
Oplí technická poradna
Re: Oplí technická poradna
staly prevod u benzinu a dieselu je uplne jiny... takze to je celkem hloupy napad 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
jedeš si pro ten třílitřík? nejlepší by asi bylo sehnat převodovku přímo k tomuto motoru.nevím jak na MV6, ale na mým C30SE je převodovka pěkně dlouhá originál. pokud chceš převodovku z diesela musíš počítat s jinýma hodnotama krouťáku v různých otáčkách. může se totiž stát to ,že při 100km/hod budeš mít 2000ot/min ,přidáš plyn a bude to mrtvola
Opel Astra F C20XE
Re: Oplí technická poradna
ano naskytla se mi docela příležitost
akorád to mám hold daleko, ale co nadělám
tak ze začátku to zkusím na svou převodovku z dvoulitra... když to nebude k tomu pořídit F25 z V6tky taky není problém... napadla mě převodovka z diesela kvůli právě nižším otáčkám a tím pádem u benzínu větší maximálka... která by s tím to motorem mohla bejt až překvapující 



Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
tak ta rychlost by byla až děsivá
vem si že otáčky motoru třebas na pětku jdou lineárně s rychlostí 100km/hod / 2000ot = 200km/hod / 4000ot ,...
a právě že mv6 pobírá "druhý dech" právě kolem těch 4000ot.
byl bych pro tu F25 a máš to v klidu ,další věc by byla vstupní hřídel převodovky vs. lamela spojky a taky lamela spojky vs. přítlačák a setrvačník,... možná i jiný průměr v difu pro poloosy,...
jestli ti tam pásne ta z dvoulitra ,neřeš to a zkus ji ,chvíly vydrží a pak tam dáš stejně tu F25ku

a právě že mv6 pobírá "druhý dech" právě kolem těch 4000ot.
byl bych pro tu F25 a máš to v klidu ,další věc by byla vstupní hřídel převodovky vs. lamela spojky a taky lamela spojky vs. přítlačák a setrvačník,... možná i jiný průměr v difu pro poloosy,...
jestli ti tam pásne ta z dvoulitra ,neřeš to a zkus ji ,chvíly vydrží a pak tam dáš stejně tu F25ku

Opel Astra F C20XE
Re: Oplí technická poradna
rychlost by se nekonala protoze motor to neutahne
dal jsem na svoji BMW E36 328i misto 3.25 dierak 2.62 (tusim) prave z dieselu a stejne to jelo jen 220 na nejakych 5tis RPM protoze vic to proste nemelo silu 
pro mtebe bude nejlepsi sehnat prevodovku ktera je napocitana k tomu motoru a popripade upravit poloosy a razeni
to je nejlepsi a nejstalejsi reseni 


pro mtebe bude nejlepsi sehnat prevodovku ktera je napocitana k tomu motoru a popripade upravit poloosy a razeni


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
noooo tak uvidíme jak se to vše vyvrbí třeba ta mv6 nebude k tomu a nic se konat nebude
ale maximální rychlost s motorem x30xe a převodovkou F25 je taková až záhadná... bojím se toho že to právě moc nepojede...
nějak netuším co si představit pod významem upravit poloosy a řazení
když ponechám věci věci ze stávající 2.0 tak to pojede taky jde o to jak dlouho jaký bude zrychlení a maximálka
v nejhorším případě vše můžu použít z 2.5V6 vectry, ale myslím si že si tím moc nepomůžu...

nějak netuším co si představit pod významem upravit poloosy a řazení


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
prohledni zahranicni fora kdo to uz kdy stavel... a cerpej info tam... pokud toho moc neni tak holt musis zkouset.. 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
vecter B s tím to třílitrovým motorem jezdí už dost právě našel jsem spoustu přestaveb v zahraničí našel jsem poznatky tipu motor na převodovce F16, F18, F20, F23, F25, dokonce i s F28 jenže nikde nikdo nepíše jaké je zrychlení či maximálka
od F28 už pomalu upouštím když to vezmu po stránce předimenzování je na tento motor ideální i na budoucí úpravy motoru, ale shánět jí je taky super a cena taky nic moc... proto se spokojím s tou F25, ale stou se mi atakovat hranici 300km/h
asi nepovede 



Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
asi jako s žádnou převodovkou,... 300km/hod je takovej nápor že by jsi musel mít min.300PS
já jsem dal z cali max 260km/hod tachometrových a to byla dálnice mírně z kopečka
já jsem dal z cali max 260km/hod tachometrových a to byla dálnice mírně z kopečka

Opel Astra F C20XE
Re: Oplí technická poradna
tak tak... ani si neumis predstavit jaky odpor vzduchu auto pri 300km/h tlaci pred sebou... to uz neni vzduch ale vazelína 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
no jo co se dá dělat no.. zatím plánuju a zjištuju a v takový normální cenový hranici žádný astronomiský ceny by mohl mít motor mv6 nějakých 280PS
a když už se na to dostane tak se nenechám omezovat nějakou převodovkou
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/op ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false; popisek dole odhad v 8tis. 300km/h


Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
právě jsem se dočetl o možnosti napojit na x30xe převodovku 6stupňovou převodovku M32 z vectry C tím pádem je větší pravděpodobnost že převodovka nebude před smrtí 

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
neblázni, že chceš dosáhnout 300km/h
na to to auto není stavěný 



Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
abych pravdu řekl rychlost 280km/h mi bude stačit, neříkám že s tím hodlám takle stále jezdit jde mi o ten pocit že to to auto dovede
a 300 není od 280 tak daleko je to krásná magická číslice
a buď to auto vydrží nebo ne a něco se stane s tím se hold musí počítat a já to chci zkusit 



Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Oplí technická poradna
280 a 300 je na protitlaku vzduchu nskutecnej rozdil
no poznas sam 


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna


Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
Lordík> jasně.. teorie o čínských gumách, jom podvozku se světlou výškou 30mm a vyzikálních zákonech Ti asi nic neříká.. prosimtě dej si to auto už konečně do vyhovujícího technického stavu, dolakuj ten přední nárazník a buď rád, že máš auto jaké jsi chtěl.. kdo chce lítat, a chce mít 6 válců, tak použije především lehčí skelet.. a hlavně krátkou F20 převodovku.. vymýšlíš úplné kraviny.. ale jó.. investuj do toho kasu jak prase, dej si tam V6 s převodovkou jakou chceš a můžu Ti garantovat že tě do 150km/h utřu jak malého kluka.. o tom Ti tady někdo může povykládat jak jede MV6 v Astře F s F16 proti Kadettu C20XE s F20 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
jestli si chceš užívat, tak si prvně pořiď starý poctivý motor, který má od výroby závodní potenciál
a né nějaký ecotec co se dával do limuzíny.. a jestli máš rád jinou zábavu, tak se inspiruj Mirasovou Calibrou s poctivým C30SE na zadek






Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Nevíte prosím někdo, jak zaslepit díru po lambda sondě na nerezových svodech, respektive nemáte nějaký nápad?
Re: Oplí technická poradna
jednoduše, kolečko z nerezu o pruměru stejnem nebo větším a tigem zavařit
popřípadě zašroubovat nerezovouzátku, ale nevim jak by to pak těsnilo

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
vem starou lambdu, urvi kabel, flexou jí odřež hlavičku a zašroubuj ji tam 

Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Já právě tu lambdu nemám, na svodech mi zbyla pouze díra.
To zavaření mě napadlo, jen jsem nevěděl, jestli není ještě jednodušší možnost, ale asi není
Případně nemáte někdo na prodej tu lambdu z C16SE?

To zavaření mě napadlo, jen jsem nevěděl, jestli není ještě jednodušší možnost, ale asi není

- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Tam by šla nejspíše jakákoliv jiná.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
koukni http://www.akros.cz/zatky-s-metrickym-z ... 4/prod/sem" onclick="window.open(this.href);return false; lambda má závit M18x1,5 tak zatka nebude problem 

Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Oplí technická poradna
V případě, že tam jde lambda našroubovat, tak těsnost asi řešit nemusím, nebo lambda má nějaké těsnění? Jinak už jsem na ty stránky koukal, zrovna tuhle zátku skladem nemají
ale uvidím, co mi odpoví. Děkuju 


Re: Oplí technická poradna
nooo lambda ma tesnící podložku jako svíčka tak leda sehnat KO lambdu, nebo to zapakovat teflonem nabo konopím...
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
Stačí tam dát měděnou podložku.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Oplí technická poradna
co stresujete.. normálně meděnou podložku bych tam dal..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Jednu z těch možností zkusím, nejlepší si myslím bude ta podložka. Respektive ta se bude shánět nejlépe. Ještě jednou děkuju 
