Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

za svody chce 2800 :lol: Jinak nárazník odmaštěn lihem a první vrstva stříklá... Uvidíme jak to zešmohatí =D Jelikož sem PAT a MAT v jedný osobě tak to stejně nejspíš zkurvim :lol: :lol:
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Chosse »

Jarem... Už mlčím, tady nepomůže ani svěcená voda... :lol: Prosím pěkně na čistej plech nejlíp aceton a pokud je tam nějakej lak nebo na plasty tak lakýrnickej odmašťovač... Technickej benzín už není to co bejvalo...
Není třeba...

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

Nárazník je klasicky plastovej :lol: Očištěno technickym lihem ne benzínem.... A barva drží =)
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

technický benzín ještě jo.. ale klasický benzín ne.. vždyť je mastný :D a Robin za tu cenu 2800,- za svody na 1.6 asi upadl :D :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

Za motor po mě chtěl 5500,- za holej motor bez el...
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
watchi
Příspěvky: 353
Registrován: 10 říj 2006 20:16
Bydliště: in da Brno

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od watchi »

Ahoj kluci. Koupil jsem pruziny -35mm Weitec na Omegu caravan. Auto si sedlo, ale resim problem. Leva predni strana je podle blatniku o 10mm niz. Ted mi prijde ze je i leva zad. str. o kousek niz nez prava. Predem rikam, ze sem na voziku tak nehrozi jakykoli lezeni,zkoumani... Delal mi to kamarad. Ulozeni je vse OK. Predek na tuhost je good na new origo Bilstein tlumicich. Zadek je mekky, tam nebyli delany tlumice. Tam chci nejaky tvrdsi napr Koni. Budu rad jakoukoli radu ci pomoc. Jsem z Brna.
Irmscher Omega Caravan 2,5 V6 automat

maxi126
Příspěvky: 25
Registrován: 29 srp 2010 20:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od maxi126 »

chlapi neviete ci sedi olejova vana z C20NE na c20xe ?

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

ano 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

watchi: a ty pružiny byly nový? nebo už použitý?
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Jaké přední brzdy má Omega 3000?? Jsou shodné brzdiče s Cali 2.5 V6??
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Tiger.s »

jsou větší ale už nesmyslný je dávat místo turbo/v6 kotoučů-třmenů. pokud vím tak třmeny mají menší průměr pístku.. jen si nejsem jistej jestli tu nežvatlám o A omeze :lol:
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Tak jestli jsou ještě větší tak nevím z čeho bych už dal kotouč :oops: :D max. převrtat.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

třmeny z cali turbo/V6 sednou na držáky na astru F atd...? jinak bych to řešil třmenama z jiného auta koncem měsíce domlouvám 4pístoké bremba kotouče základ 310mm 8) vše se dožene na držácích tím pádem není problém... jak velké kotouče jsou schopné třmeny z cali pojmout aby to mělo efekt a sjíždelo to celý kotouč?
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

blbý dotaz... tak když má cali desku na 280mm kotouč tak každý mm navíc je zbytečný.. nemyslíš :(
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

proto se ptám... myslel jsem že je to poddimenzovaný (jako u většiny aut) a že je možnost využít ještě většího kotouče... z toho vyplývá jiné větší brzdové třmeny pro větší kotouče 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

nastal čas pomalu se začít ohlížet po jiném srdíčku... jen se chci zeptat bude se jednat o motor X30XE (všichni znáte MV6tku) z omegy 8) je lepší sehnat motor z auta co měl manuál nebo automat? a když se řekne veškerá nutná elektrika k motoru co všechno to přesně obnáší? aby motor byl schopnej naskočit... 8) jen zjištuju, abych veděl co vše požadovat po těch lidech :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

jestli z automatu nebo amuálu ti nepovím ale spíš bych se přikláněl k automatu :-) *

elektriku motoru ber jako kompletní svazek kabelů k motoru i s řídící jednotkou k tomu. a samozžejmě všechny čidla, akční členy na motoru.(pokud to bereš z auta s imobilizérem tak i ten)

jen pozapojuješ zásuvky a mělo by to jet...
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Tiger.s »

lukine podle mě jsou brzdvy z v6/turbo víc než dostatečný měl jsem je na 890 a 800 kg autech a to co to předvádělo byl mazec .Na tigře se slickama ze 150 spolujezdec vysel na 4bodech ve vzduchu .
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Lordíku já bych se na to upřímně řečeno vysral tam měnit motor.... nechci být skeptik ale tohle ti nikdo do papírů nedá a jezdit s třílitrem na papírech z jednašvestky to ti pak příslušníci seberou i kartičku do knihovny :lol: není lepší koupit Veku už s tím V6? :mavani:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

promluvil ten kdo z jednatrojky udělal dvoulitra styď se! :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

já z dvoulitra udělám třílitřík spek mám v plánu to přihlásit na 2.5 papíry a přerazit vinka u takovýhleho starýho krámu to už nikdo řešit nebude 8) a na motoru to nikdo nepozná když je 2.5 stejná jako 3.0 :lol: a přestaň mi brát mojí jedinou naději ty zmetku :zadek: :mavani:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Berry »

Kubi mel jednu vyhodu, ze to slo zlegalizovat, jelikoz se verze GSI 16V 5.dv skutecne vyrabela, ale Vectra B s 3.0 V6 nikoli, jedine koupit jiz legalizovane v Nemecku s timto motorem.
Kdyz by se stala nejaka nehoda, tak vse zaplatis sam z vlastni kapsy, nedej buh nejaka ujma na zdravi cloveka, tak to asi by nebylo nejlepsi :?: Vim, ze to zni jako moralizovani, ale proste nekdy by si lidi meli byt vedomi dusledku nekterych veci a nebo kdyz se to pak stane, tak se k tomu postavit celem a nest za to odpovednost. Ale bohuzel stejne v ČR se vetsina lidi boji nest za neco odpovednost.
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Berry »

Jenom kdyz at jsem k veci a vynecham tentokrat technickych zkratek a pojmu a zacnu velmi "laicky" tak uz od pohledu motory 2.5 V6 z Vectry B a Omegy B jsou na pohled rozdilne :wink:
Přílohy
8967604.jpg
8967604.jpg (21.02 KiB) Zobrazeno 1727 x
3714_809_engine.jpg
3714_809_engine.jpg (107.35 KiB) Zobrazeno 1727 x
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
77milda77
Příspěvky: 688
Registrován: 05 úno 2010 18:31
Bydliště: Pozořice
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od 77milda77 »

Já asi taky v escortu nezlegalizuji zeteca, ale mám ho tam a je lepší jak 1,4 :D
Ford Escort 1988 1.4CVH Carbs - 1,8 ZETEC Cabrio- Project Graphite
Ford Escort XR3i 1,6 75kw Dravec :D
Ford Orion 1,8 77kw 1992
Mondeo TDCI 96kw
Fiesta Xr2i
Taunus Knudsen Coupe 1969

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

když auto bude na papírech 2.5tky bude mít z techničáku vymyzaný číslo motoru (jak se to běžně dělá) tak už nikdo nepozná jestli je tam o půl litru větší obsah... jinak já vnich rozdíl nevidím (teda krom toho jiného tvaru sání) jenže to stejně bude z 2.5 jako je na obrázku :D takl už to tuplem nikdo nepozná... a pochybuju o tom že když s tím zaviním dopravní nehodu (stát se to může kdykoliv a kdekoli dokonce komukoliv) tak kvůli tomu budou rozebírat motor a měřit válce :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Tak když si to představuješ tak zjednodušeně tak nezbývá než tě pobídnout - go ahead :potlesk: :lol: Jinak přesně jak píše Berry - někam to nakouříš kde nemáš a platíš jak mourovatej.... a při tom jak se dnes vše zpřísňuje vč. STK a kontrol atp... kdo ví co bude zítra spek
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

tak já nevím v čom vidíte ten tak velkej problém :? papírově to bude sedět stejně jako kubiho GSI vizuálně to bude 2.5tka v papírech vymazaný přižazené číslo motoru na motoru též vybroušené... převařené čí přeražené VIN štítky a pojistka bude též nově na 2.5 V6 takže buď mi tu říkáte co je to za problém nějak složitě a oklikou nebo nevím :D tím pádem na technické kontrole bez problémů policie nebude moct pípnout... tak nevím proč bych měl platit jak mourovatej vlastně nevím ani za co?
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Berry »

Jak rika Kubi, kdyz to vse vidis, tak jednoduse a vidis v tom smysl, tak do toho, jen at se Ti vyvaruji nehody. Jde o to, ze i nehoda, kterou nemusis zavinit ty, tak pak po nasledne expertize, ktera u vetsich nehod je, tak zkoumaji detaily, ktere myslis, ze zkoumat nebudou :?:
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

jde o to ,co ti na STK řeknou na vybroušený číslo motoru,... když už ne na číslo, tak určitě je bude zajímat typ motoru, který se v papírech nemaže , jako číslo motoru. tak jednouduchý to není ,... ale jak říkáš ,když prolezeš STK aspoň s odřenýma ušima ,s bomboniérou pro technika ,... policie by si rozdílu neměla za mák všimnout :wink: řeším podobný problém :lol:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Jen tak mimochodem, u mě byla situace drobátko jiná, jak už Berry poznamenal - moje auto se s tím motorem vyrábělo 8) ne, že s podobným, se stejným... :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“