Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Tyhle tlumiče jsou jasná volba 8) 8) super, ale ty kola jsou prostě jen na styl.. na vodě to je smrt. A jednak.. líné to je, guma drahá.. na prd.. Zkus na to dát 7x15 ET35-45 a 195/40 nebo 7x16 stejné ET s gumou 195/45 a zajezdíš si jak král.. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

JRD, jestli chceš za nějakou dobrou cenu podvozek, vem tohle..

http://auto.bazos.cz/inzerat/18323261/S ... Kadett.php" onclick="window.open(this.href);return false;

budeš spokojený 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

když jste u těch tlumičů kdo vyrábí pro irmscher tlumiče?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
gsi22
Příspěvky: 1002
Registrován: 12 úno 2011 11:23
Bydliště: poblíž Olomouce

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od gsi22 »

Lukin_GSi píše:Tyhle tlumiče jsou jasná volba 8) 8) super, ale ty kola jsou prostě jen na styl.. na vodě to je smrt. A jednak.. líné to je, guma drahá.. na prd.. Zkus na to dát 7x15 ET35-45 a 195/40 nebo 7x16 stejné ET s gumou 195/45 a zajezdíš si jak král.. 8)
Já do budoucna chci druhou sadu kol....a to nejáký dobový .... OZ,BBS RM či RS kdyby se zadařilo...... Tak jak s kapotama jednu zamracit druhou origo a pak podle nálady měnit.... Hlava je plná nápadů pěněženka věčně prázdná a jeste ke vsemu jsem ted prisel o šéfmontéra bráchu kterej si dnes zlomil nohu takže to mě moc nepotěšilo :roll:
Opel Kadett GSi C20XE 1989 R.I.P
Opel Kadett GSi C20LET 1990 (Champion)
Opel Calibra C20XE 1991 Prodáno
Opel Calibra Turbo 4x4 1993


Best GTi is GSi

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od m.artty »

To by se mi chtělo, každou chvíli štelovat kapotu aby seděla jak má :lol: Ještě když bude každá jinak zkroucená, jako že budou.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

BIGPAPA> někde jsem v konfigurátoru četl, že sport podvozek irmscher se skládal z Bilstein tlumičů a Eibach pružin.. mimochodem, tohle je taky perfektní konfigurace.. Bilstein tlumiče jsou otočené opačně, jako u motorky :-)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

tak moje nejsou otočený 8)
Obrázek

ale Ička to jsou
Obrázek


a nemužu si na funčnost stěžovat 8) jen by to chtělo silenbloky na zadní nápravě udělat :(
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

BIGPAPA> nejsou no, to není bilstein.. ale buď rád že ho máš.. beztak to je úplně dobré, lepší než ten pitomý štelovák co jsi měl.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

no to jo... hlavně nemam problem nastoupit a vystoupit :lol: :lol:
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

Lukin_GSi píše:Tyhle tlumiče jsou jasná volba 8) 8) super, ale ty kola jsou prostě jen na styl.. na vodě to je smrt. A jednak.. líné to je, guma drahá.. na prd.. Zkus na to dát 7x15 ET35-45 a 195/40 nebo 7x16 stejné ET s gumou 195/45 a zajezdíš si jak král.. 8)
Neexistuje.
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

jee, chtel jsem napsat na 50 :-) tak mě ukamenuj :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od kubi »

ukamenovat by nebylo stylový ale můžu tě zaházet pneumatikama :lol:
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

pánové potřebuju radu dostalo se u mě na lámání chleba chci konečně zprovoznit ty 4pístky bremba, ale ve výsledku hledám koutouče které použít nabízejí se 308mm z astry h turbo, nebo mě napadá 321mm kotouče ze zafiry jenže má vůbec zafira rozteč 5x110? nějak to nemůžu dohledat... :ja_nic:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

jistě, že ma 5x110 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

a co se týče kotoučů dej tam něco rozměrově stejný co byla na alfe 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

taky bych to tak viděl, dá se vyrobit středící kroužek, rozteč se dá předělat a zális vyřešíš pří výrobě držáku.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

BIGPAPA píše:a co se týče kotoučů dej tam něco rozměrově stejný co byla na alfe 8)
co jsem se tak probrouzdal tak alfa má 305mm běžně to předělávají na 330mm kotouče... tak si myslím že 321kotouč to pobere jak nic... 8)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

308 teda bude uplně bohatě stačit 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

když tady řešíte ty brzdy.. brzdiče z omegy na 296mm kotouč.. to samé má i Vectra?? Dostal bych do toho 308mm kotouč třeba z Astry OPC Turbo ?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

teoreticky ano, otázkou je jaká by byla brzdná plocha aby nebyl zbytečně velkej kotouč na malou destičku 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Dívám se, že jestě Vectra C má 302mm, ale ten kotouč má výšku 45mm, 308 mají 42mm a moje 256 mají 41mm, nevím jestli bych tam ten 302mm s výškou 45mm dostal.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

to jsou 2mm k vršku třmenu 8) to těch 256 brzdí špatně? taky mam 256 kotouč a s dobrou kombinací kotoučů a desek to není nic špatnýho 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

jako 256mm je fakt málo, ono to prostě vadne.. u té astry je tak všeobecně ten nástup brzd takový tupý.. když sednu z Astry do Golfa, tak se zakousnu do volantu a když opačně tak se proberu že budu v někom :D :D když jsem porovnal pístky brzdičů, tak brzdiče pro 256mm kotouč mají tak poloviční pístek oproti brzdičům z Astry G třeba. Třeba máš na Vectře taky větší pístek, to jsem nezkoumal.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

netušim, vím jen, že vzadu je dvoupístek 8) víc mě nějak nebere :lol: jen mě sere ta neskutečně debilně řešená ručka bubnem v kotoučí :kladivo: :kladivo: :kladivo:
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

pokud se budeš dívat na třmeny z vectry b tak koukej nejlépe po faceliftových na ty by 308mm mohly padnou snadno, ale na predfaceliftovy mají tuším v základu jen 286mm a tam už tak velkej kotouč dát nejde... (to jsem se někde dočetl)

PS:ručka v zadním kotouči je asi nejlepší řešení co znám, ale pokud ti to vadí předělej to zpět na buben :lol:
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

no jako je to uplně nahovno řešení a ještě k tomu lanovody vyřešený tak, že prostě zareznou ani ne 2 roky po instalaci nových
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lordík »

tak to je asi něco špatně :D
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

BIGPAPA> vzadu mám taky dvoupístky no, ale ta ručka mi právě přijde jako ideální řešení.. bloknu oba kola na asfaltu v pohodě.. lanovodů se nezbavíš, na G4 máme ručku přímo na kotouč a taky to taháš lankem.. o to horší je, že ten pítek je šroubovitý, takže pokud ji často nepouživáš.. zatuhne to a je konec 8)

Lordík> ty brzdiče mám z Omegy A 3000 24V na 296mm kotouč, to by asi vlézt mělo ne?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

já mám připravenou hydro ručku přímo do zadního okruhu... měl jsme to ve více autech a v pohodě ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

tak je asi opravdu někde něco špatně, protože zase to je rok a pul a ručka nefunguje... na posledním zubu to začne brzdit, ale spíš že jen jedno kolo.. :roll:
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“