Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

řešíte to jak malé děcka, chceš to.. tak to udělej, udělej STK bez auta a jezdi do prvního průseru, na Kubiho se nesmíš dívat, ten je z jiného gangu.. podívej se na mojí legalizaci :zadek: přímo bych na 2.5 papíry postavil MV6 s přeraženým typem 8) tady jezdí Astra F 1.6 16V s MV6, myslíš že to majitel řeší? :roll: :wink:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

u tebe to je jedno, ty stejně pojezdíš pár měsíců a zas to rozřežeš do žida, pro tebe nemá význam takové věci řešit jako pro ostatní :lol: :lol: :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Berry »

Chtel jsem napsat neco podobneho, ze to Lukin rozreze, ale tak tahle by mohla neco vydrzet o kousek dyl :lol: :lol: 8)
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

To zas já můžu říct, že u Tebe to je tím tuplem jedno, když to věčně akorát stojí legálně v garáži nebo poskakuje na rynku po městě. :D :D :mavani:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

furt lepší než to stavět pro to, aby s tím nakonec Franta nakrmil lis :lol: vždycky plno řečí a kritiky na všechny a nakonec flexa :zadek:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

však jo, po kritice přichází už jedině flexa :D :D tak nechtěj ať Ti zkritizuju Kadetta :lol: :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

to bys musel nejdříve přeflexovat zámek od garáže což nevím jak pokud nemáš flexu na tužkové baterky :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Ták a ted já :D
mám problém s calibrou C20NE 1994

Startuje velmi dobře (ani ne 2 otáčky a jede)
ale za studena špatně reaguje na plyn, a to tak že pokud přidám trochu rychleji (chod pedálu až na doraz cca 1,5 sekundy)
tak se motor zakucká, otáčky spadnou i na 600, střelí do sání (jak kdy) pak se nějak zbrchá a pak vylítne do otáček, prostě jako by se zahltil.
Za tepla to nedělá.

Nové díly: palivové čerpadlo filtr paliva, rozvody, čidlo teploty pro jednotku, teplotní spínač ventilátoru, vyčistěná váha vzduchu (zkoušena i jiná, bez rozdílu) víčko rozdělovače, zapalovací cívka, svíčky,palivové relé, zapalovací kabely měřeny a všechny mají 7,1 Kohm (je to dobře?)

tak a ted radte :) kde hledat chybu.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

nejspíš nikde, asi jen magor startne a dá na 1,5 sekundy plynový pedál na podlahu :D zkus v zimě v -30 vylézt ven a zhluboka se nadechnout, jestli se nezakuckáš :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Zane
Příspěvky: 75
Registrován: 14 říj 2011 23:26

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Zane »

ernst: Problém sem našel- řidič... Jediný řešení zastřelit jinak to nespravíš 8) .... Nechápu proč když nastartuješ auto tak mu hned dáš kouř? :?

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

hele nejsem blbej abych vytáčel auto za studena do plnejch,
ale ono to dělá i když dám ani ne čtvrt plynu, nedá se s tím pořádně ani rozjet na volnoběh, což se dá s přehledem i s nojí jednobodovou 1,6 která nic takového nedělá,

ještě jsem zapoměl, když je motor už prohřátej, třeba po 30ti km a zůstane stát na volnoběh, tak po chvíli začne vynechávat jeden válec, pak 2 , 3, pak se na chvili chytnou všechny, a pak to chcípne a nejde nastartovat, než to zchládne (asi po hodině)
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

ernst píše:hele nejsem blbej abych vytáčel auto za studena do plnejch,
ale ono to dělá i když dám ani ne čtvrt plynu, nedá se s tím pořádně ani rozjet na volnoběh, což se dá s přehledem i s nojí jednobodovou 1,6 která nic takového nedělá,

ještě jsem zapoměl, když je motor už prohřátej, třeba po 30ti km a zůstane stát na volnoběh, tak po chvíli začne vynechávat jeden válec, pak 2 , 3, pak se na chvili chytnou všechny, a pak to chcípne a nejde nastartovat, než to zchládne (asi po hodině)
řešil sem to u C16SE a nakonec sem zjistil že sem měl rozpojenej konektor lambdy... je to sice prkotina ale závada tím odstraněná.. tudíž je možný že máš lamdu ko
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od miras3000 »

jestli máš možnost, půjč si zapalovací kabely. jednou mě to pěkně vypeklo,když jsem kabely měřil a byly podle měřáku OK. nedalo mě to ,tak jsem ještě vyndal svíce připojil je na kabely od rozdělovače, no a všechny házely jiskru jak kráva. byl jsem bezradnej,tak auto putovalo do servisu,... po chvíly volali ,že auto jezdí,že jen vyměnili komplet zapalovací kabely :wink:
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
petanek192
Příspěvky: 393
Registrován: 31 led 2010 15:21

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od petanek192 »

Mam taky dobrej c20xe na malou klapku jde do otacek ale jakmile se pootevre velka klapka tak se to okamzite zacne dusit az by to zdechlo :-) nevim kde zacit
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Bigasi: lambda je taky vyměněná, té původní nefungovalo vyhřívání,

Miras3000: zajímavý nápad, kabely mi taky venku házely dobře a probité nebyly, první a zásadní problém byl v rozdělovači, tam byl upadenej ten středovej uhlík od cívky na palec, a to víko bylo vypálené od jisker,

nicméně auto se ted chová normálně takže pohoda, možná to taky mohlo být tím že stálo docela dlouho v bazaru, takže možná že to bylo jen starým benzínem... (i když se do auta natankovalo 40 litrů)
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Paprik
Příspěvky: 45
Registrován: 17 úno 2008 23:40
Bydliště: Český Brod

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Paprik »

Zdravým pánové, mám problém s VB
Puvodne X16XEL a niní X18XE v minulém voze ze kterého se bral fungoval ale ted po prohození motor točí ale nedává jiskru. Kdyby jste byl někdo z prahy nebo směr Kolín nejlépe s diagnostikou a help my. Díky za pomoc popřípadě s nějakou radu ale to asi až po diagnostice díky
patrik.1989@seznam.cz

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

Asi se to sem moc nehodí, ale zkusim to. Čím myslíte že by šlo odstranit to decentní zatmavení od předchozího majitele ze zadních světel? Techničák jsem zkoušel a nepustilo to...
Přílohy
manta_svetla.jpg
manta_svetla.jpg (108.25 KiB) Zobrazeno 1956 x
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Pokud na nic nepřijdeš, tak bych to zkusil normálně přebrousit jemným smirkem a pak to vyleštit pomocí leštící sady na světla (třeba od 3M - s tím jsme teď dělali přední na Omeze B a supr).
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

Paprik: motor jsi přehazoval i s komplet elektroinstalací a jednotkou? pokud ano tak bych to viděl na imobilizér, nebo snímač otáček klikovky, jestli ti nejdou ani vstřiky a otáčkoměr při startování.
Naposledy upravil(a) ernst dne 01 zář 2012 16:19, celkem upraveno 1 x.
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

maxi126
Příspěvky: 25
Registrován: 29 srp 2010 20:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od maxi126 »

na tie svetla skus odlakovac na nechty

Uživatelský avatar
xciba
Příspěvky: 1694
Registrován: 30 pro 2010 22:12
Bydliště: Praha

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od xciba »

to je napad uz si nekdy zkousel odlakovac na plasty nebo plexi? :kladivo: :kladivo: :kladivo:
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150
Golf VI GTI

kubeSRi
Příspěvky: 71
Registrován: 09 črc 2012 16:19

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubeSRi »

co jaké broušení vubec co ho blbnete,kup přímo spray na odstranění zatmavovacího spreje ,stál mě 170 a barva ze světel šla jak nic,třeba nechat chvilku působit když je to tak moc

Uživatelský avatar
janos666
Příspěvky: 219
Registrován: 12 čer 2011 13:18
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od janos666 »

kubeSRi píše:co jaké broušení vubec co ho blbnete,kup přímo spray na odstranění zatmavovacího spreje ,stál mě 170 a barva ze světel šla jak nic,třeba nechat chvilku působit když je to tak moc
Tak o zadnym odstranovaci zatmavovacím spreji nevim, tak tedy zkusim se po nem podivat... jinak diky za radu
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Starlet »

Pánové, nějaká rada?

viewtopic.php?f=59&t=109103" onclick="window.open(this.href);return false;

Díky!
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

To asi není úplně dobře, co :lol:

Obrázek

Obrázek
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

jestli je to na cabriu tak na srání v garáži to stačí 8) 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Chosse »

To je estetika, nicméně ti naznačují, že by chtěli časem do popelnice :D Jsem to měl kuchlý a té gumy je tam ještě dost aby to držela :wink:
Není třeba...

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

jó to máš pravdu, ale takhle to vypadá v klidu, si vem jak to za jízdy musí chodit :D Martty, počítej s tím.. že dáš nové uložení a budeš mít z kábra offroad :D jak se to zvedne :mavani:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

Já nějaké uložení pěkné v garáži mám, tenkrát sem něco rozebíral a bylo tam pěkné (asi měněné), tak jsem ho schoval :D Takže už jen trošku nálady a hurá na to :lol: Materiálu tam možná může být hodně, ale nebudu čekat až se mi to někde utrhne.... a zkurvím kvůli tomu auto.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

napadla mě taková bláznivina... jelikož se jedu podívat na svůj už možná budou motůrek do své vb začalo ve mě hlodat myšlenka co s převodovkou? co použím převodovku z diesela? auto by mohlo mít sílu a vyžší rychlosti v nižších otáčkách... jde u opla vůbec kombinovat převodovky z nafty na benzín a naopak? nebo jen použít převodová kolečka příklad 4řku a 5tku z diesela do benzínové převodovky? 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“