Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

staly prevod u benzinu a dieselu je uplne jiny... takze to je celkem hloupy napad :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

jedeš si pro ten třílitřík? nejlepší by asi bylo sehnat převodovku přímo k tomuto motoru.nevím jak na MV6, ale na mým C30SE je převodovka pěkně dlouhá originál. pokud chceš převodovku z diesela musíš počítat s jinýma hodnotama krouťáku v různých otáčkách. může se totiž stát to ,že při 100km/hod budeš mít 2000ot/min ,přidáš plyn a bude to mrtvola
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

ano naskytla se mi docela příležitost :) akorád to mám hold daleko, ale co nadělám 8) tak ze začátku to zkusím na svou převodovku z dvoulitra... když to nebude k tomu pořídit F25 z V6tky taky není problém... napadla mě převodovka z diesela kvůli právě nižším otáčkám a tím pádem u benzínu větší maximálka... která by s tím to motorem mohla bejt až překvapující 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

tak ta rychlost by byla až děsivá :shock: vem si že otáčky motoru třebas na pětku jdou lineárně s rychlostí 100km/hod / 2000ot = 200km/hod / 4000ot ,...
a právě že mv6 pobírá "druhý dech" právě kolem těch 4000ot.
byl bych pro tu F25 a máš to v klidu ,další věc by byla vstupní hřídel převodovky vs. lamela spojky a taky lamela spojky vs. přítlačák a setrvačník,... možná i jiný průměr v difu pro poloosy,...
jestli ti tam pásne ta z dvoulitra ,neřeš to a zkus ji ,chvíly vydrží a pak tam dáš stejně tu F25ku :)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

rychlost by se nekonala protoze motor to neutahne ;-) dal jsem na svoji BMW E36 328i misto 3.25 dierak 2.62 (tusim) prave z dieselu a stejne to jelo jen 220 na nejakych 5tis RPM protoze vic to proste nemelo silu ;-)

pro mtebe bude nejlepsi sehnat prevodovku ktera je napocitana k tomu motoru a popripade upravit poloosy a razeni :-) to je nejlepsi a nejstalejsi reseni :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

noooo tak uvidíme jak se to vše vyvrbí třeba ta mv6 nebude k tomu a nic se konat nebude :cry: ale maximální rychlost s motorem x30xe a převodovkou F25 je taková až záhadná... bojím se toho že to právě moc nepojede...

nějak netuším co si představit pod významem upravit poloosy a řazení :D když ponechám věci věci ze stávající 2.0 tak to pojede taky jde o to jak dlouho jaký bude zrychlení a maximálka 8) v nejhorším případě vše můžu použít z 2.5V6 vectry, ale myslím si že si tím moc nepomůžu...
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

prohledni zahranicni fora kdo to uz kdy stavel... a cerpej info tam... pokud toho moc neni tak holt musis zkouset.. :-(
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

co třeba F23 ? přemýšlel jsem o ní namísto F28
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

vecter B s tím to třílitrovým motorem jezdí už dost právě našel jsem spoustu přestaveb v zahraničí našel jsem poznatky tipu motor na převodovce F16, F18, F20, F23, F25, dokonce i s F28 jenže nikde nikdo nepíše jaké je zrychlení či maximálka :( od F28 už pomalu upouštím když to vezmu po stránce předimenzování je na tento motor ideální i na budoucí úpravy motoru, ale shánět jí je taky super a cena taky nic moc... proto se spokojím s tou F25, ale stou se mi atakovat hranici 300km/h :evil: asi nepovede :|
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

asi jako s žádnou převodovkou,... 300km/hod je takovej nápor že by jsi musel mít min.300PS
já jsem dal z cali max 260km/hod tachometrových a to byla dálnice mírně z kopečka :)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

tak tak... ani si neumis predstavit jaky odpor vzduchu auto pri 300km/h tlaci pred sebou... to uz neni vzduch ale vazelína ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

no jo co se dá dělat no.. zatím plánuju a zjištuju a v takový normální cenový hranici žádný astronomiský ceny by mohl mít motor mv6 nějakých 280PS :) a když už se na to dostane tak se nenechám omezovat nějakou převodovkou 8) http://suchen.mobile.de/auto-inserat/op ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false; popisek dole odhad v 8tis. 300km/h
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

právě jsem se dočetl o možnosti napojit na x30xe převodovku 6stupňovou převodovku M32 z vectry C tím pádem je větší pravděpodobnost že převodovka nebude před smrtí :)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

neblázni, že chceš dosáhnout 300km/h :shock: :shock: na to to auto není stavěný 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

abych pravdu řekl rychlost 280km/h mi bude stačit, neříkám že s tím hodlám takle stále jezdit jde mi o ten pocit že to to auto dovede 8) a 300 není od 280 tak daleko je to krásná magická číslice :) a buď to auto vydrží nebo ne a něco se stane s tím se hold musí počítat a já to chci zkusit :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

280 a 300 je na protitlaku vzduchu nskutecnej rozdil :-) no poznas sam ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

:potlesk: tak jsem si dneska akorát potvrdil to, co jsem si už dlouho myslel 8)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Lordík> jasně.. teorie o čínských gumách, jom podvozku se světlou výškou 30mm a vyzikálních zákonech Ti asi nic neříká.. prosimtě dej si to auto už konečně do vyhovujícího technického stavu, dolakuj ten přední nárazník a buď rád, že máš auto jaké jsi chtěl.. kdo chce lítat, a chce mít 6 válců, tak použije především lehčí skelet.. a hlavně krátkou F20 převodovku.. vymýšlíš úplné kraviny.. ale jó.. investuj do toho kasu jak prase, dej si tam V6 s převodovkou jakou chceš a můžu Ti garantovat že tě do 150km/h utřu jak malého kluka.. o tom Ti tady někdo může povykládat jak jede MV6 v Astře F s F16 proti Kadettu C20XE s F20 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

jestli si chceš užívat, tak si prvně pořiď starý poctivý motor, který má od výroby závodní potenciál 8) 8) a né nějaký ecotec co se dával do limuzíny.. a jestli máš rád jinou zábavu, tak se inspiruj Mirasovou Calibrou s poctivým C30SE na zadek 8) 8)

Obrázek
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Nevíte prosím někdo, jak zaslepit díru po lambda sondě na nerezových svodech, respektive nemáte nějaký nápad?

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

jednoduše, kolečko z nerezu o pruměru stejnem nebo větším a tigem zavařit 8) popřípadě zašroubovat nerezovouzátku, ale nevim jak by to pak těsnilo
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

vem starou lambdu, urvi kabel, flexou jí odřež hlavičku a zašroubuj ji tam :-)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Já právě tu lambdu nemám, na svodech mi zbyla pouze díra. :cry:

To zavaření mě napadlo, jen jsem nevěděl, jestli není ještě jednodušší možnost, ale asi není :D Případně nemáte někdo na prodej tu lambdu z C16SE?

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Tam by šla nejspíše jakákoliv jiná.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

koukni http://www.akros.cz/zatky-s-metrickym-z ... 4/prod/sem" onclick="window.open(this.href);return false; lambda má závit M18x1,5 tak zatka nebude problem 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

V případě, že tam jde lambda našroubovat, tak těsnost asi řešit nemusím, nebo lambda má nějaké těsnění? Jinak už jsem na ty stránky koukal, zrovna tuhle zátku skladem nemají :D ale uvidím, co mi odpoví. Děkuju ;)

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

nooo lambda ma tesnící podložku jako svíčka tak leda sehnat KO lambdu, nebo to zapakovat teflonem nabo konopím...
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Stačí tam dát měděnou podložku.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

co stresujete.. normálně meděnou podložku bych tam dal..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Jednu z těch možností zkusím, nejlepší si myslím bude ta podložka. Respektive ta se bude shánět nejlépe. Ještě jednou děkuju 8)

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“