi s tim kazdej Venca v horni dolni je malicko rozdil... v neposledni rade hlavne penezni.
Naposledy upravil(a) Shelby dne 08 úno 2009 02:13, celkem upraveno 1 x.
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 
- ajsman
- Příspěvky: 238
- Registrován: 06 lis 2004 14:38
- Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
v pohodě jen mě zajímalo co si stím dělal
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Shelby:Tak ono celkove ty V6 postradaj par koni oproti radovymu sestivalci,ale to je zase o necem jinym,kazdopadne jede to pekne,to nerikam,co bych za ty kone dal
ale mi to tak prislo... Toho seata myslim znam,ma zatmaveny okna ne?
Kowboj:jj,myslel sem tu Honzinovu,ale je fakt buhvi co ma ten motor za sebou
JA CHCI TURBO
Kowboj:jj,myslel sem tu Honzinovu,ale je fakt buhvi co ma ten motor za sebou
JA CHCI TURBO
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Smayk: no z tohodle hnusnyho pocasi se neni cemu divit ....
Shleby: ale vsak me znas sem divnej
Shleby: ale vsak me znas sem divnej
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Tak já na plnou hubu říkám, že ty ptákoviny mají smysl, jinak by se to ani nevyrábělo . . ale dát otevřenej filtr a nechat sériovej ucpanej výfuk to fakt nemá smysl . . protože když uděláš cestu vzduchu dovnitř, ale nemůže zas ven tak je to docela problém . . . ale rozhodně to nejsou úpravy v řádech koní až desítek jak si spousta lidí myslí . . jen vím že ten motor má pak trochu lepší a ladnější průběhShelby píše:Ano, to ja vim taky jsem to psal v predchozim prispevku, ale ani jeden jste na plnou hubu nerekl, ze ty ptakoviny jako sani atd nemaji smysl, ze je opravdu lepsi vymenit ten motor pokud to jde i kdyz to nepochybne vite
Opel Astra WD ....... 2,0 16V Ecotec
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
FubuTomas píše:Shelby:Tak ono celkove ty V6 postradaj par koni oproti radovymu sestivalci,ale to je zase o necem jinym,kazdopadne jede to pekne,to nerikam,co bych za ty kone dalale mi to tak prislo... Toho seata myslim znam,ma zatmaveny okna ne?
Kowboj:jj,myslel sem tu Honzinovu,ale je fakt buhvi co ma ten motor za sebou
JA CHCI TURBO
ktery v6 mas prosim te na mysli??a oproti radovymu jakymu setivalci ze ??
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
mikey:Napriklad 2.5 BMW a mazda,opel,peugeot V6 takovej vykon nemaj.... hlavne teda Peugeot 3.0 V6 a kdyz to tak vemes,tak vetsina 2.0i 16V ma 150PS a 2.5V6 160-180,to uz takovej rozdil neni,na to ze je to sest valcu
tim samozrejme nechci rict ze to nejde 
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Viz. kategorie do tří litrů
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... 2008/14884" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... 2008/14884" onclick="window.open(this.href);return false;
I live in SUPRA World
Celý život bychom měli žít tak, že jednou, až se za ním otočíme, si budem moci říct: Hmm nice smoke-screen...
Celý život bychom měli žít tak, že jednou, až se za ním otočíme, si budem moci říct: Hmm nice smoke-screen...
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Váša: no mas pravdu no
auta museji litat po silnici 
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
tak presne kdyz tohle udelas (vykuchas celej vejfuk vcetne katu a do zadu plnopruchozi "ladak", nebo proste jen trubka od predu dozadu) na aute s N/A motorem, tak ho totalne zabijesv.á.Š.A. píše: ale dát otevřenej filtr a nechat sériovej ucpanej výfuk to fakt nemá smysl . .
a pokud komplet cele sani vcetne lestene (do zrcadla voe) trubky prida kdyz buh da 7ps na 100ps aute kde jich casem 15 uteklo tak to vazne nikdo nepozna...
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 
- ajsman
- Příspěvky: 238
- Registrován: 06 lis 2004 14:38
- Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
No Vášovo MBčko je anděl s ďáblem v motoru no a pokud by se časem z 0 na 100 dostal na nějakejch 10-10.5 vteřin tak bych mu možná i ujel

Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Shelby:S tim preplnovanym motorem mas pravdu,pokud se teda bavime o benzinovem motoru a ne o naky naftovy mrdce,ale i u atmosferickyho motoru je to dobra vec,sice to neni tak uciny,ale udelat motoru pruchodnejsi vyfuk neni ke skode,staci kdyz aspon koupis vetsi prumer cele soustavy (napr ze silnejsi verze) ale ja osobne mam na aute rezonator,jenom trubku a pruchozi tlumic vzadu a muzu rict ze ve vysich otackach to jede lip,sic to treba ztrati nakej kroutak.... a ten filtr s nerez rourou ma taky svuj smysl,daleko lip v tom proudi vzduch,nez v ty zhnily hadici z 90let a kdyby toto nemelo smysl,tak se nemusis zabejvat ani nejakym lestenim kanalu atd.....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
ajsman:Co v tom je za motor v tom MB?
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Já nemluvil o tom že se dá jen trubka . . .ale to je jedno . . . ale trochu v něčem máš pravdu . . v nízkejch otáčkách to je k horšímu, ale motor může do vyšších otáček . . když máš ucpanej výfuk, tak v nízkejch to má relativně sílu, ale nejde to tak pěkně do otáček . . . .a jelikož já jezdím v otáčkách tak mám raději výfuk s lepší průchodností . . . ale samozřejmě nemluvím o výfuku jen jako o trubce . . ale záměna tluničůShelby píše:tak presne kdyz tohle udelas (vykuchas celej vejfuk vcetne katu a do zadu plnopruchozi "ladak", nebo proste jen trubka od predu dozadu) na aute s N/A motorem, tak ho totalne zabijesv.á.Š.A. píše: ale dát otevřenej filtr a nechat sériovej ucpanej výfuk to fakt nemá smysl . .a ten propad uz nezachrani ani 5 jamar filtru s remusem
u turbo motoru to je jina...
a pokud komplet cele sani vcetne lestene (do zrcadla voe) trubky prida kdyz buh da 7ps na 100ps aute kde jich casem 15 uteklo tak to vazne nikdo nepozna...
Opel Astra WD ....... 2,0 16V Ecotec
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Mírně upravené fáčkoFubuTomas píše:ajsman:Co v tom je za motor v tom MB?
Opel Astra WD ....... 2,0 16V Ecotec
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Ano presne tak, uplne vylestene kanaly jsou spis take na skodu to je pravda... Takze ted tady stavime na hlavu vsechny idealy tuningaru a budem za to upaleni...
teda ja urcite
Vyfuk z silnejsi verze je lepsi - dukaz misto slibu? Nemame, ale mame argument - to si to jako kazda automobilka schvalne komplikuje tim, ze da na - ted placnu treba 1.6l motor jinaci potrubi nez na 2.0l kdyz to s potrubim z 2.0l jede dokonce lip? Nebyl by pro ne tedy lepsi bouchat jeden typ kterej je uplne nejlepcejsi pro vsechno a hotovo? Jasne ze to nejde, pac to je blbost a zrovna v pocitani vyfuku jsme na hodne tenkem lede - jednomu motoru svedci to a jinemu naopak... ale co je pro temer kazdy atmosfericky zazehovy motor shodne je to, ze potrebuje zpetne tlaky, bez kterych nepracuje tak jak ma. A co se stane kdyz mu ty tlaky odbourame tim, ze vyrezeme kat, stredak a dame dozadu mega tuning remuse? Motor se akorat tak trapi a Vam pocit ze to jede ja pichla svine dava akorat hluk z toho vyfuku - bohuzel. a Vaso co se mi zda jako total blbost je (ale ted nevim samozrejme k jakemu ucelu auto pouzivas) provozovat treba po meste auto s postavenym vyfukem na horni s_pektrum otacek... duvod? Rve to, zere to a stejne to pri te spotrebe hovno jede a akorat me bouchne hlava z toho hluku (jsme v cechach a tady se kazdej jako prvni pta na spotrebu, ja se zeptam jnac - proc pri stejne spotrebe (tipuju tak 14l/100) neprovozovat neco, co zere podobne,ale ma to tak 2x vic hp). Takhle bych si postavil auto maximalne jako specialku na okruh... ale kdo chce kam... Kua, zase jsem se rozepsal 
Naposledy upravil(a) Shelby dne 10 úno 2009 23:06, celkem upraveno 1 x.
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
a na to je take odpoved...v.á.Š.A. píše:Tak já na plnou hubu říkám, že ty ptákoviny mají smysl, jinak by se to ani nevyrábělo .Shelby píše:Ano, to ja vim taky jsem to psal v predchozim prispevku, ale ani jeden jste na plnou hubu nerekl, ze ty ptakoviny jako sani atd nemaji smysl, ze je opravdu lepsi vymenit ten motor pokud to jde i kdyz to nepochybne vite
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Je jedno pravidlo a platí už dlouho: Nejvěčí prachy se vydělávaj na blbých lidech 
I live in SUPRA World
Celý život bychom měli žít tak, že jednou, až se za ním otočíme, si budem moci říct: Hmm nice smoke-screen...
Celý život bychom měli žít tak, že jednou, až se za ním otočíme, si budem moci říct: Hmm nice smoke-screen...
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
presne takSmayk píše:Je jedno pravidlo a platí už dlouho: Nejvěčí prachy se vydělávaj na blbých lidech
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
S tema kanalkama je to tezky,nekdo rika jak zrcadlo,nekdo ze to zas tak leskly bejt nema,tezko rict cemu verit....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
vylestene a 1cm okraj pred rantlem hrubej... smes by se mela rozvyrit...
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
co ja vimtak kazdej novej v6 3.0l at uz od opla ci peugeota nebo nissana ma pres 200 kobyl (vetsinou kolem 240 a vejs) nevim co se ti na tom nezda bmw 2.5 ma 190 kobyl ne?FubuTomas píše:mikey:Napriklad 2.5 BMW a mazda,opel,peugeot V6 takovej vykon nemaj.... hlavne teda Peugeot 3.0 V6 a kdyz to tak vemes,tak vetsina 2.0i 16V ma 150PS a 2.5V6 160-180,to uz takovej rozdil neni,na to ze je to sest valcutim samozrejme nechci rict ze to nejde
ale me osobne takovyhle polemizovani ubec nebere ja mam svuj nafouklej 3.1l a sem zatim spokojenej..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Mikey: ale ten tvuj V6 je ale neskutecne nafoukanej
hele kdo ti tenkrat delal tu keramickou lamelu na spojku ?
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
mikey:nj,novej mozna,ale bavime se o starsich motorech,nemuzes srovnavat novou 3.0V6 a starou 2.5 BMW....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Ten 2.5L V6 co jsem daval do mazdy mel oznaceni KL-DE, pak je jeste naprosto stejnej ale origo od Mazdy s kovanym pajslem, jinci kompresi, vackou, jednotkou atd. oznaceni KL-ZE Jspec a ma rovnych 200HP r.v. 93. Ac byl puvodne postaven pro japan trh, jde v celkem snadno sehnat i u nas (ale ne uplne nejsnadnejc
)
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Shelby:tak to uz je pecka 200PS a jak s tim tvym litala mazdice?Ono celkove to auto moc nevazi ne?
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
heled delaly my to typci od dana z ceskych budejovic nechal sem jim tam starou a asi za bura me to udelaliKarel84 píše:Mikey: ale ten tvuj V6 je ale neskutecne nafoukanejhele kdo ti tenkrat delal tu keramickou lamelu na spojku ?
danovo cislo 00420776799855
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
mikey: diky ...kontaktoval jsem jeste firmu http://www.brzdy.cz" onclick="window.open(this.href);return false; a oni mi ji taky udelaj presne jak rikas poslu jim starou a oni ji podle toho udelaji 
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
no vidíš aspoň v něčem jsme se shodliShelby píše:Ano presne tak, uplne vylestene kanaly jsou spis take na skodu to je pravda... ale kdo chce kam... Kua, zase jsem se rozepsal
Opel Astra WD ....... 2,0 16V Ecotec
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
Re: Pokec o všem a o ničem :-)
Jj je dobre jit svou cestou a ani s tim nic delat nechci, vidis to i u me ze jdu porad tak nejak proti proudu
ale prosimte oba vime, ze pokud ten Tvuj 2.0 ma tak tipnu 140hp + upravy jako sani a vejfuk coz dela 140.5HP a je vybrousenej na vysoke ot... tak pokud zere 7l pri pile jak jsi psal, ze s nim jezdis tak to chce si nechat udelat patent, bo to neumi ani nejlespi z nejlepsich 1.9TDI
a ano.. ja zastavam nazor, ze kdyz uz, tak jedno auto na okruh a jine blbosti at to zere co to zere,ale musi to jet a druhe normal na vsechno ostatni. Sladit auto co jede na okruhu a da se s nim nejak normalne za slusny prachy (udrzba, spotreba...) jezdit proste nejde.
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí 
