Ale nezpomeň že proti Supře má Honda jako konkurenci NSX. A to nový NSX je vážně drsný. Ani ne tak výkonný, jako lehký. Škoda jen, že je to takovej exot a cena ojetýho je skoro stejná jako u novýho. Navíc je u nás skoro nesehnatelnýleon4x4 píše: Máme podobnej názor. Já beru Hondy jako JoyMachine co se týká otáček motoru, ale nějak necítím ten výkon co to má mít, nějak mně to neohromuje. Prostě kroutící monet 200Nm je málo, ale když se do mně poprvé opřelo 420Nm Supry tak jsem to pochopil o co jde a to teď už mám 545Nm a ještě nemám dost. Stejně je to jako by tě tlačila ohromná raketa do zad. A pak ten zvuk při plném boostu WSSSSSSSS to je paráda, to je jak (nevím jak se to píše) Hurrier (takovej ten tryskáč co lítá jako vtulník) ........ zeptejte se Břéti - ten řval blahem a možná trochu strachem když jsem ho svezl v Ústí.
Golf - poraďte koupi
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
NSX-R je vazne exotika...barbucha píše:Ale nezpomeň že proti Supře má Honda jako konkurenci NSX. A to nový NSX je vážně drsný. Ani ne tak výkonný, jako lehký. Škoda jen, že je to takovej exot a cena ojetýho je skoro stejná jako u novýho. Navíc je u nás skoro nesehnatelnýleon4x4 píše: Máme podobnej názor. Já beru Hondy jako JoyMachine co se týká otáček motoru, ale nějak necítím ten výkon co to má mít, nějak mně to neohromuje. Prostě kroutící monet 200Nm je málo, ale když se do mně poprvé opřelo 420Nm Supry tak jsem to pochopil o co jde a to teď už mám 545Nm a ještě nemám dost. Stejně je to jako by tě tlačila ohromná raketa do zad. A pak ten zvuk při plném boostu WSSSSSSSS to je paráda, to je jak (nevím jak se to píše) Hurrier (takovej ten tryskáč co lítá jako vtulník) ........ zeptejte se Břéti - ten řval blahem a možná trochu strachem když jsem ho svezl v Ústí.



(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Jenže NSX-R nemá 600Nm nemá ani 400Nm a navíc kolik se dá poladit? Skoro vůbec
A já mám autí rád protože se v něm můžu rejpat a dokud budu mít sílu a peníze tak můžu přidávat výkon.
BTW: kolik koní má nejvýkonější NSX-R ???
Nejvýkonější Supra má 1453RWHP tedy 1709HP na motoru a točí 9750RPM - takže skoro jako Honda
Kdo nevěří ať se koukne na http://dyno.to4r.com/graph.php

BTW: kolik koní má nejvýkonější NSX-R ???
Nejvýkonější Supra má 1453RWHP tedy 1709HP na motoru a točí 9750RPM - takže skoro jako Honda

Kdo nevěří ať se koukne na http://dyno.to4r.com/graph.php
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
To je jasný že se nedá ani zdaleka tak vyladit jako Supra, ale uznej že to musí mít taky něco do sebe- silnej vysokootáčkovej motor s parádním zvukem a podvozek jak motokára. Navíc už v sérii je to 12 sekundový auto.leon4x4 píše:Jenže NSX-R nemá 600Nm nemá ani 400Nm a navíc kolik se dá poladit? Skoro vůbecA já mám autí rád protože se v něm můžu rejpat a dokud budu mít sílu a peníze tak můžu přidávat výkon.
BTW: kolik koní má nejvýkonější NSX-R ???
Nejvýkonější Supra má 1453RWHP tedy 1709HP na motoru a točí 9750RPM - takže skoro jako Honda![]()
Kdo nevěří ať se koukne na http://dyno.to4r.com/graph.php
V tovarni podobe mozna ano, ale tenhle pohled je jen pro lidi, kteri opravdu s tim autem nechteji dale nic delat - anebo s nim nechteji jet moc rychle. Pokud ma ale nekdo v planu zvysit ten vykon toho motoru o trochu vice, nez jen par koni, tak musi taky zvazit ten potencial toho auta. Hondy jsou uz od vyroby vylazene temer do maxima, nemaji proto moc prostoru na zlepseni a reaguji velice spatne na jakekoliv modifikace. Ty motory jsou z financnich duvodu optimizovane jen pro ten tovarni vykon a proste nic vyssiho moc dobre nevydrzi. Jestli nejaky motor Hondy byl postaven pro to, aby delal 180HP, tak ty pisty, ojnice a klika ztezi vydrzi 300HP protoze v tech motorech neni ani gram materialu navic. Proste, s Hondou se nikam clovek opravdu nedostane bez toho, aby vrazil velke penize do toho motoru.barbucha píše:No jo, ale to snad nikdo netvrdil. Původně se to tady rozjelo jako debata Golf vs. Civic. A to že Honda má v daným objemu proti Golfíku navrch je snad jasný. Já jsem prostě pro šípkovou
Naopak jine N/A auta, ktere pouzivaji stejne bloky jako jejich turbo verze casto pouzivaji taky ty same kliky a ojnice. I presto, ze nejaka Honda muze udelat 180HP z 1.6L motoru protoze jeji klika, ojnice a pisty jsou velice lehke - a treba nejaka N/A verze turbo motoru se stejnym objemem v jinem aute udela jen 140HP, ten 140HP motor muze mit mnohem vetsi potencial, nez ta Honda, ktera je uz od vyroby vylazena temer k maximu.
Pokud se na to nekdo diva takto, tak Hondy nejsou opravdu ty nejvhodnejsi auta na to, aby je clovek delal rychlyma. Hondy jsou dobre pro 13 sekund, ale tim to taky konci - pokud nekdo neni ochoten vyhodit $3500 za kliku, $800 za ojnice a pisty a $600 za Darton sleeves - jen pro to, aby mel v tom aute to, coz uz v nem nekdo jiny ma primo od vyroby.
Proste, ten optimizovany motor Hodny primo od vyroby, ktery nekdo muze povazovat za vyhodu, se stava soucasne i nevyhodou tim, cim vice dalsiho vykonu se z nej clovek snazi pozdeji dostat.
Jestli nekdo proste planuje s nejakymi budoucimi upravami motoru, tak by mel taky zvasit to, kam ho treba $2,000, pak $5,000 anebo nakonec i $10,000 dostane. Nekdo muze udelat za $10,000 z 15 sekundoveho auta 10-sekundove, a nekdo za ty same penize muze udelat z 14-sekundoveho auta 12-sekundove. Pokud proste clovek chce jet opravdu rychle - a ne jen nejakych 13 sekund, Honda definitivne neni tim nejlepsim vyberem.
IQ stylingem nenahradis.
Mi se ta NSX libi, ale za ty penize bych ji opravdu nechtel. Ta NSX tady stoji 90 tisic. Ja si jen predstavim, co bych mohl udelat z 20-tisicove Supry + 70 tisic dolaru, anebo 30-tisicoveho Eva + 60 tisic dolaru - a myslim, ze ta seriova 90-tisicova NSX by pak nemela absolutne zadnou sanci.barbucha píše:To je jasný že se nedá ani zdaleka tak vyladit jako Supra, ale uznej že to musí mít taky něco do sebe- silnej vysokootáčkovej motor s parádním zvukem a podvozek jak motokára. Navíc už v sérii je to 12 sekundový auto.

IQ stylingem nenahradis.
Pumu sem koupil jenom pro to jaký má PRO MĚ charizma....ZA 225000 sem moh mít taky něco s většim potenciálem....
Třeba Integrale,která po vejfuku+sání+ecu je na 300PS a ve 4x4.....
Docela by mě zajímal pak její čas na 1/4 míle.Vim jenom zrychlení 0-100 s 220koňma za 5.7s v roce 93´.....
Nebo jinak,je na prodej Plymounth laser 2.0 turbo za 30 litrů a co pak ten potenciál,akorát je to přední náhon.....
Třeba Integrale,která po vejfuku+sání+ecu je na 300PS a ve 4x4.....
Docela by mě zajímal pak její čas na 1/4 míle.Vim jenom zrychlení 0-100 s 220koňma za 5.7s v roce 93´.....
Nebo jinak,je na prodej Plymounth laser 2.0 turbo za 30 litrů a co pak ten potenciál,akorát je to přední náhon.....
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
spíš kolik ještě vrazím
na cestě bude Dragonslayer kit, je to set dílů pro motor kde zbyde vlastně jen blok. Začne to 4 bolt ojničníma ložiskama neb origo jsou jen 2 bolt, jinou klikou, jinejma ojnicema, pístama. Zvětším objem. Díly by měly vydržet přez 18 PSI plnění. Tzn. přestavba kompresoru na to už mám díly doma. Vačka a rocket rollers další díly zoptimalizovaný pro kompresor. Spojka už snad teď vydrží po tý neskutečný anabázy minulej rok. Ještě mě čeká řj, z toho zatím nemám ani trochu dobrej pocit :o(

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
A vejdeš se sevšim do mega???Teda i s koupí auta....Abych se přiznal,nemám představu za kolik se dá sehnat....MarauderZ28 píše:spíš kolik ještě vrazímna cestě bude Dragonslayer kit, je to set dílů pro motor kde zbyde vlastně jen blok. Začne to 4 bolt ojničníma ložiskama neb origo jsou jen 2 bolt, jinou klikou, jinejma ojnicema, pístama. Zvětším objem. Díly by měly vydržet přez 18 PSI plnění. Tzn. přestavba kompresoru na to už mám díly doma. Vačka a rocket rollers další díly zoptimalizovaný pro kompresor. Spojka už snad teď vydrží po tý neskutečný anabázy minulej rok. Ještě mě čeká řj, z toho zatím nemám ani trochu dobrej pocit :o(
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Camara nejsou moc drahý zejména teda V6, ale tu bych si nikdy nekoupil to je o ničem. V8 Z28 nebo SS v automatu jsou klidně 1x dražší jak V6 a je jich vcelku málo . Kterejch je fakt minimum je V8 s šestirychlostním manuálem (BorgWarner - Corvette, Viper). Já jí koupil za 330 000,- což je myslím docela pohodová cena, zajímavý je, že v De jsou dražší jak v ČR. Jinak do míle se myslím + - vejdu teda nevím zda mám počítat novej lak a muziku ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Ale když ty bereš všechno jenom v přepočtu na 1/4míle. Ale jsou lidi kteří by s ní jezdili třeba na okruhy. Můžeš stokrát poladit Supru nebo EVO, ale nikdy s ním nedosáhneš takový jízdní vlastnosti, jako s měně upravenou NSX, protože to auto už je tak navržený. Co je podle tebe rychlejší auto? To co zajede o dvě vteřiny lepší čtvtmíli, nebo to rychlejší na okruhu? To je prostě jenom úhel pohledu. Vem si takový Lotusy. Typický příklad malýho výkonu nízký hmotnosti a super povozku. Na poslední Mimoni jsem s Nissanem zajel lepší čas než všechny repliky L-seven co tam byly. Ale ani v nejmenším by mě nenapadlo rozdat si to s nima někde jinde. A podle mýho právě ony jsou ta ryzí sportovní autaTaboo píše:Mi se ta NSX libi, ale za ty penize bych ji opravdu nechtel. Ta NSX tady stoji 90 tisic. Ja si jen predstavim, co bych mohl udelat z 20-tisicove Supry + 70 tisic dolaru, anebo 30-tisicoveho Eva + 60 tisic dolaru - a myslim, ze ta seriova 90-tisicova NSX by pak nemela absolutne zadnou sanci.barbucha píše:To je jasný že se nedá ani zdaleka tak vyladit jako Supra, ale uznej že to musí mít taky něco do sebe- silnej vysokootáčkovej motor s parádním zvukem a podvozek jak motokára. Navíc už v sérii je to 12 sekundový auto.

V německu jsou všechny sporťáci dražší než u nás. Lidi je tam totiž umí ocenit. Bohužel u nás co není TDi, jako by nebyloMarauderZ28 píše:Camara nejsou moc drahý zejména teda V6, ale tu bych si nikdy nekoupil to je o ničem. V8 Z28 nebo SS v automatu jsou klidně 1x dražší jak V6 a je jich vcelku málo . Kterejch je fakt minimum je V8 s šestirychlostním manuálem (BorgWarner - Corvette, Viper). Já jí koupil za 330 000,- což je myslím docela pohodová cena, zajímavý je, že v De jsou dražší jak v ČR. Jinak do míle se myslím + - vejdu teda nevím zda mám počítat novej lak a muziku ...
A kdo ti může za to že jsis nenechal předělat karoserii na carbon a nekoupil jsi si pořádnej podvozek?barbucha píše:Ale když ty bereš všechno jenom v přepočtu na 1/4míle. Ale jsou lidi kteří by s ní jezdili třeba na okruhy. Můžeš stokrát poladit Supru nebo EVO, ale nikdy s ním nedosáhneš takový jízdní vlastnosti, jako s měně upravenou NSX, protože to auto už je tak navržený. Co je podle tebe rychlejší auto? To co zajede o dvě vteřiny lepší čtvtmíli, nebo to rychlejší na okruhu? To je prostě jenom úhel pohledu. Vem si takový Lotusy. Typický příklad malýho výkonu nízký hmotnosti a super povozku. Na poslední Mimoni jsem s Nissanem zajel lepší čas než všechny repliky L-seven co tam byly. Ale ani v nejmenším by mě nenapadlo rozdat si to s nima někde jinde. A podle mýho právě ony jsou ta ryzí sportovní autaTaboo píše:Mi se ta NSX libi, ale za ty penize bych ji opravdu nechtel. Ta NSX tady stoji 90 tisic. Ja si jen predstavim, co bych mohl udelat z 20-tisicove Supry + 70 tisic dolaru, anebo 30-tisicoveho Eva + 60 tisic dolaru - a myslim, ze ta seriova 90-tisicova NSX by pak nemela absolutne zadnou sanci.barbucha píše:To je jasný že se nedá ani zdaleka tak vyladit jako Supra, ale uznej že to musí mít taky něco do sebe- silnej vysokootáčkovej motor s parádním zvukem a podvozek jak motokára. Navíc už v sérii je to 12 sekundový auto.

A když začalo pršet tak měli ti majitelé super sportovních Kaipanů stažený půlky

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
No tak za deště to s nima asi žádný žůžo nebude a navíc musí člověk pořád vylejvat vodu. Ale viděl jsem pár videí 200koňových Lotusů na starým Nurburgringu, a tam drtili všechno co jim přišlo pod ruku, dokonce i motorky. Na to by museli mýho bývalýho Nissana vzít do parády chlapi z NASA, aby se jim vyrovnalleon4x4 píše:A kdo ti může za to že jsis nenechal předělat karoserii na carbon a nekoupil jsi si pořádnej podvozek?barbucha píše:Ale když ty bereš všechno jenom v přepočtu na 1/4míle. Ale jsou lidi kteří by s ní jezdili třeba na okruhy. Můžeš stokrát poladit Supru nebo EVO, ale nikdy s ním nedosáhneš takový jízdní vlastnosti, jako s měně upravenou NSX, protože to auto už je tak navržený. Co je podle tebe rychlejší auto? To co zajede o dvě vteřiny lepší čtvtmíli, nebo to rychlejší na okruhu? To je prostě jenom úhel pohledu. Vem si takový Lotusy. Typický příklad malýho výkonu nízký hmotnosti a super povozku. Na poslední Mimoni jsem s Nissanem zajel lepší čas než všechny repliky L-seven co tam byly. Ale ani v nejmenším by mě nenapadlo rozdat si to s nima někde jinde. A podle mýho právě ony jsou ta ryzí sportovní autaTaboo píše: Mi se ta NSX libi, ale za ty penize bych ji opravdu nechtel. Ta NSX tady stoji 90 tisic. Ja si jen predstavim, co bych mohl udelat z 20-tisicove Supry + 70 tisic dolaru, anebo 30-tisicoveho Eva + 60 tisic dolaru - a myslim, ze ta seriova 90-tisicova NSX by pak nemela absolutne zadnou sanci.![]()
A když začalo pršet tak měli ti majitelé super sportovních Kaipanů stažený půlky

Ale zase sebou nemusíme vozit zubní kartáčekbarbucha píše:No tak za deště to s nima asi žádný žůžo nebude a navíc musí člověk pořád vylejvat vodu. Ale viděl jsem pár videí 200koňových Lotusů na starým Nurburgringu, a tam drtili všechno co jim přišlo pod ruku, dokonce i motorky. Na to by museli mýho bývalýho Nissana vzít do parády chlapi z NASA, aby se jim vyrovnal

Kdyby to někdo nepochopil tak myslím na mouchy.

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
jo HF-ko o tom sem taky přemejšlel, třeba ještě přijde čas..Krosmen píše: Třeba Integrale,která po vejfuku+sání+ecu je na 300PS a ve 4x4.....
Docela by mě zajímal pak její čas na 1/4 míle.Vim jenom zrychlení 0-100 s 220koňma za 5.7s v roce 93´.....
A co ta Thema v turbu, jka si o ní psal, máš jí?
Docela by mě to zajímalo..
Anonymous píše:jo HF-ko o tom sem taky přemejšlel, třeba ještě přijde čas..Krosmen píše: Třeba Integrale,která po vejfuku+sání+ecu je na 300PS a ve 4x4.....
Docela by mě zajímal pak její čas na 1/4 míle.Vim jenom zrychlení 0-100 s 220koňma za 5.7s v roce 93´.....
A co ta Thema v turbu, jka si o ní psal, máš jí?
Docela by mě to zajímalo..
to jsem byl já

...švédská ocel..
http://900aero.wz.cz
http://900aero.wz.cz
je ale pořád neni dořešenej převod a ještě pořád sem s ní nebyl na komplet prohlídce......takže stojí před barákem majitele a klíčky mám já.....Anonymous píše:jo HF-ko o tom sem taky přemejšlel, třeba ještě přijde čas..Krosmen píše: Třeba Integrale,která po vejfuku+sání+ecu je na 300PS a ve 4x4.....
Docela by mě zajímal pak její čas na 1/4 míle.Vim jenom zrychlení 0-100 s 220koňma za 5.7s v roce 93´.....
A co ta Thema v turbu, jka si o ní psal, máš jí?
Docela by mě to zajímalo..


Jak jsi na to prisel?barbucha píše:Ale když ty bereš všechno jenom v přepočtu na 1/4míle.Taboo píše:Mi se ta NSX libi, ale za ty penize bych ji opravdu nechtel. Ta NSX tady stoji 90 tisic. Ja si jen predstavim, co bych mohl udelat z 20-tisicove Supry + 70 tisic dolaru, anebo 30-tisicoveho Eva + 60 tisic dolaru - a myslim, ze ta seriova 90-tisicova NSX by pak nemela absolutne zadnou sanci.barbucha píše:To je jasný že se nedá ani zdaleka tak vyladit jako Supra, ale uznej že to musí mít taky něco do sebe- silnej vysokootáčkovej motor s parádním zvukem a podvozek jak motokára. Navíc už v sérii je to 12 sekundový auto.

100% bone stock $90,000 2002 Acura NSX:
1/4 mile: 13.4 seconds
Skid Pad: .91g
Slalom Speed: 65.8 mph
60-0 mph Braking: 117 ft
100% bone stock $32,000 2003 Evo VII:
1/4 mile: 13.4 seconds
Skid Pad: .97g
Slalom Speed: 68.7 mph
60-0 mph Braking: 117 ft
To uplne tovarni Evo je rychlejsi ve slalomu a sedi lip na skid pad nez ta 90-tisicova NSX. Na nejakem technickem okruhu by mu ta NSX asi ujela, protoze je lehci, ale dej tomu Evu 200HP vice (jen za nejakych $10,000) - a ta NSX nema sanci ani kdyz to Evo stale jeste bude mit uplne seriovy podvozek. A ted si predstav, ze by jsi navic jeste dal do toho Eva dalsich 10 tisic do motoru a 40 tisic podvozku a brzd. To Evo by pak melo okolo 700HP, utahlo pres 1g na skid pad a bzdilo pod 100 ft. Ta seriovou NSX neni proste tak dobra, jak si hodne lidi mysli. V samotnych cislech nema ani na to 30 tisicove Evo, coz je pro 90-tisicovou exotiku dost slabe...
IQ stylingem nenahradis.
tak se pak koukej pochlubit až bude celá tvojeKrosmen píše:je ale pořád neni dořešenej převod a ještě pořád sem s ní nebyl na komplet prohlídce......takže stojí před barákem majitele a klíčky mám já.....Anonymous píše:jo HF-ko o tom sem taky přemejšlel, třeba ještě přijde čas..Krosmen píše: Třeba Integrale,která po vejfuku+sání+ecu je na 300PS a ve 4x4.....
Docela by mě zajímal pak její čas na 1/4 míle.Vim jenom zrychlení 0-100 s 220koňma za 5.7s v roce 93´.....
A co ta Thema v turbu, jka si o ní psal, máš jí?
Docela by mě to zajímalo..![]()

...švédská ocel..
http://900aero.wz.cz
http://900aero.wz.cz
Tak za prvé sériová NSX-R nejezdí 13,7 ale vejde se pod 13(právě kvůli hmotnosti. Uváděl jsi parametry starýho NSX ale my se bavíme o novým). Za druhý Koncepce auta je přímo dělaná pro okruhy. Pohon zadních kol, motor před zadní nápravou, nízko položený těžiště, nízká hmotnost. Každej kdo jezdí okruhy ti potvrdí, že tam ani tolik nejde o výkon jako o hmotnost a vyvážení auta. Když to hodně přeženu, tak zkus postavit takový 700koňový Evo třeba proti 400Koňovýmu DTM. Já vím že by to totálně projela i NSX, ale jde o to, abys pochopil že výkon není všechno. Tak si sakra projeď nějaký videa z BestMotoring a tam uvidíš jak časy 400 metrů tak i srovnání na okruzích. Jen pro zajímavost uvádím nejlepší časy z volných jízd na starým NurburgringuTaboo píše:
100% bone stock $90,000 2002 Acura NSX:
1/4 mile: 13.4 seconds
Skid Pad: .91g
Slalom Speed: 65.8 mph
60-0 mph Braking: 117 ft
100% bone stock $32,000 2003 Evo VII:
1/4 mile: 13.4 seconds
Skid Pad: .97g
Slalom Speed: 68.7 mph
60-0 mph Braking: 117 ft
To uplne tovarni Evo je rychlejsi ve slalomu a sedi lip na skid pad nez ta 90-tisicova NSX. Na nejakem technickem okruhu by mu ta NSX asi ujela, protoze je lehci, ale dej tomu Evu 200HP vice (jen za nejakych $10,000) - a ta NSX nema sanci ani kdyz to Evo stale jeste bude mit uplne seriovy podvozek. A ted si predstav, ze by jsi navic jeste dal do toho Eva dalsich 10 tisic do motoru a 40 tisic podvozku a brzd. To Evo by pak melo okolo 700HP, utahlo pres 1g na skid pad a bzdilo pod 100 ft. Ta seriovou NSX neni proste tak dobra, jak si hodne lidi mysli. V samotnych cislech nema ani na to 30 tisicove Evo, coz je pro 90-tisicovou exotiku dost slabe...
7:52 - Gemballa Porsche 993
7:55 - GSX-R 750 -98
7:55 - Kawasaki ZX-9R
7:56 - C6 Coupe (not Z06)
7:56 - Porsche 996 GT3 (in 2000)
7:56 - Porsche 996 Turbo (in 2000)
7:56 - NSX Type R
8:09 - Lamborghini Diablo SV
8:05 - 2002 Ferrari 575 Maranello
8:09 - Porsche 993 GT2
8:07 - Ferrari 550 Maranello
8:13 - Ferrari F355
8:19 - CTS - V
A navíc takový 700 koňový Evo bude zajíždět horší časy než 450 koňový, protože charakteristika vysoce výkoného motoru nebude prostě pro okruh vhodná

P.S. teď jsem si teprve všimnul že když jsi mluvil o jedenáctisekundových Golfech, tak jsi kromě sériovýho interiéru uváděl taky tovární motor. Oprav mě jestli se pletu, ale na 11sekundový auto potřebuješ výkon okolo 500koní. Ukaž mi jedinej motor Golfa, kterej to dokáže na sériový vnitřnosti. Ani motor z R32 na to nemá a to se jich vyrobilo jen pár . Takže to že u vás jezdí běžně 11sec Golfy s továrními motory beru s velkou rezervou
Přečti si pozorně, co jsem napsalTaboo píše: Jak jsi na to prisel?Ja se nikde o 1/4 mile ani nezminil. Tovarni 90-tisicova NSX na zadne 30-tisicove Evo s 60 tisici v podvozku a motoru ani zdaleka mit nebude - nikdy a nikde.
Méně upravená neznamená tovární. Tím bylo míněno že jí nemusíš ladit tak brutálně jako to EVoBarbucha píše: Můžeš stokrát poladit Supru nebo EVO, ale nikdy s ním nedosáhneš takový jízdní vlastnosti, jako s méně upravenou NSX
hele nechci se do toho nejak míchat,ale líbí se mi jak se tady hazí penezma...10 000$ sem,20 000$ tam...ja neznám moc lidí v čechách co narvou do upravy motoru na svem aute 200-500000 Kč...myslim že vetšina tuneru v čechách je opravdu nekde jinde...chtelo by to trosku spadnout nazpatek na zem...nejsme v USA,kte je to asi trosku jinak,tedla podle toho cim nas tady neustale krmí Taboo...stačí se podivat na nejakej srazík a butete nazpatek v reálu...vím že se ted do me nekdo určitě naveze,ale to je muj nazor...
Octavie RS 220PS
/zatim/

To je presne, proc se nerad bavim o autech s lidma, kteri si tahaji "informace" primo z prdele - a jeste se pritom snazi nekoho poucovat o tom, o cem nemaji ani potuchy. Jen pro tvou informaci, ja se sam zavodu na okruhu a autocrossu zucastnuji se svou 550HP Eclipse, takze nepotrebuji nekoho, aby mi rikal, co je pro tento typ zavodeni vhodne jen na zaklade nejakych vlastnich bludu. Proste, nemluvis tady s nekym, kdo si hraje na tunera s jeho Photoshopem a velkeho zavodnika s jeho PlayStation. Jestli chces nekoho poucovat, mluv ze svych osobnich zkusenosti, ne z toho, co jsi jen videl v nejake videohre. Jen z ty cisla ze slalomu a skid pad by ti mohly prozradit, ze i to tovarni Evo je v zatackach rychlejsi, nez ta tovarni NSX - a ja ti muzu prozradit, ze moje tovarni Evo na moji Eclipsi v zatackach - anebo kdekoliv jinde - proste nema. A jestli si myslis, ze vykon motoru, ktery se podili na akceleraci od zatacky k zatacce na okruhu nic neznamena, tak jsi taky na omylu. Pri vyjezdu ze zatacek to AWD Evo uplatni ten vykon motoru daleko rychleji a lepe, nez ta RWD NSX, s kterou sice muzes driftovat a myslet si, ze to vypada hezky, ale k dalsi zatacce te to rychleji nedostane.barbucha píše:Tak za prvé sériová NSX-R nejezdí 13,7 ale vejde se pod 13(právě kvůli hmotnosti. Uváděl jsi parametry starýho NSX ale my se bavíme o novým). Za druhý Koncepce auta je přímo dělaná pro okruhy. Pohon zadních kol, motor před zadní nápravou, nízko položený těžiště, nízká hmotnost. Každej kdo jezdí okruhy ti potvrdí, že tam ani tolik nejde o výkon jako o hmotnost a vyvážení auta. Když to hodně přeženu, tak zkus postavit takový 700koňový Evo třeba proti 400Koňovýmu DTM. Já vím že by to totálně projela i NSX, ale jde o to, abys pochopil že výkon není všechno. Tak si sakra projeď nějaký videa z BestMotoring a tam uvidíš jak časy 400 metrů tak i srovnání na okruzích. Jen pro zajímavost uvádím nejlepší časy z volných jízd na starým NurburgringuTaboo píše:
100% bone stock $90,000 2002 Acura NSX:
1/4 mile: 13.4 seconds
Skid Pad: .91g
Slalom Speed: 65.8 mph
60-0 mph Braking: 117 ft
100% bone stock $32,000 2003 Evo VII:
1/4 mile: 13.4 seconds
Skid Pad: .97g
Slalom Speed: 68.7 mph
60-0 mph Braking: 117 ft
To uplne tovarni Evo je rychlejsi ve slalomu a sedi lip na skid pad nez ta 90-tisicova NSX. Na nejakem technickem okruhu by mu ta NSX asi ujela, protoze je lehci, ale dej tomu Evu 200HP vice (jen za nejakych $10,000) - a ta NSX nema sanci ani kdyz to Evo stale jeste bude mit uplne seriovy podvozek. A ted si predstav, ze by jsi navic jeste dal do toho Eva dalsich 10 tisic do motoru a 40 tisic podvozku a brzd. To Evo by pak melo okolo 700HP, utahlo pres 1g na skid pad a bzdilo pod 100 ft. Ta seriovou NSX neni proste tak dobra, jak si hodne lidi mysli. V samotnych cislech nema ani na to 30 tisicove Evo, coz je pro 90-tisicovou exotiku dost slabe...
7:52 - Gemballa Porsche 993
7:55 - GSX-R 750 -98
7:55 - Kawasaki ZX-9R
7:56 - C6 Coupe (not Z06)
7:56 - Porsche 996 GT3 (in 2000)
7:56 - Porsche 996 Turbo (in 2000)
7:56 - NSX Type R
8:09 - Lamborghini Diablo SV
8:05 - 2002 Ferrari 575 Maranello
8:09 - Porsche 993 GT2
8:07 - Ferrari 550 Maranello
8:13 - Ferrari F355
8:19 - CTS - V
A navíc takový 700 koňový Evo bude zajíždět horší časy než 450 koňový, protože charakteristika vysoce výkoného motoru nebude prostě pro okruh vhodnáMěl bys přestat porovnávat poměr Výkon PS/cena USD. To se hodí opravdu jen na sprinty
P.S. teď jsem si teprve všimnul že když jsi mluvil o jedenáctisekundových Golfech, tak jsi kromě sériovýho interiéru uváděl taky tovární motor. Oprav mě jestli se pletu, ale na 11sekundový auto potřebuješ výkon okolo 500koní. Ukaž mi jedinej motor Golfa, kterej to dokáže na sériový vnitřnosti. Ani motor z R32 na to nemá a to se jich vyrobilo jen pár . Takže to že u vás jezdí běžně 11sec Golfy s továrními motory beru s velkou rezervou
OK, za prve, ja jsem nikde nerekl, ze seriova NSX-R jezdi 13.7, ale ze tovarni 90-tisicova 2002 NSX jede 13.4. Aspon se snaz argumentovat proti necemu, co jsem skutecne rekl, ne proti necemu, co jsi si sam vymyslel.
Za druhe pak ani nevis, kolik HP je potreba pro 11 sekunds, ale mluvis o tom jako by jsi tech 11 sekund sam nekdy i dokonce jel. Ja jezdim 11s na 91-octane benzin a jen z nejakyma 420HP. Jestli si opravdu myslis, ze ani ten Golf R32 nema na to, aby udelal 500 HP z toho tovarniho motoru, zkus 550HP:
http://hpamotorsport.com/r32.htm
http://motortrend.com/features/performa ... index.html
Ukaz mi jedinou Hondu, v te same cenove skupine jako to R32, ktera udela 550HP s tovarnim blokem, tovarni klikou, tovarnima ojnicema a tovarnimi pisty. Jeste lepe, ukaz mi tu 500HP s tovarnim motorem, kterou jsi ty sam postavil - protoze ja jsem se s temi Hondama osobne nikdy pres 400HP nedostal bez toho, abych nezohl ojnice - a postavil jsem jich vic nez dost. Takze opet, narozdil ode mne tady mluvis o necem, s cim nemas zadne osobni zkusenosti.
A od kdy se bavime o nove NSX? Od te doby co jsi to ty rekl? Ja jsem uvedl performance specifications pro 90-tisicovou 2002 NSX (= ne nejaka Type R verze) a 32-tisicove 2003 Evo. I presto, ze je hezke, ze ta nova NSX se muze vlezt do 12 sekund, to Evo VIII se tam vleze taky - jen za $7 v "upgrades" a 5 minut prace.
Ty tady mluvis o 400 a 700HP autech, jako by ti sedeli doma v garazi a ty s nema mel mnoholete zavodni zkusenosti. Ja aspon to Evo mam, stejne tak jako 550HP auto, ktere da na prdel kazde tovarni 90-tisicove NSX - ve 1/4 mile i na okruhu, na suchu i na mokru, v lete i v zime. Zeptej se mne jak to vim a jestli jsem to jen nekde cetl v casopise anebo to videl na videu tak jako ty - anebo jsem i dokonce proti nejakym NSX na nejakem okruhu i jel. Proste tomu, co ty tady delas se rika "bench racing".
A jestli si opravdu myslis, ze pomer ceny versus performance by se nemel porovnavat, tak si tu NSX jdi koupit - jestli na ni mas. Ja si za ty penize radeji koupim 3 Eva. Anebo 2 Eva, ktere pak za zbytek tech penez muzu upravit tak, ze ta tovarni NSX proti nim bude vypadat jako pomaly minivan.
Kdyz mas tak moc rad videa, podivej se jak se uplne tovarni Evo stavi proti Lamborghini Murcielago - a pak zkus nekomu tvrdit, ze ani po 60 tisici v motoru a podvozku by to Evo nemelo na nejakou tovarni NSX:
/viewtopic.php?t=8961&start=0

IQ stylingem nenahradis.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tahle diskuze je naprosto v pořádku, pokud sis nevšim hodnotí se tady NSX v závratný sumě vs jiný auto který pokud do něj nasypeš ty samý peníze jako do NSX získáš ještě víc (rychlost, mrštnost atd)Kapka píše:hele nechci se do toho nejak míchat,ale líbí se mi jak se tady hazí penezma...10 000$ sem,20 000$ tam...ja neznám moc lidí v čechách co narvou do upravy motoru na svem aute 200-500000 Kč...myslim že vetšina tuneru v čechách je opravdu nekde jinde...chtelo by to trosku spadnout nazpatek na zem...nejsme v USA,kte je to asi trosku jinak,tedla podle toho cim nas tady neustale krmí Taboo...stačí se podivat na nejakej srazík a butete nazpatek v reálu...vím že se ted do me nekdo určitě naveze,ale to je muj nazor...
až se bude hodnotit Accord Type R vs Octávia RS příkladně, tak asi budeš spokojenej, že se tu nehází desetitisícema USD ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jinak já bych prašule (mít je) nasypal do Camara ZL-1, kterou stavěly proti SL-65 na okruhu i na sprintu a ZL-1 absolutně kralovala a to nemá žádný turba nic "jen" atmosféru a nebo do úpravy na quad turbo ten motor má 2000 - 2200 HP, ale to už asi nebude k normoš jízdě
))

770 HP
Quarter Mile: 9.55 sec @ 144 mph
Skidpad: .90g
Slalom Speed: 66.3 mph
a to jsou tovární hodnoty žádnej tuning nebo úpravy ....


770 HP
Quarter Mile: 9.55 sec @ 144 mph
Skidpad: .90g
Slalom Speed: 66.3 mph
a to jsou tovární hodnoty žádnej tuning nebo úpravy ....
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 18 led 2005 11:19, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Jo, a $90,000 za NSX sem, $90,000 tam...Kapka píše:hele nechci se do toho nejak míchat,ale líbí se mi jak se tady hazí penezma...10 000$ sem,20 000$ tam...ja neznám moc lidí v čechách co narvou do upravy motoru na svem aute 200-500000 Kč...myslim že vetšina tuneru v čechách je opravdu nekde jinde...chtelo by to trosku spadnout nazpatek na zem...nejsme v USA,kte je to asi trosku jinak,tedla podle toho cim nas tady neustale krmí Taboo...stačí se podivat na nejakej srazík a butete nazpatek v reálu...vím že se ted do me nekdo určitě naveze,ale to je muj nazor...

Proc potom tady placate blbosti o 90-tisicove NSX, v ktere nikdo z vas ani nikdy nesedel anebo ji i na vlastni oci nikdy nevidel? Mluvte o autech a vecech, s kteryma mate OSOBNI zkusenosti, ne o necem, o cem vite uplne ho*no ale myslite si ze nejake videa z vas najednou delaji velke experty.

IQ stylingem nenahradis.
ja do toho preci vubec nemíchám svoje auto...pro me je auto spotrebni zbozi,2-3 roky si ho nechám a pak pujde do sveta a bude zase neco jineho...ale kolik lidi se aspon v takových autech jako je treba NSX nebo EVO VIII svezlo...a kolik jich ji tady ridilo?..puvodne treba todhle bylo GOLF-Poardte koupi...ale zase se to zvhrhlo v 500PS,600PS,casy na 1/4 mile atd...asi jako pomalu ve vsech prispevkach posledni dobou...mam pocit ze se tady chtelo resit treba neco v tom stylu hele mam treba 200 000 Kc a chci si koupit nejake dobre a rychle auto-treba Golf VR6 nebo treba Hondu VTEC nebo neco jineho...ale Taboo vypali ze Hondy jsou fuj auta a uz to jede...
Octavie RS 220PS
/zatim/
