5g i 6g nejsou špatné,ale je třeba si s tím trochu vyhrátLukinho píše:Pokud ted narazis crx 2g a civic 4g, tak 4g byl taky posledni civic, ktery jeste nejak fungoval, 5g,6g stoji za .....
Rada podobného auta speedstru
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Re: Rada podobného auta speedstru
Re: Rada podobného auta speedstru
jel si ve všech těch autech? mě přijde, že tohle nemůže napsat někdo kdo ty auta znáLukinho píše:Pokud ted narazis crx 2g a civic 4g, tak 4g byl taky posledni civic, ktery jeste nejak fungoval, 5g,6g stoji za .....
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Rada podobného auta speedstru
Posero: naprosty souhlas - nejlepsi jsou znalci, ktery to auto neznaji a nebo meli vytuzenou herku a spatnou zkusenost 
AAAAAACH JOOOOOO....tak naposledy:
CRX 1g - z vetsiny plastova kastle (v peknem stavu jsou v CR asi jen 3, z toho na veteranskych SPZ jedina a to mnou vymazlena)
CRX 2g - viz obrazek te stribrne
CRX 3g - targa
vse je to CRX a vse je to CIVIC!!!! Vzdyt uz jen v nazvu CRX znamena to prvni pismenko CIVIC
za dalsi: ten obrazek targy je silenej - je to ESi, je bourana, je ztuzena a je ohavna
ad nase diskuse s kolegou: v zivote jsi podle me v zachovalem VTi nejel, protoze jinak by jsi nenapsal to co jsi napsal. MR2 a VTi targa v serii jsou proste relativne podobna auta a za tim si stojim. Narozdil od tebe mam s obojim zkusenost a to s peknyma kouskama. Sam nemam koule na to poslat targu do zatacky tak jako jini, ale svezl me v MEM voze clovek, co jezdi vrchy a v predchozim VTi tarze clovek od BMW, co jezdi rallye a proste neuveritelne, co honda dovede
Rozhodne to neni plazove vozitko a kdyby byl podvozek spatnej, tak do ni neswapuji K20, 2.2jku, atd.. 
AAAAAACH JOOOOOO....tak naposledy:
CRX 1g - z vetsiny plastova kastle (v peknem stavu jsou v CR asi jen 3, z toho na veteranskych SPZ jedina a to mnou vymazlena)
CRX 2g - viz obrazek te stribrne
CRX 3g - targa
vse je to CRX a vse je to CIVIC!!!! Vzdyt uz jen v nazvu CRX znamena to prvni pismenko CIVIC
za dalsi: ten obrazek targy je silenej - je to ESi, je bourana, je ztuzena a je ohavna
ad nase diskuse s kolegou: v zivote jsi podle me v zachovalem VTi nejel, protoze jinak by jsi nenapsal to co jsi napsal. MR2 a VTi targa v serii jsou proste relativne podobna auta a za tim si stojim. Narozdil od tebe mam s obojim zkusenost a to s peknyma kouskama. Sam nemam koule na to poslat targu do zatacky tak jako jini, ale svezl me v MEM voze clovek, co jezdi vrchy a v predchozim VTi tarze clovek od BMW, co jezdi rallye a proste neuveritelne, co honda dovede
Naposledy upravil(a) gizmi dne 27 črc 2013 11:01, celkem upraveno 1 x.
Re: Rada podobného auta speedstru
já hlavně nechápu co tyhle auta dělaj v tomhle téma 
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Rada podobného auta speedstru
Posero: vis jak je tezky Hondarum vysvetlovat, ze ty auta nejsou modla a nemaji nadprirozene vlastnosti a nehondarum vysvetlovat, ze ty auta umi hodne? 
Re: Rada podobného auta speedstru
gizmi: Od doby našeho posledního rozhovoru jsem se svezl v dalším DelSol a svůj názor si jen utvrdil. Argumentace "svezl mě v mém autě super jezdec a hleděl jsem co dokáže" je poněkud nešťastná, protože stejně by ses divil třeba i ve Felicii nebo v M3. VTI je skvělý motor, řazení je hezky přesné, ale zbytek auta prostě nijak zázračný není - čím víc je trať technická, tím víc se projevují slabiny podvozku. A pokud považuješ MR2 a CRX za auta relativně podobná, tak buď nemáš schopnost ten rozdíl cítit nebo chápeš slovo "relativní" jako něco, do čeho se dá schovat skoro všecko, protože MR2 a DelSol jsou jízdně auta diametrálně rozdílná... žádné Hondař/nehondař nemusíš v mém případě používat... Kdybychom se bavili o Integře, CTR7G nebo S2000, tak ode mě prakticky neuslyšíš křivého slova.
juraj: Máš pravdu, že Fiero znám jen z obrázků, ale nějak si nedovedu představit, co všechno se musí otunit, aby to fungovalo, dyť to je strašně měkké, motor má v základu snad 120 koní nebo kolik... Kyžtak mi hoď nějaký link, ať si rozšířím obzor
juraj: Máš pravdu, že Fiero znám jen z obrázků, ale nějak si nedovedu představit, co všechno se musí otunit, aby to fungovalo, dyť to je strašně měkké, motor má v základu snad 120 koní nebo kolik... Kyžtak mi hoď nějaký link, ať si rozšířím obzor
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.
Re: Rada podobného auta speedstru
Vavris: MR2 ma vyhodu v podvozku od Lotusu, ale malokdo ti ho naladi. Kord v CR! Tam kde MR2 nazene neco malo v zatackach, tak ho VTi targa dozene na rovince. Jedine kde JASNE vede MRko je rovinka, protoze ma skvele zprevodovany motor. Jinak mas pravdu, ve felde se clovek sveze pekelne (pokud ti neco rika jmeno Kopelent, tak je to dobry kamarad a hodne mi pomaha s autama) - neznam asi lepsi feldu (ikdyz u jeho taty je to spis rukama). Jinak je vcelku jedno, zda auto hrabe zadkem, nebo predkem ... zda ma x nebo y koni/kroutak .... zda ma podvozek takovej ci makovej...protoze ve vysledku nejvetsi roli hraje seskupeni tohoto vseho a dalsich parametru. Ja ti tu rikam, ze MR2 je lepsi v zatackach (ale ne o tolik, aby to bylo vyznamne), targa na rovince a ve zrychleni a MR2 na maximalku ... ve vysledku ani jedno nevybocuje natolik, aby se dalo rict, ze jsou tyhle auta od sebe jinde.
PS: vsadim se s tebou, ze ta tebou rizena delsol nebyla serie
Proste nebyla, protoze delsolku na serii podvozku a v plne seriovem VTi stavu jsem potkal v CR za 3 roky zpet jen jednu a tu jsem koupil ze Svycar (a je zase k mani, bohuzel..) 99% targ je tůůůůňo a proste NEJDE rovnat se serii.
PS: vsadim se s tebou, ze ta tebou rizena delsol nebyla serie
Re: Rada podobného auta speedstru
Tak já se jako majitel MR2 AW11 přidám do debaty 
Nejdřív teda musim napsat, že Jurajova hláška o Fieru je absolutní debilovina. Ano, vychází s MR2 ze stejného základu, ale postavili se k ní oba národy dle svého. Co staví američani vs japonci za "sportovní auta" snad všichni ví, mám pokračovat? http://www.youtube.com/watch?v=5_fqWQzpzlU" onclick="window.open(this.href);return false; Nemluvě o tom, že v Evropě sehnat slušný Fiero je proti AW11 slušnej oříšek.
"Podobné Speedsteru", to jsou základní body: nízká hmotnost, zadokolka, motor za zády. Pak fakt nechápu tu Del Sol, i když je to slušný auto co určitě pobaví...
U AW11 počítej že slušnější seženeš mezi 60-100tis, do motoru aby alespoň zahlédl výfuky Speedsteru dalších 100tis a pak jsou to další "drobnosti", jako podvozek, brzdy, masivní odlehčení a nějaký ty blbinky kolem... Takže buď si sežen Speedstera nebo S2000 na splátky
)) nebo zůstaň na zemi a spokoj se s MX-5 a ostudu neuděláš 
Nejdřív teda musim napsat, že Jurajova hláška o Fieru je absolutní debilovina. Ano, vychází s MR2 ze stejného základu, ale postavili se k ní oba národy dle svého. Co staví američani vs japonci za "sportovní auta" snad všichni ví, mám pokračovat? http://www.youtube.com/watch?v=5_fqWQzpzlU" onclick="window.open(this.href);return false; Nemluvě o tom, že v Evropě sehnat slušný Fiero je proti AW11 slušnej oříšek.
"Podobné Speedsteru", to jsou základní body: nízká hmotnost, zadokolka, motor za zády. Pak fakt nechápu tu Del Sol, i když je to slušný auto co určitě pobaví...
U AW11 počítej že slušnější seženeš mezi 60-100tis, do motoru aby alespoň zahlédl výfuky Speedsteru dalších 100tis a pak jsou to další "drobnosti", jako podvozek, brzdy, masivní odlehčení a nějaký ty blbinky kolem... Takže buď si sežen Speedstera nebo S2000 na splátky
Re: Rada podobného auta speedstru
MiG-21: ja mam problem s mazdici a S2000 takovej, ze ikdyz mam 178cm a 80kg, tak se do nich nevejdu
Proste jsou to pidiauta a necitim se v tom dobre
Jinak bych davno mel Sko doma a na targu zapomnel
(ikdyz sehnat nebourane a neztuzene Sko je v Evrope stejna utopie, jako sehnat slusnou delsolku)
Jinak ty podminky pro speedster - mas urcite pravdu, ale mysleno tak, ze ta delsolka to dovynahradi (co jsem se vyblbnul s kamaradem s MRkem a Crxkou)..
Re: Rada podobného auta speedstru
gizmi:
To je fakt, Flexa513 měl nejdřív napsat parametry svoje a pak až auta
Já takovej problém teda se 185cm a 85kg necítil, ale každý má jiný posaz a nároky na prostor. Takže každopádně se ve všem svézt 
Re: Rada podobného auta speedstru
MiGu hádám že jsi ve fieru nejel že?
nechci tu fiero obhajovat nebo vyzdvihovat, ale kdo mě zná už delší dobu tak si naše fiero pamatuje
a já moc dobře vím co z toho jde postavit
. bohužel se mi fotky již nedochovaly.. 10 let je dlouhá doba pro jeden PC 
nechci tu fiero obhajovat nebo vyzdvihovat, ale kdo mě zná už delší dobu tak si naše fiero pamatuje
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Rada podobného auta speedstru
S tím červeně zdůrazněným samozřejmě souhlasím. Ale jako ve všech ostatních oblastech, i u aut se dá podobného výsledku dosáhnout různými způsoby. Takže pokud zadání zní "auto podobné speedsteru", najednou je tu koncepci, výkon a ostatní parametry třeba zohlednit. Jinak bychom se totiž klidně mohli dostat třeba k Porsche Cayenne Turbo, které bude taky podobně rychlé jako Speedster, ale jistě uznáš, že kromě toho výsledku v podobě zhruba stejné rychlosti na trati, veškerá podobnost končí... A mezi Speedsterem a CRX DelSol je ten rozdíl podobně masivní. Ze stenjého důvodu mi vadí i zobecnění, že nedotáčivé a svým způsobem tupé DelSol, je relativně stejné jako MR2 s mnohem ostřejším převodem řízení, která je silně neutrální až zákeřně přetáčivá...gizmi píše:Vavris: MR2 ma vyhodu v podvozku od Lotusu, ale malokdo ti ho naladi. Kord v CR! Tam kde MR2 nazene neco malo v zatackach, tak ho VTi targa dozene na rovince. Jedine kde JASNE vede MRko je rovinka, protoze ma skvele zprevodovany motor. Jinak mas pravdu, ve felde se clovek sveze pekelne (pokud ti neco rika jmeno Kopelent, tak je to dobry kamarad a hodne mi pomaha s autama) - neznam asi lepsi feldu (ikdyz u jeho taty je to spis rukama). Jinak je vcelku jedno, zda auto hrabe zadkem, nebo predkem ... zda ma x nebo y koni/kroutak .... zda ma podvozek takovej ci makovej...protoze ve vysledku nejvetsi roli hraje seskupeni tohoto vseho a dalsich parametru. Ja ti tu rikam, ze MR2 je lepsi v zatackach (ale ne o tolik, aby to bylo vyznamne), targa na rovince a ve zrychleni a MR2 na maximalku ... ve vysledku ani jedno nevybocuje natolik, aby se dalo rict, ze jsou tyhle auta od sebe jinde.
PS: vsadim se s tebou, ze ta tebou rizena delsol nebyla serieProste nebyla, protoze delsolku na serii podvozku a v plne seriovem VTi stavu jsem potkal v CR za 3 roky zpet jen jednu a tu jsem koupil ze Svycar (a je zase k mani, bohuzel..) 99% targ je tůůůůňo a proste NEJDE rovnat se serii.
PS: 1.DelSol, co jsem řídil, byla zcela sériová ESi, 2. už trochu "potuněné" VTI s XYZ podvozkem a 16" kolama...
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.
- T.i.m.u.r
- Příspěvky: 350
- Registrován: 08 bře 2010 17:43
- Bydliště: Žatec / Ústí nad Labem / Praha / Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada podobného auta speedstru
Fiat X-1/9
r.v.: 1974 - 55HP/80Nm
(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz
(Štukatérské, sochařské, restaurátorské práce - praxe více než 30let)
www.stukater.wz.cz
Re: Rada podobného auta speedstru
Vavris.cz: v poradku, takze se vlastne oba shodujem, ze zadani nevyhovuje ZADNE vozidlo
Za tu cenu proste nesezenes auto s podminkama SPEEDSTRA
PS: serie ESi a serie VTi je tak velky rozdil, ze fakt neberu a vytunene VTi uz vubec ne, protoze chovani stroje je posunuto uplne nekam jinam. Zrovna delsolka VTi ma v serii naprosto skvele naladeny podvozek v pomeru komfort/svezeni, ze tuningem jde vzdy do prcic. Koupit podvozek za XYZ penez (dvojsmysl) umi kazdej, ale odladit zbytek tak aby to fungovalo uz v CR malokdo..
PS: serie ESi a serie VTi je tak velky rozdil, ze fakt neberu a vytunene VTi uz vubec ne, protoze chovani stroje je posunuto uplne nekam jinam. Zrovna delsolka VTi ma v serii naprosto skvele naladeny podvozek v pomeru komfort/svezeni, ze tuningem jde vzdy do prcic. Koupit podvozek za XYZ penez (dvojsmysl) umi kazdej, ale odladit zbytek tak aby to fungovalo uz v CR malokdo..
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada podobného auta speedstru
Tvl ty z toho delas vedu jak svin.Tady na tom podvozku mas jedno kolecko na kazdym tlumici pro stlacovaci utlum...no problem pokud neni clovek dement.Nebavim se o 2,3,4-way podvozcich kde to pak roste exponencialni radou.gizmi píše:Koupit podvozek za XYZ penez (dvojsmysl) umi kazdej, ale odladit zbytek tak aby to fungovalo uz v CR malokdo..
Jinak Del-Solku fakt ne...a Fiero v zadnym pripade!
KEHO rennsport
Re: Rada podobného auta speedstru
A v čem je ESi tak rozdílná oproti VTI? Já si krom motoru ničeho nevšiml. Měla stejné zaoceánské řízení a stejně děsivě se i nakláněla... ...i přes XYZ "nenastavitelný" podvozek s jedním kolečkem... A skvěle naladěný podvozek z hlediska komfort/svezení má třeba Clio RS III neCUP nebo prakticky všechna základní a Sková Porsche, ale rozhodně ne Del Sol.
Shrnovačka - Del Sol je moc hezká. Jako výletní auto na letní dny dává smysl, jako sporťák je to shit. Tečka. Speedster za 80 ani nic jemu podobného sehnat nelze. Nejvíc se tomu bude blížit AW11, jen bude asi 20x pomalejší... V parciálních částech bych doporučil Sierru V6 s pokaženým servem (která bude stejně únavná na řízení) nebo MX-5 s dojebaným těsněním převodovky (ta zas bude stejně šikanovat řidiče horkem)
a vůbec, seru na vás, jud hlcnout poslední kapku zbývajícího jäggera a spát
Shrnovačka - Del Sol je moc hezká. Jako výletní auto na letní dny dává smysl, jako sporťák je to shit. Tečka. Speedster za 80 ani nic jemu podobného sehnat nelze. Nejvíc se tomu bude blížit AW11, jen bude asi 20x pomalejší... V parciálních částech bych doporučil Sierru V6 s pokaženým servem (která bude stejně únavná na řízení) nebo MX-5 s dojebaným těsněním převodovky (ta zas bude stejně šikanovat řidiče horkem)
a vůbec, seru na vás, jud hlcnout poslední kapku zbývajícího jäggera a spát
IF everything seems Under Ccontrol, you should Know, you're just not going fast EnoUgh.
Re: Rada podobného auta speedstru
Ja mam 192cm a 100Kg no tak nevim jestli se tam budu vejít když máš se 185cm místa akorátMiG-21 píše:gizmi:To je fakt, Flexa513 měl nejdřív napsat parametry svoje a pak až auta
Já takovej problém teda se 185cm a 85kg necítil, ale každý má jiný posaz a nároky na prostor. Takže každopádně se ve všem svézt
Re: Rada podobného auta speedstru
v tom pripade bych na miatu a del sol zapomnel. 
Re: Rada podobného auta speedstru
A co ta Toyota MR2? S tou jedinou jsem nějak uvažoval ale to bude taky asi špatné s tím místem no, budu si muset uřezat nohy a pořídit si to v automatu 
Re: Rada podobného auta speedstru
To musis vyzkouset sam... Poptej se treba na toyota clubu a mozna budes mit stesti, ze nekdo v okoli ji bude mit.
Kazdy ma jiny naroky na misto.
Re: Rada podobného auta speedstru
znám kluka co velkej jak ty a jezdí MX5 bez problému
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Rada podobného auta speedstru
Ono to, jestli se vlezes nebo ne, nejvic zalezi na posedu na jaky ses zvykly za volantem, to chce jedine vyzkouset na vlastni zadek 
Re: Rada podobného auta speedstru
Flexa513: No pěkně si narost
Tak v MR2 mk1 nevim, předešlý majitel měl 190cm a přišlo mi, že je už na limitu.., ale snad druhá generace by pro Tvou postavu byla vhodnější
Každopádně jak klucí píšou, sednout a zkusit.
Re: Rada podobného auta speedstru
hele,mam teda ted jinou formuli,ale nelitoval jsem ani fajn ježdění s tímto: http://www.sauto.cz/osobni/detail/mg/f/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
navíc se to dá uržovat za fajn peníze a má to i charisma..pokud bys byl někde v praze,kámoš ho pořád jezdí
navíc se to dá uržovat za fajn peníze a má to i charisma..pokud bys byl někde v praze,kámoš ho pořád jezdí
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Re: Rada podobného auta speedstru
každopádně s tímto pražskym kouskem se to srovnat nedá..
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Rada podobného auta speedstru
qpc píše:každopádně s tímto pražskym kouskem se to srovnat nedá..
.....jdu si vyprat trenky.....
Re: Rada podobného auta speedstru
já vim,taky to mam za vzor,takže mě čeká ještě hodně práce..
a zatim:
a zatim:
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Re: Rada podobného auta speedstru
a něco ze stavby:
- Přílohy
-
- IMG_0558.jpg (33.58 KiB) Zobrazeno 2930 x
-
- P1010021.jpg (37.23 KiB) Zobrazeno 2930 x
-
- P1010031.jpg (37.54 KiB) Zobrazeno 2930 x
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada podobného auta speedstru
mám dva metry a do sto kil mi moc nechybí. Nevejdu se do ani do Speedstru,audi tt,mr2 mk1 a mk3.
pokud chceš slušně vypadající auto za ty peníze kup jakoukoli revizi mr2 sw20. Do té se vejdu bez problémů ještě mi zbyde nad hlavou a natazene ruce na volant. Motorová výbava je jedno. Všechny díly ve všech revizich jsou zaměnitelné jak lego. Pokud chceš do auta investovat tak můžeš oslovit Zemiho,v UK se občas objeví na prodej motor od TRD který se do něj dával a počítám že s těmi 500hp co disponuje to auto stejně do týdne rozbijes.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
