
Lanovod se nemá proč zadřít, pokud ho někde neprodřeš a nezarezne
Lukin_GSi píše:čuž.. tak dívej, čerpadlo tahá benál až v okamžik, kdy točí startér, na polohu kontrolek ne.. další věc je, že pokud jsi vyjel nádrž do prázdna, tak 3l je jak by nic.. min. 10l tam musíš nalít.. pokud jsi jezdil často takhle na doraz, tak jsi to čerpadlo asi uvařil, protože ono je právě tím benzínem chlazené.. tudiž když jezdíš do prázdna.. přidírá se. Začal bych tím.. že bych tam nalil benál.. pak zkusil déle zastartovat.. než se to odvzdušní, nebo tomu pomůžeš ventilkem na liště vstřiku.. buď chytne, nebo ne.. jestli ne, vymontoval bych přívodní hadici benzínu a zkusil zastartovat znova, pak uvidíš jestli tlačí. Pokud to hodilo chybu vstřikovačů, čerpadlo tlačít může, ale trysky to neotevře... to většinou blbne pal. relé.. jó ještě před prvním startem bych odpojil baterku, ať se chyby vymažkou a bliknul bych to znova
Vsechny pojistky jsem kontrolovat, relatka nevim jak proverit, jedine koupit rovnou nove.JRD McLAREN píše:nemash nekde prdlu poistku ..??
pripadne sa niekde nepredrala kabelaz ..??
Mam omezene moznosti, delam to na parkovisti pred barakem. Pridrene cerpadlo nepoznam...?.Lukin_GSi píše:ucpaný filtr je jedna věc a přidřené čerpadlo věc druhá, to čerpadlo můsí tu pal. soustavu natlakovat.. pokud tlačí, ale málo.. nechytne to. Tak dej nový filtr a odpoj obě benzínové hadice od lišty vstříků a profoukni to kompresorem.. ale s citem, ať nenafoukneš nádrž
Asi nejlevnejsi metoda pokusu. Jen ten filtr je tedy pekne pitome umisteny, hned vedle mista pro hever, grr.ernst píše:myslím že to bude tím filtrem![]()
čerpadlo nejde prakticky vůbec slyšet, startování motoru a chod samotný je o dost hlučnější než točící se čerpadlo,
jinak čerpadlo samotné má v sobě přetlakový ventil, takže když máš někde něco fest ucpaného, tak to stejně neprotlačí![]()
vyměn filtr a uvidíš